/spanien/barcelona/forum/10220.aspx/spanien/barcelona/forum/10220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-12-11 15:07
Jag irriterar mig på Messi vid vårat första mål. Varför springer han iväg och firar ensam? Man ser ju tydligt hur Sanchez och om det är Fabregas som letar efter honom för att fira målet?

Han verkade rätt grumpy igår den gode loppan.
Barcelona Bernie
2011-12-11 15:02
Märkte nån vid 1-3 målet att Fabregas gled in rätt så hårt in i högra stolpen? Haha
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-12-11 14:56
Barca4eva

OOOH tack så mycket! Nu måste man se målen för en tionde gång, med världens bästa kommentator i högtalarna
Barcelona FC Barcelona #10
2011-12-11 14:50
Hahahahah, kolla på länktipset :P
Barcelona Dani Alves=The King
2011-12-11 14:50
gerrez ///

Ramos har alltid vart en ärthjärna i mina ögon spelar alltid fult när de går dåligt. En riktig bäbis som behöver smisk...

Iförsig så är nästa alla av dessa madristas ärthjärnor seriööst va gör åsnan Marcelo vem fan hälsar inte när någon räcker ut en hand. Oprofessionellt är bara förnamnet amatör är efternamnet..

Kaka, Benz är det enda jag respekterar i den skithögen !!!
Barcelona Barca4eva
2011-12-11 14:45
*kollar på highlights med Ray Hudson som kommentator*
Barcelona gerrez
2011-12-11 14:42
Kolla in svinets tackling på Messi. Tur för honom att Messi hoppade där och att han inte blev träffad. Hade idiottacklingen träffat honom hade hans säsong varit över.
Barcelona Hetfield
2011-12-11 14:40
Jag vet att det låter tjatigt, men matchen från igår visade hur onödig Villa är i laget. Han tar bara en onödig plats i laget och presterar inget.

När man har tre spelare på topp som verkligen hugger på allt och gör sina mål, då höjs nivån så oerhört mycket. Tyvärr så är Villa avdankad och mätt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-12-11 14:39
Sånt är så jävla fult. Pique visar att han är den större mannen.
Barcelona gerrez
2011-12-11 14:39
Vem i helvete tror den där Marcelo att han är? Den killen tror sig för mycket. Nästan vidrigare än Pepe, Ramos och Di Maria.

Världens bästa vänsterback? My ass säger jag till det.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-12-11 14:37
"Världens bästa vänsterback" vägrar att skaka hand med Pique efter slutsignalen för att han återigen visat att han han är en skitspelare..
2011-12-11 14:30
Mourinho är en clown sköönt att Real har den torsken som tränare utan han hade kanske de haft en chans igår..

Go mou go mou
2011-12-11 14:28
Hoppet är det sista som lämnar en, jag undrar verkligen om de gäller Real.Seriöst att få ett sådan skitmål/gratismål mot sig efter bara 20sek in i matchen på bernabeu. Att göra det när man redan har 6 poäng upp som efter 20s blivit 9p men ändå rulla ut dom tikitaka stile det mina herrar är galen bedrift. Inte bara mot äckel real utan vilket topp lag som helst hade tagit den förlusten hårt..

Seriööst Real suuuger så håårt varför försvara efter 20s och hoppas på kontringar ,när man inte har något att förlora. Inte konstigt att Ronaldo missar sina lägen när han knappt får röra bollen man blir ju iskall framför mål när man inte har ett eget spel. Men Ronaldo va uuuusel överlag seriööst snubben får diarre när han möter oss så jäkla kul att se.

Sen läser jag några krönikor från högmodiga skämmiga Madristas i år igen, hahaha seriööst att de har mage efter alla dessa förluster!!
Barcelona Hetfield
2011-12-11 14:27
Haha, lololololol.

Mourinho säger att tur var skillnad. Haha, har den mannen inte skam i kroppen?
Barcelona FC BARCELONA <3
2011-12-11 14:20
Någon som kan länka video på vad som skedde i slutet av matchen mellan Keita och Pepe? Väldigt tacksam för svar

VISCA BARCA!!!!!!!!!
Barcelona FCBarca6
2011-12-11 14:18
läste nyss inlägget på chelseas redaktion om återköpsklausulen på Oriol Romeu där Villas-Boas ska ha klargjort hur det ligger till. Han menar att barca bara kan köpa tillbaks Romeu ifall chelsea är villiga att sälja, alltså att barca egentligen bara har första tjing på honom. men jag fattade det som att återköpsklausulen är likadan som den som finns på Bojan, där barca kan lägga ett relativt litet bud på honom om två år och ifall roma vill behålla bojan så måste dom punga ut med en massa pengar igen.. har jag rätt eller fel, nån som vet hur det ligger till?
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-11 14:18
Han är utan tvekan en grym tränare( som person...njäää) men ändå : Mourinho is the first coach in the history of Real Madrid not to win any of his first 4 home games vs Barcelona
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2011-12-11 13:54
Orrenius är väl från expressen...jag vet inte ens varför jag rättar det.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-12-11 13:53
BarcaFan!

Han var en lysande målskytt i Arsenal också. Han vann interna skytteligan 2009-10 som "mittfältare" det säger en hel del om killen. Jag minns att Arsenal spela mot Aston Villa dem låg under med 1-0 han kommer in andra halvlek sätter två mål och kliver av efter 25 minuter. Det var samma säsong som han vann interna skytteligan.
,Sami
2011-12-11 13:49
Ytterligare en el clasico -besvikelse. Börjar bli en jobbig vana, är väl dags att inse att Barca just nu är för bra...
I LIKEEEE
Barcelona Lionel#10Messi
2011-12-11 13:45
Johan Orrenius från Expressen tog priset idag för årets skönaste citat.

"Och inte heller den här kvällen gjorde Ronaldo anspråk på Messis kungatron.
Ronaldo kommer garanterat att trösta sig med hatrick mot Sevilla i nästa omgång, men det är ju lite som en sjundeklassare som går till mellanstadietdiscot för att känna sig häftig."

Klockrent !!

Hetfield - Rätt ska vara rätt.
Barcelona Barcadinho.
2011-12-11 13:38
Ronaldo underpresterar ofta mot oss eftersom han har respekt. Topp form eller inte, av Barca och Real, Barca har ett järngrepp på marängerna vad det gäller psyket. 11 vita spelare som ser oroliga och rädda ut när vi börjar få igång spelet lite halvt som halvt. De blir så oroliga.

Jag vill bara ge eloge (det går idag efter en sån match) för många tusen maränger på arenan som stannade och applådera sitt lag de sista minuterna. Sånt gillar jag.
Barcelona NoGo™
2011-12-11 13:30
Vilken underbar dag att vakna upp till!
Barcelona Barca4eva
2011-12-11 13:30
God is a five letter word - Messi

Det bör finnas i länktips.
Barcelona Hetfield
2011-12-11 13:29
Hehe, Real Madrid betalade 1 miljard kronor för att få en spelare som gör mål mot botten och mittenlag.

Messi var gratis och han gör mål i CL-finaler och i viktiga matcher. Han gör ju faktiskt även mål mot botten och mittenlag också.
Barcelona Frodo
2011-12-11 13:27
Jag tror att Messi har gjort 13 mål och 8 assist på 16 matcher mot Real. Helt okej.:P
Barcelona Rioja
2011-12-11 13:27
Dagens skönaste kommer från Tomas Roncero på AS

"Jag tycker nästan att 1-3 är ett bra resultat"

Detta kommer alltså från samma person som under hela veckan rabiat skrikit sig hes om att vinna 5-0 och krossa Barcelona.
BarcaBusen
2011-12-11 13:26
Efter sett detta El Clásico så tog man sig lite tid för njuta och fundera, Det jag kom fram til lär att Mourhino inte har ett botemedel ännu mot Guardiolas taktik.1
Vad är Real försöker med så har Pep ett motdag för att få bort Real taktiken, Känns som att Pep är den slipade matchcoachen av dessa 2 herrar!

Man sov gött inatt efter denna vinst!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-12-11 13:22
Nån som vet om man kan ladda ner matchen i HD någonstans? =) Hojta till!
Barcelona Barca4eva
2011-12-11 13:18
Helt sjukt hur bra Messi är i El Clasico.

Även när han inte gör mål så bidrar och assisterar han.

Gårdagens match och 5-0 vinsten är ett par exempel.
Annons: