/spanien/barcelona/forum/10279.aspx/spanien/barcelona/forum/10279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Soap
2011-12-07 18:39
B right back Martin Montoya (20), who will renew until 2014, has rejected offers from Man City, Tottenham, Valencia and AS Roma. [md]

Riktigt kul att han väljer att skriva nytt när han antagligen kunde fått både mer pengar och mer speltid hos någon annan klubb, får hoppas han får chanser mer i år, imponerade igår!
Barcelona Abbe.
2011-12-07 18:37
Bartra förlänger till 2014. Härligt!
Barcelona Romario85
2011-12-07 18:36
Grabbar!

Har det gått obemärkt alla att Messi har gjort 40 poäng hittils.
Det är inte normalt efter halva säsongen för en spelare.

Shiit
Hutch
2011-12-07 18:16
Rambla

Kaljic är inte den högsta valören i plånboken. Var och vartannat inlägg skrivet av denne människa måste inkludera en pik mot Barcelona. Men jag kan inte låta bli att småle när jag läser att han redan dumförklarats i de engelska forumen på SF och att han bl.a. blivit utsedd till SFs laughing stock. Dålig nivå på Real Madrids redaktion.
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-12-07 18:15
Har ni glömt att camp är en taklös arena förutom vindskuddet på ena sidan, om barca hade haft tak hade vi plötsligt blivit spaniens dortmumd få sångerna går igång
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2011-12-07 18:05
Måste erkänna att jag blev chockad över hur lite det lät när jag var på plats mot Atletico. Men såklart, tänker man efter så ska det inte förvåna någon. Matcherna är ju föreställningar för pensionärer (säsongskort) och turister. Hade jag kunna dra dit lite oftare så skulle en klackplats sitta fint.
Chileno 4 life
2011-12-07 18:01
Läs reglerna om du vill vara kvar på forumet. / Red.
Barcelona el Profete
2011-12-07 17:57
För er som vill ta del av gårdagens revista kolla länktips, de lägger extra mycket fokus på el clásico. När kommer vi få se liknande kvalité-program här i Sverige?
Barcelona Rambla~
2011-12-07 17:47
Hetfield & Abbe.

Jag läste occkså den där texten med den där Kaljic nu. Jävlar i min låda säger jag bara. Den där grabben kan inte må bra alltså.
Barcelona Abbe.
2011-12-07 17:46
Hetfield

Då förstår jag hur du menar. Ber om ursäkt om jag drog en förhastad slutsats angående dina åsikter.

Rambla

Jag kan tänka mig det, så länka gärna. Det här är en match som kommer bli ihågkommen på flera sätt.

Edit: Toppen!
Barcelona Rambla~
2011-12-07 17:44
2:a halvlek.....
Barcelona Rambla~
2011-12-07 17:44
1:a halvlek....
Barcelona Hetfield
2011-12-07 17:42
Abbe

Jag är inte för BN, men jag säger bara att stämningen är rätt så dåligt, särskilt med tanke på hur bra Barcelona är och antalet åskådare.

Jag tror att största problemet är att en stor del av de som sitter där är ute efter underhållning, inte att stötta laget. Det är väl en av nackdelarna med Camp Nou.
Barcelona Rambla~
2011-12-07 17:41
Någon som vill ha matchen från igår för nedladdning? Två torrent-filer, en för varje halvlek, eng kommentator, ca 5GB tillsammans.
Barcelona Abbe.
2011-12-07 17:32
Hetfield

Självklart finns det andra platser där ljudnivån är högre, men det har ju också med andra saker att göra än att BN inte är på plats. Bortalagen har i regel aldrig åskådare på plats som stöttar sitt lag, dessutom så går det ju inte heller att förneka att Camp Nou fylls av turister och dylikt varje match. Det ser jag ändå inte som någon anledning att släppa in BN.

Så dålig är faktiskt inte stämningen heller. "Kritiken" kommer dagen efter en match som lockade drygt 37 000 personer på en arena som tar drygt 98 000.
Barcelonistas
2011-12-07 17:28
Grabbar va tycker ni.

Ajax - Real Madrid = 2

Man City- Bayern = kryss

Benfica - Otelul = 1

Insats 1000 kr, potentiell vinst 10880 kr.
Barcelona Hetfield
2011-12-07 17:27
.... (det finns miljarder med ordkombinationer, just saying)

Han har ju rätt. Camp Nou är rätt så patetiskt när det gäller tryck, det har de flesta journalisterna sagt, jag tror inte att man fattar hur tyst det är förrän man går på andra matcher där det är ordentligt med tryck. Det har väl med förväntningar att göra, om Barcelona inte dominerar i en match så blir det tyst och alla suckar besviket.
Barcelona ....
2011-12-07 17:23
Jag har varit på 14 matcher och trycket är bedrövligt förutom el clasico och vissa viktiga cl matcher såsom semi i cl.
Barcelona Abbe.
2011-12-07 17:13
....

Nu överdriver du något enormt. Antar att du aldrig varit på plats och tagit det av stämningen. Dessutom så hör jag hellre den där nålen du snackar om än att man låter Boixos Nois äntra Camp Nou igen. Jag vill inte på några grunder se de på läktaren.

Almogàvers som befinner sig på kortsidan bidrar med bättre stämning och tryggare atmosfär än BN.
Barcelona ....
2011-12-07 17:12
Håller helt klart med s.eto
Barcelona ....
2011-12-07 17:11
Jo jag vet, men så alla är nöjda att Barcelona har sämst tryck bland alla topp klubbar?
s.eto
2011-12-07 17:10
Håller med om att deras politiska åsikter är inget och hurra för men dom skapar väldigt bra stämning, det märktes speciellt i borta matchen mot Arsenal förra säsongen, då barcas supportrar hördes mer än Arsenals. Egentligen så borde ju alla få kolla på matcher vilken än politisk åsikt dom har så länge dom inte skanderar det inne på arenan
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-12-07 17:09
.... BN finns redan på arenan,, kärnan har försvunnit å tur det..
Barcelona ....
2011-12-07 17:07
Så du tycker alltså att man ska kunna höra Om en nål släpps mot betong marken?
Barcelona Abbe.
2011-12-07 17:04
....

Om du vill ha in ett gäng fascister och bråkstakar på läktaren så får det stå för dig. Jag vill åtminstone inte se de återvända till Camp Nou.
Barcelona ....
2011-12-07 16:53
Är det bara jag som tycker att Boixos Nois borde få gå på alla matcher alltså även hemma matcher?, för det är så dåligt tryck på camp nou så det inte är sant. Är det någon som håller med mig?
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2011-12-07 16:52
vi blir mindre messi beroende när han agerar på högerkanten!! fler spelare träder fram då.. messi blir mer oberäknelig också. Han kan vika in centralt och byta position med cesc eller droppar cesc ner och iniesta tar hans position.. det handlar inte bara om att vinna utan att kämpa väl.. den av lagen som kämpar med vinst eller förlust bakom ryggen kan vara nöjda.
Barcelona B-Guden
2011-12-07 16:39
Startelvan enligt mig

Alves Pique Puyol/masken abidal
Xavi Busquet Iniesta
Pedro Messi Alexis

Villa fortsätter hela tiden att bränna chanser imponerar inte alls, Pedro och Alexis gör det minst lika bra i deffensiven och bättre i offensiven.
Svårast är väl att bänka nån av masken och puyol, även fabregas förtjänar en startplats, men får börja på bänken om jag fick bestämma :)
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-07 16:27
Fyfan va jag saknar Messis sprinter med bollen på högerkanten! Han gjorde nästan samma sak hela tiden men det funkade också hela tiden! Men kanske skulle vara smart att sätta dit honom och lura Mourinho
Real Madrid Romário
2011-12-07 16:27
Nån som är intresserad av dreambox till parabol eller comhem, maila mig på romario-2011@hotmail.se

alla möjliga kanaler...
Annons: