/spanien/barcelona/forum/10349.aspx/spanien/barcelona/forum/10349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-04-16 16:01
Tror det var bra att Chelsea vann igår. Förhoppningsvis får de lite hybris och vågar flytta upp lite mer än vad som är hälsosamt mot Barcelona.
DivineNerd(Man utd fan)
2012-04-16 15:08
Jag ser väldigt mycket fram emot matchen på onsdag, hoppas på Chelsea då de är underdogs. Egentligen är ni löjlligt mycket bättre än Chelsea men trots det tror jag Chelsea har ganska stor chans att slå er. Jag menar att de kan spela en spelstil som är perfekta mot er, och hoppas på att de försöker med detta. Istället för att försöka bjuda upp till dans via Mata och Torres hoppas jag ett extremt lågt försvarsspel(som de är väldigt duktiga på) och långa bollar mot Drogba som är ett monster. Spelar inte Chelsea defensivt och fysiskt utan försöker spela offensivt och hålla boll kommer de bli totalt bortgjorda så för matchens skull hoppas jag på det låga defensiva spelet.
Barcelona NoGo™
2012-04-16 15:04
Från barcastuff.

note: since a few days there are rumours about messi's girlfriend being pregnant, none comes from reliable source, no official confirmation
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2012-04-16 15:02
Gonzalez_Barca

Vän som läst det på Facebook..
Barcelona Zibarca
2012-04-16 14:58
Vet inte om någon redan länkat detta :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-16 14:55
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Källa?

Skulle inte bli förvånad, han är snart 25 (ungefär den åldern de flesta latinamerikanare skaffar första barnet) + han är förlovad med sin tjej.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2012-04-16 14:54
Hörde ett rykte om att Messi är på väg att bli pappa.. Sant eller galet rykte?
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-04-16 14:46
Pep Guardiola ska tydligen ha varit väldigt missnöjd över hur vi spelade mot Levante senast och hans irritation var riktad såväl mot enskilda spelare som mot kollektivet. Efter matchen gav han hela truppen en rejäl utskällning och det syntes på flygresan hem. Vanligtvis brukar folk skämta med varandra, men den här gången var det en ganska avslagen och tystlåten stämning.

Dessutom var det från början tänkt att spelarna skulle få ledigt igår, men Pep bestämde sig för ett träningspass skulle anordnas istället. Få se hur de reagerar nu efter denna tillrättavisning från Guardiola.

Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-16 14:39
Denna vecka är precis som den för 3 år sedan.

Chelsea - Real Madrid - Chelsea.

Vi alla vet hur det gick då, låt det bli likadant i år!
,Sami
2012-04-16 14:32
CHAMPIONS LEAGUE Brasilianaren David Luiz kommer att genomgå en fullskalig undersökning av den sträckning han ådrog sig under söndagens match mot Tottenham. Även hans ersättare, Gary Cahill, lämnade Wembley med en oroande fotskada.
Barcelona grande jw
2012-04-16 14:30
Vilken jävla fotbollsvecka vi Barcafans har framför oss.. Det är det enda jag går runt o tänker på.. Som Julafton för en 10åring! :)

Lite nostagli i länktips. Grymt bra film.
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-04-16 14:25
Jag tycker faktiskt att det är lite oroväckande att vi bara har två vilodagar mellan första mötet med Chelsea och mötet med Real i ligan. Speciellt med tanke på antalet viktiga matcher...
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-16 14:00
Jo, jag läste också om det men det var felaktiga uppgifter tydligen. Domarvalet ska inte spela någon roll dock, det bästa laget ska vidare!
Barcelona Andreas V.V
2012-04-16 13:56
elbraco - Bojan y Thiago

Ok, var det inte snack om en Turkisk domare?
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-16 13:52
Nej, han ska döma Barca - Chelsea. Mojito tog fel på datumet.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-16 13:33
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Ska han döma Bayern - Real Madrid?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
2012-04-16 13:29
Mojito

Skit! Då får vi ta det lungt med cfc.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-16 13:02
Skandal!!!!

Domare på onsdag blir tyske Felix Brych.
Han har inte tidigare dömt Barca, men dömde Chelseas 4-1 vinst mot Napoli.

Som sagt, skandal...

OBS! Varning för ironi - men ni vet hur det hade låtit från annat håll om det varit omvänt.
Barcelona Barca - King / Alexis magic
2012-04-16 13:01
det är bara och sluta kolla på programet. det gjorde jag när kåmark försvann. inte för att han var bättre. det var för att de fyra grabbarna hade skit bra person kemi. med garå i bilden känns programmet helt urvattnad.
Barcelona SaM__-
2012-04-16 12:57
Walee:

Lägg ner dina sexistiska kommentarer och det gäller hela forumet. Kritisera Garå korrekt istället för att döma henne pga av kön som är helt irrelevant. Ska vi börja kritisera Kåmark för att han är man också? Skärpning och höj nivån!
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-16 12:40
Drömde att bayern hade en 2-0 ledning i halvlek inatt..
Barcelona Abbe.
2012-04-16 12:05
Men snälla, ge fan i att titta på programmet då? Ni kan ju omöjligt välja att se det för att få skarpa analyser och intressanta åsikter från panelen, utan det är ett smidigt sätt att få se samtliga mål från Europas fyra bästa ligor. Ta det för vad det är, och ingenting annat.
Barcelona Walee
2012-04-16 11:14
Kåmark va 10 gånger bättre än nollan till tjej som sitter där nu..
Barcelona Mido
2012-04-16 11:00
Arre84 japp han va inte bättre heller, d konstiga e när t.ex Brasilien va som bäst under 90 talet å vann nästan alla sina matcher sp hatade ingen dom, tvärtom vi väntade på deras matcher för att njuta, d borde va samma sak me Barca, varför så mkt hat mot vår klubb, jag vet att klubblag e inte som landslag men jag snackar om d vackra spelet
Barcelona Arre84
2012-04-16 10:36
Mido jag håller med dig.. men kåmark va inte mycke bättre han heller
2012-04-16 10:19
Barças Juvenil A förlorade tyvärr ligan igår där man hade allt i sina egna händer. Inför sista omgången låg man en poäng före Espanyol i tabellen, men man kunde bara nå oavgjort i sin match medan lokalkonkurrenten vann med 3-0 och därmed blev mästare. Tråkigt att Òscar García inte kunde lämna med en titel under armen.
2012-04-16 10:09
Morosini, Livornospelaren som gick bort i lördags, var tydligen en fan av Barça och beundrare av Messi. Frattali, målvakt för Verona och en nära vän till Morosini, la upp en bild på Twitter där de bägge två besöker Camp Nou för inte så länge sen. R.I.P.
Barcelona Mido
2012-04-16 09:46
Jag satt å väntade på fotbollskanalen Europa å då sa idioten att Barca fick ett väldigt billigt billigt straff, asså ta bort henne från rutan!!! Hon säger aldrig nåt illa om real Madrid och för va d ett värdefullt straff
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-16 09:28
Barca4eva

Jag gillar forumpoliser som tror de tjänar något på att ständigt tillrättavisa andra.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-04-16 02:55
Fyfan vad Simon Bank är Baws! Använder sig av Nas' låttitel för rubriken.
Annons: