/spanien/barcelona/forum/10296.aspx/spanien/barcelona/forum/10296.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MESSI.CORLEONE
3/20/2012 01:52
HAha Messi gillar vitlök hahaha

Mannen hur kom du på ditt nickname? Har du kommit på det när du satt på toa och hade tankarna överallt och ingenstans eller?

HAHAHA
AndreD - Ànims Abirey
3/20/2012 00:53
Messi gillar vitlök

Hur vet du att Messi gillar vitlök?
Messi gillar vitlök
3/20/2012 00:30
älskabarcelona

Ingen kan kritisera Neymar's egenskaper. Du har rätt. Men om du följt honom i 3 år borde du väl upptäckt att killen hellre släpper sin flickvän än bollen. Eller?....Och tänk dig då Messi som hellre släpper iväg sin pappa än bollen!!! De andra grabbarna (Xavi, iniesta och Fabregas) behöver vi inte ens nämna. Min poäng är den att med så många (ursäkta språket) bollkåta grabbar på plan kan bara en sakt hända.... KAOS. Så svar: NEJ. Neymar får absolut inte komma till Barca. ( Om man nu inte vill göra en ny Zlatan) ;)
Barcelona älskabarcelona
3/20/2012 00:21
Trakorsazi
Du kan inte stava någons namn rätt . Eden Hazard , Silva och Muniain stavas deras namn. Diva är nog inte vad jag har sätt av Neymar i landslaget . Utan en rörlig offensiv spelare som är mycket explosiv och teknisk .Fantastisk blick för spelet och målskyttet ska vi nog inte ens prata om . Har följt Neymar i 3 år och jag ser att han utvecklas hela tiden . Jag skulle vilja se han i Barca och jag tror på att han kan hjälpa Barca väldigt mycket .
Culé - Messi y Alexis
3/20/2012 00:19
Älskar argumentet '' Kolla X X på Youtube.''

Herregud.
Messi gillar vitlök
3/20/2012 00:18
traktorsazi

Eden Hazard? Kom igen.. Allt han kan och gör, kan Tello, fast bättre. Ser hellre att Tello flyttas upp och Cuenca skänks till röda korset eller nåt. På det här sättet kan Barca satsa alla dessa sparade miljoner på att ta fram lite snyggare tröjor.
Barcelona Abbe.
3/20/2012 00:07
Här är artikeln om det jag skrev nedan.
Barcelona traktorsazi
3/20/2012 00:06
Näää nu jävlar vill jag ha Edin hazard så JÄkla mycket va tänk er : Hazard --- Alexis --- Messi Du skulle behöva Berlin muren + Gaza muren för att stoppa detta anfallstrio!! Ni som inte sett hazard spela kolla på youtube fan vilken skön spelartyp
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Abbe.
3/20/2012 00:04
A recount of the goals of Barcelona's all-time topscorer Cesar shows he has scored 232 (instead of 235) goals. Messi has 231. [lavanguardia]

note: the club has helped with the research and confirms cesar has scored 232 goals #fcblive topscorer including friendlies: alcantara 369

Intressant. Det betyder att Messi kan tangera Cesar redan imorgon.
Barcelona traktorsazi
3/19/2012 23:58
Edin hazard (lille) David Silvia (city) Iker munain (bilbao) Hade valt dessa 382626 tusen gånger före än divan neymar. Dessa 3 kan spela på vilken position som helst uppe i anfallet och nästan vilken position som helst i mitten av plan oxåå
Barcelona traktorsazi
3/19/2012 23:54
Aldrig att jag vill ha neymar i Barca och ni kmr aldrig att se han i Barca tröjan , han passar inte in hans personlighet är mer Madrid aktig än Barca , antingen köper Madrid honom eller city , men kan oxå bli Manchester United men fan va ja INTE vill ha honom i barca
Barcelona Gabriel
3/19/2012 23:34
Må hända att jag är småsugen på att se Neymar i Barça. Men för 58 miljoner euro? Pfft, lägg av för fan!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
3/19/2012 21:55
Éluc

...och särskilt som Rosell och Zubi nyligen gått ut och sagt att "man inte kommer spendera sjuka summor på spelare" när de kommenterade kring Thiago Silva etc.
€58 miljoner är en sjuk summa för en spelare direkt från brasilianska ligan.

Edit: Samma källa uppger att en person i Neymars krets sagt åt (andra) intresserade klubbar "bemöda er inte, han är redan klar för Barca".
,Sami
3/19/2012 21:43
1.70-ligan - Cuenca y Tello
Alltså 580 miljoner för Neymar?
Barcelona Éluc
3/19/2012 21:42
58M alltså. Det där tror jag inte alls på. Att vi är intresserade och att han kommer hit inom något år ser jag som mycket möjligt, men inte för det priset. 58M är ju galenskaper, och man tycker att klubben borde lärt sig efter Zlatan-katastrofen.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
3/19/2012 21:32
There's a deal on transfer of Santos attacker Neymar (20) in 2014, possibly 2013. Barcelona would already have paid 14.5M. Total: 58M. [ser]

Vidrigt om det stämmer
Barcelona Siempre Barça
3/19/2012 21:24
tycker så sybd om bojan som ibte fpr spela för roma:( killen har famför sig osvaldo, biorine, lamela och totti. hoppas bojan lyckas nästa säsong.
Barcelona Éluc
3/19/2012 21:13
Barcelona-Athletic, between quarter-final games vs Milan, could in the end be played on Saturday 31 March at 22:00. Decision tomorrow [rac1]

Låt oss hoppas att detta beslut tas eftersom 2 dagars vila mellan Athletic och Milan-matcherna är alldeles för lite.
elbraco - Bojan y Thiago
3/19/2012 21:07
Roma värmer upp i Abidaltröjor med nummer 22 och på den stora bildskärmen visas en bild på Muamba och Abidal!

grande roma! ikväll avgör Bojan.
Messi gillar vitlök
3/19/2012 20:43
Barca kommer att vinna ligan till slut. Mourinho pissade på sig igår. Nästa match skiter han på sig och matchen efter drunkar han i sin egen avföring. Så satsa alla slantar på Barca.
Barcelona el Maestro: this one’s for you, Abi!
3/19/2012 20:30
"...men då satt han ju så långt ifrån att han inte kunde se situatiionerna..."

Precis. Det är detta svar han brukar ge på konferensen. Så genomskinlig som bara han kan vara.
3/19/2012 20:26
el Maestro: this one’s for you, Abi!

...men då satt han ju så långt ifrån att han inte kunde se situatiionerna... :P
3/19/2012 20:23
Mourinho: "I won't criticise the referee, but he should have given us two enormous penalties. It's all part of the Liga though,".

Typiskt gnällig tränare. Det är alltid synd om oss är hans budskap. Där ser ni skillnaden mellan Mourinho och Pep. Dag och natt.
Inte ett ord om de billiga straffar han ofta får eller när hans spelare får fortsätta att spela utan varningar. Någon borde påminna honom om näst senast matchen. Han skulle ha fått två klara straffar emot sig. Han var tyst då. Nu kunde han väl vara tyst också kan man tycka.
elbraco - Bojan y Thiago
3/19/2012 20:17
haha, killen med fluffet från LMFAO hade på sig en barcatröja.

Då kanske ni tänker "okej, det är lite hippt bland kändisarna att hålla på Barca numera" men den här killen har varken Messi eller Iniesta på ryggen utan...
... Rafinha! Det tyder ju på att han har lite koll på laget!

Känns skönt att det inte bara är namn som Bieber och Saade som är Barcafans utan en artist som man faktiskt kan lyssna på (motvilligt, men ändå).
3/19/2012 19:59
@EL Corazon - King of Barcelona:

:

Haha, det vore mirakulöst om Barça ändå vinner ligan.
Pep går med andra ord på samma väg som sin lärare Cruyff. Curyff har en gång i tiden sagt att ligan är kört men det visade sig sen att han vann ligan. Real Madrids match mot Malaga var avgörande även i den säsongen...

Ärligt talat så tror jag att Pep menar när han säger att Barça inte kommer att vinna ligan. Vad han menar är enligt min tolkning att Barça inte kan vinna ligan i denna säsong men att det är Real Madrid som kan förlora ligan. Alltså så ska mirakel hända. Barça vinner inte ligan men Real Madrid kan förlora ligan, kort sagt.
3/19/2012 19:50
Mansour

För medlemmar släpps biljetterna klockan 10 på onsdag.
För övriga gäller den 29 mars.
Barcelona Mansour
3/19/2012 19:40
Vet någon när biljetterna till cl-returen mot Milan släpps?
Barcelona den närkingska älgen
3/19/2012 19:36
Anims abidal

Då vill jag inte veta vilka höjder Pep nått med det här laget UTAN knarket. Det hade varit helt sjukt.
elbraco - Bojan y Thiago
3/19/2012 19:30
Enligt engelsk press kan Muamba nu både tala och röra armar och ben trots att hans tillstånd inte är helt stabilt än.

Puerta avled visserligen tre dagar efter själva attacken men det verkar som om det ser ljust ut för Muamba...!

Kämpa!
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
3/19/2012 19:29
BREAKING NEWS: Pep is mindf*****g Mourinho and Real Madrid - "We won't win la liga"
Annons: