/spanien/barcelona/forum/1044.aspx/spanien/barcelona/forum/1044.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona oocbgb
2016-12-10 23:21
[QUOTE=El Pistolero #9]Varför har du alltid sådant behov av att skydda Real Madrid? Det kan vara ett taktiskt drag, de är sjukt bra på huvet men det är också andra klubbar men ingen annan klubb har ett sådant flyt på sin sida när man behöver det som mest. [/QUOTE] Ingen här som vill skydda Real, men det är tröttsamt att läsa inlägg efter inlägg om tur hit och tur dit. Skriv ett konstruktivt inlägg där du förklarar varför Real suger istället för att mala på om tur tur och tur, ingen vill läsa det
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Soko
2016-12-10 23:18
35 match utan förlust för Zidanes Real. Tacka LE för El clasico förlusten hemma med 1-2 som gav Real vingarna. Den matchen öppnade även vägen mot CL titel.
Barcelona yeezus
2016-12-10 23:13
@Zyzz:

Helt rätt. Dessutom har dem hela 7.0 i odds för CL-vinst, med den turen är det snabba pengar :D
Barcelona Soko
2016-12-10 23:12
Zyzz

Var försiktig för då kommer du förlora dubbelt. När Real torskar kommer Barca också att torska ! LE effekt!!
Barcelona El Pistolero #9
2016-12-10 23:11
[QUOTE=Vlom]Eller så är det ett givet taktiskt drag av Zidane att slå inlägg till deras skickliga huvudspelare. Att pratar om marginaler blir smått löjligt när det gäller exempelvis Sergio Ramos, en spelare som 48 ligamål och är hitills La Ligas tredje meste målgörare genom tiderna bland försvararna. Din bitterhet genomsyrar hela ditt inlägg lol. [/QUOTE] Varför har du alltid sådant behov av att skydda Real Madrid? Det kan vara ett taktiskt drag, de är sjukt bra på huvet men det är också andra klubbar men ingen annan klubb har ett sådant flyt på sin sida när man behöver det som mest.
Barcelona Soko
2016-12-10 23:11
Det är därför folk kommer se Ramos högre än Pique när båda avslutar sina karriären. Alla kommer att minnas Ramos för det som Pique ger oss aldrig, nick och mål på övertid gång på gång.
Barcelona Zyzz
2016-12-10 23:10
Jag vann 500:- på Real idag. Körde en live bet vid underläge 1-2.... Givet att den skulle gå in! Hade hellre tagit poängtapp för Real dock. Nu ska jag satsa hela vinsten på Real i nästa match och fortsätta så tills jag är miljonär. För med deras tur kommer jag att bli det!
Barcelona Andreas-
2016-12-10 23:10
Soko CL är alltid prio ett. För många avslagna matcher i ligan.
2016-12-10 23:09
Mariano gör alltså 2-2 målet med sin axel o den går perfekt in i bortre hörnet. Real Madrid är den mest skamlösa fotbollsklubben i världen men har alltså oändligt med flyt. Rättvis värld...
Barcelona Neymar N11
2016-12-10 23:08
Det är fortfarande mycket kvar av ligan, spelar vi i vår normala nivå och fortsätter ta 3p så finns det lite hopp. Tänk att real har inte vunnit ligan på länge och nu ger allt för att ta hem den. För våran del gäller det verkligen att inte tappa fler poäng och hänga med däruppe. Oavsett hur säsongen slutar så hoppas jag att klubben sparkar Lucho, han har gjort det bra men nu verkar det som han har inget nytt att komma med som förbättrar spelet..
Barcelona Soko
2016-12-10 23:07
Varför är La Liga intressant att vinna egentligen ? Messi vann ju La ligan och cupen dessutom och Europeisk super cup och VM för klubblag men inte en enda räknas då alla är förblindade på "den där jävla CL " för fet är den som ger värde och guldbollar. Tycker vi ska ge allt på CL nu . ..
Barcelona Andreas-
2016-12-10 23:06
Rambla Du har redan bevisat vilken ärkesopa du är. Att Real spelar dåligt betyder knappast att andra lag kommer slå marängerna NÄR DEM IDAG SAKNAR HELA LAGET. Missade du deras 3-0 seger på Vicente? Tittade du på Monaco eller? Fan, med ditt resonemang måste vår seger borta mot Sevilla kommit som en blixt från klar himmel med tanke på att vi torskade hemma mot Alaves? På med dumstruten o ställ dig i hörnan, tack.
Vlom
2016-12-10 23:01
@El Pistolero #9:
Eller så är det ett givet taktiskt drag av Zidane att slå inlägg till deras skickliga huvudspelare. Att pratar om marginaler blir smått löjligt när det gäller exempelvis Sergio Ramos, en spelare som 48 ligamål och är hitills La Ligas tredje meste målgörare genom tiderna bland försvararna. Din bitterhet genomsyrar hela ditt inlägg lol.
Barcelona Rambla~
2016-12-10 22:54
@Andreas-:

När skrev jag det? Du bevisar bara min poäng, totalt avsaknad av normal intelligens. Inte för att jag är förvånad.
Barcelona oocbgb
2016-12-10 22:53
[QUOTE=Zyzz]Fattar ni hur små marginaler det är eller??? Om Ramos inte hade gjort de två nickmålen mot oss och idag så hade vi bara varit 2 poäng efter. ÄCKLIG TUR [/QUOTE] Sluta nu med tjatet om tur, snälla. Ramos är en av världens bästa huvudspelare. Och har uppenbarligen förmågan att göra sig fri i avgörande moment, och missar väldigt sällan. Som tidigare inlägg, hata Real alla dagar i veckan, men ära den som äras bör. Ramos är en fantastisk fotbollsspelare, tyvärr spelar han i Real Madrid.
Barcelona El_Jefe (Heisenberg)
2016-12-10 22:52
Det är något knas med spelschemat i år alltså. Man måste ha väldigt bra försäkringar uppifrån om man kan göra det så tydligt och ändå räkna med att inte åka fast.
Barcelona yeezus
2016-12-10 22:49
Bettar allt jag har på Real nu faktiskt haha. Vad har jag att förlora?
Barcelona Soko
Real börjar nästa år med att spela 3 av 4 matcher hemma. Sedan ska de möta både Atletico och Barcelona hemma Man har 6 poäng försprång och vinner sina matcher på övertid gång på gång .. Ja allt talar för att detta är Reals år på alla sätt och viss. Först vinner de CL på det sätt som.alla känner till och så vinner Portugal på sitt .. Real, Ramos och Ronaldos år som är skrivet i stjärnorna.. . ...
Barcelona El_Jefe (Heisenberg)
@Vlom:

Det gjorde Pepe också, som var en 100 gånger större bidragande orsak till det. Just saying. It's all about PR...
[QUOTE=Vlom]Jävla trams, har absolut inget med tur att göra. Real Madrid har fantastiska huvudspelare och har spelare som kan slå riktigt bra inlägg som Modric, Kroos, James, Bale etc. Inte så jävla konstigt att det är ett jävla helvete att försvara sig mot Real Madrid under de sista 20 minuterna. [/QUOTE] Ja dom är bra på det men har MARGINALERNA på sin sida hela jävla tiden. Byt ut ordet tur i ordboken till Zidane.
Barcelona Zyzz
2016-12-10 22:48
Fattar ni hur små marginaler det är eller??? Om Ramos inte hade gjort de två nickmålen mot oss och idag så hade vi bara varit 2 poäng efter. ÄCKLIG TUR
Barcelona Andreas-
2016-12-10 22:48
"Real spelade bästa laget o Monaco är favoriter till CL". /Rambla
Barcelona Rambla~
2016-12-10 22:47
Andreas Du med din intelligens, knip bara igen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-12-10 22:46
@A good coach is everything!:

Fast om jag minns rätt så slutade våra spelare att spela bara för att man lede och var en man mer. Det var så pinsamt. Minns att jag stängde av matchen när jag såg Barca spelarna maska och vänta ut tills domaren blåste AV MATCHEN.

Jag försöker inte försvara Lucho här. Tycker att spelarna ska ta del av Lucho kakan också. Det här var Barca. De spelade bra gjorde mål, bestämde sig för att köra gå fotboll. Sen är resten historia.
Barcelona Barcadinho.
Denna pajas är satidigt ett fenomen, vad kan man göra.
Barcelona Zyzz
Vlom: När Portugal vann EM menar du. Ronaldo vann inte EM......
Barcelona Andreas-
2016-12-10 22:45
Rambla: Fattar du att Real bänkade hela offensiven? Lyckas du alltid missa något?
Barcelona Zyzz
2016-12-10 22:45
Vlom: Det är ENDAST tur. Att ALLTID göra nickmål på övertid är inte skicklighet.
Barcelona Rambla~
2016-12-10 22:44
Okej, om ett bottenlag kan pressades så hårt på Bernabeu, vad kommer inte bättre lag göra när de spelar borta? Vänta bara efter klubblags-VM så ska vi se hur fräscha de är under andra halvan av säsongen. Har sett det förut. Om nu bara FIFA och CAS kan göra sitt jävla jobb och göra värvnings-förbudet officiellt någon gång också.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-12-10 22:43
@DM1982:

Handen på hjärtat. Jag minns inte någon gång jag har sett spanska domarna lägga till mer än 3 min. Kan vara att jag har missat. Har tittat på La liga sen i 2003-. Jag kanske rentav har förträngt det.

Till er som håller på tappa hår och hjärnceller. Andas, det är många matcher kvar.
Annons: