/spanien/barcelona/forum/10315.aspx/spanien/barcelona/forum/10315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-03 20:04
VILKET JÄVLA MÅL, TIKI TAKA!
Barcelona Thiago en mi corazón!
SÅJA CESC!
Barcelona NoGo™
jAAAAAAAAA
Barcelona Abbe.
GOOOOOOL!

Läckert spel.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
Cesc !!!
Barcelona Blaugrana91
2011-12-03 20:03
JAAAA!!! Härligt med ett snabbt mål!!!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-12-03 20:03
Stabilt! Golazzzzooo!
Barcelona Gio Style
2011-12-03 20:01
Andres-

Förra matchen gjorde Alexis 2 mål, ett stort plus. Messi kom tillbaka med i målprotokollet. Vi höll nollan. Någonting positivt måste det ha kommit ur den matchen. Har jag sagt att det är den nivån vi ska sikta på? Har jag sagt att vårt spel ska förbättras i 2 matcher till sen peaka där? Startskott utan uttsatt mål kan betyde bländade fotboll så småningom eller hur?
2011-12-03 19:59
Nej men va fan - Arne kommentator igen. Katastrof.

Han har lika mycket inlevelse och koll som en 14-årig drop-out på crack.
Barcelona kev
2011-12-03 19:58
stream
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-12-03 19:56
BRA STREAM - VEETLE

- SPANSK KOMMENTATOR
Det handlar varken om dålig form, brist på motivation, en tränare som spelare slutat lyssnat på eller än sjukare konspirationsteorier.

Det handlar om den brist på kontuinitet som varit den röda tråden genom framgångssagan de senaste åren. Nu har vi haft fler skador, större trupp och mer rotation samt en helt annan säsongsuppladdning än tidigare.
Lägg till 3-4-3 och det är rätt uppenbart vad som saknas.

Titta sen på Real som vänt sin brist på koniunitet de haft under de senaste åren till att agera som en maskin. Därav att de går som tåget.

MEN. När det kommer till el clásico finns det en sak som ff talar för Barca. Nämligen att Pep har segerreceptet och Mou bara har ett modmedel....

Jag hade därför hoppats på ett 4-3-3 i kväll och en match som visar att laget ff kan prestera fotboll med passningsprecision, hög press och fokus.

Motivationen finns hos de enskilda individerna, det är själva laget som måste hitta linjerna igen, och det är upp till Pep att välja en taktik som fungerar både mot motståndaren och för det egna spelet. Är det något Pep ff har kvar är det spelarnas förtroende och engagemang, annars skulle han själv lämnat (vilket han också sagt).

Snart avspark! Nu kör vi! Tots units fem forca y visca Barca!
Andreas-
Gio Style

Om förra matchen mot Rayo var något startskott så kan vi lägga ned alla förhoppningar om att vinna något i år direkt. Ett startskott hade dock varit 4-0 BORTA mot Rayo. Vi har som bekant mosat alla på Camp Nou i år, så att tro på förbättring pga 4-0 hemma mot Rayo. Nej.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-03 19:54
Någon stream?
Barcelona Barca4eva
2011-12-03 19:54
Varför ska forumet alltid vändas upp och ner bara för att "rivalen" vinner en match? Seriously?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2011-12-03 19:53
Det är ju som gjort att Busquets ska dra på sig ett kort, kan inte förstå varför Pep väljer att starta med han?
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:52
Andreas-

Vi vann dubbeln förra året ja, man kan inte vinna allt varje år. Inte ens med Barcelona. Vi har inte ens kommit halvvägs i ligan, vårt spel har gått från hyllad till kritiserad på inte ens två månader. Varför skulle inte vi kunna vända vårt spel till hyllad igen på mindre än två månader? Förra matchen var en start, höjer vi vårt spel för varje match vi spelar så går det ABSOLUT. Lika fort som det kan gå utför så kan det vända.
Det spelar visst roll att vi vann dubbeln förra året. Vi vann ju nåt då, man kan inte sparka en tränare för ett laget är i en svacka, speciellt inte med tanke på hans tidigare prestationer. Någon gång måste man förlora, då är inte receptet att sparka sin tränare direkt. Så funkar inte fotbollen.
Barcelona J.DosSantos
2011-12-03 19:51
http://www.firstrowsports.tv/watch/95832/1/watch-fc-barcelona-vs-ud-levante.html

stream
2011-12-03 19:50
Får busi gult får fan Pep börja granska sig själv.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-12-03 19:50
Vi spelar hemma mot bate där reserver kommer spela, startelvan är hur skön som helst!!!
Andreas-
2011-12-03 19:49
J.DosSantos

Vi spelar på Camp Nou mot Bate.
Barcelona J.DosSantos
2011-12-03 19:48
Väldigt märklig elva måste jag säga.

Busquets? Vafan. Cuenca? Få igång Villa istället.

Blir inte förvånad om vi spelar ordinarie elva i Vitryssland.

Hoppas han vet vad han sysslar med...
Atlético addeh
2011-12-03 19:47
Vad fan gör Busquets i startelvan? Väldigt korkat, bäst han håller sig lugn.

Å andra sidan hade väl Pep inte haft något emot att spela Keita i el Clásico...
Barcelona J.DosSantos
2011-12-03 19:46
Ngn bra stream överhuvudtaget?
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-12-03 19:44
Någon bra engelsk stream?? :)
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:43
Gio Style

Du tycker att han skriver nonsens, andra (t.ex: jag) tycker att han skriver vettiga saker. Jag har lärt mig efter alla åren i det här forumet att bara ignorera personer jag inte tål här inne.

Det funkar bäst så i längden. Stör du dig på comprende så skippa hans inlägg varje gång han skriver något, det är något jag gör med t.ex: "andreas-".
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:41
Hetfield

Skillnaden är att fjortisarna som inte ens kan stava skriver ganska meningslösa inlägg i sig. Det kan man ta, det förväntar man sig med tanke på stavningen.
När en person kommer med så pass starka åsikter och backar upp dem med nonsens (för det är det hans åsikter backas upp av) så är det ännu mer irriterande. När man dessutom inte kan argumentera då man anser sig själv vara fotbollsorakel är ännu mer störande. Alla har ju fel som säger emot honom, han kan inte ta till sig någonting och det bli inte diskussion. Det blir lite mer: "Vafan snackar ni om, ni kan ju ingenting! Vi kommer att bli ägda, vi vinner bara 2-3 mot Milan! Real Madrid vann mot Lyon och Villarreal, det här är kört."

Jag vet inte vad ni har för syn på fotboll men hans krav på barca verkar ligga på 150 medans kraven på Real Madrid ligger på typ 10. Presterar Real Madrid en OKEJ fotboll så är de ju världsbäst, presterar vi en Okej match så är det kris. Jag tycker inte att Real Madrid har varit så värst bra. De har inte haft speciella svåra matcher och har inte heller presterat någon toppfotboll. Dagens match är väl inte jätteimponerande, men Comprende kanske står och dregglar över deras underbara spel.
Barcelona Kodro11
2011-12-03 19:40
Alves e du blind? Han örfillar jo Ronaldo ska man låta dessa pajaser sparka ner hur de vill bara för att killen leker med de.
BARCA-més que un club
2011-12-03 19:39
inte nog med att real leder så får skit laget sporting rött oxå haha vilket skämt.

snälla kan inte sporting ge bort vinsten istället för dom lirar ju inte forboll som det ser ut , jävla bajslag..
2011-12-03 19:39
Real Madrid kommer nog ha Albiol som högerback gentemot oss, Hoppas Alexis kör på vänsterkanten och får snurra upp honom lite.
Annons: