/spanien/barcelona/forum/10552.aspx/spanien/barcelona/forum/10552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona den närkingska älgen
2011-10-16 12:17
Han kunde ju vilat igår med och låtit Fontas spela med Puyol. Känns jävligt onödigt faktiskt. Som tur var är ju både Puyi, Mascerano och Abidal friska som klarar av mittbackssysslan. Känns jävligt surt med Pique dock.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-16 12:07
Klart som korvspad att det hade och jag förstår verkligen inte varför VDB nödvändigtvis skulle spela honom när Spanien var klara
Barcelona Barca Barca
2011-10-16 11:41
Lår skador ska man vara försiktiga med. Frågan är om Pique hade skadad sig igår om han inte hade spelat två 90 minutrare med landslaget. Lår skador är lättaste skadorna att slå upp i en eventuell comeback. Tror det hade varit bättre för Pique att vila från dom två senaste landslagsmatcherna.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-16 10:36
Såg bara första halvlek igår, skulle ut med några polare sen. Skönt att vi vann komfortabelt. I första halvleken spelade vi riktigt bra, men missade massa lägen... var spelet lika bra i andra? Fortsatte Villa centralt? Kanske fortsätter man med det, Messi var grym på kanten också ju.

Dock är det jävla tråkigt med Pique. Känns som han skadar sig mest hela tiden nu för tiden. Vad är detta?! Riktigt tungt avbräck, som vi inte redan hade nog med sådana. Blir så less!!
Barcelona el Maestro!
2011-10-16 10:26
Levante UD går förbi Real Madrid idag vid vinnst mot Malaga.
Barcelona DM1982
2011-10-16 09:58
Komfortabel seger med ett bra spel, speciellt för att vara efter landslagsspelen.

Dagens självklara 1: Messi får inte straff när det tydligt är det. Vad krävs för att killen ska få straff?

Dagens självklara 2: En Barcelonaspelare skadad. Jag skrev innan matchen om vad oddset för att en Barcelonaspelare skulle skadas kunde vara. Jag trodde på att det inte skulle vara spelbart, inte helt fel.

Jag missade matchen igår men kikade på den idag. Det var från rojadirecta som jag laddade ner den. Jag lyckades undvika resultatet, matchen fanns att ladda ner den, skön start på dagen. Det är en bra sida eftersom det inte får stå något resultat i länken eller på sidan. Bra kvalité och snabb nedladdning.

Barcelona el Maestro!
2011-10-16 09:50
"Gerard Piqué out for 15 days".

"Tests on the player have revealed the extent of the hamstring injury, and it is estimated that he will be sidelined for about half a month."

Han kommer att vara borta minst 15 dagar. Oroande måste jag säga.

Barcelona cesc for president
2011-10-16 08:27
Vad är troligast?

1. Pepe får fair play-priset av spanska fotbollsförbundet.
2. Abidal vinner skytteligan i La liga.
BARCA-més que un club
2011-10-16 08:19
Skön vinst det blev igår och Messi leder nu skytteligan underbart ;)

Ser fram emot cl matchen på onsdag mer godis då :D
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-10-16 04:00
Kvällens bild helt klart.
Barcelona Barca4eva
2011-10-16 01:14
Kvällens Awards?:D (!?!?)

-bankar på skrivbordet-
Barcelona S90
2011-10-16 00:30
Liiiiite smolk i glädjebägaren blev det idag. Barca vann med 3-0, och givetvis så trodde jag att resultatet skulle bli som den blev. Fast självklart så glömde man att tippa. ;(

Grymt starkt av Barca att vinna efter uppehållet, och Abidal! Vilken lirare (som vanligt)! Den där räden är en av matchens godbitar!
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-10-15 23:08
Tack King !! :P
2011-10-15 23:07
Cuule * Thiago Alcantara

Jag har ingen riktig aning, men folk brukar ju tipsa om forumet på Rojadirecta, kolla där!
2011-10-15 23:07
Cuule * Thiago Alcantara

Länktips kan du ladda ner
2011-10-15 23:06
2011-10-15 23:05
På tal om något annat, Fint Derby imorgon Lazio - Roma och Bojan förväntas starta. Hoppas verkligen han kommer igång och börjar producera massa mål, mål senast och hoppas han blir derbyhjälte imorgon.
2011-10-15 23:04
för tredje gången :

var kan man ladda ner matchen :S
Barcelona Blaugrana91
2011-10-15 22:56
Skönt att det "bara" blev 2 veckor borta för Pique, det är inte så farligt.
Under den tiden har vi följande matcher:

FC Barcelona-FC Viktoria

FC Barcelona-Sevilla FC

Granada-FC Barcelona

Så dem matcherna missar han, sen kan han vara tillbaka till matchen mot Mallorca den 29e. Så det ska nog inte vara några problem.

Vi har ju lite alternativ allafall, både Mascherano och Abidal kan ju spela, likaså Busquets även om jag helst inte vill det. Sen kan ju Fontas få spela i någon av dem lite lättare matcherna kan jag tycka.

Tycker ändå att klubben bör fundera över om det kanske inte vore bra att värva en mittback under vinterfönstret, köp Botia.
2011-10-15 22:54
nån som vet var man kan ladda ner matchen ??
2011-10-15 22:52
Xavi touched the ball about 2.48 times per minute tonight. #fcblive
Barcelona B-Guden
2011-10-15 22:49
nån som vet var man kan ladda ner matchen ?
Barcelona Bernie
2011-10-15 22:34
Henry utvisad...väldigt väldigt hård utvisning, Marquez kapten nu : )
2011-10-15 22:16
Hej

Såg nt matchen o undrar om nån har länk/torrent där man kan ladda ner matchen ? :D

???
Barcelona Der Afro
2011-10-15 22:14
Bra match! Borde blviit större siffror. Tack till dig som länkade Gol tv_streamen!

Och en sista gång: Om någon har ett konto i Maxxed football forums som ni kan tänka er sälja till mig. Skicka ett PM!
Barcelona Éluc
2011-10-15 22:14
2 veckor är inte så farligt ändå. Men man hade ju tänkt att han skulle vara skadefri vid det här laget.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-15 22:10
Pique borta 2 veckor enligt Barcas twitterfeed.

Det känns lite som när vi hade fantastic four, Ronaldinho, Eto'o, Messi och Henry.. dom spelade aldrig tillsammans på planen. Nu känns det som att de tre vännerna Cesc, Pique och Puyol aldrig kommer vara på planen samtidigt..
2011-10-15 22:10
Bra match det här får jag säga. Första halvlek såg bortsett från Piques skada riktigt bra ut. Alla spelade bra även om vissa utmärkte sig extra. Alla spelare gör en bra match men jag vill plussa extra för Thiago men främst för Messi. Han gör en oerhört bra match, borde kanske gjort något mål. Annars felfri och på spelhumör. Härligt att se. Kul att se att det funkade såpass bra (även om motståndet lämnade en del övrigt att önska) med Thiago som pivote. Det kändes även bra att vi spelade med 4-backslinje, fortsätt med det. TIll sist är det bara att hoppas att det inte är för allvarlig med Pique, han kommer att behövas..
Barcelona Éluc
2011-10-15 21:56
Håller tummarna för att Piqués skada inte var allvarlig.
Barcelona MVP - 2011
2011-10-15 21:55
Nu har Leo gjort lika många mål som han gjorde under hela säsongen 2007-08. Rätt kul ändå att han aldrig slutar utvecklas!
Annons: