/spanien/barcelona/forum/10261.aspx/spanien/barcelona/forum/10261.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2012-02-11 19:52
Det ska bli intresant vad lill Keita kan göra på Pamplona här visar Pep ett rejält förtroende må jag säga.

Vi har inte alltid haft så lätt här och Messis bortaform har inte varit den bästa tror påstormatch ikväll.

Rafinha Mvp i matchen för B-laget grymm spelare och otroligt generös.De håller på att smyga in Dongou också spännande minst sagt.

Deulofeu,Rafinha och Dongou det vattnas i munnen.Framtiden och nuet ser så ljust ut att jag sitter här med solbrillor ; )
barca löver
2012-02-11 19:51
nån med grym stream ?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-02-11 19:50
Matchen är slut, Barca B vinner med 4-0!
Snacka om härliga målskyttar - Muniesa, Rafinha och Deulofeu x2. Den sistnämda såg riktigt bra ut idag och verkar betydligt mer inne i "spelrytmen" än vad jag sett honom vara tidigare. Inte alls egoistisk heller. Bådar gott inför hans fortsatta karriär i Barca!

Nu har våra canteranos lagt ribban för kvällen - må inte vårt A-lag sänka den.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-11 19:50
Skön seger för B-laget. Nu får vi se om A-laget gör samma bedrift.
Barcelona Deulofeu
2012-02-11 19:48
Kolla vad som händer när Deulofeu äntligen får 90 minuter ; )

Barcelona Siempre Barça
2012-02-11 19:46
och där kom 4an av Gerad D
Och så trycker Deulofeu in fyran! :)
Barcelona S91
O så rasslar 4an också... :)

Gerard som nätade.
Barcelona Siempre Barça
2012-02-11 19:45
oj oj vilket måååååååååååååååååååååååååååååååål av raffffffffffa 3-0
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-02-11 19:45
HAHAHA Maxi Lopez gör ett viktigt mål och en assist sedan kommer han säkert att försvinna. Á la Barca - Chelsea
Barcelona S91
2012-02-11 19:44
WOW vilken räd och vilket mål av Rafinha!
2012-02-11 19:44
Que golaaazo de Rafinha!!
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-02-11 19:42
Intressant elva, extra kul att Sergi Roberto startar. Även roligt att Pedro får starta
Postat via SvenskaFans-appen
2012-02-11 19:38
Smogen

Vi slog Osasuna i cupen borta med detta mittfältet. Mascherano är en av världens bästa defensiva mittfältare, det känns rätt givet att ge han chansen där när Busi är skadad och Puyol/Pique finns att tillgå i backlinjen.
Och att Sergi Roberto startar tycker jag bara är skoj! Kul att någon yngling får chansen när Isaac och Tello båda börjar på bänken. Och han är värd chansen, Sergi. Skulle det krisa finns det ju möjlighet att lägga i en högre växel genom att byta in några stjärnor.
Barcelona ....
2012-02-11 19:35
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-02-11 19:35
Hahaha Maxi LLopez målar för Milan
Barcelona LeoMessi
2012-02-11 19:34
Känner på mig att Messi kommer att få större ansvar än vanligt nu när mittfältet är lite orutinerat. Visst thiago är duktig och bra passningspelare, men han är lite för ung fortfarande för att kunna styra ett mittfält.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-11 19:32
Nu vet vi ju inte vad som spelarna sa till varandra förra mötet men helt klart så hamnade dom i en dispyt, en dispyt som Suarez ville gå vidare ifrån genom att skaka hand med Evra. Evra slår bort hans hand och tittar åt andra håller. Av den anledningen så tycker jag att Suarez agerade rätt idag. Det är typiskt att Evra går ut och anklagar varje spelare för att vara rasist..
Barcelona Smogen
2012-02-11 19:28
Oj, Waow. Vad nervös jag blev nu! Mascherano har inte alls övertygat på mittfältet o s.Roberto är ju nästan helt otestad i sådana här sammanhang. Lägg till en oerfaren thiago, pedro tillbaka från skada och som innan var i formsvacka, samt Messi som har otroligt svårt att prestera och göra mål på bortaplan.
Fan, Cesc, Xavi och iniesta är väl alla friskförklarade? Måste Pep vila alla samtidigt???
Barcelona Barcelona10Messi
2012-02-11 19:28
Men för helvete detta är inte nått Man Utd/Pool.. Kommer in och ska läsa om mitt kära Barca som spelar om en halvtimme men va fan ser man.. Äsch..
2012-02-11 19:27
Spännande elva! Oväntat ett Pedro spelar från start, hade nästan hoppats och trott på Cuenca. Fast å andra sidan, Pedro måste komma i form och Cuenca har spelat mycket på sistone.
DivineNerd(Man utd fan)
2012-02-11 19:26
Jag skrev ett inlägg om Evra-Suarez incidenten och sett att ni diskuterar det även här. Här har ni mitt inlägg:

Jag måste skriva av mig. Sättet att resonera från personer på SF har gjort mig rädd. Suarez, spelare i Liverpool kallar Evra för neger. Ordet Neger användes av de vita slavhandlarna för att benämna de mörka slavarna därför är ordet laddat. När någon kallar en annan för neger är det generellt laddat med att personen är mindre värd tack vare dens ras eller hudfärg. När Suarez säger ett ord som är laddat med detta till Evra går Liverpool ut som klubb och stöttar honom. Ett sätt att säga att han får ha såna åsikter eller vad vet jag?

Redan vid det här stadiumet började Evra kallas för en äcklig spelare, idiot osv. Vissa påstår att han ljuger, vissa påstår att han inte bör bry sig. Låt oss börja med de tidigare. Ingen kan säga vad som hände till hundra procent och man kan inte säga att Evra är äcklig men att han skulle vara äcklig om han ljög. Nästa grupp av människor är mycket värre och större. När det finns ett ord som av majoriteten av befolkningen anses antyda att personen det riktas mot är mindre värda tack vare deras hudfärg måste man bry sig. Det är skrämmande stor skala människor som faktiskt inte ska bry sig! Han har komplex över att vara mörkhyad läste jag på ett annat forum.

Evras firande framför Suarez var i min mening helt rätt! Även om jag förstår att man som Liverpool supporter blir förbannad måste man förstå Evra. Suarez har kallat honom neger och vägrat skaka hand med honom samtidigt som Evra vinner matchen. Självklart är han glad över att ha vunnit mot Liverpool och Suarez. Detta kan man självklart ha olika åsikter om men när folk säger att han är äckligare än Suarez blir jag förbannad. Evra viftade med armarna för att säga in your face. Suarez kallade Evra negrito av okänd anledning men valde inte att be om ursäkt eller skaka hans hand för att visa att det var ett avslutat kapitel.
Barcelona Gio Style
2012-02-11 19:21
Vill bara tillägga lite ang. Suarez vs Evra incidenten idag.

Låt gå att Suarez uttryckte sig på ett sätt som inte Evra uppskattade. Det är inte Suarez som bestämmer huruvida Evra ska ta åt sig eller inte.

Utöver detta så vägrade ju Suarez skaka hand med Evra när Evra tydligt sträckte fram handen för att skaka hand. Douche.
Under matchens gång så försökte även Suarez dundra bollen på Evra när han skulle skjuta ut bollen utanför linjen. Man såg rätt tydligt att han tog i för kung och fosterland för att försöka träffa Evra. Tycker att Evra hade all rätt att fira framför Suarez om man tar hänsyn till tidigare incidenter i matchen, även om vi skulle bortse från "rasistskandalen".
Barcelona S91
2012-02-11 19:21
Nån som kan förklara varför Cartagena fick ett rött? Svårt att se...
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-11 19:17
Inte alls nöjd med startelvan..
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-02-11 19:14
Xavi, Cesc vilar. Pedro och Sergi Roberto från start. Intressant elva. Mascherano lär vara nästan som en extra mittback när Dani Alves tar ruscher uppåt, och Puyol går ut på högerkanten.
Barcelona el Maestro!
2012-02-11 19:13
Pep ställer upp med den bästa backlinjen han har. Det lovar gott!
Barcelona Abbe.
2012-02-11 19:08
Valdes, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Thiago, Mascherano, Sergi Roberto, Alexis, Messi y Pedro.

Vad kul med Sergi Roberto från start.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-02-11 19:03
OJJ OJJ, vilken intressant elva det verkar bli. inte officiell.

Valdes

Alves puyol Pique abidal
Mascherano
Xavi Cesc

Tello Alexis messi
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-11 18:41
Yesss, så jävla gött!
Annons: