/spanien/barcelona/forum/10305.aspx/spanien/barcelona/forum/10305.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hutch
2011-12-03 19:23
Alvés

Han har gjort 17. Messi ligger på 16.
BARCA-més que un club
2011-12-03 19:23
stänger av skitmatchen nu så typiskt och av alla spelar cr7 gör mål , skitmatch.

sporting spelar så uselt bjuder inte på nåt .. typiskt alla lag gör det när dom möter real

HATAR REAL
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-03 19:22
Ronaldo 0-2, hur ser det ut i skytteligan? någon som vet
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:21
3 backslinje...we meet again. Nåja, ska inte bli alltför frustrerad, jag får se Cuenca idag och förhoppningsvis gör Sanchez ännu en bra match för el clasico.
Hutch
2011-12-03 19:20
comprende hyllar Real Madrid genom att nämna att de slog Atletico och Villarreal.

*facepalm*
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:20
Hetfield

Ja det är nog en anledning till varför han får sånna svar tillbaka också.
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:19
Elbraco

Comprende får svar som motsvarar hans inlägg.
Han skriver jävligt drygt, klagar bara, tycker att allt som har med Barca att göra (motståndare, spel, ALLT) är jävligt dåligt och allt som Real Madrid rör vid blir guld.

Klart att han får dryga svar tillbaka. Och NEJ, han har inte rätt. Han har en poäng i motivationen, men vi alla redan kommit överens om att Barcelona inte ser lika hungriga ut. Real Madrid däremot, de vinner ju mot topplag som Villarreal. Vi spöar Milan borta, men de är ju sämre än Lyon och ett soplag!
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:17
Comprende har oftast en poäng, men hans inlägg och poäng försvinner bland tonårsångesten och ilskan bland vissa. Vissa kan kanske inte läsa och tänka samtidigt.

Take a chill pill. Forumet är ju mer incestuöst än en by i medeltiden ibland.

Impopulära inlägg : "Det finns fel i Barcelona"

Populära inlägg: "Real Madrid sugerrrr, Barcelona är bäzt"
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:16
Comprende

Nu går du fan i mig på nerverna, sluta överdriva allt Real gör och underskatta allt Barcelona åstadkommer.
Nu har du t.om börjat dra upp Villarreal bland lagen som Real Madrid slagit, Villarreal har fan varit sämre än Getafe så här långt och långt ifrån ett topplag. Är Getafe sämst i La Liga? Ta av dig dina jävla färgade brillor för det påverkar hela din syn på fotboll. Sluta upp nu fan, du är ju bara otroligt tröttsam.
Knapp vinst mot Valencia där man räddades av domaren i sista minut, vinst mot Atletico Madrid efter 0-1 underläge 11 mot 11 där man återigen behövde domaren för att avgöra. WOW jätteimponerande!

Det enda ja kan hålla med dig om är att Real madrids spelare har sett mer hungriga ut, spelmässigt har de varit väl godkända, men inte mer än så.
2011-12-03 19:16
Hoppas Busi inte tar ett kort idag och verkligen har det i huvudet.. Hoppas Busi blir utbytt i halvtid mot Thiago..
elbraco - Bojan y Thiago
2011-12-03 19:15
Kan alla sluta klaga på comprende och inse att han har en poäng. Ibland undrar man om alla tar 4 sprutor testosteron innan dom läser här, alla överreagerar och tar allt så hätskt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:15
Roja

Tja, JAG tycker att la liga är ett skämt. Jag tar CL före ligan alla dagar i veckan, om Real Madrid vill vinna varje vecka i ligan så får de väl göra det.

I vanlig ordning lär de åka ut i CL.
Barcelona Abbe.
2011-12-03 19:14
Bänken: Pinto, Alves, Keita, Pedro, Thiago, Maxwell y Villa.

Fontàs sitter på läktaren.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2011-12-03 19:13
Hetfield

Co-sign

NOT. Hur kan du ens säga att la liga är ett skämt? Självklart är CL en mycket större vinst än La liga, just för att de 32 bästa lagen i världen möts, medan i Spanska ligan finns det nonchalanta lag, men även väldigt bra lag.
Självklart tar även jag en CL titel före La Liga titel, men en La liga vinst är fortfarande stort.
CL>La Liga
Andreas-
2011-12-03 19:13
tribente_magico:

Självklart är folk besvikna på vårt spel. Det här är skitdåligt, det är inget o snacka bort. Och ja, det är snudd på kört. Lägg märke till snudd, inte helt men nästan. Spelarna måste börja fatta att bortamatcher mot sämre lag ÄR VIKTIGA FÖR LIGANS UTGÅNG. Tjänar man så mycket pengar, och har det som jobb, då är det fan ett KRAV att man ska ge järnet i VARJE match.

För att svara på din fråga till comprende, jag såg lite av matchen men stängde av när Real gjorde ett flytmål. Nej, Real imponerar inte men det är så givet att flytmålen kommer när man vill vinna varje match. Marginaler och tur är något man får med sig på sin sida genom hårt arbete hela tiden. Vi jobbar inte tillräckligt hårt nu. 8-7 i målskillnad borta är så dåligt att jag vill spy.
Barcelona Éluc
2011-12-03 19:10
Undrar vem av Alexis och Cuenca som agerar höger- respektive vänsterytter? Väldigt jobbigt att Busquets spelar med ett kort ifrån avstängning. Det behöver ju fan bara krävas en domartabbe så missar han El Clásico.
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:09
Bernie

Varför då? Real Madrid är hungrigare och bättre i dagsläget, det är ju given fakta.

Dags för alla att hoppa av högmodens häst och erkänna att det inte är lika bra, men jag ser positiva saker.
2011-12-03 19:09
Herregud Pep, om Busquets får ett kort idag vet jag fan inte vad ja gör... För att kunna håll boll mot Madrid måste vi ha våran trio på mitten.. Kunde lika gärna startar med Thiago.
Barcelona tribente_magico
2011-12-03 19:08
comprende

Varför håller du på barca? Du verkar redan ha gett upp allt redan nu?

Din inställning är det sämsta jag sett här sen jag börja skriva.
bitter? bara för jag tror på mitt eget lag, är du på riktigt.

Du verkar lika beroende av Real Madrid som Mourinho är av barca.

En fråga, tycker du real imponerer idag?

En sak är vi överens om, hungern i Real madrid är mycket större än i barca just nu. Men i el clasico finns det knappast risk för att dom skulle va omotiverade.
Andreas-
2011-12-03 19:07
Bernie

Det har vi alla redan konstaterat.
Barcelona Abbe.
Valdés, Mascherano, Puyol, Abidal, Xavi, Cesc, Busquets, Iniesta, Cuenca, Alexis and Messi

Busquets startar alltså. Det trodde jag inte eftersom han riskerar avstängning i el Cláisco. Kul med Cuenca och Alexis tillsammans med Messi.
Barcelona Bernie
Hetfield

Du är ju fan patetisk.
Andreas-
2011-12-03 19:06
Alves:

Vi kommer slå Real Madrid på Santiago, men det gör inte att ligan kommer närmre. För vi kommer kryssa mot bottenlagen borta.
Andreas-
2011-12-03 19:03
comprende

Håller helt med och det är det som är så tragiskt, Real är inte bättre någonstans. Däremot är dem mer motiverade och tar därför mer poäng. Dem spelar bättre för att dem har motivationen. Snudd på skandal. Ett motiverat Barcelona leker med alla. Därför undrar man va i hela helvete som händer.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-12-03 19:02
Exakt.. comprende hur pallar du ens ägna din tid och kraft att tänka på real.. Patetiskt
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:00
Real Madrid är hungrigare, det märks hur mycket spelarna vill vinna varje match. Där är det en stor skillnad i motivation, för många mätta spelare i Barcelona.

Äh, la liga är ett skämt, lika bra att satsa på CL. Jag kan tillägga innan alla bajsar på sig, jag föredrar att vinna CL än ligan. Låt Real Madrid få lägga all energi på ligan.
2011-12-03 19:00
Gode gud vad detta forum har sänkt sig rejält, vi kan inte förlita oss på att andra lag ska vinna eller kryssa mot Madrid, vi måste vinna våra egna matcher och sedan slå dom helt själva. Vi är det enda laget i Europa som vågar gå ut och spela samma spel mot alla lag och det gör oss framgångsrika. Vi kommer gå ut och äga bollen mot Madrid och spela som vi kan för vi höjer oss alltid mot Mierda. Peace out
2011-12-03 18:58
Nej du har fel
Barcelona comprende
2011-12-03 18:58
tribente_magico

Är du bitter? Ser bra ut inför El Clasico? Vilken jävla match tittar du på?

Real har haft spelet mesta utav tiden, det va nu i slutet Gijon skapade 2 halv chanser.

Ser bra ut inför El Clasico? Ja det gör det, eller inte. 5 kryss, en förlust mot ligans kanske sämsta lag. Tappat poäng mot all bra motstånd man mött, Pedro, Xavi, Villa, Abidal som är långt ifrån så bra dom kan va. Pique som knappt spelat något, Iniesta som knappt spelat något. Pep med sin 3-4-3. Real Madrid har slagit Villarreal, Valencia, Atletico Madrid och är på väg att slå Gijon. Vilka trodde inte att dom skulle tappa poäng i någon utav dom här matcherna?

Blir så jävla förbannad när folk inte kan vara män nog att erkänna att ett lag är bättre.

Dom spelar rakt, från sidan, centralt, inlägg, passningar, inviduella prestationer och vi har aldrig varit sämre än Pep.

Någon får gärna komma med något bra mot argument.

Sluta va så jävla bittra, hungern i Real jämfört med Barcelona är enorm.

Punkt.
2011-12-03 18:54
5kr.. Nej men kolla på hemsidan borde stå där
Annons: