/spanien/barcelona/forum/10186.aspx/spanien/barcelona/forum/10186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-02-01 04:41
Så jävla less man blir på pep vilken jävla luft snubben har fått. Ingen tvekan på att han är en bra tränare för att det krävs kompetens för det han gjorde med barca. Helt ärligt talat vad är meningen med att vara så kaxi. Om han inte är säker på att han ska stanna kvar får han gärna lämna. Barca är störren pep och det är ingen mening för klubben att hunda efter honom. Det finns tränare som hade stannat i klubben mer än 20 år om de hade fått.

Längtar tills Xavi blir tränare i fc Barcelona.
Barcelona KUNG MESSI
2012-02-01 01:29
de mycket du inte trodde om Raul som att hans tillägna mer än halva karriären i fel klubb istället för moderklubben . o att så fort han inte blev välkommen mer till landslaget så vann Spanien först em guld o sen vm Hilde för att raul inte var med
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas V.V
2012-02-01 00:43
Det här trodde jag inte om Raul?
Barcelona Ibillay
2012-02-01 00:41
Please kan någon hjälpa mig angående min fråga som jag ställde tidigare..
Barcelona Blaugrana91
2012-02-01 00:35
Var ju ganska väntat egentligen att det inte skulle bli några speciellt stora värvningar ute i Europa ikväll eller överlag i det här fönstret.
Klubbarna måste börja tänka på Uefas nya ekonomiska regler som börjar gälla snart, det är därför typ City och Chelsea inte kan spendera som de gjort förut.
Barcelona petersays
2012-02-01 00:07
Ganska tråkigt transferfönster (som jag egentligen inte ser något syfte med - sommarfönstret räcker) - men en ytterst skön nyhet att Hleb försvinner ut bakvägen. En SKAM att den typen har varit i FCB:s ägo så många år i onödan. Snacka om lättnad att bli av med den vitryska ryggsäcken.
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-01 00:01
Shanghai - SHOOT ME $12

CO-sign. Glömde helt bort El Loco, det känns dessutom hyfsat troligt. Han och Pep har ju jävligt bra relation.
Barcelona Siempre Barça
2012-01-31 23:50
jag tycker selly s har varit den sämsta selly i år. och vad fan är man city, malaga, chelsea och paris olja pengar ??
Jag förväntade mig i år att

Tevez = Milan
Pato = PSG
Forlan = Malaga
Neymar = Barcelona
Higuain = Arsenal
Samba = Arsenal or PQR
Krasic = Tottenham
Elias = Tottenham
Rossi = Tottenham or Roma
Nilmar = Roma
Hulk = Chelsea or Barcelona
Snjieder = Man U
De Rossi = man City
Hazad = Arsenal or ....
Modric = Chelsea
BA = Liverpool
Torres = A Madrid
Ganso = Milan
Schweinsteiger = Man City
Thiago Silva = Barcelona
PEPE!!! = Chelsea
Ribéry = PSG
Nasri = PSG

tänk tänk om några av de hade varit bomb bomb kl 00:00 LERRER LEO MERSSI till Real Madrid hahah Ironisk :D
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-31 23:47
mirandes kämpar hårt o spelar skönt
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-01-31 23:45
Hahaha fantastiska mirandes så jävla kul!!
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-31 23:44
GOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOL del mirandes
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-31 23:37
DIYAR1988

Tror nog en het kandidat är Athletic Bilbaos argentinske tränare Marcelo Bielsa. Hans offensiv tänkande tränarstil har gjort stor succé i både Chilenska landslaget och dagens Bilbao. Rätt så imponerad av denna man. Han gillar ju även att spela 3-4-3 likt Pep.

Andra alternativ som jag skulle välja är nog Tito Vilanova dels för att han har varit med i den fantastiska resa sen 2008 dvs att han kan allt utan till och lärt sig mycket av Mister sen är han ju också katalan. Den andra tränaren är nog Luis Enrique vem skulle tack nej till Lucho ?
Barcelona Ibillay
2012-01-31 23:34
Tja, vet att såna här frågor hatas här inne, men jag måste fråga för att jag inte vill ha en misslyckad resa till Barcelona.

Vi är 3-4 personer som vill åka och kolla på Barca mot Bilbao den 31 mars( alternarivt 1 april), hur stor är chansen att få bra biljetter(långsida) för ca 4 personer bredvid varandra på plats? Vi tänkte åka en dag innan, ska man då köpa precis innan matchen på arenan eller finns det andra ställen ?

Eller tycker ni att vi ska köra på paketresa via en dyr agentur?

Ni kan gärna skicka PM om det är bättre.

Tack för hjälpen, God bless
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-31 23:33
DIYAR

Luis Enrique, alla dagar i veckan.
Barcelona Barca4eva
2012-01-31 23:33
DIYAR1988 Ingen, pensionera laget ;p
DIYAR1988
2012-01-31 23:26
Vilken tränare skulle kunna göra ett bra jobb som ersättare för Guardiola ifall han lämnar efter denna säsong?
2012-01-31 23:24
United har den bästa vinnarmentaliteten jag har någonsin sett. Alla jobbar och sliter tillsammans. Man vet aldrig med Sir Alex, ligger hans United under med 0-3 så är jag stensäker på att hans spelare vänder på steken.

Enligt mig är han den bästa tränaren genom tiderna utan tvekan. Hans kontinuitet har skapat trygghet, vinnarmentalitet och balans. Det är inte pga dem attributer jag titulerar honom det priset utan även hans troféer som han har vunnit.

All respekt till Sir Alex Ferguson!
,Sami
2012-01-31 23:23
Fredrik Jönsson: BEKRÄFTAT: Pep Guardiola tvekar om sin framtid i Barcelona. Hans kontrakt går ut i sommar.

– Jag berättar för presidenten (Sandro Rosell) och sportchefen Andoni (Zubizarreta) när jag vet. Men jag har inte bestämt mig än, säger Guardiola enligt TT.
Barcelona S91
2012-01-31 23:21
Det kändes ju som att Mirandes resa skulle ta slut i dag (i praktiken). Synd, Infante o co är värda att ställas mot Barca/Valencia i final!
Barcelona Barcadinho.
2012-01-31 23:03
City saknar Yaya, det märks att han är borta.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-31 23:01
Äh, det är lättare för United att komma tillbaka eftersom City inte är i närheten av lika stabila som Madrid
Barcelona DM1982
2012-01-31 22:59
Helt plötsligt ligger City och United på delad förstaplats, det svänger fort. Stort av United att komma tillbaka med tanke på alla skador som de har haft. Nu är det Barcelonas tur att göra en United.
Culé - Messi y Alexis
2012-01-31 22:41
The Reporter

Done!
Barcelona Suhel
2012-01-31 22:39
Tjena killar!

Är det någon som vet hur det kommer att bli med Tv-sändningen av matchen imorgon? Om man går efter Tv4sports tablå så sänder de trav fram till 22:00 för att sen visa cupen fram till 23:00. Betyder det då att de vet att matchen börjar 21 men helt enkelt skiter i det?

Verkar skumt iaf!
Barcelona >The Reporter<
2012-01-31 22:29
Hej alla ! Vore hjätte schyst om ni bara kunde trycka på länken och gilla min kommentar, jag heter Azad Eliassi. Det är bara att trycka på gilla. Jag tävlar nämnligen om en Barcelona resa :)

Snälla, det går snabbt

Uppskattas !! :)
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-31 22:26
lägg till redan nu athletic i finalen . 2-0,efter 25 min
Barcelona Barcadinho.
2012-01-31 22:08
Mojito -

Det är klart att det är viktigt för Pep att ha honom på bänken för att bolla med varandra olika idéer in realtime under en match. Två synkroniserade hjärnor är bättre en en. Ungefär som Henk Ten Cate var viktig för Rijkaard.
Det är inte en totalt avgörande faktor för de senaste resultaten, men det är en till faktor.
2012-01-31 22:07
Så jävla synd att han slänger bort sin karriär. Killen är komplett helt enkelt. Ett monster är han.

Hoppas att han flyttar till en bra klubb och vi får se en av dem bästa spelarna i världen lira fotboll igen.

Förlåt för OT!
Barcelona Blaugrana91
2012-01-31 22:01
Jaha sedär Sport hade alltså rätt att man diskuterade gällande att värva Tevez, men man valde att satsa på B-laget istället. Ett bra alternativ.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-31 22:00
OT nu när alla snackar om transferfönstret; men varför var inte Tito på bänken mot Villareal?
Annons: