/spanien/barcelona/forum/10213.aspx/spanien/barcelona/forum/10213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona S91
2011-12-12 21:06
Nu är det dags för mig att ställa mig in i hyllningskören av Romeu, den säkerheten han visar upp får en att inse att han har Barca i blodet :P
Barcelona Blaugrana91
2011-12-12 21:02
1-0 City.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2011-12-12 20:57
En fråga bara ? skulle inte Camp nou renoveras om, sen skulle man göra Camp nou större nämligen till 108 000 någon som vet något om det ?? Tacksam för svar !
Barcelona Roja y Azul - FCB
2011-12-12 20:54
Sky sport HD stream med engelska kommentatorer, behövs dock Sopcast.

Channel - 106723
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-12 20:52
Romeu startar för Chelsea!
Barcelona Blaugrana91
2011-12-12 20:50
Frågan är om man ska se Chelsea-City eller Roma-Juve?

Där kom 1-0 för Roma by the way.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-12-12 20:48
Vet inte om ni har sett den här videon.. men det måste vara den bästa ANTIMADRIDISTA videon som gjorts nånsin!!!
Barcelona Dani Alves=The King
2011-12-12 20:44
Någon som vet vart jag kan ladda ner matchen!!
Barcelona Dani Alves=The King
2011-12-12 20:43
Kolla på klipp seriööst vilken lekstuga vi hade!!

Specielt Iniesta, t.om Busi hade sina stunder, så att påstå att vi hade flyt är en sån förnekelse från Madristas så de är pinsamt!!

Föresten Iniesta verkar vara en god person privat också! Senast jag var i Barca va han den enda som stanna och veva ner rutan för hälsa!!

Dags att byta nick till något som har med vampyren att göra..
Barcelona Capitan Puyi
2011-12-12 20:34
Romeu starta mot ett hyfsat offensivt City. Något som har mer information om hans klausul? Sades ju att Chelsea kan neka att sälja.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-12 20:26
Barca Joe Det är ju bara bra, pique slapp bli smittad av rabies.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barca_joe
2011-12-12 20:22
Alltid gillat Marcelo.....
Barcelona DM1982
2011-12-12 20:09
I lördags så spelades El Clasicó, ikväll spelar ManC mot Chelsea och det är...........
El Ca$hico. Inte lika anrik men många miljarder har spenderats.
Barcelona Xaviesta
2011-12-12 20:02
Busquets - världens bästa två-vägs spelare. Vilken match han gjorde i lördags, dock i 240 tyvärr.

Den absolut bästa pivoten i världen!
Nämn EN ENDA jävel som slår honom på den positionen.

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-12-12 19:53
MeddelandetSenor Grande Pep

På tal om Zidane, han är ändå en liten smyg-culé. Barca var hans drömlag som ung kille :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-12-12 19:51
Cristianos match.

Hahaha, efter första målet är han tydlig med att markera för spelarna att de skulle ha kapat Messi.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-12 19:50
Här kommer en till sak som jag inte förstått med dagens "madridistas". De pratar om Zidane som om han tillhör dem. Han var en grym fotbollspelare som kunde lika gärna blivit köpt av Milan tex. Ja, Zidane var super han kanske var bättre ön Xaviesta men man kan inte sätta likhetstecken mellan Real och Zidane. Isåfall kan Juventus också hävda honom. Real fansen lyfter honom till skyarna, med all rätt, men det betyder inte att klubben ska lyftas. Kanske var ett bra köp men Barca skapade Xavi och iniesta och det är större. Barca kan vara stolta över att ha skapat 2 super mittfältare för de är Barca och Barca är dem.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2011-12-12 19:38
Jag ser just nu reprisen på Canal + HD och det var precis incidenten som maränger ville att Messi skulle få sitt andra gula för. Totalt löjligt. Om man ska få gult för sådant skulle matchen redan ha varit bruten för då hade Real redan fått sin fjärde utvisning.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-12-12 19:11
ponta p

Han har mer attributer än dem som du nämnde. Han kan dribbla ta sig förbi 4-5 spelare, bra inlägg, skjuta hårt det är bara några av hans egenskaper.
Barcelona Andrés8
2011-12-12 19:03
Real pressade Barca och Valdes så pass mycket att dom utnyttjade Valdes svaghet, fötterna... Hur efterbliven är han egentligen? Real började vända sig om och backade bakåt. Inte en enda sprang mot Valdes och "pressade". Idiot
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-12-12 18:55
Länktips: Alla iniestas aktioner under matchen, fan vad man njuter.

Hade inte märkt det innan, men titta på coentraos reaktion vid 4:53, andrés smiter förbi återigen och coentrao lackar ur totalt för att det inte går att stoppa honom haha. Sedan måste han hänga med fabregas i en löpning och vi alla vet vad som hände sen...
,Sami
2011-12-12 18:37
Är inte Comprende han Kaljic?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-12 18:37
Di María har inte så mycket spetsegenskaper men jobbar alltid på vilket kan ta en ganska långt. Han är ju ett större hot i nästan alla El Clasicon än Ronaldo.
ponta p
2011-12-12 18:29
Hutch

Absolut men det gäller att springa rätt också. Di Maria springer mycket men inte alltid rätt. Men han sliter mycket absolut, bra egenskap, men inte tillräckligt för att vara på en topp tio lista.

:)
Barcelona R.E.M. god bless them
2011-12-12 18:28
Kolla in canal plus sport 1 nu, underbart, real leder dock me 1-0 efter mål av benzema, vet inte vad som hände, tror dock att vi kviterar snart genom alexis å vimmer detta me 1-3
Barcelona Xaviesta
2011-12-12 18:16
Tröttnar ni inte grabbar på det här "vi mot dom" komplexet? Det är inte därför Puertan och Les Rambles finns till hands för fansen. Nån smyger in dit o smygläser lite snabbt, springer tillbaks hit och skvallrar för dom andra om "det senaste" skitet nån annan fjant hos dom skrivit om er, sedan skrattar alla åt dom andra osv.

Är det inte dags att stiga upp ur sandlådan? Och diskutera vettigare grejor än "min pappa är starkare än din pappa" med varandra? Man blir ju less för fan. Detta gäller såväl Madridistas som Culés!

Många av oss här inne började kolla på fotboll när dom flesta andra i dessa två forum låg i pappas pung fortfarande. Vi är lite äldre och lite mognare och beter oss därefter. Se och lär!

För övrigt blev jag nickspärrad av Kaljic på Puertan för att mina argument inte var baserade på fakta, när jag och han diskuterade teorier. Någon annan än jag som ser ironin i det hela? Och killen är alltså "skribent" på Madridredaktionen.. herrejesus.
Barcelonistas
2011-12-12 18:13
elbraco

Har slutat kolla på ET då jag inte orkar med en viss knubbis i programet.
Hutch
2011-12-12 18:06
Blaugrana91

Haha just det. Han var så otroligt pessimistisk innan matchen. Han syns inte till nu i efterhand.

ponta p

Jo det har det. Arbetskapacitet är en stark egenskap hos en fotbollspelare, och Di Maria är en slitvarg. Mej nej, håller med dig, han har inget att göra i en lista där man korar de bästa.
Barcelona B-Guden
2011-12-12 18:04
Men ja vem fan bryr sig va real fansen säger, enligt dom är
Özil bättre än Iniesta, ronaldo världens bästa
Busquet världens mest överskattade spelare, ja vi såg det igår och sett det 100 gånger förut han är kung
Abidal är dålig Marcelo världens bästa vänsterbck, jo men han kan inte försvara sig iallafall
Puyol har varit dålig i flera år, men endå är det vi som vinner, alla i vårt lag är dålig medans dom i deras lag är bra, spelar ingen roll vad messi iniesta osv kommer prestera enligt dom kommer alltid deras spelare va bäst
Barcelonistas
2011-12-12 18:04
Blaugrana91

Vi lär inte få se Comprende mer tills vi spelat kryss eller förlorat en match. Bara då kommer han tillbaka och ska kritisera precis allt med laget.
Annons: