/spanien/barcelona/forum/10422.aspx/spanien/barcelona/forum/10422.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-12-11 02:05
Ja grabbar, vad ska man säga. Har inga ord. Ska inte säga att jag direkt är CHOCKAD då vi är det bbättre laget, men visst var man skit rädd innan matchen. Också skönt att se matchen utan större filmningar/bråk från någon av lagen. Iniesta är en gud. Puyol MÅSTE få en jävla staty, alltså herregud.

Har ingen aning om hur kaljic eller någon av de andra "expertoddsarna" från deras skämtartiklar ser ut i verkligheten, kan ändå tänka mig deras ansiktsuttryck vid fabregas 3-1 mål. Älskar att de langade 45 artiklar i timmen innan matchen och nu är det bara.....
Folk diskuterar ifall man ska sälja ronaldo i puertan HAHA.

Godnatt! Älska barca <3
Barcelona I.Cuenca
2011-12-11 02:01
Jaaaaaaaa vilken säker seger är så glad
Visca Barca
Barcelona Lion24
2011-12-11 02:00
el Profete

Tack så mycket.
Barcelona el Profete
2011-12-11 01:58
Lion24

Här har du en hel drös med länkar till matchen, bara att välja och vraka. :)
,Sami
2011-12-11 01:57
Déu és Culé
Det var kaka som kastade bollen på Xavis huvud. Vet inte varför han gjorde det. Sjukt!
Barcelona Lion24
2011-12-11 01:53
Någon som har länk till matchen?
Barcelona Déu és Culé
2011-12-11 01:52
Som jag uppfattade det var den utlösande händelsen när ngn Real spelare (såg ej exakt vem) medvetet kastade bollen på Xavis bakhuvud. I tjaffset drabbade väl Keita och Pepe samman antar jag...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barca_joe
2011-12-11 01:51
Turkish duo skrev tydligen Wolfgang stark istället för Pepe ursäkta mig, men att säga att Messi var osynlig och hela kalenderåret 2011 till Stark kom och avgjorde allt enligt dem är en dödssynd.

Puyol, hoppas han aldrig lägger av!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-12-11 01:49
När kung Puyol säger att han ska köra på tills han är 40, då menar han att han ska köra till han ÄR 40!!!
Barcelona NoGo™
2011-12-11 01:49
Roja y Azul - FCB

Han måste ju ha sagt något om Keites religion!11

Nej men lite småtjafs, sånt som händer, var inget märkvärdigt tycker jag.
Barcelona tarrak
2011-12-11 01:48
Det är helt sjukt att jag av alla människor, som idoliserar Puyol mer än vad som borde vara hälsosamt, alltid misstror densamme. Någongång tycker man att åldern och skadorna borde ta ut sin rätt, men tydligen finns det en människa på denna mörka jord som kan gå in och plocka ner världsspelare på ren rutin. Oavsett vem som hamnar i rampljuset och får rollen som matchvinnare kommer Carles Puyol alltid vara den största!

Helt sjukt att vi lyckades vinna och det med två mål, jag är så lycklig att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Även jag måste hålla med om att Madrid-reds plötsliga avsaknad av artiklar är en smula underhållande. Mönstret om 20 innan och 1 efter upprepar sig. Låt oss fortsätta på det viset! :)
Barcelona Déu és Culé
2011-12-11 01:48
På Punto Pelota talas det om hur Madrid-borna börjar, om än i liten men växande skala, uttrycka missnöje med Mourinho. Desto större är missnöjet med Cristiano.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2011-12-11 01:46
varför ser jag inte 10 efter matchen artiklar hos real redaktionen? Vill de inte längre skämta eller kommentera matchen? Btw, vad hände med keita och Pepe? någon som kan skicka en video eller berätta med egna ord? Uppskattas
Barcelona NoGo™
2011-12-11 01:45
Ännu en av raden underbara bilder från ikväll. Känns som det kommer ta ett tag för mig att sova nu, men det får man stå ut med.
Barcelona Éluc
2011-12-11 01:43
Nu får vi hoppas att detta sätter stopp för dem dåliga insatser vi haft på bortaplan i La Liga denna säsong. 1-3 är ju faktiskt vårt bästa resultat hittills, och det mot självaste Real.
Barcelona Larsson1333
2011-12-11 01:41
Iniestas andra halvlek var snuskigt bra, helt sjukt verkligen

Förövrigt skönt att det var en ganska sjysst match om man jämför med de senaste, orkar inte med allt tjafs och tjat om allt som vi fått med oss osv.

Som någon längre ner skrev, cred till Benzema, tycker han har kommit igång sjukt bra nu efter sin jobbiga inledning, det är nu man börjar känna igen spelaren ifrån Lyon. Till råga på allt har dom en snuskigt bra backup i Higuain med, där snackar vi lyxproblem
Barcelona Riiio!!
2011-12-11 01:39
VAAAAAR ÄR ARTIKLARNAAA?? VAAAR ÄR ARTIKLAARNA???.... haha jävla pack!
Barcelona Vamos Blaugrana
2011-12-11 01:38
Det enda jag tänka på just nu hur det var inför denna match, uppladdningen sättet vi var uträknade på osv. Det jag kan säga just nu är bara njut min brödrar njut av denna underbara seger.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-12-11 01:37
Real var ju rätt snabba på att publicera ut artiklar innan matchen , men nu ehm ehm ;)
Barcelona NoGo™
2011-12-11 01:31
Leo och giganten efter matchen! Underbart!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-11 01:29
B-guden

Håller med på en punkt, finns inte många videos med Puyol. Vill gärna se en från hans senaste säsonger. Om någon i forumet gör vids såklart:)
Barcelona Blaugrana91
2011-12-11 01:29
elbraco - Bojan y Thiago

Sedär, sånt är man inte van att läsa. Skönt att det finns folk som kan inse sanningen. :)
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-11 01:28
Nu är laget på väg till Japan för att Inkassera säsongens 3 titel so far
Barcelona B-Guden
2011-12-11 01:27
Är det nån som är bra på göra youtube videos ?
Isåfall hoppar jag den som kan och läser detta uppfyller min önskan :)
Gör en Vidoes från matchen med puyol
gör en med Iniesta gör en med Busquet och utan några effekter finns inget värre med bra videos när dom gör att att den blinkar och byter kamera vinkel,
Barcelona el Profete
"With 49, Casillas is the goalkeeper who has conceded most goals in the history of the clasico, surpassing Ramallets (47) [via misterchip]"

I feel ya. :)
Barcelona 100% AntiMadridista
barca_joe

HAHAHAHA... de glömmer så jäkla fort att Messi har gjort 7 av 13 mål de senaste två åren på madrids hemmaplan :) Alltså det är fan pinsamt när man går in på deras sida o läser saker som de skriver... jag skäms som en människa!
Barcelona barca_joe
2011-12-11 01:22
The Turkish Duo slår till igen!

"Messi har varit kass mot oss hela kalenderåret 2011 och inte gjort ett skit medans Pepe är på planen!"

Messi är världens bäste spelare utan tvekan. Han är skillnad i nästan varje match, inte minst mot Real. Hur kan folk ens blunda för hans storhet?
Barcelona Keite
2011-12-11 01:21
Här med ryska kommentatorer. Diggar kommentatorn som fan ändå om jag inte förstår ett skit.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-12-11 01:18
Man Us forum:
Alltså vilket sjukt lag Barcelona. Den där andra halvleken var bland det bästa jag sett. Lekte med Madrid, verkligen lekte som om det var ett träningspass och de körde mitten. Messi, Xavi och Iniesta är nog tidernas tre bästa spelare, utan att överdriva. Och vi ska bli lika bra som det laget mitt i en generationsväxling? No way, gäller att sätta realistiska mål och det enda vi kan göra nu är att förbättras, ett steg i taget.

Arsenals forum:
mm jag har alltid avskytt barca och gillar dessutom mourinho jävligt mycket men seriöst - hatten av för barca, dom åker till bortaplan och vinner mot det lag som varit bäst i europa under hösten typ. går inte längre att förneka deras storhet ens för mig

Milans forum;
Puyol kmr bli matchens lirare idag.
Sanna mina ord..

Lite hyllningar från andra forum. Axplock såklart, många haters fortfarande men ändå kul att läsa :P
Barcelona Keite
2011-12-11 01:17
Real Madrid 1-3 Barcelona

Njut av målen!
Annons: