/spanien/barcelona/forum/10469.aspx/spanien/barcelona/forum/10469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona comprende
2011-11-06 13:24
Har dom 9 spelare borta? hahahaha
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-06 13:21
men osasuna hade 1-1 innan? Synd. Utan utvisningen och 9 spelare borta kanske de hade haft nån chans
BARCA-més que un club
2011-11-06 13:21
nu har även cr7 gjort hattrick fannn lika många mål som messi nu ju för helvete... alla deras motstånd kan ju inte lira tråk match
Barcelona comprende
2011-11-06 13:19
Här kommer snacket om ligan är värdelös igen, för att Real leder med 6-1 på hemmaplan med en man mer. Komiskt!
Barcelona II Barça II
2011-11-06 13:17
La Liga håller en väldigt låg nivå iår. Vi och Real vinner med minst 4 bollar varje match känns det som. 6-1 nu.. det är fan inte okej.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-11-06 13:13
Och där kom också 5-1 =P
Barcelona FC Barcelona #10
2011-11-06 13:12
4-1 Real, och ett nytt straffmål av Ronaldo.
Osasuna får ett rött kort samtidigt och spelar med en man mindre i ungefär 40 minuter.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-11-06 13:08
På tal om di maria...Cuenca kommer fan gå om honom inom kort
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona comprende
2011-11-06 13:08
If u can´t beat them, join them !

Är detta vi ser hända med Real Madrid och Mou, Dom efterlikna Barcas spel. Hög press och mycket bollinnehav.

Vänta tills dom möter bra motstånd, så får vi se hur enkelt det är för dom att lira så.

Jag som trodde att Mou hade för mycket stolthet. Jag som trodde att världens bästa lag skulle ha en egen spelidé. Och inte sno sig av den största rivalen. Snart kommer dom väl kopiera La masia

Vi har en så jävla invecklat spelide, att varenda en på plan har fått nöta in det om och om igen för att det ska sitta. Och dom tror att det går att fixa på en sommar. Förövrigt vi borde söka patent för vår spelidé!
Barcelona Senor Grande Pep
2011-11-06 13:07
Det var ganska kul att cristinas 2 mål mot Lyon var just en frispark och en straff :)
Barcelona MVP - 2011
2011-11-06 12:59
Iniesta vinner fler titlar på sin försäsong än vad di Maria gör under hela sin karriär
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-06 12:56
det är roligt att läsa på puertan hur dom hela tiden jämför med Barca. "Di Maria gör fler assist på 40 minuter än vad Iniesta gör på 10 matcher.", "70-30 i bollinnehav. Tyckte väl att det gick lite väl långsamt och liknade Barcelonas spel under större delen av halvleken".

dom har blivit lite av det irriterande-lillebrors-laget. var glada över att ni vinner istället...
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-11-06 12:41
Kollar på resl nu, dom ser bra ut, men laliga lag 4-19 e kalle anka
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-06 12:36
Chelsea are interested in David Villa (29), as well as in B-players Sergi Roberto (19), Montoya (20), Bartra (20) and Rafinha (18). [md]

Villa får dom gärna ta. Så köper vi Lavezzi.
Barcelona melvin
2011-11-06 12:30
JAAAA osasunaaaaa
Barcelona II Barça II
2011-11-06 12:29
JAAA!! GÖTT!!
AndreD - Ànims Afellay
2011-11-06 12:24
Napao

Ok
Barcelona Hetfield
2011-11-06 12:04
Snälla Chelsea, gör lite nytta och ta Villa. Jag bär honom dit om det så krävs.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-06 10:00
Enligt artikeln ska Chelsea ha varit och hälsat på i Barcelona i hopp om att kunna knyta tills sig lite smått och gott. Sergi Roberto, Bartra, Muniesa och Rafinha. Även David Villa står högt upp på listan.

Jag avskyr den klubben. Inte nog med att de har en oljesheijk som har givit dem deras framgång - nu ska de börja bete sig som Arsenal också.
Låt våra talanger vara! Tids nog kommer vi se vilka som blir kvar och inte, men låt inte några fete sedelbuntar vara det som avgör, utan vilka som anses vara bra nog att stanna!
Barcelona melvin
2011-11-06 08:54
Bojan har gjort lika många ligamål som villa den här säsongen, vi borde ha lånat ut villa istället å behållt bojan :)
Barcelona Napao
2011-11-06 08:48
AndreD - Ànims Afellay Nej han menar att Messi äter sin apelsin och Sanchez sin nöt.
Barcelona Blaugrana91
2011-11-06 04:11
Hinoja!!!

Det stämmer att Milan måste betala €8 Miljoner under 3 år för Zlatan. Sen har jag ingen aning om hur Milan sköter detta, senast jag läste något om det var i sommras när Rosell gick ut och sa att man inte fått pengarna ännu. Men man bör väl fått penagrna nu antar jag. Tror inte heller på snacket om att Barca ska försöka få Thiago Silva genom att skriva av Milans skuld, det är bara påhittat skulle jag tro.

Däremot är jag väldigt säker på att Barcelona vill ha Thiago Silva, det har ju även hans agent bekräftat. Barca ska ju ha lagt ett bud på €30 Miljoner förra sommaren som Milan nekade, så är väl inte omöjligt att man försöker igen nästa sommar?
Dessutom har ju Silva själv sagt att han inte stänger några dörrar för en ev. flytt till Barca någon gång.

Så återstår väl att se om han hamnar i Katalonien, men absolut inte omöjligt enligt mig.
Barcelona Viva Barcelona <3
2011-11-06 03:54
Bara så ni vet gjorde Bojan mål idag för Roma, han kom in och gjorde mål.
Barcelona Barca4eva
2011-11-06 02:37
Hinoja!!!

Det enda jag kan svara är att man har delat upp betalningen i 3 år.

Resten gillar jag inte att kommentera.
Hinoja!!!
2011-11-06 02:08
Hallå!

jag hejar på Milan men måste bara fråga ett par saker om de är okej.

Tror ni T Silva kommer hamna i Barca tillslut? Eller är de bara ett dåligt tidningsrykte? Menar snart har ju varenda spelare varit på väg till Milan och hälften av alla ska typ lämna, känns om tidningarna spinner vidare på hela den genanta Mr X grejen.

Är de nån som vet hur betalningen av Zlatan är upplagd? Är de 3 betalningar på 8 miljoner eu var, eller ska allt betalas samtidigt? Känns iaf som de är noll chans att Milan måste ge er Silva för man inte kan betala Ibra. Eller vet ni nåt mer?

AndreD - Ànims Afellay
2011-11-06 02:01
Hetfield

Syftade på det Zlatan sa om Carew ;)
test
2011-11-06 01:17
Hur löser man onsdagen? Med tanke på att, ja, hela a-truppen och halva b är i väg på landslagssamling? Sydamrikanerna samlas tisdag, u21 landslaget spela samma dag, och spanien möter england på fredag. klarar keita och maxwell och ett gäng tonåringar av hospital?
Barcelona Mujje
2011-11-06 00:47
Barca4eva & Gio Style Tackar!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-06 00:07
Zlatan gillar:
Mourinho, tjuvspel, att vara den stora stjärnan som allt kretsar omkring, att grina och bete sig dåligt på plan, att vara nonchalant, gillar inte teamplay, köra bil i femtusen knyck, att säga vad han tycker m.m.

Pep gillar:
teamplay, att prata om seny, ett lags harmoni, förnyelse, disciplin, att alltid ha en professionell attityd mot media, att alla i laget kämpar osv.

resultat: ett infekterat bråk där ibra går ut och pratar skit och pep inte säger någonting.

den som förde som samman gjorde fan ett av de grövsta misstagen i fotbollshistorien. mindre genomtänkt drag är svårt att hitta. Visst, Zlatan var bra i början av säsongen men han pallade inte mer än 6 månader av att inte vara den stora stjärnan. varför köpte man inte Villa direkt bara...
Barcelona Gio Style
2011-11-06 00:00
Barcahjärtat

Hur mycket Barcasupporter är man om man tycker att den nuvarande tränaren ska bytas ut pga vad några EXlirare säger? Det är liksom han som är i klubben just nu och leder oss till framgångar, varför ska vi då bry oss ett piss om milanspelare, cityspelare och romaspelare?

Comprende
Hoppas innerligt att det är din madridista brorsa (finns han?) som skriver här igen. Annars är du nog en maräng in disguise.

Hetfield

DET var humor! :)

Många reagerar på Pep endast för att han är Barcelonatränare, det är inne att hata allt som har med Barcelona att göra. Såsom Hetfield nämner så har en hel del andra tränare tagit märkliga beslut, men då finns det helt plötsligt en anledning till det :S Självaste Bielsa (en legend i mina ögon) gjorde även han något väldigt tveksamt, han sparkade 4-5 spelare från bilbao efter 2-3 veckor på sin nya position för att sedan be om ursäkt och ta tillbaka dem av någon konstig anledning.
Alla kan inte hålla handen med varandra glatt, så funkar det inte ens i det verkliga livet. Vi har alla haft chefer som vi tycker är helt efterblivna as eller lärare som verkar ha haft något emot en.
Pep är inte sämre än någon på den fronten, det handlar snarare om spelare som är bittra för att de inte fick ta del av dagens FC Barcelona.
Annons: