/spanien/barcelona/forum/10242.aspx/spanien/barcelona/forum/10242.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-12-10 18:03
Lion24

Lära dig streama? Visst.
Om du har problem med datorn så bör du inte ens betala för en stream. Gå ut och kolla någonstans eller fixa kanalerna till TV:n. Någon stream ska funka. "Gonzalez_Barca"s inlägg är guld.

Låtsasfan? Vad i hel****?
Barcelona Hetfield
2011-12-10 18:02
Lion24

Oroa dig inte, det finns gott om streams. Om inte den ena funkar så är det bara att testa med det andra.

Om du tycker att streams är hackiga, så är det kanske dags att köpa bättre internet och en bättre dator.
Barcelona den närkingska älgen
2011-12-10 18:02
Lion24

Dra ut och se den om du har möjlighet och åldern inne. I så fall är det fel på datorn, inte streamen. Csports är annars okej.
Barcelona Barca4eva
2011-12-10 18:00
Gonzalez_Barca

Amen.

Chileno 4 life

Tyvärr är det nog inte så enkelt :p
Barcelona Lion24
2011-12-10 18:00
Hetfield

Otrevlig? Jag ställde en fråga bara och snubben svarar med att jag ska ''lära mig att streama'' som om jag inte vet något eller är ''låtsas fan'' bara för att jag inte är lika aktiv som han här inne.

Jag ställde frågan här för jag tänkte att vi alla brinner för samma lag och är det nån som skulle hjälpa mig så skulle det vara någon här inne.

Gonzalez_Barca

För dig så har det funkat bra kanske, glad för din skull men jag kanske använder sämre dator än vad du gör, jag har koll på alla stream som du skickade men det stängs av för mig ibland av sig själv. Jag vill bara ej riskera detta :S, förstår ej varför folk hoppar på mig.
Chileno 4 life
2011-12-10 17:56
Namn: 1.70-ligan
vi måste bara attakera lass .d är där vi har öppningen !lägga sanchez som stör han så att pepe e tvungen att understöda lass , samtidigt som cesc spelar aggresivt vid pepe area då jävlar ska vi spela tennis mot dom
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-12-10 17:56
Lion24

De enda gångerna som en stream har stängts av för mig är under Champions League matcher, dock endast genom Veetle. Sopcast har jag _ALDRIG_ varit med om att den har stängts av eller brytits, detta under alla ~150 matcher jag sett sedan C+ tog över la liga. Att det skulle bli problem idag tror jag inte.

Lycka till iaf! Det är dagar som dessa man samlar polare och drar till krogen och ser på matchen ute.

http://atdhenet.tv/index.html
http://www.rojadirecta.me/
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=135032&part=sports
http://veetle.com/

Funkar INGEN av dessa länkar ikväll är det nog läge att punga ut 300 kr i månaden och sluta klaga.
Barcelona DM1982
2011-12-10 17:55
Lass som högerback kan bli intressant, killen är ju inte en renodlad back (om jag inte misstar mig helt).
Barcelona Hetfield
2011-12-10 17:52
Lion24

Istället för att vara en sån otrevlig douche så kan du väl googla. Det tar ungefär 10 sekunder att googla det du letar efter.

Men som svar på frågan, C Sports säljer matcherna för runt 79 kr, går att hitta om du googlar.
Barcelona 1.70-ligan
2011-12-10 17:51
Lass som HB = läge för Alexis att spela vänsterytter
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2011-12-10 17:50
lion24

använd rojadirecta eller atdh.tv skriv det i google så kommer sidorna fram med stream.
Barcelona Barca4eva
2011-12-10 17:49
Lion24

Jag har inte vaknat på fel sida, är bara lite förvånad över hur du tänkte i det här fallet.

Ursäkta ifall jag lät dryg eller något, men det sista jag kan säga är: Streams går att lita på ikväll.

Om du sedan inte tar mitt tips, bryr jag mig inte riktigt om.
Barcelona Keite
2011-12-10 17:47
Sluta tjaffsa. För det första så blandar ni ihop vilka streams ni kollar på.
Sopcast och Veetle laggar i princip aldrig. Men vanliga streams laggar och det är säkert dessa streams vissa menar som laggar.
Chileno 4 life
2011-12-10 17:46
konsetrera er på matchen skit i tjafset . real madrids preliminära startelva är
-----------iker------------
lass-----pepe--ramos----marcelo
---------khedira--------
------------alonso--------
.-----özil--------------------
ronaldo-------------di maria
----------benzema----------

med den här startelvan är inte offensiv som den värkar vi kan stoppa dom .
mou e rädd för oss han vill ställa upp med dom hära spelarna , vilket får mig att se en match cenarium . antingen åker vi på stryck 1.0 inte för att vi är offensiva utan att vi måste se upp med deras kontringar.... men trycker dom på för mycket framför oss då menar jag att vi kan vinna 4-2 eller till och med 5-1 det bästa vore att avakta i början och låta dom stryea lite spelet så att vi sen lägger in våran tiki taka spel när dom gör sina mistag
Barcelonistas
2011-12-10 17:45
Barca4eva

zee.

Keite

Om Lass spelare högerback så är det bara att tacka Mourinho. Visst det är en spelare som kämpar mycket men hans positionsspel är bland det sämsta jag sett.
Barcelona Lion24
2011-12-10 17:43
Barca4eva

Jag har använt stream varje vecka sen tv4 slutade visa matcherna på TV. Så spela inte någon proff som om du vet bättre än folk. Jag brinner för samma lag som dig och du svarar fult när jag har ett problem. Jag frågar hellre mina Barca bröder en går in på reals forum men du vaknade på fel sida idag kanske. När jag använt Sopcast/Veetle har det inte laggats men DÄREMOT stängts av, av okänd anledning. Jag vill bara vara säker innan matchen!
Barcelona Barca4eva
2011-12-10 17:40
Barcelonistas

Jeez, inte undra på att du har problem med de flesta härinne.

Lion24

Kör på Veetle/Sopcast-streams så går det bra.

Om du inte litar på mig och går så långt som att betala för en stream, tja...CSports är det enda jag kan tänka mig.
2011-12-10 17:40
Enligt den där spelar ju Lass högerback, läge för Pep att matcha Alexis på den kanten om det stämmer.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2011-12-10 17:37
Barca4eva

Varför spelar du över för?

Han litar inte på stream idag då det kan lagga och kvaliten är inte den bästa. Finner det otroligt störande att du hela tiden ska komma med dina små kommentarer som är ganska provocerande.
Barcelona Keite
2011-12-10 17:36
Madrids startelva enligt Punto Pelota. Inte 100%

Lass, Pepe, Ramos, Marcelo, Khedira, Alonso, Di Maria, Özil, Cristiano och Benzema

Barcelona Barca4eva
2011-12-10 17:34
Barcelonistas

Saknar ord...

Lion24

"Learn to stream" hade jag normalt skrivit, vilket jag gjorde nu utan att egentligen mena det, men istället föreslår jag att du använder Sopcast/Veetle för att undvika problem. Bra kvalité och laggfritt.

Vid stora matcher är det mycket större chans att man hittar en bra stream, även om fler följer den, och det ska man förstå om man tänker lite logiskt.
Barcelona Andresito
2011-12-10 17:28
Har kollat El Clásico via stream sen Canal+ började sända La Liga, har aldrig haft problem. Veetle funkar utmärkt
Barcelona Lion24
2011-12-10 17:26
Barca4eva

Det här är världens största match och det kommer säkert att streamas från hela världen, om inte miljoner som ska streama! Och när så många streamar på en och samma kanal så är det en mycket stor risk att det börjar laggas eller stängas av. Jag vill ej vara osäker eller orolig för att streamen ska stängas av, jag vill ej missa en minut! Trodde du skulle förstå när det gäller en sån här viktig match.

Barcelonistas

Tack.
Barcelonistas
2011-12-10 17:25
Barca4eva

Använd ditt huvud pöjk, eftersom det är ett Clasico så vill han han se matchen med bra kvalite.

Jag själv tex ska dra ner till en pub eftersom det är en sån stor match.
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-12-10 17:23
Till er som ska streama, om ni verkligen inte hittar ett ställe att se matchen, ladda ner sopcast och titta genom det. Laggar i stort sett aldrig och man kan få grym kvalitét. Eller så kör man veetle.
Länktips: www.veetle.com
Barcelona Barca4eva
2011-12-10 17:18
Lion24

Om du inte litar på streams till en match som denna, när gör du det då? :/

Weird logic.
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-12-10 17:18
Om man inte kan se matchen live på nån tv så är stream Inte å lita på ikväll, overload är ordet..
Postat via SvenskaFans-appen
2011-12-10 17:17
Lion24

Csports är det enda i Sverige jag har koll på..
Länktips: www.csports.se
Barcelona Lion24
2011-12-10 17:12
Hej kära culés

Vet någon var man kan köpa matchen förutom Canal+ ?
Litar inte på stream ikväll :(

VAMOS BARCA!

Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2011-12-10 17:08
http://www.youtube.com/watch?v=joc876C6-Bs&context=C2f7c9ADOEgsToPDskIefWrykcizAQkXgpzT3UkB

världen skönaste sport kommentator eller?
Annons: