/spanien/barcelona/forum/10217.aspx/spanien/barcelona/forum/10217.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Illusionista
2012-03-20 13:48
@Aniesta

Läste på Uefas hemsida att man kan köpa biljetter där. Finns biljetter i 3 eller 4 olika klasser och de är beroende på platser man söker. Dyraste biljetterna ligger på 370 Euro. Tror du kan köpa de redan nu om jag inte missuppfattat det. Du kan dock köpa 2 biljetter per beställning alltså innebär det att ifall ni är fler än 2 personer finns det risk att ni kanske inte får sitta bredvid varandra.. om man inte ringer in till de o förklarar.. vet inte riktigt om det ens kommer hjälpa men kolla upp det. Länken som kommer med här kan du hitta mer info. Tror de har stängt biljett försäljningen, sista dagen var 16e mars men de pratar något om att det kommer öppna 2a april igen.. vet inte om det öppnas bara för de som redan köpt kan kolla upp saker och ting eller om man även kan köpa då.

Lycka till =)! Annars finns det många andra företag som säljer sök bara på Google! DOCK DYRARE!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-20 13:46
Barcelona have a personal deal with Valencia left back Jordi Alba (22) and are talking with Valencia about a transfer this summer. [ec]

fan, det är ju match ikväll. Hade absolut ingen koll på det, fan va gött!

Grace

Jasså, fyfan. Får hoppas att Muamba besparas från det.
Atlético addeh
2012-03-20 13:43
Det är låga odds på att en viss argentinare är lite extra taggad ikväll. Räkna med en målsugen Messi i afton.
Barcelona Illusionista
2012-03-20 13:38
Leo Kung Messi, hoppas han startar idag. Skiter i plugget (tenta på måndag) och allt annat, träning och nyårsfirande (Newroz för oss Kurder och Iranier) för att förhoppningsvis få se världens bästa fotbollsspelare slå ännu ett rekord! Finns ingen vackrare fotboll än Barcelonas, finns absolut inget lag som NÅGONSIN har spelat så fin och vacker fotboll! Älskar dagens Barcelona! FC BARCELONA MEJOR DEL MUNDO!!
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-03-20 13:23
Känns lite sur att det finns en risk att man missar möjligheten att se Messi bli (lite mer) historisk ikväll pga jobb. 231 mål hittills. Vem hade trott det när man bevittnade hans första mål mot Albacete.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-20 13:14
Lite småkul att rekordet var felräknat och Messi helt plötsligt är ett mål bakom César. Startar han ikväll känns det som en 90 % chans att han tangerar det, och han har även stor chans att gå om. Troligen går han om senast mot Mallorca. Hade annars varit kul om han gjort det historiska målet mot Milan och också avgjort den matchen samtidigt.
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-03-20 13:13
Man kan ju anta att det blir någon rotation i startelvan ikväll. En kille som Muniesa tror jag definitivt vi kan få se från start ikväll, det vore riktigt kul faktskt.
Barcelona el Profete
2012-03-20 13:08
För er som längtat efter ett sammandrag av Messis alla chipmål, från det första chipmålet mot Albacete till det senaste mot Sevilla, allas levererar igen. Disfruta los goles, det är ren och skär konst.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-20 13:07
Éluc

Athletic får ju bara 1 vilodag, fredag. Lördagen går ju åt att resa till Katalonien.

Sen hade matchen lirats på söndag så hade vi bara fått 1 dags vila (måndag). Så den här gången vart det Athletic som drog det minsta strået.
Barcelona Éluc
2012-03-20 12:46
Barcelona vs Athletic, between the CL quarter-final games against Milan, will be played on Saturday 31 March at 22:00 #fcblive

Vi får alltså 3 dagar mellan Athletic matchen och Milan matchen. Problemet är ju att Athletic som spelar på torsdag samma vecka borta mot Schalke alltså endast får två dagars vila mellan två bortamatcher dessutom. Bra för oss, mindre bra för Athletic.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-20 12:45
Fatta vilken press Marängerna kommer känna imorgon om vi vinner ikväll. 5p avstånd kan det vara, sjukt att det var dubbelt så mkt för 3 dagar sen. Men först gäller det att vinna såklart.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-20 12:17
Cataloniaboy Jag tror inte det blir några problem. Vi har ju en viss Messi som kan bli historisk!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2012-03-20 11:56
Rambla

Wow, jag visste väl att Real Madrid får fördelar, men visste inte att det var så mycket. Barcelona får skylla sig själva för usla bortaspelet, men när man dessutom har ett lag som får fördelar så blir det ännu svårare, som att gå med en tung ryggsäck istället för att kunna gå utan den.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-03-20 10:29
Såg att DM1982 redan hunnit före... :P
Barcelona Aniesta8
2012-03-20 10:19
Vet någon av er när biljetterna till CL finalen släpps? och hur man köper de billigast? tacksam för svar
Barcelona Cataloniaboy
2012-03-20 09:57
Tack vare att Malaga tog en poäng i helgen har vi fortfarande chansen. Bästa laget ikväll gäller! Det vore så jävla irriterande att tappa poäng ikväll pga att vi vilade spelare. Visca Barca!
Barcelona DM1982
2012-03-20 09:23
Carlos Martins åkte på en utvisning i förra matchen och skulle således vara avstängd i kvällens match. Nu har det, av någon underlig anledning, bestämts att hans avstängning gäller matchen efter den mot Barcelona.

Inte för att jag tror att det spelar någon större roll för matchens utgång men lite underligt känns det allt. Som när Kamenis röda kort (som var fullständigt korrekt) upphävdes så att han kunde vara med i matchen mot Barcelona.

Hur var det nu, favoriserades Barcelona av förbundet?
Barcelona Rambla~
2012-03-20 08:15
Bara så ni vet vad det är vi slåss mot:

- Real Madrid got 1/5 of all penalties in La Liga
- Real Madrid haven't had not even one penalty against them
- Real Madrid has most penalties of all clubs in top 5 European Leagues
Ryo Miyaichi !
2012-03-20 04:39
Älskabarcelona.

Ska du klaga på stavning får du la skriva rätt själv :P

Hazard*

Cheers :)
Grace/Wastelands
2012-03-20 02:29
elbraco - Bojan y Thiago

Puerta fick väl typ 10-15 ytterligare hjärtattacker de tre efterföljande dagarna dock tills han dog. Eller något sånt sjukt.

Förövrigt är ju Mourinhos citat helt fantastiskt.

"Jag ska inte kritisera domarn, men han borde gett oss två straffar." Han säger att han inte ska kritisera domaren, men i samma mening gör han det ändå.
Barcelona Manita
2012-03-20 02:05
Messi gillar vitlök

Underbart namn haha. Hur kommer du på såna sjuka nicks?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-03-20 01:52
HAha Messi gillar vitlök hahaha

Mannen hur kom du på ditt nickname? Har du kommit på det när du satt på toa och hade tankarna överallt och ingenstans eller?

HAHAHA
AndreD - Ànims Abirey
2012-03-20 00:53
Messi gillar vitlök

Hur vet du att Messi gillar vitlök?
Messi gillar vitlök
2012-03-20 00:30
älskabarcelona

Ingen kan kritisera Neymar's egenskaper. Du har rätt. Men om du följt honom i 3 år borde du väl upptäckt att killen hellre släpper sin flickvän än bollen. Eller?....Och tänk dig då Messi som hellre släpper iväg sin pappa än bollen!!! De andra grabbarna (Xavi, iniesta och Fabregas) behöver vi inte ens nämna. Min poäng är den att med så många (ursäkta språket) bollkåta grabbar på plan kan bara en sakt hända.... KAOS. Så svar: NEJ. Neymar får absolut inte komma till Barca. ( Om man nu inte vill göra en ny Zlatan) ;)
Barcelona älskabarcelona
2012-03-20 00:21
Trakorsazi
Du kan inte stava någons namn rätt . Eden Hazard , Silva och Muniain stavas deras namn. Diva är nog inte vad jag har sätt av Neymar i landslaget . Utan en rörlig offensiv spelare som är mycket explosiv och teknisk .Fantastisk blick för spelet och målskyttet ska vi nog inte ens prata om . Har följt Neymar i 3 år och jag ser att han utvecklas hela tiden . Jag skulle vilja se han i Barca och jag tror på att han kan hjälpa Barca väldigt mycket .
Culé - Messi y Alexis
2012-03-20 00:19
Älskar argumentet '' Kolla X X på Youtube.''

Herregud.
Messi gillar vitlök
2012-03-20 00:18
traktorsazi

Eden Hazard? Kom igen.. Allt han kan och gör, kan Tello, fast bättre. Ser hellre att Tello flyttas upp och Cuenca skänks till röda korset eller nåt. På det här sättet kan Barca satsa alla dessa sparade miljoner på att ta fram lite snyggare tröjor.
Barcelona Abbe.
2012-03-20 00:07
Här är artikeln om det jag skrev nedan.
Barcelona traktorsazi
2012-03-20 00:06
Näää nu jävlar vill jag ha Edin hazard så JÄkla mycket va tänk er : Hazard --- Alexis --- Messi Du skulle behöva Berlin muren + Gaza muren för att stoppa detta anfallstrio!! Ni som inte sett hazard spela kolla på youtube fan vilken skön spelartyp
Barcelona Abbe.
2012-03-20 00:04
A recount of the goals of Barcelona's all-time topscorer Cesar shows he has scored 232 (instead of 235) goals. Messi has 231. [lavanguardia]

note: the club has helped with the research and confirms cesar has scored 232 goals #fcblive topscorer including friendlies: alcantara 369

Intressant. Det betyder att Messi kan tangera Cesar redan imorgon.
Annons: