/spanien/barcelona/forum/10367.aspx/spanien/barcelona/forum/10367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2011-11-23 13:29
alltså snälla. Hur kan ni ens gå på Mourinho nu när han ska leka snäll och låtsas bry sig om Tito. Han gör det enbart för att förbättra sig image och nu såg han ett utmärkt läge o göra det.
Bara kolla hur respektlöst han var här efter 3-2 matchen. Oförlåtligt fan.
Riktigt hycklare

Barcelona den närkingska älgen
2011-11-23 13:24
Gio Style

Håller med.

Nu snackar vi kvällens match istället. Det är mer på sin plats? Tankar? Vem går in på mittfältet brevid Xavi av Thiago eller Keita? Jag hoppas att Thiago får chansen, men samtidigt blir jag inte alls förvånad om Keita får spela. Vad tror alla andra?
Redaktionen
2011-11-23 13:23
Väldigt låg nivå på vissa håll just nu. Ta Gio Styles tips och ignorera de mindre genomtänkta inläggen så blir det genast trevligare.
Barcelona Gio Style
2011-11-23 13:18
Det bästa man kan göra när nivån har sjunkit såpass mycket är att ignorera de mindre genomtänkta inläggen. Haka inte upp er på det Barca4ever1 skrev nu utan vi släpper det här.

Däremot kvarstår mina misstankar angående comprendes maränghjärta.
Det flesta av hans inlägg handlar om att försvara Real och snacka ner Barcelona.
Vilka av Reals motståndare är ens värda att nämna? Valencia är väl dem enda? Och där var det på håret att Real tappade poäng (Arbeloas hands).

Jag blir hur som helst inte impad av 6-2 mot ett lag som är snäppet bättre än ett allsvenskt lag...
Barca4ever1
2011-11-23 13:14
Larsson,

Jag har redan bett om ursäkt för mitt beteende i mina tidigare inlägg. Jag tog i lite men jag klarar inte av nånting som har med madrid laget att göra.

O vad gör han här när jag 100% vet att han e madridista. Om man kollar hans inlägg så försöker han hela tiden " barcelonas era är slut, real ser starka ut osv osv " .. Han kan ta o berätta det för dom i puertan.
Barcelona Larsson1333
2011-11-23 13:09
Hutch

Okej, hade ingen koll på detta! tack!

Barca4ever1

Även om han är madrista och håller på här inne så kan iallafall du som cule hålla en bra nivå här inne på vårat forum utan att balla ur och sänka nivån drastiskt. Inte konstigt att diskussioner mellan cules och maränger spårar ur när det ibland är dagisnivå
Barca4ever1
2011-11-23 13:07
elbraco

Han e madridista, är du blind eller? Jag skriver om vad jag vill.
Hutch
2011-11-23 13:05
Sedär, Mourinho har en sympatisk sida.

Larsson1333

Adriano är skadad och borta i upp till 3 veckor, han missar.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-23 12:56
Barca4Every1

det verkar som dina övriga "cule bröder" håller med om att det är DU som är den störande just nu. comprende får väl ha sina åsikter om han vill. det enda du gör är att kalla honom för madridista och ber honom lämna forumet, fast med dålig stavning och jävligt fattiga argument. känner du att du bidrar mycket eller?

här är Mourinhos ord om Tito förresten;

Mourinho (coach Madrid): "Last year, I showed my concern for Abidal's health, like everyone else did, and I do so this year for Tito Vilanova's, Barcelona's assistant coach."

Mourinho: "I wish he has a swift return to his family and to football, and to see him in good health on the bench here on 10 December. I will be delighted to greet him."
Barcelona Larsson1333
2011-11-23 12:56
Barca4ever1

Här inne diskuterar vi fotboll och sånt som rör fotbollen, ditt sexliv bryr inte vi oss ett skit om så det kan du hålla för dig själv. Jag tror det var det Hetfield syftade på

Fruktansvärt låg nivå annars, delvis håller jag med comprende om att Real ser sjukt starka ut för tillfället och jag kan ärligt säga att jag är grymt nervös inför El Clasico.

Ikväll hoppas jag att vi avgör matchen i första halvlek så det slipper bli nervöst i andra, 0-2 i paus vore sjukt gött. Sen hoppas jag på en klassisk 4-3-3 utan några experiment.

Valdes-Puyol-Pique-Mascherano-Abidal-Busquets-Xavi-Thiago-Messi-Fabregas-Villa.

Är Adriano spelduglig? Skulle gärna se han på högerbacken då
Barca4ever1
2011-11-23 12:50
Barca4eva,

Bara för jag e rak på sak. Jag får vara pinsamm då. Skriv inte mer.
Barcelona Barca4eva
2011-11-23 12:49
Barca4ever1 Alla dina jävla inlägg är pinsamma. Du förtjänar inte heller att vara här. Snacka om att vara en a-wh*re.
Postat via SvenskaFans-appen
Barca4ever1
2011-11-23 12:46
comprende,

Dåså, tillbaka till puertan.

Barca4ever1
2011-11-23 12:45
Hetfield,

Det var ju bara en mening? Varför har du fastnat på det?

" Snacka om att den kvällen jag var så glad och bjöd flickvännen på en fantastisk kväll/natt. Kom 3 gånger" låter d så farligt?
Barcelona comprende
2011-11-23 12:43
Japp du har rätt, du är inte så dum ändå! Ska du komma nu igen ?
Barca4ever1
2011-11-23 12:39
comprende ,

Vem sa att jag kom 3 grr på 5 min? kan du inte läsa eller?
Tillbaka till puertan då. Jag satte dig på plats. Synade dig. DU är real supporter. Du hör inte hemma..

Till er övriga Cule bröder, srry för mina tidigare inlägg där jag tog i lite.
Barcelona Hetfield
2011-11-23 12:36
Skydda genom att berätta om ditt sexliv? Det finns bättre forum för det då, du får ju bara oss andra att framstå som idioter med hybris.
Barca4ever1
2011-11-23 12:35
Hetfield,

Vår forum är infekterade av real supportrar.

Jag ska skydda dessa färger på alla möjliga sätt.
Barcelona El Soap
2011-11-23 12:34
Nivån är skrämmande låg ibland.
Barcelona Barca4eva
2011-11-23 12:34
el Flaco y Hetfield Co-fu**in-sign.
Barcelona comprende
2011-11-23 12:33
Barca4ever1 Starkt jobbat, att komma 3 ggr på 5 minuter klarar inte ens Messi av ! Du är världsbäst grattis
Barcelona Hetfield
2011-11-23 12:29
Det visar väl hur mycket forumet har sjunkit när "Barca4ever1" inlägg fick åtta "likes".
,Sami
2011-11-23 12:11
el Flaco
Varför hata när man kan älska?
Barcelona el Flaco
2011-11-23 11:51
Det måste sägas att det var en fin gest från Mourinhos sida att skicka en varm hälsning till Tito Vilanova efter Madrids match igår kväll. Trots att portugisen oftast varit ett hatobjekt bland oss culés tycker jag att gester som den igår och även förra säsongen när Real Madrid hyllade Abidal under en Champions Leaguematch i samband med fransmannens tumöroperation borde föra klubbarna närmare varandra, både på och utanför planen.

Såna grejer uppmärksammas allt för sällan av de katalanska medierna och hade man gjort det kanske stämningen mellan såväl klubbarna som supportrarna hade varit bättre. Jag är trött på hela denna hatiska stämning mellan culés och madridistas. Känns som att varje gång det uppstår en diskussion oss emellan har vi med en kniv mellan tänderna och blodsmak i munnen. Mourinhos ord igår kanske inte förlåter honom för allt han har gjort och sagt om Barça under åren, men det är åtminstone ett steg framåt.
,Sami
2011-11-23 10:53
Härligt att Guardiola inte bryr sig.
Barcelona Xavi#6
2011-11-23 09:51
comprende

Puertan väntar nog på dig med en present, Du är nog deras gud nu efter att du har varit så modig och kommit in hit med en massa strunt du kanske kommer att kallas Pepe nu?
Ikväll vinner vi med 3 bollar det tror jag. Visca Barca!
Barcelona FC BarcelPKK
2011-11-23 09:37
Hoppas på vinst ikväll och att alla skadade spelare kommer tillbaka till El Clasico :)
Barcelona Barcadinho.
2011-11-23 09:17
Tipsar om den här artikeln som sammanfattar kort men bra Guardiolas karriär för de som inte känner till detaljerna.

Bra att notera Cruyffs betydelse för Pep båda som en ung fotbollsspelare och en grön tränare.
Också bra att notera Peps bakgrund i La Masia som påverkar hans egen syn idag på våra cantarenos.
Barcelona Jeffren
2011-11-23 08:46
Godmorgon:-)

Då sitter man på arbetet och skakar är så laddad och nervös inför kvällens match, var verkligen längesedan jag hade en sådan här känlsa

Nu kör vi

Visca Barca
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-23 07:43
Barca4ever1 Troll
Annons: