/spanien/barcelona/forum/10201.aspx/spanien/barcelona/forum/10201.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
2011-12-15 15:49
Barcelona's Andoni Zubizarreta refuses to comment on potential David Villa replacements
The former goalkeeper did not wish to be drawn into speculation, and stated the club will only decide whether to sign a new attacker after Villa undergoes further medical test
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-15 15:39
Hetfield

Haha, lol. Vissa felstavningar kan verkligen förändra ett ord helt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-12-15 15:28
Tw Soldado: "All the luck in the world for David Villa. Hope you come back soon, Spain needs you." [R9Soldado] #animsVilla

Tw Sergio Ramos: "Serious injury from a NT teammate, David Villa. Lots of support and strength, Guaje. Come back soon, crack!" [SergioRamos]

Tw Llorente: "Lots of courage, Guaje! We all love you and we're with you, we're sure you'll recover soon. STRENGTH, CHAMPION" [llorentefer19]

Tw Thiago:"But it can't be a happy night after Guaje's injury! We hope we can dedicate him this title! Lots of support, Guaje!!" [Thi_Alcantara91]

utöver Thiago så har även Alves, Iniesta, Pedro och Pique önskat Villa en snabb återhämtning. (edit; via Twitter.)

Mascherano har tydligen själv sagt att han kommer må bra tills på Söndag.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-15 15:27
Så sjukt att alla klagade på David Villa igår och så hände det här :/ den stackarn det var det sista han behövde...hoppas det inte är början på slutet av hans karriär Amins Villa!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2011-12-15 15:21
LAM

Den där David Dilla låter som en spännande spelare :P
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-12-15 15:12
Pepe och Marcelo går faktiskt före i hat hierarkin, jag har alltid tidigare gillat ramos, när han kom till real och några år fram, mest för hans krigaranda, men nu sen Barca fullkomligt tagit över och dominerat real så har han visat andra sidor hos sig som sänkt honom rejält.

Men man kan inte blunda för att han är en bra mittback.
Barcelona Barca4eva
2011-12-15 15:08
Fan vad nice det hade varit ifall man kunde gå på finalen...när man samtidigt vill till Japan så mycket.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-12-15 15:07
Det är som att Jeffrey Dahmer visar sitt stöd till dessa familjer som har lidit via twitter. Vem bryr sig om den där Ramos. Han, Pepe och Marcelo borde sitta bakom galler.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-15 15:05
Absolut. Jag tycker det är fint att han stödjer David Dilla efter en sådan här skada. Dock kommer jag aldrig gilla Ramos, äckligare fotbollsspelare får man fan leta efter.
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-12-15 15:02
Äschh gillar heller inte det, men i en match som el clasico kokar det lätt över.. Ens sämsta sidor dyker upp när man blir så frustrerad och förudmjukade real blir gång på gång.

Försvarar inte det han gjorde, men alla vi är människor, och det är kul att han visar lite sympati.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-15 15:01
tarrak

Det är nog sant. Jag ändrar mig. Med tanke på vad han sagt om Barca så vill jag inte se han i truppen längre, inte ens på Camp Nou. Spelmässigt så platsar han som du säger inte i Birmingham eller Wolfsburg. Från att ha varit startspelare i Arsenal, där jag tyckte han var en intressant spekare.

Sen är han ju en riktig douchebag också.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-15 14:57
Ramos skadar spelare och sen går han och visar stöd för dem på twitter. Respekt...
Barcelona tarrak
2011-12-15 14:57
Finns inte en chans att Hleb får fler chanser i Barça, Pep vill ju inte ens att han ska träna med laget. Han har uppträtt dåligt, snackat skit om klubben och platsar varken i Birmingham eller Wolfsburg.
Barcelona Gabriel
2011-12-15 14:54
tikitaka-GOOL

Respekt till Ramos? Ursäkta mig, men han får min respekt den dagen han själv slutar med att försöka skada våra spelare.
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2011-12-15 14:54
Dags att köpa in Dzeko som ersättare för Villa??
Barcelona Gabriel
2011-12-15 14:52
Barca4eva

Hehe, ne skriver lite då och då när det känns befogat. Går däremot in hit och läser lite nästan varje dag.
Barcelona Deulofeu
2011-12-15 14:52
Neymar kommer att böna och be efter att Barca krossat Santos på lördag.

Han kommer alltså vilja flytta i Januari.Time will tell.

Men jag håller med Pep visa respekt.
Barcelona Barca4eva
2011-12-15 14:51
Gabriel

Dig har man inte sett på ett tag XD
Barcelona tikitaka-GOOL
2011-12-15 14:51
Respekt till Ramos som visar sitt stöd för Villa på sin twitter!
Älskvärt.
Barcelona Gabriel
2011-12-15 14:47
Peshmerge - AS9

Hehe, Pep kastar in Tito på planen innan han låter Hleb spela.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-12-15 14:47
Peshmerge

Intressant. Har faktiskt inte tänkt på att vitryssen kommer tillbaka i januari. Kvalitésmässigt platsar han inte i Juvenillagen för Barca men han kan ändå erbjuda bredd och som du säger, lira cupen och enklare matcher i ligan för att avlasta de andra anfallarna.
Barcelona Smogen
2011-12-15 14:46
Jag har alltid varit en motståndare till Hleb, men hade varit rätt kul om han kom hit och gav sig fan på att ta Villas plats, slutade klaga, slet som ett djur...eller ännu bättre, slet som Pedro och lärde sig catalanska och hittade tillbaka till sin gamla fina form från Arsenal....
hade det varit den största sensationen sen...tja, någonsin?
Peshmerge - AS9
2011-12-15 14:42
Hleb har världens tur ju, han kommer tillbaka i januari och kanske behövs. Ingen ska köpas in. Även om han inte får speltid så är det bra att ha honom på bänken när det behövs. Han kan spela Copa del rey matcherna så att vi inte riskerar att förlora andra spelare. Vi behöver spelare just nu, det behöver inte vara Torres, Suarez, kanoute som vissa här inne påpekar.

Hoppas Villa kommer tillbaka starkare än någonsin! Krya på dig DV7!
Barcelona 1.70-ligan
2011-12-15 14:37
Jag tycker vi behöver förstärka i vinter. Som truppen ser ut nu kanske vi klarar oss, men vi har inga marginaler. Och pep kommer ute lira med rafinha eller någon i en viktig match ännu. Jag tror dock inte det blir en värvning. Det är min känsla. Men samtidigt har pep sagt hur viktig villa är och då bör det ju rimligtvis finnas en lucka att fylla..? Vi får se. Bland topplagen är det vän endast tevez eller Chamakh som finns att tillgå, men skulle Barca vilja, kan man nog knyta till sig någon från nåt mittenlag tämligen enkelt
Barcelona Barca4eva
2011-12-15 14:37
Aj, aj. Synd om Villa :/

Man väntade på att det skulle vända för honom och så händer det här.
Barcelona Xaviesta
2011-12-15 14:28
Det viktigaste i vinter har nu helt plötsligt blivit en helt annan sak, nämligen att bara hoppas att vi inte SÄLJER någon under vinterfönstret. Det hade gjort mer skada i ett längre perspektiv med hänsyn till vårschemat.
Barcelona Gabriel
2011-12-15 14:23
el Flaco - R.I.P. Sócrates

Jag vet och tycker personligen att det är otroligt löjligt att bortse från en spelares kvalitéer enbart pga den anledningen, men men, så är det. Han hade utan tvekan kunnat ersätta Villa på ett strålande sätt. Men då hade det också varit att punga ut minst 25 mille för honom redan nu.

That's out of the question, framför allt när det är Barça vi pratar om. Usch vad tråkigt det här var!
Barcelona Blaugrana91
2011-12-15 14:23
Som sagt jag vet inte riktigt vad jag tycker gällande en ev. värvning.
Samtidigt som jag helst inte vill att klubben värvar så är jag orolig med tanke på att både Sacnhez och Cesc är skadedrabbade.

Folk räknar upp Messi, Pedro, Sanchez, Cuenca, Cesc, Adriano, men tänk på att vi kommer spela ohyggligt mycket matcher under våren, spelarna måste få vila, samma spelare kan inte jämt spela.

Så därför kanske en värvning vore bra bra, men jag vet inte.

Annars röstar jag för att man flyttar upp Soriano, men det kommer påverka Barca B negativt.

Men som Pep säger, det är taskigt att diskutera detta nu. Jag säger inget mer nu.

Krya på dig Villa!!
Barcelona Xaviesta
2011-12-15 14:22
mariwani

Jag tror han menar tonen du använder. Du låter lite fanatisk. Det är ingen motståndsrörelse du bedriver. Jag tycker heller inte att vi ska köpa in någon, men jag är inte EMOT ett köp så att säga.
Barca vet själva vad som är bäst för klubben, allt vi andra kan göra är att spekulera.
Barcelona mariwani
2011-12-15 14:22
David Villa could be out for 4 to 5 months #fcblive #cwc [catalunya radio]

Ursäkta spamm
Annons: