/spanien/barcelona/forum/103.aspx/spanien/barcelona/forum/103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2017-03-07 13:46
Neymar Suarez Messi Iniesta Busq Rakitic S.Roberto Umititi/Alba Pique Masken Stegen Vad tycker ni om denna elva imorgon? Alba eller Umtiti?
Barcelona Santiago Cazorla
2017-03-07 13:37
Lite galet är det att Messi som har gjort mest mål i ligan endast har varit offside en gång denna säsongen.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-07 13:24
Dm1982 Alla "stjärnorna" förutom motta docka.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2017-03-07 13:06
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Som sagt alla psg spelare reser med till Barcelona, och samtliga kommer vara tillgängliga. Dom har kört fulspel med försök till psykningar. [/QUOTE] Hela truppen följer med, det innebär inte att alla kan spela.
2017-03-07 12:35
Som sagt alla psg spelare reser med till Barcelona, och samtliga kommer vara tillgängliga. Dom har kört fulspel med försök till psykningar.
Barcelona Illusionista
2017-03-07 12:25
@Marez:

Di Maria, Motta och Rabiot är skadade och även Veratti är osäker till spel. Så din PSG elva måste nog bytas.
Barcelona Marez
2017-03-07 11:37
Troliga elvor:

Barcelona: Ter Stegen; Roberto, Umtiti, Pique, Alba; Rakitic, Busquets, Iniesta; Neymar, Suarez, Messi.

PSG: Trapp; Meunier, Marquinhos, Silva, Kurzawa; Verratti, Rabiot, Matuidi; Di Maria, Cavani, Draxler

Vi vinner imorgon frågan är bara med hur mycket. Känns inte omöjligt!
Barcelona Barclasico
2017-03-07 10:36
Neymar has made a bet with teammates to score at least two goals against PSG #fcblive [radio barcelona]

Gillar sånt! Alla är taggade! Nu vinner vi med 5-0!
Barcelona yeezus
2017-03-07 10:33
@neymar JR || Cillessen #1:

Barcelona Canaletes
2017-03-07 01:36
Ännu en fantastisk video från El Día Después från matchen i helgen.
Resterande avsnitt finns i kanalen ;)
Barcelona El Pistolero #9
2017-03-06 23:56
Reymar Dybala o Dembele är spelare med såm enorm talang att dom aldrig hade accepterat bänk i längden. Därför är såna typer av spelare vi kommer värva dyrt i framtiden till vår startelva, när dom utvecklats till världsspelare.
Barcelona Reymar
2017-03-06 23:46
Davids3

Så jäkla sant de du skriver. Nästa säsong köps han upp av Sevilla och gör dundersuccé sedan kommer hälften härinne skrika efter honom. Likt Nzonzi så hade majoriteten härinne inte hört talas om honom men nu när han gör succé i Sevilla så vill alla ha honom.

Tyvärr är det så klubben fungerar nu man vill inte göra några "fynd" utan man väntar tills spelarna är världsklass och köper dom dyrt. Om ett par år köper vi Ousmane Dembele eller Dybala för miljarden när vi kunde köpt dom billigt. Dessutom är båda dessa herrar Barca supportrar..
Barcelona FCB_Messi
2017-03-06 23:39
Davids3 Jag hånskrattar inte åt enrich. Han duger säkert som backup. Men att Messi ska ha nämnt 5 spelare som Barca behöver för att dominera Europa igen , och att enrich är en utav dom 5, ja du hör ju själv hur det låter ...
Barcelona El Pistolero #9
2017-03-06 23:38
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Urbano Cairo (Torino chairman): "Compare Belotti to the goals Messi has scored, yet Belotti is younger so he's worth more than Messi." [sky] Haha folk är fan skadade på riktigt, ibland ställer man sig verkligen från ifall alla verkligen har rätten till en åsikt. [/QUOTE] Say no to drugs.
2017-03-06 23:22
Frågan*
2017-03-06 23:20
Urbano Cairo (Torino chairman): "Compare Belotti to the goals Messi has scored, yet Belotti is younger so he's worth more than Messi." [sky] Haha folk är fan skadade på riktigt, ibland ställer man sig verkligen från ifall alla verkligen har rätten till en åsikt.
Barcelona Davids3
2017-03-06 23:08
Det är lite roligt att när lag som Sevilla köper mindre kända spelare, som spelar riktigt bra i Sevilla och börjar få stora namn, så gråter många över det och säger saker i stil med "Varför gör vi inte sådana smarta köp, vad håller vår sportchef på med".
Men när ett minsta rykte kommer om en mindre känd spelare som länkas med Barca, så hånskrattar ni åt det. I det här fallet Enrich.
Barcelona Davids3
2017-03-06 23:03
@FCB_Messi:

Besvärade du dig med att läsa kommentarerna under de fem namnen i länken?
Enrich skulle alltså vara tänkt att vara en backup. Att ha gjort 11 mål i ett lag som ligger i sjunde placering är en bedrift.
Sedan var jag tydlig med att skriva att detta inte behöver stämma alls, första gången jag är inne på sidan jag länkade.
Barcelona FCB_Messi
2017-03-06 22:51
Nu skrev jag lite fel . Såg att det var dembele i Celtic det pratades om. Jag syftade på han i Tottenham .
Barcelona FCB_Messi
2017-03-06 22:48
Davids3 Hahahaha det var bland det roligaste jag har läst. Och du tror på fullaste allvar att Messi vill ha enrich i Eibar före Suarez ? Men däremot så har jag inget emot M.dembele. Tycker han är grym. Men veratti och thiago går före så klart.
Barcelona Davids3
2017-03-06 22:40
Var inne från telefonen så kunde ej länka. Här är källan.
Barcelona Reymar
2017-03-06 22:20
Lyckas Barca vända på onsdag så kommer jag springa helt naken i avenyn med enbart en Barca halsduk och en fulwhiskey..
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2017-03-06 22:16
Varning/ mod
Barcelona Davids3
2017-03-06 21:49
Enligt en källa vill Messi att Barca köper följande 5 spelare för att kunna bli dominant i Europa : M. Dembele, Enrich från Eibar, Bellerin, Isco och Veratti.

Behöver inte alls stämma.
Hade ni valt Veratti före Thiago?
Barcelona S.Eto'o
2017-03-06 21:47
DI Maria samt motta stod över helgens match pga muskel skada och har inte tränar sens dess ( stor chans att de missar) Rabiot stod över helgens match med fast pga feber han hade tidigare men är nu åter i träning (startar med stor sannolikhet). När det gäller Marquinhos vila han helgens match ingen skada där. Verratti kunde jag inte hitta nått på förutom att vissa rykte att han är skadad.... utan att ange stora källor så att säga. Med tanke på Spelet vi har visat upp i dem senaste matcherna "kräver jag en utdelning på. Det behöver inte vara en 4,5-0 vinst utan så länge jag ser att vi försöker och att vi spelar lika bra som vi gjort de senaste matcherna blir det godkänt för mig. Nyckeln imorn är att försvaret håller nollan samt MESSI! Vaknar han på rätt sida är mycket vunnet. Visca El Barcelona! Lite tändvätska: Jese Rodriguez: "Barça face a very tough task and I want PSG to go through. Only Real manage comebacks like that." [onda cero]
2017-03-06 21:42
Psykningar från psg, samtliga kommer spela undantaget motta.
2017-03-06 21:40
Jese Rodriguez: "Barça face a very tough task and I want PSG to go through. Only Real manage comebacks like that." [onda cero] Pojken lille haha.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-03-06 21:38
Tror inte Veratti missar. Men bara Di Maria borta är bra nog för mig!
Barcelona FCB_Messi
2017-03-06 21:31
Min tanke inför Paris matchen är , visst vi kan absolut göra 4-5 mål om Messi har vaknat på rätt sida , det är inte där problemet kommer ligga. Problemet kommer vara att hålla nollan, vilket jag tvivlar väldigt starkt på att vi inte kommer klara av.
Barcelona Reymar
2017-03-06 21:25
Vem minns inte Milan matchen när Messi på egen hand gjorde två sjuka mål varav det första var bland hans bästa mål någonsin, dock ska Busquets ha cred för hur han lyckas hitta argentinaren. Har Messi vaknat på rätt sida så kan ingen i världen stoppa honom inte ens en italienska eller fransk mur.
Annons: