/spanien/barcelona/forum/10264.aspx/spanien/barcelona/forum/10264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Thiagocadabra - Anims Abidal
3/22/2012 17:43
Vad händer, har Abidal sagt att hans karriär är över?! Tacksam för snabbt svar.
Barcelona H.Alavi - Magico!
3/22/2012 17:31
Myrran

Men herregud, hur gamla är de egentligen? Villarreal gjorde inga fel igår, dom släppte in ett och gjorde ett. Resten får domaren stå för, inte Villarreal. Pinsamt av Real Madrid.

När en domare gör ett misstag mot Barcelona snackar man om det i två timmar sedan är det glömt. När en domare gör likadant mot Real Madrid uppstår en naturkatastrof i Spanien.
Barcelona Gonzalez_Barca
3/22/2012 17:29
Skulle någon kunna länka till videon där man ser alla domslut vi får emot oss? Den som finns på youtube med arabisk titel? hittar den inte.
Capital
3/22/2012 17:29
Trippeln jag bryr mig inte om real eller barca men ni är en äcklig klubb som filmar åt sig allt som går!!!!!! Messi, pedro, inesta, xavi, villa, bousqet, mascherano, shancez, alves, fabregas, afellay.
madrids filmare, marcelo, coenatrao, pepe, maria, ronaldo.
LA LIGA ÄR EN RUTTEN LIGA DÄR ALLA FILMARE HÖR HEMMA NI FÖRSTÖR CL NI ÄR EN SKAM FÖR MÄNSKLIGHETEN!

Nu spärrar jag dig / Basaric.
Barcelona traktorsazi
3/22/2012 17:25
Grabbar? Ignonera capital svara inte ens på han
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Myrran
3/22/2012 17:24
Där ser man, tydligen ska Madrid spelarna gått in till Villarreals omklädningsrum efter matchen och klagade :O
Barcelona Trippeln
3/22/2012 17:21
Capital

Ignorera trollet ovan, det är ett skämt utan dess like.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
3/22/2012 17:19
Vilka fruktansvärt tråkiga nyheter ang Abidal, om de nu stämmer. Samtidigt är hans hälsa viktigaste och vinner han matchen mot cancern är jag trots allt glad. Kanske är för tidigt att säga det redan nu, men jag drar gärna tillbaka frasen - tack för allt Abidal!!

Må du bli frisk från sjukdomen och få en fortsatt roll inom klubben.
Barcelona Trippeln
3/22/2012 17:18
Capital

Hur känns det att vi bara är 6 poäng efter er nu, kokar du?
Barcelona Trippeln
3/22/2012 17:17
Capital

''Trippeln vad menar du rolig? jag börja heja på barcalona (stavning) eftersom dom har.................. juste vunnit ligan och CL förra året =)''

Jag har ju inte skrivit det ovannämnda, skriv om och skriv rätt!
BARCA-més que un club
3/22/2012 17:16
Capital kryp tillbaka till din bubbla vi har fått nog av alla Maränger som kommer in hit byter konto och säger sig vara Barca fan, ni stinker på långa vägar.!!!!
Barcelona Trippeln
3/22/2012 17:14
Capital

Försök att inte förlämpa andra medans du försöker påvisa din poäng, så gör vuxna vet du.
Barcelona Messidinho_10
3/22/2012 17:13
Capital

Messi vänder ut och in på Cr alla dagar i vekckan!!
Barcelona Trippeln
3/22/2012 17:08
Fan snackaru om? Det är klart att Peps kommentar satte sig i huvudet på Real spelarna...

Jeez..
Länktips: Capital
Barcelona Messidinho_10
3/22/2012 17:08
Capital

Haha din tomte försöker du vara rolig elller?? Gå och dra nåt gammalt över dig, du ser ut och vara en förvirrad maräng.
Barcelona traktorsazi
3/22/2012 17:06
Berraswe vad är du 12 år eller? Byter du lag för att real kryssat sina 2 senaste matcher? Asså snälla gå tbx till kloaken i Madrid
Andreas-
3/22/2012 17:04
Hoppas verkligen Pep tar ligan på fullt allvar nu o spelar bästa laget i alla lite svårare matcher. Det gäller alla bortamatcher samt tuffare hemmamatcher som t ex Malaga.

Går vi rent o tar resterande 30 poäng så når vi 96 poäng. Det är en poängskörd jag trodde skulle räcka innan säsongen för att nå ligaguld, det tror jag fortfarande. Det värsta skulle vara om Real vann ligan på 96 poäng eller mindre. Vi måste ge oss en seriös chans nu o spela hem varenda match.

*96 poäng är siffra som bör räcka till ligaguld.
*Real har ett svårt spelschema kvar.
*Nerverna har redan börjat spöka hos Real, och det kommer bli värre. Real kan lätt torska poäng mot Granada borta med 2 omgångar kvar av ligan. Allt skiter sig för att så mycket står på spel osv.

Ser vi till att vinna resterande matcher, då jävlar...
Barcelona Messidinho_10
3/22/2012 16:58
Grabbar jag tror vi kommer kunna fixa ligan, men det gäller att vinna varenda jävla match framöver!!

Undra om Pep går ut och säger att ligan är körd igen ;) Vilken jävla psykning han delade ut till Real, för de trodde att de blev världsmästare direkt efter Peps uttalanade.
Barcelona 1899
3/22/2012 16:55
@Toquero_theboss: The strange thing is not to see Pepe bloodstained, it's rare to see Pepe stained with his blood.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
3/22/2012 16:49
Ska väl tilläggas att rapporterna kommer från barcastuff
Barcelona II Barça II
3/22/2012 16:41
Fick rysningar när jag läste det där om Abidal, fan vad ont det gör.

Må Gud vara med dig Eric Abidal!
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
3/22/2012 16:35
Väljer också att vänta på ett officelt besked. Han har varit ovärderlig för oss de senaste 3-4 åren. Så fantastiskt fint när Puyol lät Abi lyfta CL bucklan. De senaste två åren har han varit en av de absolut bästa spelarna i världen på sin position, kanske den bästa. Men han är ännu större som människa. Han har alltid föregått med gott exempel.

Från och med nu ska jag alltid ha den här som bilden som bakgrundsbild.

VIsca Eric Abidal!
elbraco - Bojan y Thiago
3/22/2012 16:34
någon som kan förklara något för mig?

man måste väl redan tidigare ha vetat att Abidal kommer att behöva en ny lever, så varför reagerar alla som om det är dåliga nyehter som har kommit fram helt random? Är det för att den har behövts tidigare än väntat?
Barcelona El Soap
3/22/2012 16:33
Istället för avstängning kanske han får en klapp på axeln, vem vet?
Grace/Wastelands
3/22/2012 16:31
Teoretiskt sett så kanske ja. Men det är ju trots allt spanska fotbollsförbundet så förvänta dig inte någon avstängning alls.
Barcelona Siempre Barça
3/22/2012 16:30
är de sant att pepe kan få upp till 12 matchers avstängning ???
Barcelona L.A.M Nr 10
3/22/2012 16:24
Fan alltså, tycker så synd om Abidal. Han gör sin bästa säsong i karriären men tvingas till operation. Han kommer tillbaka starkt, och gör ännu en fantastisk säsong för att exakt ett år senare återigen tvingas avbryta fotbollen, denna gång för levertransplantation.

Jag har inte tappat hoppet än om att han kommer tillbaka, jag väntar till ett officiellt besked. Men fan vad han kommer bli saknad om han inte kommer tillbaka på planen. Både som en teknisk, stark, snabb långdistanslöpare på kanten men framförallt som människa. Oersättlig.
Atlético addeh
3/22/2012 16:21
Hemsk nyhet att komma hem till. Hur som helst är det absolut viktigaste Abidals välmående. Så länge han kan fortsätta leva ett normalt liv spelar andra saker mindre roll. Kan han som det nu rapporteras inte fortsätta med fotbollen på professionell nivå hoppas jag liksom många av er andra att han får någon annan roll inom klubben. Det är sedan tidigare känt att han vill bo kvar i Barcelona efter karriären.

Jag kommer alltid älska dig Abidal. Vilken jävla hjälte du är!

Nu är tårarna nära.
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
3/22/2012 16:16
Kan någon snälla PM:a mig vad pepe har gjort?
Barcelona Bernie
3/22/2012 16:14
Jag blir tårögd.. tillslaget på bollen, rörelsen efter passen, det ständiga skapandet av trianglar, kombinationerna på liten yta, en touch, två touch, de snabba besluten, tekniken..

..det vackra spelet, jag älskar dig Barça!
Annons: