/spanien/barcelona/forum/10198.aspx/spanien/barcelona/forum/10198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ibillay
2012-03-11 00:35
Vamos Campeon!

"Ja men vi är lika mycket hycklare vi, fansen håller på så här med varan... som jag tidigare sa pep kan säga saker om han vill han avstår mourinho använder det som taktik och det ¨är inte i madrid han börja utan långt innan. Klart barca fansen kan klaga men eftersom ni dominerat i 4a år så blir folk trött på barca därflr gaddar de ihop sig... de samma sak oavsett vem som vinner så många år i rad"

Okej, så du menar och erkänner att all hatkommentarer utan någon logik och intelligens är pga ni är avundsjuka, avundsjuka är ett starkt ord, men för att ni är trötta på barcas dominans?

Är det rätt tycker du? Är det inte mer hederligt att erkänna, som du gör, än att hata överdirvit och på ett jävligt fult sätt som de flesta madridistarna gör(om du bara hade hört samma för argument om varför barca är en smutsig klubb som jag har hört)?

Om barca fansen hade gjort likadant, då hade skämts....men ni måste förstå att de flesta barca fansen som skyller på att real fått med sig beslut, beror på de tycker att det är orättvist att bli kallad för fuskare när andra gör samma sak men inte beskylls för det.

Real Madrid Custos
2012-03-11 00:33
basaric

Målvakter kan också rädda skott med låren.

Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-03-11 00:31
Härligt att du svarar mig som en moralkärring men provocerar någon annan cule i samma inlägg
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-11 00:29
Guti skriver så här på sin twitter : Partidazo del Madrid y del Betis y gran parada de @SergioRamos en el ultimo segundo??,mi amigo vale como defensa y como portero

Översättning kommer här..
Bra match av både Real Madrid & Real Betis och även en viktig räddning av Ramos i sista sekunden, min vän gör bra ifrån sig som både back och målvakt
Barcelona Bästelona
2012-03-11 00:28
@Z5:

Gubben sluta hetsa, grattis till er ''så kallade liga seger''. Glöm nu inte bara att ge domarna varsin medalj. Du verkar ha bra koll på dvärg porr, men lär dig skillnaden. När Barcelona knullar real med 5-0, då spelar man inte in en porrfilm. FOTBOLL KOMPIS!
Barcelona Xavi#6
2012-03-11 00:28
I puertan e mou som en gud för de, Efter 1 år.....Ordet desperat har nått nya höjder.
Barcelona Ibillay
2012-03-11 00:27
Låt Real vinna ligan och CL för den delen, för sen kommer mourinho att dra från spanien...Real kommer att sjunka som ett skepp då.

Mourinhos hjärntvättade bitches(läs madridistas) kommer då att vakna ur sin hypnos från Mourinho, och inse att han totalt skiter i klubben, han kommer även ta med sig Ronaldo och Di maria.

!Min madridismo är större än någonsin"/ Mourinho efter ett år i Real....
2012-03-11 00:26
Vinner vi CL i år så kommer Madrids ligavinst glömmas bort, i år kan vi skriva i historia genom att vinna CL titeln, det om något skulle svida för hundarna i Madrid, håll huvudet högt grabbar. Hela deras historia är fusk. Visca Barca
Vinner vi CL i år så kommer Madrids ligavinst glömmas bort, i år kan vi skriva i historia genom att vinna CL titeln, det om något skulle svida för hundarna i Madrid, håll huvudet högt grabbar. Hela deras historia är fusk. Visca Barca
Real Madrid Vamos Campeon !!
@Ibillay :

Ja men vi är lika mycket hycklare vi, fansen håller på så här med varan... som jag tidigare sa pep kan säga saker om han vill han avstår mourinho använder det som taktik och det ¨är inte i madrid han börja utan långt innan. Klart barca fansen kan klaga men eftersom ni dominerat i 4a år så blir folk trött på barca därflr gaddar de ihop sig... de samma sak oavsett vem som vinner så många år i rad
Real Madrid Z5
2012-03-11 00:24
ok, det här är inte till alla utan bara ni som säger att vi maränger ska skämmas över tre-fyra patetiska domare som enligt er är mutade av några feta bossar som röker cigarrer i någon hemlig bas vid Madrid. sluta. runka av till dvärg-porr istället. vi har ingenting med domaren att göra. vi kan säga likadant över två champions-league titlar och det vet ni. men nej, ni måste varenda jävla gång anklaga varenda maräng på jorden för fusk över en liga-titel. så mycket hat är inte bra för er.

detta forum är fullt med folk (inte alla, har läst mycket bra saker från er) som inte inser att de haft LIKA mycket fördelar som oss i MER betydande matcher.

Nu är du spärrad. Vi förstår att du tycker om att onanera till konstiga saker men håll det för dig själv framöver. /Basaric.
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
!!ANTIMADRIDISTA!!

Vart är provokationen i mina inlägg? Det kallas att diskutera. Bara för att det var en hetsig match och man diskuterar den efter så betyder det inte att man provocerar.

Trippeln
Vi får se om du har mognat efter att du gått ut nian.

Barcelona Xavi#6
Kommer vi in i puertan så portas vi med de får komma in hit och och släppa ut en massa skit, Släng ut skiten vet jag,
Barcelona Barca-nist
2012-03-11 00:23
Mou är inget barn och de som har anställt honom har gjort det av en anledning. Mourinho är en ful smutsig orm som dras till smutsiga lag!

Han skiter i alla lag så länge han vinner. Imorn när han har mjölkat färdigt kossan kommer han dra vidrare till nytt offer. Han kommer skita i Real och allt med Real att göra!
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-11 00:21
Underbart är kort. Vi är just nu ett lag under en viss ombyggnad, och då kommer plattmatcher som den mot Getafe, Osasuna etc. Därför leder vi inte ligan. Hade vi vunnit våra matcher hade vi gjort det. Visst har Real fått en del med sig (som idag), men gjort är gjort, och OM något skulle vara oriktigt får man väl hoppas på att spanska myndigheter klarar av att sköta sitt jobb. Att vi cules och maränger sitter och kastar skit här på nätet hjälper ju föga.

Skit i Mou förresten. Har alltid gjort så här, kommer alltid att göra. Det tar fokus från spelarna. Trots allt ganska snart. Jag hoppas på en fin CL-vår, tycker att vår högstanivå ligger lite högre än de andra lagens. Vamos.
Barcelona DM1982
2012-03-11 00:20
@{ Marcelo y Cristiano }:

Varför skulle inte vi våga titta på tabellen? Ni leder med tretton poäng, bra jobbat. Men som sagt, det är det smutsiga 32 det här, om det råder det ingen tvekan om.
2012-03-11 00:20
Kan ni snälla gå till erat egna forum istället för att vara här och provocera
Barcelona Trippeln
2012-03-11 00:19
Haha
Barcelona Gabriel
It's like Franco woke up from his grave and said "don't worry, I'm back!"
Barcelona Ibillay
Vamos Campeon !!]

För att folk alltid gjort så om det är så fel så borde inte ni följt vårat exempel nu? det är ju bara normalt att det händer oavsett liga så anklagas vinnarna det kan du ju inte säga emot.. när vi sa till er vart ni sura när ni säger till oss blir vi sura det är väll så det alltid varit?

OM det bara vore så...men så är det inte! För när vi säger det så kallar ni oss för hycklare!! Förstår du vad jag menar? Ni har gjort så att barca fans aldrig får klaga på något, är det inte orättvist?

Mourinho anklagar direkt unicef och UEFA för att hjälpa Barca, men när Xavi går ut och säger att domarna har varit dåliga iår(vilket är inget annat än sant) så är vi helt plötsligt hycklare?

Är det inte fult och orättvist?
Barcelona DM1982
2012-03-11 00:18
@Okie - CalleGol:

Bra att du erkänner att det var straff i första läget. I andra läget ser det ut som om Ramos täcker med låret eller sitt knä, ingen straff där.

Tyvärr är det så här det har sett ut hela säsongen, många fördelar för Real. Uteblivna straffar för motståndarna, billiga straffar för Real, billiga utvisningar för deras motståndare.

En match...två matcher...ok, när det sker mer än det så tröttnar i alla fall jag.
Real Madrid El Pipa
Ja, Betis skulle haft minst en straff när bollen tar på Alonsos hand. Inte lika säker på situationen med Ramos (min åsikt är dock liiite färgad). Det skulle mycket väl kunnat leda till poängtapp, det får vi aldrig veta. Men jag förstår frustrationen. Det är samma frustration jag känner när Barca får beslut med sig.
Längtar till den dag då cules inser att deras klubb faktiskt inte är så jävla mycket finare än alla andra. Kan mycket väl sluta med att man sitter i leran tillsammans med oss andra.

släpp på pretantiösheten förfan.
Real Madrid ¡Madridista de Corazón!
:)
Las Palmas { Marcelo y Cristiano }
2012-03-11 00:17
Lite information, till alla er som inte vågar titta på tabellen:

Real Madrid 70
FC Barcelona 57

-

Cristiano Ronaldo 32
Lionel Messi 28
Real Madrid ¡Madridista de Corazón!
:)
Real Madrid Vamos Campeon !!
Men snälla mourinho är som han är.. det vet ju alla. Låt oss säga att karanka tar över tror du han skulle säga så eller göra så i madrid? Kan garantera att mou skulle gjort precis samma sak hos barcelona

@Barca-nist:

Barcelona Barca-nist
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

låt mig rätta dig straff rekord!
Barcelona Trippeln
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

Får se om din käft är lika stor efter Cl och Camp Nou.
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2012-03-11 00:15
"många kände mer att Barcelona ger bort ligan."

Antar att du var i Barcelona. Hur kan man påstå att Barcelona ger bort ligan när Real Madrid håller på och slå poäng och målrekord.
Det hela handlar om att Real Madrid vinner sina tuffa bortamatcher, samtidigt som Barcelona inte gör det. Vi har 70 poäng på 26 matcher, i vissa länder hade du vunnit ligan på 70 poäng.

Levante slog ju Real Madrid också, vi har haft det ganska så tufft mot Levante på bortaplan, känner man att vi ger bort ligan till Levante också?

Visst var det hands på Xabi Alonso, det var solklart. Antar att domaren missade det eller ansåg att det inte var straff. Det får ni fråga domaren, Itturalde har ju twitter, så det är bara och fråga honom, förvisso var han fjärdedomare då. Men hur många gånger har det inte skett att en domare har missat en solklar hands för motståndarna utav Barcelona, samma sak har hänt i matcher som Racing Santander - Espanyol och andra matcher också, det förekommer ofta att domarna missar solklara straffar i våra ögon.
Real Madrid Okie - CalleGol
2012-03-11 00:15
DM1982

På första ja. Den andra var tveksam men den kan möjligen ha nuddat handen lite, men jag tycker inte att det var straff.

Nu är inte jag något bra exempel på en objektiv person, men det är verkligen tråkigt att se när fans håller på så här när det går dåligt för laget. Gäller för alla fans, inte bara cules.
Annons: