/spanien/barcelona/forum/10229.aspx/spanien/barcelona/forum/10229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-11 00:29

Mourinho has lost 8 times against Barcelona, 3 more than against any other opponent #fcblive #elclasico Liverpool 5 [via opta]
Barcelona Hetfield
2011-12-11 00:28
Vem försöker Mourinho lura? Hade de haft en chans även om de hade spelat med en man mer?

Fyfan vilken vidrig karaktär, stå för förlusten och sluta skyll på det ena och det andra. Det värsta är att han skyller på C.Ronaldo och resten av spelarna.
Skön Mou är att klaga på sina spelare.. Bra coachande ego mou
Barcelona NoGo™
Rambla~

Ramos flygande tvåfotare var vidrig att se!
Barcelona El Soap
2011-12-11 00:26
Jag älskar Busquets. Synd att han filmar såpass mycket och har ett dåligt rykte, för vilken spelare han är. Helt magisk.
Barcelona Rambla~
2011-12-11 00:24
Messi borde fått rött? Spelare som Lass, Pepe och Coentrao fick vara kvar på planen trots flygande tacklingar med sträckta fötter.

Javla idiot!
2011-12-11 00:23

Xavi, who has the record of most Barcelona games, plays tonight his 600th official game for Barcelona #fcblive #elclasico

ETT ORD! LEGEND!
Barcelona denandra
2011-12-11 00:23
Puyi puyi puyi!
Barcelona Smogen
2011-12-11 00:22
Nu för tiden är känslan efter El Clasicon lite som när man haft riktigt bra sex på fyllan. Lycklig, totalt utmattad och lite borta.... ;)
Barcelona Blaugrana91
2011-12-11 00:21
Mourinho skyller på Ronaldo...Han säger att han borde satt sina chanser...
Barcelona Déu és Culé
2011-12-11 00:21
Magkänslan under veckan, och i drygt en månad har varit dålig. Tanken om att vi närmar oss början på slutet har vuxit. När Real satte 1-0 i första minuten växte känslan enormt mkt mer, tanken på '95 då Real fick revansch för 5-0 från säsongen innan. När Sanchez och Xavi satte 1- samt 2-1 var det en känslomässig explosion. Fick hålla inne tårarna, och jag blir väldigt, väldigt sällan SÅ påverkad av mål/vinster/förluster.

Iniesta, vilken gud. Så enormt teknisk och intelligent i sitt spel. Matchens lirare i min åsikt.
Barcelona Karlsson
2011-12-11 00:20
Alves du k a n ju slå inlägg! :)
Barcelona 1.70-ligan
2011-12-11 00:20
Ingen idé att dra några analyser ikväll. Ingen vill läsa det och jag orkar inte formulera mig.. bättre att bara ta ut glädjen!
Barcaaaaaaa!!!!!!

Och närkingska älgen, om du läser detta - det blev som vi hoppades - firande vid hamnen och en god morgon!!!
Barcelona Keite
2011-12-11 00:19
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Han pratar just nu. Han sa precis att Messi borde fått rött kort.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-12-11 00:19
Jag ska inte kommentera matchen, jag ska bara citera "El Pasilo" från puertan inför avspark.

"Haha, dom startar med sopan Puyol som inte har varit bra på flera år, Pique som inte spelat något den här säsongen, sen ska Abidal stoppa Di Maria hahahahaha"

Han forsatt.. "Sopan Fabregas som aldrig varit bra i en stormatch någonsin"

Jag är världens gladaste människa just nu, jag tycker det är så underbart att vi tar ner dessa inavlade individer på jorden.
Barcelona DM1982
2011-12-11 00:18
Ton

Eurosport visar matcherna. Första matchen är på torsdag runt 12 på dagen mot något enkelt lag, på söndag är det final. Om vi kommer dit så möter vi sannolikt santos.
Vitlök
EL CAPITAN CARRRRRRLES PUYOL.... Den killen alltså. Han har inte utseendet men han har allt annat.
Barcelona Keite
Vet att vissa ogillar när man copy/paste från Puertan med denna var ju för bra.

Namn: Ardalan
Snart kommer vi se en bandroll på camp nou:
"Vi vill ha ett bättre motstånd..."

Namn: Jag heter Patrick
Förvånar mig inte att Barca fansen tog med den till Bernabeu.
Barcelona NoGo™
Blir att fira med lite saft o bullar nu då , Aldrig fel med det :P
Barcelona Zamboza
2011-12-11 00:17
Christiano har aldrig varit grym på frisparkar, däremot överskattad. Skönt att vi krossade Madrid på så många olika sätt. Dem kan sluta räkna sina 14 eller 15 raka segrar. Dem kan sluta kalla sig för världens ftf bästa lag. Dem kan sluta påstå att dem kommit ikapp oss. Dem kan sluta med att påstå att vi inte kan slå dem 11 mot 11. Däremot får dem fortsätta hålla koll på när dem slog oss sist i ligan. Dem får börja lära sig på allvar innebörden av ordet ödmjukhet. Mou har presskonferens nu efter Pep. Följer den.
Barcelona Ton
2011-12-11 00:17
Kommer ngn kanal sända matcherna från Japan?
Barcelona Éluc
2011-12-11 00:15
Rambla~

Messi var väl ändå inte "bara" halvbra? Han slog en magnifik assist fram till Alexis. Var inblandad i 1-3-målet och gjorde i överlag en väldigt bra match. Var inblandad i det mesta av Barcelonas uppbyggnadsspel och låg bakom en hel del chanser som tyvärr inte resulterade i mål. Vi har blivit alldeles för bortskämda med att Messi gör mål stup i kvarten, speciellt på Bérnabeu.
Barcelona Siempre Barça
2011-12-11 00:15
det så jävla sjukt att spela med 3-4-3 mot real, ni som är experter och säger vi kan om fotboll gå och lägg eeeeeeeeeeeeeeeeeer, alla sa ju att det är att mörda hahahahhahahahhahah
Barcelona Fille s
2011-12-11 00:14
Aniesta8
Jag kan bara hålla med, backlinjens spel där man växlade mellan Alves som back och Alves som ytteranfallare med Busquets som extra mittback och Puyol på högerkanten skapar en extra mittfältare på endast bekostnad av en Busquets lite längre ner i planen.

Detta för mig är vad som vinner matchen, Alves äger sin kant och slår inlägget till 3-1 tack vare detta, Puyol fick dessutom mer ansvar och vi vet alla att inget hanterar de ansvaret bättre än han och gör en helt otrolig match.

Grande Pep
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-12-11 00:13
Undrar om Mourinho skickar Karanka till presskonferensen, det kan väl i och för sig inte vara så svårt att sitta och säga Por Qué? i 5 minuter...

Anser också att Messi är riktigt smart som inte går in i fler situationer efter paus än nödvändigt. Han tar gärna att andra får glänsa lite mer en dag som denna.

Vill också ge kred till Pep som matchar laget med stort engagemang och vågar ändra på balansen redan i första halvlek.
Culé - Messi y Alexis
2011-12-11 00:12
Kvällens bästa: FC Barcelona. Hela laget
Kvällens dåligaste: C.Ronaldo

:)
Barcelona Messi_1011
Är united supporter men har en grej jag verkligen undrade över speciellt i andra halvlek .. hur spelade ni igentligen den här matchen?? såg ut om 3-6-1 eller nåt :S
Barcelona 1.70-ligan
Det är fortfarande tråkigt att vi inte är ikapp poängmässigt i ligan men vafan, skit i det idag... vi har återigen visat vilka som är bäst! 1-3 på Bernabeu, med svajig form, mot ett formtoppat Real.. detta är den tredje största segern för Barca mot Real under Peps era (efter 5-0 och 2-6)

Man mår så jävla bra alltså. Och som flera varit inne på, otroligt kul att båda nyförvärven gör mål. Stort. Pep har fått in fingertoppkänslan på värvningarna efter några misslyckade försök
Barcelona Rambla~
2011-12-11 00:11
Förrresten, spelarna åker direkt mot Japan från Madrid någon gång i natt. De hinner knappt ge någon presskonferens. Minst 11 timmars flygning väntar spelarna.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-12-11 00:11
Tack Barca jag gråter av glädje. <3
Annons: