/spanien/barcelona/forum/10508.aspx/spanien/barcelona/forum/10508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2012-03-22 09:25
petersays

Fantastiskt underhållande! Underbart att se hur hela klubben från tränare, spelare ner till websideansvarige, har spårat ur. Det här bådar gott inför framtiden!
Barcelona socccerfan1
2012-03-22 09:17
jag förstår INTE att dem klagar på domare..

Mou blev tillsagt en gång, andra gången utv.. ingen snack om saken..
sen att ramos ÄNTLIGEN får kort för sina body tacklingar, speciellt när villareal kontrar och kan tar en taktiskt frispark på fel sätt med ett gult och 7 frisparkar mot sig så är det ingen snack om saken. Özil kanske blev rätt hårt dömd? Tror inte det dock. Man ska/får inte håna domaren.

Måste säga att frisparken innan mål var så självklart att anti ska ha ett gult.. och enligt real supportrar är det inget alls. ALLA andra exakt alla i media, alla domare håller med. Tacklar med dobbarna först är gult kort.

Sen att dem spelar pung och inte skapar något ALLS i första typ.. några få fasta situationer, inte större skillnad i andra. Så har dem mage att klaga på domaren.. vilket fall som.. så hade jag skämts om pep gjorde det mou göra.. VARJE gång real inte vinner så är det domarna. Men mot rayo och betis när domarna missar saker i deras favör säger han/dem inget? Helt rätt åt dem!

Absolut inte hans laguppställning eller hans värdelösa byten som kan ha med deras dåliga spel att göra?.. kaka bänkad. anti in. hur tänker han?!

älskar att pepe fick ett rött. är allergisk mot honom.

Nej, Real är inte bra just nu. Vi måste utnyttja detta!!!

nästa som gäller är slakt. döda mallorca och visa real att vi är sugna och jagar, 3 poäng bakom ska vi vara när dem startar sin match hemma med halva a-laget och utan tränare.

Barcelona Dani Alves=The King
2012-03-22 09:14
drOmmis// Tack ja det är inte helt omöjligt, chansen finns!! Ni Juventinos har saken i egna händer de är bra önskar er lycka.. Ville se gamla damen i fotbollens fin rum!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-03-22 09:11
357 mål har Paulino Alcantara gjort totalt med vänskapsmatcher, undra hur många leo har gjort?. Han kommer förmodligen slå det rekordet även fast det är väldigt få vänskapsmatcher han har spelat. (i jämförelse)
Barcelona petersays
2012-03-22 09:00
Ha ha, matchreferatet på Reals officiella hemsida är ju galet enögt det med. Gnäller på domaren, besluten, frisparken..ja, allt.
dr0mmis10000
2012-03-22 08:56
Dani Alves=The King

Tack för svaret! Hoppas ni tar hem detta. Död åt Real Madrid.

/ Juventusfan
2012-03-22 08:55
DrOmmis// Ja vi vinner ligan om vi hamnar på samma poäng !!
dr0mmis10000
2012-03-22 08:53
Hej Barcafans,

Har en fråga bara, hur funkar det om Real och Barca hamnar på samma pöäng. Är det inbördesmöten som räknas då? Eller målskillnaden ? Om vi säger Barca vunnit båda el clasicon och dem slutar på samma pöäng. Vinner Barcelona ligan då?

Tacksam för svar.

Jag hoppas på er!
2012-03-22 08:44
Jag är faktist mäkta orolig inför Mallorca känns som de kommer vara spänt nu när liga titeln är möjlig.. En annan sak är att Real kommer få filmaren di maria tillbaks, de kommer vara en stor hjälp för dem..
Barcelona Barca4eva
2012-03-22 08:34
Traktorsazi Chansen att Atletico tar poäng mot Real är lika med noll. Det är snarare Valencia som kan göra det.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-22 08:26
el maestro Berätta!
Barcelona el Maestro: this one’s for you, Abi!
2012-03-22 08:11
6 poäng är fortfarande mycket. Det är två förluster eller tre kryss. Förlorar Real Madrid en till match då kan man snacka om genomklappning.
Skulle Barca vinna titeln i slutändan skulle den vara den mest värdefulla ligatiteln på många år. Ni som är som unga, kan jag säga, det har hänt förut. 1992!
Barcelona Keite
2012-03-22 07:59
Shanghai - SHOOT ME $12

haha, den var bra :P men du glömde som alternativ "obbe"
Den killen va rolig.

Barcelona Thiagocadabra - Anims Abidal
2012-03-22 07:43
DivineNerd J Haha klockren, gjorde min dag.
DivineNerd(Man utd fan)
2012-03-22 07:31
Barcelona suger verkligen. Messi, Xavi och Iniesta är verkligen okompletta och ni skulle aldrig kunna vinna borta mot Stoke en kall vinterdag i januari, särskilt inte om det regnade eldbollar. Ni spelar med 12 spelare varje match och borde heta Uefalona istället för Barcelona. Ronaldo är mycket bättre på Messi för han kan nicka bättre och backa snabbare än Messi vilket gör honom mer KOMPLETT t.ex som Barry som också är mycket mer komplett, och Heskey. Så det så! Och ni supportrar är självgoda medgångsfans!
Barcelona Barcadinho.
2012-03-22 07:30
Fick inte se matchen igår och absolut inte öppna datorn senare för att se resultat (ja, ni vet, för mycket fotboll och de närmaste orkar inte med det hela tiden..).

Men vilken härlig och otrolig nyhet. Kvitteringen kom alltså på en frispark en gång till precis som mot Malaga.
Jag kan inte låta bli nu och vara lite poetisk och köra lite sagor.

Barca är som en demon ett farligt mönster. Mönstret måste grävas ner djupt in i marken med 10 tjocka tunga lager (dvs poäng). Det är farligt annars. En liten jordbävning skakar marken och genom en spricka strömmar lite men färskt nytt syre. Mönstret börjar få ett nytt liv, skaka ifrån sig några lager. Det uppstår panik och rädsla ovan. Demonen håller på att vakna och slå till på nytt. En kamp till det sista.

Jag lovar att jag kommer att le och smajla hela dagen idag.
Barcelona ElChilenito
2012-03-22 06:54
Fan vad skönt att vakna och se att Real fått lika
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-03-22 04:45
Självaste Marca skriver att de röda korten var korrekta och att Villareal borde ha fått en straff när Arbeloa försökte klä av Nilmar i straffområdet.

Sen kan Pepe skrika vad han vill känner jag...
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-03-22 03:17
Som jag äcklas av den där MURINHOE, madrid truppen snackar endast om domaren. Dessutom går han inte på pressträffen av ett ända orsak och det är för att sätta press på domarna. Murinhoe har bara dum förklarat sig själv i spanien för den jubelidioten han är. AITOR KARANKA jubelÅSNAN bredvid honom.
vivabarca99
2012-03-22 02:47
Så skönt att vi knappar in där uppe.
Frågan är dock om det håller sig? Tuff match i helgen, åka till Mallorca är lättare sagt än gjort. Vad tycker ni om elvan? Hur bör laget formeras?

Fokus nu!

HÅLLER NI MED OM VAD SOM SKRIVS PÅ LÄNKEN?
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-03-22 02:46
basaric

WOOOOOORD DUDE
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-22 02:35
Mourinho väljer att starta med Lass. Han byter ut han mot Callejon efter 25 minuter. Callejon får 20 minuter innan det är dags för honom att kliva av plan. Ingen skada, utan bara Mourinho som vill skaffa lite fler rubriker efter matchen.
Men det skulle han göra ändå.. han får två gula kort (båda för protest)

Altintop som kom in istället för Callejoc ger bort en onödig frispark med 8 minuter kvar av matchen. På samma frispark gör Casilas en tabbe och släpper in kvitteringen.

Ramos gör världens klumpigaste tackling samtidigt som han slår en spelare med handen i ansiktet och får sitt andra gula kort.

Özil ställer sig dumt nog framför domaren och svär åt honom samtidigt som han applåderar ironiskt åt domarens beslut och blir utvisad.

Pepe skriker "vilket rån, din horunge" efter matchen och får syna det röda kortet han med.

Nej, det är inte Real Madrid som gör en dålig match, det är inte dom som beter sig som småbarn, det är alla andra..
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-03-22 02:10
Berra e ju obvious troll :P Hala barca? hahahahahaha.

Vad handlar de här snacket om att domaren gett två gula kort till ruben men inget rött om?
Barcelona Trippeln
2012-03-22 02:01
BerraSWE

Medgångsskit
Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:56
Här är Real Madrids Spelschema
Tror att REAL kan tappa poäng på dessa matcher 2.4.6.8.9.

VAD TROR NII

1.Real madrid - Real Sociedad
2.Osasuna - Real madrid
3.Real madrid - Valencia
4.Atletico Madrid - Real Madrid
5.Real Madrid - Sporting Gijon
6.BARCELONA - Real madrid
7.Real Madrid - Sevilla
8.Atletic Bilbao - Real madrid
9.Granada - Real madrid
10.Real madrid - Mallorca

Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:54
Inga personliga påhopp här. Varning! / Redaktionen.
Real Madrid BerraSWE
2012-03-22 01:52
Hej på alla Barca fans. Har hållit på Real sedan 2000 men nu kan jag tyvärr inte längre göra det. Efter att ha sett dom 2 senaste matcherna måste jag starkt ufrågasätta Mourinhos kompetens som ledare och hans laguttagningar. Jag delar verkligen inte hans sätt att spela fotboll längre när han använder 3 defensiva mittfältare mot Villarreal. Något har uppenbarligen slagit slint i Mourinhos skalle och jag tror han kommer få kicken snart, hans husletande i London gör att varken han eller spelarna står på samma sida längre. Real har inte spelat bra sedan början på Februari och jag ser bara att man konmer fortsätta tappa poäng med dessa dåliga laguttagningar och extremt tråkiga spel. Jag känner att jag inte längre kan hålla på ett lag vars ledare verkar ha tankar på något annat än Real och jag kan inte hålla på ett lag som inte ens försöker spela underhållande fotboll. Real skämde ut sig ikväll och nu har jag tröttnat totalt på alla ursäkter dom haft genom åren. Därför har jag nu joinat det lag som jag anser spela den bästa och roligaste fotbollen, död åt Real och Mourinho, Hala Barcelona!!
Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:51
Här är Real Madrids Spelschema . OBS. LIGAN BARA.
Tror att REAL kan tappa poäng på dessa matcher 2.4.6.8.9.
1.Real madrid - Real Sociedad
2.Osasuna - Real madrid
3.Real madrid - Valencia
4.Atletico Madrid - Real Madrid
5.Real Madrid - Sporting Gijon
6.BARCELONA - Real madrid
7.Real Madrid - Sevilla
8.Atletic Bilbao - Real madrid
9.Granada - Real madrid
10.Real madrid - Mallorca
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-22 01:40
Ryo Miyaichi !

Ibland brukar han också vara barnslig, men jag borde ha tagit med Valdebebas eller Mr Baloo Gonzalez eller vad han nu heter, annars håller jag med om Cigge.
Ryo Miyaichi !
2012-03-22 01:38
Shanghai

Fast i mina ögon är Hombre & Cigge dem två jag gillar att läsa av.. Kanske bara är jag:P

Varför inte bara släppa trollet? Han är ju bannad =P
Annons: