/spanien/barcelona/forum/10484.aspx/spanien/barcelona/forum/10484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ibillay
2/21/2012 18:28
ännu en till tursituation som leder till mål för real...
Barcelona Barcelona10Messi
2/21/2012 18:27
Ni är jättebra CSKA! Sopor, vilket försvarsspel..
Postat via SvenskaFans-appen
barcaff4
2/21/2012 18:23
härligt klipp jag har själv kollat på den tretton gånger
Barcelona Deulofeu
2/21/2012 18:20
Wernblom mosar Higuain schysst tackling enligt sky ; ) Kom igen Pontus jag har inte glömt hur du tacklade Bojan i u-21 gör nu samma med Ronaldo som du lovat.

Ni vet väl att Real är hans favoritlag?
Barcelona den närkingska älgen
2/21/2012 18:18
Och där manglar Pontus ner Higuain totalt i en luftduell också.
Barcelona GerardPiqué3
2/21/2012 18:14
Benzema sönder, såg ut att vara ljumsken. Positivt för oss, tråkigt för Real.
Barcelona Tyga
2/21/2012 18:12
Thiago Next no.1 - Anims Villa

För att jag skriver vad jag tycker? ingen har sagt att du ska reagera på det jag skriver
Barcelona den närkingska älgen
2/21/2012 18:12
Riktigt roligt att se Pontus Wernbloom kriga runt mot CR7 på CSKAs mittfält. Snacka om colliding worlds. Dessutom vill jag ge Khedira en stor jävla eloge för att han spelar i kortbyxor och kortärmat.
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2/21/2012 18:05
Tyga

Du ska göra alla en tjänst och pysa iväg.........
Barcelona Tyga
2/21/2012 18:01
Gio Style

Jag skriver bara det jag tycker och om något inte gillar det så visst gilla inte det då. Jag är inte här för att imponera eller att få min röst hört. Bara skriva det jag tycker och lätta på hjärtat om du förstår vad jag menar. Alla tycker inte likadant om du inte redan visste det?

Pique

När fan sa du det? killen, gör alla en tjänst och pys iväg lilla du
barcaff4
2/21/2012 17:58
eller dem här
Barcelona Piqué
2/21/2012 17:33
Tyga

Har sagt åt dig att dra från det här forumet
Barcelona Gio Style
2/21/2012 17:24
Tyga

Oj sorry, såg nu att du skrivit "Messiiii" 2 gånger när vi vänt och innan det nåt "Messi räddar Pep" skit. Och du började med "AVGÅ PEP".
Inte så konstigt att ja missar vad du skriver om dina två första inlägg handlar om att Pep bör sparkas, då ignonerar man i princip automatiskt det du skriver därefter.

Trots att jag hade fel så kan jag fortfarande skriva det här.
Du skriver ju bara om att Pep ska avgå, väldigt givande. Ett råd är att försöka vädra andra tankar om barcelona utöver dina nedvärderingar av Pep så ska du se att du lär få bättre gehör. Motivera gärna varför du tycker som du gör.
barcaff4
2/21/2012 17:10
kanske dem här men tror inte det. vilka möter napoli ?
Barcelona GerardPiqué3
2/21/2012 16:58
El Nino Maravilla Magisk film. Tänk att de ändå finns folk som påstår att Ronaldo är bättre... En av de bästa jag sett på Youtube. Kärlek
Barcelona Ibillay
2/21/2012 16:57
Älskar när man ser honom löpa i sina gröna skor....så jävla kung! Vilket hästarbete han gör !
Barcelona Tyga
2/21/2012 16:26
Gio Style

Skrev jag inget när vi vände? snälla skriv rätt om du åtminsonde ska skriva här
Barcelona Gio Style
2/21/2012 15:56
Tyga

Helt ärligt, det var du som skrek avgå Pep och en massa skit när Barcelona låg under mot Valencia. När vi sedan vände matchen och spelade riktigt fint så skrev du inte ett enda inlägg.

Tror inte att någon bryr sig om vad du tycker... no offence.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2/21/2012 15:52
"bättre än män inom många områden"

Upplys mig!, finns inget män är sämre på. Världens bästa kock: man, världens bästa ryttare: man, spelar ingen roll vad det gäller.

Möjligen bättre på att föda barn.
Barcelona Xaviesta
2/21/2012 15:40
Måhända att Per Zander inte direkt är en Barcelonafantast, men bättre Spanien-bevakare finns inte idag inom svensk journalistik. Allt han skriver är så jävla bra. Han återger kulturen, spelet, bakom kulisserna-möten, han skriver inte bara om Barca och Real utan hela ligan, han har korrekta analyser och oftast väldigt bra personliga synpunkter osv.
Frändén och Wegerup däremot är... äsch, pallar inte bli spärrad.
Barcelona 747 Puyol Airlines
2/21/2012 15:30
Problemet jag har med Fränden är inte att hon är tjej, utan det faktum att att hon inte begriper Spanien. Ju längre tiden går ju mer korkad framstår hon.

Ska man bevaka den spanska ligan så är det anser jag krav att man lär sig landets kultur, på det här planet är Fränden helt lost, hon är helt blind för kulturella nyanser och det lyser rakt igenom hennes texter.

Allt hon skriver blir helt fel, jag har fortfarande inte läst en enda text skriven av henne som faktiskt återger det hon ska beskriva korrekt.
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2/21/2012 15:21
Du är en sexistisk skithög.

All joking aside, tycker du har rätt. Kvinnor ska hålla sig borta från fotbollsjournalistik då de helt enkelt saknar förståelse för sporten.
Barcelona Hetfield
2/21/2012 15:07
Bespara mig från "du är en sexistisk skithög". Tjejer är otroligt duktiga på vissa saker och de är bättre än män inom många områden, men fotboll...nja, mer undantag än regel.
Barcelona Hetfield
2/21/2012 15:04
Fränden är ju som en parasit som lever i magen. Den har ingen vidare syfte och ingen vet varför den ens existerar, men den fortsätter att leva på.

Det är väl inte konstigt att tidningarna och tv-kanalerna väljer att skicka ut kvinnor för att rapportera saker, det är inte för att de är charmiga eller särskilt kunniga, det är mer för att de har större chans att få en intervju pga. deras kön, än om en kille drar dit. Men man måste säga att tjejen från Viasat är rätt så duktig.
Barcelona Xaviesta
2/21/2012 15:00
Tyga

Du blev medlem här förra veckan och kommer redan med kontroversiella uttalanden. Du är inte alls insatt i Barcelonas klubbfilosofi, du har ingen lojalitetskänsla för tränaren och du kan inte ens avgöra om ett youtubeklipp eller en tidningsartikel är trovärdig, vinklad eller fejk. Jag föreslår att du lugnar dig och skriver endast om du har något vettigt att skriva.

Tala är silver, men tyga är guld.

Barcelona 747 Puyol Airlines
2/21/2012 14:48
@Tyga

Jag tror att du är en sockpuppet, ditt senaste inlägg skriker sockpuppet.

Angående Cesc och Pep så är det ingenting att skriva hem om. Pep är en vinnarskalle och i det hár fallet var Pep med rätta på Cesc som höll på att schabla bort lagets tre poäng. Pep har gjort lika dant med andra spelare både på matcher och träning, inget ovanligt alls.

Sen att Johanna Fränden, AKA jag har blivit så jávla sneknullad av FC Barcelona att jag måste skriva skit om klubben hela tiden, är helt oblivious hur laget tränaren och klubben fungerar, ja det får man ta, 4 år i Barcelona och hon kan knappt ett ord katalanska, det säger ju allt.
Barcelona S91
2/21/2012 14:33
Sentuary

Samt Napolifans!
Barcelona Sentuary
2/21/2012 14:16
Idag är vi alla CSKA fans!
Barcelona Keite
2/21/2012 14:14
Coolt videoklipp från omgångens La Liga med bara ljudatmosfären
Barcelona Ronaldinho Jr.
2/21/2012 14:12
El Nino Maravilla

Tack för klippet!! Har aldrig upplevt 11 minuter långa rysningar förr :)
Annons: