/spanien/barcelona/forum/1041.aspx/spanien/barcelona/forum/1041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2016-03-12 15:59
enkos Han skulle bojkotta middagen klubbarnas presidenter brukar ha inför en match. Vem bryr sig typ, han kan dra till McDonalds om han önskar.
Postat via SvenskaFans-appen
Vlom
2016-03-12 15:56
@Rambla~:

Man får väl hålla tummarna för att Suárez gör ständiga protester mot domaren, är en aning vårdslös med tacklingar eller avsiktligt sträcker ut sin arm, svårt då för domaren att inte visa upp det gula kortet. Att uruguayanen dessutom har ett dåligt rykte och spelar fysiskt gör bara saken bättre.
Barcelona enkos
2016-03-12 15:55
Getafes president på plats på Camp Nou. var det AB som snackade skit att han ska bojkota pga Pique?
Barcelona Rambla~
2016-03-12 15:52
enkos Ja precis, Suarez sa något i duschen om spelarna i Villarreal. Domaren kommer skriva i sin rapport att han minsann hörde honom säga det från domarnas omklädningsrum. :P
Vlom
2016-03-12 15:52
@wallmannen:

Samtidigt hade vi en strålande ersättare i Robertinho (som faktiskt var höstens kanske bäste spelare för oss), Ska vi förlita oss på att en medelmåttig Sandro kommer göra ett lika bra jobb i Suárez ställe tycker du?
Barcelona Rambla~
2016-03-12 15:50
Om Suarez står på 4 gula kort inför den matchen som föregår el Clásico finns det bara ett utfall. Ni tror väl inte på fullaste allvar att domarkåren missar ett sånt tillfälle? Så mycket tror jag på fair play i Spanien. :)
Barcelona enkos
2016-03-12 15:46
och med tanke på hur domarna insparken är på Reals sida skulle jag knappast blivit förvånad om man hittade på en varning på Suarez om han spelar mot Villareal. .
Barcelona wallmannen
2016-03-12 15:46
Så klart vill man ställa upp med starkaste laget mot Madrid, men förra gången gick det ju rätt bra utan Messi större delen av matchen. Dessutom, som anfallsspelare tycker jag man bör kunna spela en hel match utan att dra på sig ett gult.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona enkos
2016-03-12 15:45
@tikitaka:

Även om man är 100% försiktigt kan man få gult kort, tex ramlar man oavsiktligt kan domare bedöma det som filmning, eller hoppa i en nick duellen med händerna i luften kan domaren bedöma frispark och armbåge. Alltså felaktiga kort ser vi varenda match.
Barcelona tikitaka
2016-03-12 15:41
Jag blir ju irriterad bara av tanken... Att en anfallare ska klara sig utan gult i 2 matcher bör vara ett krav!!! Det ska han fixa utan problem, även om man heter Suarez!
Vlom
2016-03-12 15:38
@wallmannen:

Låter ju smart att inte ha Suárez när Real Madrid står på andra sidan planhalvan.
Barcelona wallmannen
2016-03-12 15:36
Jag tycker Suarez definitivt ska spela mot Villareal. Blir han varnad så blir han..
Barcelona Rambla~
2016-03-12 15:34
City är verkligen usla. Att prestera så dåligt med den investeringen de gjort i sitt projekt är smått pinsamt.
Barcelona Rambla~
2016-03-12 15:32
Marcas lista, haha. De anser alltid att det ska värvas ur krisen istället för att planera långsiktigt. Helt enligt Perez linje. Förhoppningsvis träder registreringsförbudet i kraft innan fönstret öppnas i sommar.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-03-12 15:21
[QUOTE=wallmannen]Om jag inte missminner mig så fick Suarez sin fjärde varning förra matchen. [/QUOTE] Såklart. Det förklarar saken. Knepigt läge då han kommer behövas i båda matcherna.
Barcelona wallmannen
2016-03-12 15:19
Om jag inte missminner mig så fick Suarez sin fjärde varning förra matchen.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-03-12 15:10
Frågan är väl varför de inte kunde tajmat in Suarez avstämning till den här matchen? Barca brukar ju ha koll på sånt och ta taktiska varningar. Vad hände där?
Barcelona enkos
2016-03-12 15:08
Märkligt att Suarez får börja på bänken för första gången och just nu när laget vilat i en vecka något inte hänt på evigheter.
Barcelona enkos
2016-03-12 15:05
@Stright outa Barca:

Då är det bättre att han tar sitt femte och nollställs helt .. istället för att vila mot Villareal och ändå fortsätta sen med 4 gula.
Vlom
Barcelone line-up (vs Getafe): Bravo - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda SergiRoberto Iniesta - Messi Munir Neymar #fcblive

Bench Barcelona: Ter Stegen, Alves, Bartra, Vermaelen, Samper, Rakitic, Suarez #fcblive

Masip, Douglas, Adriano and Busquets were not included in the match squad and will watch from the stands, Mascherano is suspended #fcblive
Barcelona Neymar N11
Suarez börjar på bänken och Munir får chansen
Barcelona Gabriel
2016-03-12 15:02
Håller med att Suarez antingen borde ta sitt 4:e gula idag eller bänkas mot Villareal. Inte värt att riskera han så att han missar Real när vi leder med så många poäng.
Barcelona Stright outa Barca
2016-03-12 14:56
[QUOTE=enkos]Jag är orolig för Suarez som ligger på 4 gula kort. Får han sitt femte idag missar han Villareal och blir spelklar mot Real. Får han inte kort idag är alltid risk att han får det mot Villareal och på det sätt missa El clasico. . [/QUOTE] Tycker han ska bänkas mot Villareal om han inte tar gul idag.
Barcelona neymar JR
2016-03-12 14:56
Lyckas dom få en utav alla dom har på listan så blir jag förvånad. :)
Barcelona enkos
2016-03-12 14:43
Jag är orolig för Suarez som ligger på 4 gula kort. Får han sitt femte idag missar han Villareal och blir spelklar mot Real. Får han inte kort idag är alltid risk att han får det mot Villareal och på det sätt missa El clasico. .
Barcelona enkos
2016-03-12 14:36
Enligt Marca är Reals önskelista på nyförvärv värt 8 miljarder kronor och man förväntas värva så många spelare som möjligt till sommaren. . här är Reals drömelva. ursäkta för stavning: David de Gea  –David Alaba (Bayern ), Marquinhos (PSG),  Laporte (Atletico B),  Stones (Everton), Ricardo Rodriges (Wolgsburg) –  Pogba (Juventus),Eden Hazard (Chelsea),  Sane (Shalke) –  Lewandowski (Bayern),Pierre-Emerick Aubameyang (Borusia D) + Neymar (Barcelona).
Barcelona Davids3
2016-03-12 14:33
@Barclasico:

Men ursäkta mig för att sidan jag läste den på är sen.
Å andra sidan tröttnar man ej på att läsa om dessa kommentarer om Messi. Din kommentar däremot..
Barcelona Visca el Barca 17
2016-03-12 14:32
@Vlom:

Asså Villareal hade inte förlorat sen November i ligan. När Las palmas var där hade de fokus på europa league. Utan Suárez försvinner mkt rörelse i anfallet som kan behövas mot ett så cyniskt lag.
Barcelona Barclasico
2016-03-12 14:27
@Davids3:

Du är rätt "tidig" med nyheten gubben...
Barcelona Davids3
2016-03-12 14:25
Chiellini: " Hur man täcker C.Ronaldo? Man bör inte låta honom stå själv och ej låta honom skjuta med sin högra fot. När det gäller Messi, så bör du bara göra korsets tecken"

Annons: