/spanien/barcelona/forum/10289.aspx/spanien/barcelona/forum/10289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2012-01-19 21:00
Pepe (Real Madrid): "Regarding what happened with Leo Messi, it was unintentionally. But if he feels offended, I apologize." [rm.com]

yeah right
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-19 21:00
Pepe (Real Madrid): "Regarding what happened with Leo Messi, it was unintentionally. But if he feels offended, I apologize."

Okej,,,
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-19 20:57
J.Guardiola- King

I värsta fall kan du unna dig en semester i världens bästa stad. :)
Barcelona J.Guardiola- King
2012-01-19 20:53
Andreas V.V - "Pagar"
Tack för svaret!
Nu är det bara o hoppas på att man får tag på en biljett. Det blir säkert svårt men man får chansa....

Problemet med att köpa biljett så sent ( om man ens får tag på en) är att det blir svårt med boka flyg och allt, iaf om man är oerfaren som mig.

BARCA-més que un club
2012-01-19 20:51
A. Iniesta .

Här har du en länk du kan ladda ner gårdagens match

http://forum.rojadirecta.es/showthread.php?153010-FUTBOL-Copa-del-Rey-1-4-IDA-Real-Madrid-vs-Barcelona-18-01-2012

Barcelona 1.70-ligan
2012-01-19 20:51
Såg just lite highlights ifrån igår. Fan, 2-1 var ju i underkant! Vi gjorde en riktigt bra match alltså, och borde lätt kunna ha satt en chans till egentligen.Samtidigt som Pinto borde hållit nollan. Även om segern var underbar så är det ändå lite surt - vi får hoppas att det räcker till avancemang ändå ;)

------------------------------------------------

På tal om något annat så verkar det som att Jordi Alba vill förlänga med Valencia - något som Banega precis också har gjort. Personligen tycker jag det är skitkul och bra för ligan! Vi har Abidal kvar plus Adriano och kan väl satsa på en större back som även kan spela centralt. Typ Sakho eller Vertonghen.
Barcelona Bernie
2012-01-19 20:50
23 januari..är inte så svårt och hitta all information på www.fcbarcelona.com :)
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 20:48
J.Guardiola- King

Jag skrev det här för någon dag sen, har glömt bort.
Tror det kanske var 22 Januari eller något sådant.

E: Kollade mailen och så här står det:

Sales to other members and the general public

The availability of tickets depends on the number freed up via the Seient Lliure system. Therefore, a second period of sales will be opened from 10.00 on January 23rd, which will be open to all members and the general public. A maximum of two tickets per purchase will be allowed.

Så, 10.00 på Måndag.
Barcelona A. Iniesta
2012-01-19 20:47
Någon som vet var man kan ladda ner gårdagens match?

Tack på förhand.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-01-19 20:47
David Venditelli (agent Abidal): "Abidal wants to retire at Barça. His goal is to win more titles and end his career at the club." [com]
Barcelona J.Guardiola- King
2012-01-19 20:44
Men är det någon snäll själ som vet när biljetterna släpps för icke-medlemmar?
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-01-19 20:43
Real Madrid player Pepe has given an interview to his club's official media about yesterday's clasico. It will be released soon. [tele5
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-19 20:41
Andreas V.V - "Pagar"

Hahaha Nokia 5800. :P
2012-01-19 20:35
Gonzalez_Barca

Zlatan-målet, filmat med en brödrost? ; )
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-19 20:31
Andresito

Haha jag kommer genast att tänka på denna.
Barcelona SamMajid
2012-01-19 20:30
Någon som vet var man kan få billigaste och snabbaste biljetter till el clasico?
Barcelona Gonzalez_Barca
SamMajid

Det var ju supercupen så det var inte så stort tryck på biljetterna. :)

Har alltid suttit i samma område:

Mot Zaragoza
http://www.youtube.com/watch?v=CUst1RVqflc

Mot Milan
http://www.youtube.com/watch?v=qMds0a1a5Vo

Och så slutligen mot Real Madrid
http://www.youtube.com/watch?v=GrtLeVtTNTU

:)
Barcelona Andresito
Real Madrid player Pepe has given an interview to his club's official media about yesterday's clasico. It will be released soon. [tele5]

Väntar spänt!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-19 20:28
Der Afro Du är rolig du...
Postat via SvenskaFans-appen
2012-01-19 20:28
SamMajid

Allt handlar om tur, att du kommer in snabbt och klickar på rätt sektion, ungefär som lotto.
Man har inte tid att gå in på en sektion, sedan börja tveka i 3-4 minuter om platserna är bra osv.

Viktigt att komma ihåg! Har du valt platser och har dom i varukorgen så att säga, ta inte bort dom!
Då måste du logga ut i 15 minuter och sedan börja om igen, det är någon bugg som jag råkat ut för flera gånger.

(Den buggen kanske bara är när man är medlem, för jag tog en gång ett par platser men ångrade mig. Då klickade jag på ta bort ur varukorgen. Sedan tog jag ett par nya platser, då sade systemet: "Du har redan biljetter i din varukorg, vänligen ta bort dessa eller försök igen om 15 minuter"

Eftersom dom var borta ur korgen var man tvungen att logga ut och sedan efter 15 minuter så gick det, och hade då tur att det fanns några biljetter kvar.
Barcelona SamMajid
2012-01-19 20:25
Gonzalez_Barca

Din lyckost! hur f*n fick du tag i de biljetterna??
2012-01-19 20:25
Gonzalez_Barca

Just det, visst satt du "rink-side"?
Men överlag, är det mycket mycket svårt att få biljetter längst ner (speciellt centrerat) men ut mot kanterna är det lite lättare.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-19 20:22
SamMajid

Jag satt på de platserna förra hemmaclasicon, Köopte biljetterna 20 min efter de släpptes.
Barcelona SamMajid
2012-01-19 20:21
Den Afro

Word! Och idag har de ingen regim eller högerpolitiker på sin sida, och kolla bara hur det går för dom...

Läste precis igår att det som låg bakom Real Madrids CDR vinst mot barca år 1943 med 11-1 var att Diktaror Francisco Franco hotat FC Barcelona att stänga ner deras klubb om de vann.

Observera att barca då hade vunnit med 3-0 i första rundan innan vi tragiskt nog förlorade med 11-1 tack vare en viss diktator...
2012-01-19 20:19
"Någon som vet hur svårt det är att skaffa platser på långsidan i första raden i el clasico om man inte är medlem i FCB?"

Haha, jag skickar 10kg lycka åt dig, ha tålamod är allt jag kan säga.
Som medlem kan det ibland ta 1-2 timmar innan man ens kommer in och får möjlighet att välja plats, du kan inte vara kräsen och välja fritt.
Bara hoppas att du ens får en biljett.
Barcelona Der Afro
2012-01-19 19:59
Se länktipset för att beundra Pepe när han är på sitt sämsta humör.

Jag tycker han hör hemma i Real Madrid. Deras mygel och fusk genom åren hör ihop med hans försök att vinna med smutsiga medel.

Hade Real inte haft stöd av regim, domare och högerpolitiker genom åren hade dom legat på MAX en fjärdedel så många titlar som dom har idag.
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 19:53
SamMajid

Vakna tidigt och försök, allt jag kan säga iallafall.
Barcelona SamMajid
2012-01-19 19:50
Någon som vet hur svårt det är att skaffa platser på långsidan i första raden i el clasico om man inte är medlem i FCB?
Real Madrid Shi
2012-01-19 19:45
Grattis till vinsten igår, ni förtjänade och vinna, även om det var surrealistiskt att Puyol och Abidal fick avgöra :-)
2012-01-19 19:44
J.Guardiola- King

Det är 100% påsalag gentemot fcbarcelona.com.
Annons: