/spanien/barcelona/forum/10454.aspx/spanien/barcelona/forum/10454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-11-03 17:13
Grace/Wastelands inlägg från 11:51 är klockren.

Zlatan får fortsätta vara bitter. Förhoppningsvis fortsätter Pep agera med klass och låter bli att svara på frågor om nollan.
Barcelona B-Guden
2011-11-03 17:12
vart kan man läsa boken om zlatan ?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-11-03 16:51
Rambla

Förstår inte heller hur Pep inte har ballar haha. Han kör den mest offensiva fotbollen någonsin, strävar efter vinst och mer offensiv fotboll hela tiden, vill spela med 3 försvarare istället för 4 för att dominera mer... Och han har tydligen inga ballar. Kanske ville Zlatan köra Mourinho-fotboll med 11 spelare i straffområdet mot Barca och visa ballarna på det sättet. Vem vet?

Sen erkänner han väl i sin bok att han har ljugit hela tiden när han anklagade Pep för att ignorera han utan anledning. Anledningen säger ju Zlatan själv nu, han förolämpade Pep. Pinsam han är.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2011-11-03 16:24
Andresito

Det är ju bara deras sponsorbilar som spelarna får av Audi..
Barcelona Andresito
2011-11-03 16:11
Kan vara lite småkul att se vilka bilar spelarna i A-truppen har, kolla länktips!
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-03 16:08
eluc

haha du skojar? Det slår fan aldrig fel
Barcelona Éluc
2011-11-03 15:55
Osasuna har 8 spelare borta inför matchen mot Real. 10-0 måntro?
Barcelona Rambla~
2011-11-03 15:46
Är det inte spelare som alltid säger, det gäller även Zlatan, att det som sker på planen och i omklädningsrummet också stannar där? Nej, men Zlatan kan så klart inte hålla sig till denna "hederskodex", han måste verkligen få ut allting han har inom sig och det i en bok. Allt för att få uppmärksamhet. När man inte klarar av att bli bäst i världen tar man till sådant här istället. Vilken ynkrygg.

Pep har inga ballar, är rädd för Mourinho? Hehe, jaså? Var det inte under den hösten, efter det att Zlatan lämnat för Milan under sommaren, som en viss Pep och Barcelona körde över Mourinhos Madrid på Camp Nou med 5-0? Vi såg nog alla vem som var rädd för vem i CL när råttan Mourinho inte vågade gå över halva plan med sitt lag på hemmaplan.

Jävla nolla Zlatan, du är inte vatten värd längre. :P
Barcelona Katalano
2011-11-03 15:36
Tänk att Zlatan upprör så mycket här inne idag. Allt han skriver var ju väntat. Låt er inte påverkas.

Mest komiskt med alla anti-Barcas kommentarer tycker jag.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2011-11-03 15:34
Ingen som är intresserad av att fylla en bil ner till Milano?

Det är la cirka 200 mil räknat från Stockholm.
Det ser inte ut att bli några svårigheter att få biljetter, ringde precis och kollade.

Dagen innan, den 22 November spelar Bayern Munchen hemma mot Villarreal, som en liten uppvärmning till Onsdagsmatchen.
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-11-03 15:29
Zlatan vilken nolla, kommer till oss för att vinna cl guld får en räkmacka av alves å avgör el claisico tror att han e kung, vi loosar cl han sticker vi köper villa å messi slår målrekord å vi vinner cl, (ostressat också)... Hoppas vi vinner mot milan å gör det ala madrid 2-6... Visca barca
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2011-11-03 14:42
Zlatan Ibrahimovic sökte under sitt år i Barcelona upp Bojan Krkic och frågade:
- Tror du på Gud?
Bojan visste inte vad han skulle svara, men tittade ner i marken och pep fram ett:
- Ja.
- Alltså tror du på mig, svarade Zlatan.
Grace/Wastelands
2011-11-03 14:38
"Och vad är domarens uppgift? Blåsa av matchen efter knallskott? Varför inte blåsa av matchen om hemmafansen gör apljud om och om igen? 3-0 och nästa gång får vi se om de gör om det! "

Ska klubben och spelarna behöva lida för att det finns vissa kvastskaft på läktarna som hyser rasistiska åsikter?

Det är väl dessa individer och inga andra som skall straffas med böter, portning från arenan och eventuell anmälna om hets mot folkgrupp. Men att straffa klubbarna låter ju inte direkt konstruktivt. Då kan man ju som Andreas skriver nedanför sätta detta i system och åka på bortaresor och ställa sig i hemmaklacken för att få detta att ske.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2011-11-03 14:34
"Och vad är domarens uppgift? Blåsa av matchen efter knallskott? Varför inte blåsa av matchen om hemmafansen gör apljud om och om igen? 3-0 och nästa gång får vi se om de gör om det! "

Antar att du menar att bortalaget ska tilldelas seger vid rasistiska läten med 0-3?

Hur tänker du då?

Då kan man ju samla ihop 100 Barcelona fans, åka till Santiago Bernabeu (utklädda till Madridistas) och skrika lite apljud på Eric Abidal eller Keita te.x och vips så tilldöms Barcelona segern med 0-3?
Har jag missuppfattat dig?

Det enda sättet att stoppa detta är att spela inför tomma arenor men då kan man lika gärna lägga ner fotbollen.

Min nonchalans? Ja, kanske.
Jag är dock en person som kan stänga ute alla känslor, för jag vänder istället på steken och tänker vilka patetiska personer de är som kallar "en si och så".
Hur man hade reagerat om flera tusen skriker på en fotbollsarena är svårt att spekulera i dock.

Hoppas du inte missförstår mig men jag har svårt att se en lösning på problemet bara, såvida man inte spelar inför tomma arenor eller sätter munkavel med lås på varenda besökare.

Tyvärr.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-11-03 14:15
,Sami

Hoppas det, matchen mot Bilbao kommer bli krig som vanligt, och med våran otur så vet man aldrig.
,Sami
2011-11-03 14:10
Alvés - Por Que?
Vi kommer ha fullt lag mot Milan. Den som missar matchen är Alves. Men Adriano kan ta hans plats. Guardiola kommer köra den bästa elvan mot Milan.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-11-03 14:02
Hoppas att vi har fullt lag och ett lag som är 100% taggade för att slå Milan på San Siro, för att Zlatan får stå där som en jävla förlorare, barnsligt svin.. Om han inte fejkar en skada som senast
2011-11-03 13:58
Haha det roliga är väl att Barca krossar Mous Madrid 3-4 ggr per säsong. Så frågan är väl om den mogna bajshumor-Zlatan förstår hur fel han har i sitt argument.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-11-03 13:49
Det visar ju också en fantastisk mognad från herr Ibrahimovic att "lösa" konflikten med att be sin tränare att dra åt helvete och börja prata om bajs.
Barcelona Katalano
2011-11-03 13:42
Dill - Busquets!!

Tack för länken. Orkar inte heller med allt prat om Zlatans bok.
2011-11-03 13:41
”Jag måste vara arg för att spela bra”. ”Jag triggas av hat och revansch”. skriver Zlatan.

det var väl känslan av revansch som fick honom att fejka skada mot Barca och jaga älg istället antar jag. Hahahaha.
Barcelona Hetfield
2011-11-03 13:29
Vet ni vem Zlatan påminner om? Han påminner om en person som har blivit dumpad, sen går och snackar skit om sitt ex, och hittar på saker bara för att bortförklara att personen blev dumpad. Acceptera bara att du misslyckades och att du inte var rätt för klubben, mognadsnivån på den mannen är inte hög.

Jag tror inte att Pep ens tänker på honom, han har vunnit CL två gånger utan Zlatan. Patetiskt.
2011-11-03 13:27
Hahaha, Zlatans bok börjar med 2 ord: Pep Guardiola.

Snacka om att han är bitter, Pep sitter och njuter av sina CL-titlar som Zlatan en gång förstörde. Annars kunde det vart 3 av 3.

Så Zlatan har ljugit i 2 år nu och erkänner det i sin bok? Att Pep ignorerade honom i onödan och han visste inte varför!? Nu berättar han ju själv varför och Pep har erkänt att han gjort fel, medan han faktiskt inte gjorde nåt fel. Det säger lite om deras personligheter.

Vilken Culé saknar Zlatan? Han försöker svartmåla Pep men det han glömmer är att fansen är glada att han är borta.
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-11-03 13:13
Skönt att man fick se jackmcroberts nya uppdaterade messi video med alla 202 målen han har gjort hitills, för att slippa huvudvärken från hela zlatan-grejen.
,Sami
2011-11-03 13:09
Zlatan Ibrahimovic går hårt åt Barcelona-tränaren Pep Guardiola i sin kommande självbiografi "Jag är Zlatan Ibrahimovic".
Före detta Spanien-proffset Joakim Björklund tror att det kommer att få konsekvenser när Milan möter Barça i Champions League om några veckor.

- Guardiola kommer inte direkt springa fram och pussa honom på båda kinderna, säger Björklund till FotbollsExpressen.se.

Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-11-03 12:57
Vad ska man säga om denna Zlatan ? seriöst har aldrig tyckt om Zlatan Ibrahimovic även när Barca köpte killen 2009. Pep gjorde så rätt när han petade honom för han var så kass missade öppet mål varje gång och jag som tyckte så synd om honom och försvarade varje gång nån utav mina vänner snackade skit.

Kommer aldrig glömma matchen mot Zaragoza 2009-10 när Messi gjorde hat-trick och kanske hans vackraste mål någonsin i den matchen plus så fixade han straffen med att nästan göra ett ännu värre dröm mål. Han hade chansen att göra 4 mål, men vad gör killen han ger bollen till Zlatan som hade missat vartenda j*vla gång.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-03 12:29
Känns som Zlatan - Pep är rätt gammalt. Det enda nya är ju att Ibra skämde ut sig, något som är till " fördel" för oss.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana80
2011-11-03 12:22
gissar på att dagens ämnen här inne kommer att handla om Zlatan och Pep.. jag kommer dock att bojkotta forumet, pallar inte läsa massa skit som är redan gammalt.. gissar starkt på att Lundh,Jesper och Birro kommer att komma med sina kröniker om Hur gålig barca hit o dit...
Barcelona Zamboza
2011-11-03 12:17
Jag vet att vi redan är klara för avancemang i cl, men vill ändå att vi slår Milan på San siro. Nu känner jag mig lugnare efter att ha läst vad Ztatyn sagt till Pep. Trots att båda lagen gått vidare kommer det att vara ett prestigemöte som inget av lagen vill förlora. Barca lär vara rejält triggade och Ztatyns citat kunde inte kommit mer lägligt.
Atlético addeh
2011-11-03 11:55
Såg nu att den officiella hemsidan gjorts om en hel del. Riktigt läcker faktiskt. Inte ofta jag brukar falla för en ny layout direkt.
Annons: