/spanien/barcelona/forum/10530.aspx/spanien/barcelona/forum/10530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-10-21 18:35
Gonzales. Härlig bild. Hade Ronaldo kommit fram hade Messi kunnat säga: "Vem är du?"
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 18:32
Shanghai - You Can't See Me

"Provocerar inte med detta inlägg, men har ingenstans att skriva eller skrika min ilska så jag tänkte dela med mig."

Du har en profil som du kan fylla i med den informationen.

Dessutom så provocerar du faktiskt utomstående läsare, hur konstigt det än låter. Vill verkligen inte se forumets värsta sida en gång till...och gissa hur den visar sig.
Barcelona Shanghai - You Can't See Me
2011-10-21 18:22
Spelare som jag hatar allra mest Pepe, Marcelo, Cristiano, di Maria herregud visst är dem bra, men deras beteende på fotbollsplanen skadar fotbollen. Dessa herrar har begått mängder med brott på plan, men ändå så slipper dem straff. Varför ? jo för Real Madrid är huvudstads klubben och man måste ge fördelar.

Pepe behöver jag inte ens skriva om han borde sitta bakom galler om han skulle gör sånt ute på gatan och jag menar inte då misshandeln mot stackars getafe spelaren utan han har gått över gränsen många gånger. Marcelo når nästan samma nivå som Pepe visst är han bra, men ibland så har han tendens att tända till lite (läs Getafe) eller stämplingen på Pedro så drar han bara där ifrån efteråt. Ronaldo behöver inte heller beskrivas, men syster Maria kan fortsätta att fuska till sig straffar så Ronaldo öser in mål på.

Provocerar inte med detta inlägg, men har ingenstans att skriva eller skrika min ilska så jag tänkte dela med mig.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 18:08
på bilden ser man Crisitiano skrika "kolla messi snor min pojkvän"?
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 18:03
Real Madrid har alltid vart äcklig skumbags men sen Mourinho ar tagit över, har de tagit det till absolut högsta soptips nivån. jag såg de senaste matchen idag herre gud om domaren hade vågat bara!

samma sak gäller domare och ge straff till Barca. denna säsongen har de haglat in med gratis straffar till Real och ingen reagerar ens på det men folk har ett minne som räcker enbart till Barcas fördel av domslut. tragiskt

sånt gäller kanske bara Arsenal och real fansen !?
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 18:01
Gonzalez_Barca

Ser samtidigt lite..."konstigt" ut. :p
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-21 18:01
vilken ghetto-booty Marcelo har på den bilden.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-21 17:54
Barca-nist

Hehe något man inte fick se på TV (tror jag) var Messi och Marcelos "faceoff". Jag hann precis ta foto på det.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 17:49
jag kan fortfarande inte förstå att Marcello slapp det där?
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 17:36
1.70-ligan

Liknar honom :p
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-21 17:07
Lite bolltrollande med Isaac Cuenca i länktips. Äre verkligen honom? Svårt att se på sådant avstånd men MD gjorde ju ändå en artikel om det.. argentinatröja har han också ;)

Barcetia

Alexis spelklar på onsdag? Wouldnt think so, tyvärr
Barcelona Éluc
2011-10-21 17:04
Är det någon som vet om en hemsida där jag kan streama eller tanka hem den senaste CL-finalen?

Tack på förhand.
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 16:55
Fyfan vad episkt det är när man hör POTC-låtar i bakgrunden av någon stor händelse.
Barcelona Éluc
2011-10-21 16:48
Jahapp. Matchen mot Granada på tisdagen visas inte heller på "dem vanliga" Canal+-kanalerna. Det är ju fan så att varannan ligamatch blir att streama, fastän man betalar för att kunna se samtliga. Suck.
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-10-21 16:34
Alexis är nog spelklar på onsdag :-)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-10-21 15:55
Bra att Fábregas är kvitt sin skada. Nu är det endast Afellay, Alexis och Piqué som återstår på skadelistan, och de två sistnämnda lär ju inte bli borta sålänge till.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 15:50
FC Barcelona premiär för det nya huset.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 15:46
bilder på den nya 'La Masia'.
Barcelona el Flaco
2011-10-21 14:42
Oriol Tort jobbade för klubben redan när La Masia invigdes 1979 och tillägnade mestadelen av sin tid i Barcelona som scout. Det var han som "hittade" bl.a. Amor, Guardiola och Xavi.

När det gällde Xavi ville Tort värva honom till klubben redan när han var sju år gammal men dennes pappa ansåg att han var för ung så Tort och Barça fick vänta i ett par år.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 14:39
addeh

Det hade vart grymt och hitta lite mer om gubben och om hur allt började.

Atlético addeh
2011-10-21 14:30
Barca-nist

Ja, det stämmer. Minns inte exakt historien kring Xavi, men har för mig att Tort redan ville knyta åt sig Xavi till klubben när denne var 5 år. Man väntade dock några år innan han till slut kom in på La Masía men hans ögon för talang är extrema. Hittar tyvärr ingen artikel om just den storyn.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 14:21
addeh

exakt det sägs att mannen är hjärnan bakom en del av rekryteringar.

“Oriol Tort was a wise man. There aren't any more left like him. He would come in to the club and work for hours until he had done what he needed to. Because of people like him we are where we are today.” pep G
Atlético addeh
2011-10-21 14:16
Om jag inte är helt ute och seglar så har jag för mig att Oriol Tort var mannen som upptäckte Xavi och rekryterade honom till klubben.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 14:14
Jag läste nyss om Oriol Tort på goal.com,

Kanske nån som vill skriva lite mer detaljerad om de här på SF?
Atlético addeh
2011-10-21 14:10
Känns bra att Fábregas är spelklar igen. Är det någon annan som funderat i de banorna att Pep medvetet flyttat ut Messi på kanten för att så småningom kunna peta in Cesc som falsk nia? Just för att kunna ha båda på planen samtidigt, utan att gå ned på en trebackslinje. Jag menar, så länge Xavi & Iniesta är skadefria spelar ju dem när det väl gäller.

Hoppas på ett inhopp från Fábregas sida imorgon. Starta lär, och borde, han inte göra.
Barcelona Abbe.
2011-10-21 12:34
Skönt att Fàbregas har fått el alta médica. Katalanen lär alltså ingå i morgondagens matchtrupp.
barcarobin
2011-10-21 12:18
Abbe: Jävla skit också!. Nåja får nöja mig med att supa mig full på porrklubbarna istället!.
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-10-21 12:17
Barcarobin... Det finns månting som heter google.se eller fcbarcelona.com....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Abbe.
2011-10-21 12:13
Nej, det gör de dessvärre inte.
barcarobin
2011-10-21 12:10
Tycker barcas spel schema här på svenskafans är rörigt, kan någon som har koll säga om barcelona lirar hemma match i november runt 24-27 ? ska till barcelona då med jobbet!.
Annons: