/spanien/barcelona/forum/10383.aspx/spanien/barcelona/forum/10383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2011-11-22 23:48
Dubbel
Atlético addeh
2011-11-22 23:48
The Reporter

Jag tycker inte Cuenca bör starta imorgon, men Pep har gjort större oväntade saker under sin tid som tränare. Villa & Alexis bör dock väljas före.
Barcelona >The Reporter<
2011-11-22 23:47
Jag kanske tog i lite om att han inte skulle vara med i diskussionen, men fy om han startar, då blir jag förbannad.

Dill - Busquets!!

Håller med dig fullständigt.
Barcelona comprende
2011-11-22 23:46
Barcelonistas

Nej trött på er som fortfarande lever i en bubbla och förnekar när ett lag just nu är bäst i Europa, vilka är bättre?

När vi lekte hem ligan och lekte med all motstånd så erkände madridistas det, dom kom inte med ursäkter som folk vill göra här.

Vi får se hur det går imorgon även om jag tycker att Milan är ett väldigt dåligt lag, tycker å tycker dom är det. Vi ska slå dom med 2 bollar minst, jävla gamlingar.
Atlético Atommyran
2011-11-22 23:45
Lite om matchen imorgon. Hoppas att Messi får till det imorgon.
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-11-22 23:45
Villa startar imorgon, tycker jag. Hans form kan vara både uppe och nere, men poff så kan han smälla in en i krysset i den här typen av matcher.
Släng in Sanchez i andra om villa verkligen är iskall.....
,Sami
2011-11-22 23:44
Varför tror ni inte Cavani passar in i Barca?
Barcelona comprende
2011-11-22 23:44
CUUULLEEE

Nej det har inte varit så vartenda år.

Första gången under Pep Real Madrid leder ligan med 3 poäng, vi har tappat poäng mot all bra motstånd vi mött dom vann sin näst svåraste borta match för säsongen. Det är skillnad nu så enkelt är det, det är Mourinhos andra år och spelarna är mer samspelta och ett mycket större hunger.

Vi mötte dom i CL semin förra året, förlorade i Copa Del Rey och blev överkörda spelmässigt på Bernabeu i super copan. Kanske berodde det på att vi va dåligt tränade, kanske inte.

Real Madrid är flera snäpp bättre än förra året och det är fakta.

Laget med en hel del jävla tur kommer gå hela vägen för det handlar inte om bara skicklighet.
,Sami
2011-11-22 23:42
Många här inne som inte vill se Cavani i Barca tröjan skumt! Jag tror han hade passat perfekt hos Barca.
Barcelonistas
2011-11-22 23:42
Comprende

Mannen kolla på dina inlägg, sättet som du överskattar Real Madrid börjar gå mig på nerverna. Dom är ett jävligt bra lag men du överdriver hela tiden men deras prestationer.
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-11-22 23:38
Har också svårt att se cavani i Barca, men vifta inte bort han endast på grund av ett påstående, då Mesut Özil innan sin flytt hävdade att han var ett barca-fan...
Barcelona BB-Barceloneta
2011-11-22 23:36
Tha reporter Klart han ska vara med i disskussionen, han har levererat de senaste veckorna när de andra som Villa och Pedro inte har. Sen tycker jag personligen inte han ska starta men klart att han är med i snacket
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona CULEEEE- mrfaariis
2011-11-22 23:36
comprende

Det har varit så vartenda år krossat all motstånd men när de väl möter oss så pinkar de ner sig. Så varför inte vänta tills de möter oss sedan kan du babla om hur överlägsna de är :P
Barcelonistas
2011-11-22 23:35
Barcelona-Real Madrid-Bayern Munchen,

Där har vi lagen som kommer slåss om Cl titeln i år.
Barcelona comprende
2011-11-22 23:33
Hetfield

Har ändå svårt att se Cavani i Barcelona.

Kul att City fick stryk, och vad fan är det med United? Tur att dom inte stötte på oss eller Madrid i gruppen för det hade slutat 5-0.

Tror det blir El Clasico i finalen eller någon utav Barca eller Real Madrid mot Bayern. Ser inga andra lag som kan gå så långt.

Sen håller jag med om Spanien tycker det börjar bli lite överdrivet nu med all hyp. Tyskland tror jag tar hem EM. Spanien är nog för mätta.
Barcelona >The Reporter<
2011-11-22 23:32
addeh

Herregud äre ett skämt? Visst har han varit bra några matcher, men då mot dussin gäng. Enligt mig går allihop av Pedro Sanchez och Villa före än honom, eller de bör gå före annars är det väldigt pinsamt !
Barcelona Hetfield
2011-11-22 23:25
comprende

"There is a club I would particularly like to play for and that is Real Madrid. My blood pulses to wear the white jersey or that of a similarly important side."

"that of a similarly important side."

Just saying. Spelarna vänder kappan efter vinden snabbt.
Atlético addeh
2011-11-22 23:25
The Reporter

Varför skulle han inte kunna vara det? Cuenca har utöver Messi varit vår bäste anfallare den senaste månaden, det klart han skall vara med i snacket om en startplats imorgon. Sedan om han är det eller ej är en annan femma.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2011-11-22 23:24
"Namn: Andreas V.V - "Pagar"
Sänt: 2011-11-22 21:32 Ändra
Jag tror Napoli vinner, 2-1.
Cavani eller Lavezzi gör målet!"

Vad fan, varje gång jag inte sätter pengar på resultat så går det in.
2 gånger på 4 dagar nu :P

Det är nog Gud som vill sända mig ett meddelande, ett kryptiskt sådant.
Barcelona comprende
2011-11-22 23:24
Hetfield

Dom kan koppla hur mycket dom vill han har sagt Real Madrid eller inget.

Blaugrana91

Och vad fan spelar det för roll om Real Madrid släpper in mål när man leder med 6-0 i en match som man hade vunnit med 20-0 om man hade velat? Snälla förklara det. Detta utan halva startelvan.

Trött på er som ska förneka hur bra Real Madrid är. Dom är Europas hetaste lag just nu, trodde verkligen Valencia skulle ta poäng men man blev ägda i 70 minuter och förlorade med 2-3.

I princip krossat allt som kommit i deras väg. Istället för att sitta och klaga så hoppas på att Barcelona höjer sig 2-3 snäpp den närmsta veckan innan El Classico.

Cl står mellan oss, Madrid och Bayern. Inga andra lag har en chans ens.

Real Madrid har en hunger som inte vi har, vilket är fullt förståeligt.
Barcelona GerardPiqué3
2011-11-22 23:23
Underbart med Stormatch imorn igen! Trött på halvintressanta ligamatcher mot Zaragoza te.x, det är vid sånna här stora matcher i CL och Clasicon som nervositeten stiger avsevärt :) Tror vi kommer styra spelet, efter 2-2 hemma kommer Pep och gubbarna göra allt för att vinna. Visca !
Barcelona >The Reporter<
2011-11-22 23:19
Kollat runt lite och läst att folk Cuenca skrivits in i startelvan, äre ett skämt? tror inte att han kommer starta, och han ska absolut inte ens vara med i diskussionen om en startplats en sådan här stor match!
Barcelona Hetfield
2011-11-22 23:10
Hur många tror att Sport kommer att koppla Cavani till Barcelona inom den här veckan?
Barcelona Barcadinho.
2011-11-22 22:58
addeh.

Den enda orsaken som jag ser är att City har Liverpool på bortaplan nu till helgen. Mancini försökte "överleva" Napoli för att orka möta Pool. En balans gång som vanligt.
Jag tror nästan att ligan är prio ett.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-11-22 22:56
Kanske Bayern då..
Barcelona Senor Grande Pep
2011-11-22 22:55
Fan alla "storlagen" är inte på topp iår :S hoppades på att typ Man U eller Inter skulle kunna stoppa Madrid...men det verkar som att ingen förutom oss kan mäta sig med Madrid i CL i år...
Atlético addeh
2011-11-22 22:53
För övrigt förstår jag inte Mancini bänkade Agüero. Det är nästan fängelsestraff på det. Han får skylla sig själv. Skäms.

Att Zabaleta spelade och inte Richards är också ett under.

Hur som helst ett ett stort grattis till Napoli. Fantastiskt.
Barcelona Barcadinho.
2011-11-22 22:53
Stor chans att United kommer sluta tvåa.
Ett monster motstånd för alla ettor i de övriga grupperna.
Barcelona Larsson1333
2011-11-22 22:47
Sjukt king när dom visar highlights mellan Napoli-City och dom visar Kolarovs sekvens i första halvlek. Mannen som är längst ner och tar hand om returen är Cavani av alla !
Barcelona Éluc
2011-11-22 22:45
Fan vad man hoppas på Basel inför sista omgången i sådana fall!
Annons: