/spanien/barcelona/forum/10176.aspx/spanien/barcelona/forum/10176.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Blaugrana83
4/7/2012 19:58
det va ju ingen ray hudson länk
elbraco - Bojan y Thiago
4/7/2012 19:58
GE MIG ETT A
GE MIG ETT R
GE MIG ETT N
GE MIG ETT E
BARCA-més que un club
4/7/2012 19:57
Nu kör vi mot 3 poäng VAMOS BARCA
Barcelona Thiago en mi corazón!
4/7/2012 19:57
RAY HUDSON I LÄNK! :D

Edit: Dom ändrade det visst!
Barcelona Jonas - tots units fem força
4/7/2012 19:55
Fyfan inte Arne! Haha Dongou sitter uppe på läktaren och petar i näsan.
Postat via SvenskaFans-appen
Blaugrana83
4/7/2012 19:55
Någon med bra stream?
Barcelona Barca4eva
4/7/2012 19:53
Mojito Nej, nej, nej, streama! ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
4/7/2012 19:51
Nej nej nej - inte Arne igen. Jag orkar seriöst inte med honom längre.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
4/7/2012 19:44
Hehe, Muntari har visst inte hunnit införskaffa några nya benskydd sedan flytten till andra sidan Milano
Barcelona Siempre Barça
4/7/2012 19:39
Hoppas vi vinner med 2,3 bollar så vi inte tar in x,i. Vill se cuenca, tello och Montoya
AndreD - Ànims Abirey
4/7/2012 19:37
Blaugrana91

Mindgames.
Barcelona Blaugrana91
4/7/2012 19:35
Pep har sedan tidigare sagt att han inte tror att vi har chans på ligan, och det är irriterande för det har vi. Det skiljer trots allt bara 6 poäng. Det är inte omöjligt.

Men Pep bevisar allafall att hans åsikt är densamma genom att ställa upp utan vare sig Xavi, Busquets eller Iniesta.
Nu har vi ju trots allt ett otroligt starkt lag på planen ändå som bör klara av Zaragoza, men blir tuffare nu.
Barcelona Bernie
4/7/2012 19:30
Mojito

Njae, ja vettefan asså. Pep säger ju så bara, tror laget går för trippeln såklart. Men visst, ligan krigar vi lite i 'smyg'. I hopp att Madrid tappar, så kör vi för o vinna alla kvarvarande matcher.
4/7/2012 19:27
Bernie

Peps ståndpunkt är ff att ligan är körd.
Senast han körde utan X, I och B var mot Osasuna...
Den matchen slutade i ett platt fall och en 3-2 förlust till följd av ett mediokert spel.

Full fokus på CL. Förstå det eller inte, men acceptera det får vi allt göra.
Barcelona Bernie
4/7/2012 19:25
Hoppas självklart att jag har fel. Laget borde ju känna sig hyffsat motiverat nu när de har slagit ut 'självaste' Ac Milan. Och när man jagar Madrid i ligan. Det är nu det avgörs, och våra spelare har flera gånger visat på att man är vassare när det drar ihop sig. Fast vi kommer ju få kriga ikväll, ingen tvekan.
4/7/2012 19:22
Ingen Postiga på topp för Zaragoza, men väl en hårt kämpande Aranda.

Postiga har ju annars gjort ett par riktiga strutar den här säsongen, hade sett fram emot att se den förre Sportingseplaren från start annars.
AndreD - Ànims Abirey
4/7/2012 19:22
Bernie

Sen vaknar du upp och inser att allt var en dröm, spelet flöt på som en ström. Med en boll, hade man gjort 5-0.
4/7/2012 19:20
el Maestro

Samtidigt är det väl rätt att ge en spelare av lufta en spelare av Keitas kaliber ifrån start ibland också. Men absolut, Busi kommer saknas! Fast det är i alla fall ingen dålig spelare vi ersätter honom med, även om många här inne är av en annan åsikt ;)
Barcelona Bernie
4/7/2012 19:16
Hm, låt mig gissa matchbilden? Dålig tempo, inte många målchanser skapade, det enda som verkar lite farligt är när Leo försöker sig på soloräder. Man blir skit irriterad på Pep & Co. Tränarn inser att han 'experimenterar' för mycket.

I andra halvlek fortsätter samma skit, Zaragoza känns farligare. Vi kanske även släpper in ett mål, DÅ vaknar vi. Pep gör alla sina tre byten med Xavi, Iniesta och nån till. Tyvärr så har vi för kort tid på att avgöra matchen.
Barcelona el Maestro:
4/7/2012 19:16
Den spelare vi kommer mest att sakna ikväll är Sregio Busquets. Det kommer att bli tuff för försvaret när han inte är på plan.
4/7/2012 19:08
Nog för att jag gillar att Pep vilar spelare och vågar rotera, men att utesluta vår magiska mittfältstrio helt och hållet??
Barcelona NoGo™
4/7/2012 19:06
bench: Pinto, Busquets, Iniesta, Xavi, Cuenca, Tello and Montoya. #fcblive
4/7/2012 19:06
Haha, eller vad man nu ska säga - Pep vilar hela ordinarie mittfältet...

Messi lär agera mer mittfältare än anfallare idag, det är ett som är säkert.
Barcelona Riiio!!
4/7/2012 19:02
Balle ingen Iniesta eller Xavi alltså... kan bli tuffare än vad många tror!

Cesc MÅSTE göra en kanonmatch ikväll!! Vamoooos
Barcelona NoGo™
4/7/2012 19:00
Barcelona line-up (official): Valdés - Alves Puyol Mascherano Adriano - Keita Thiago Cesc - Alexis Messi Pedro. #fcblive
Barcelona El Kaiser de Michoacán
4/7/2012 18:41
Känner mig lite lätt orolig inför kvällens match. Många av våra poängtapp den här säsongen har kommit efter antingen landslagsuppehåll eller stormatcher i Champions League. Ett taggat Zaragoza mot ett (kanske) oinsperarat Barcelona kan bli en jobbig match.

Barcelona H.Alavi - Magico!
4/7/2012 18:38
Herregud Rayo! Kör över Osasuna på hemmaplan. 4-0 på fyrtio minuter!

Vilken överraskning Rayo har varit denna säsong. Skulle vara tråkigt om Rayos bäste spelare denna säsong, Michu, lämnar La Liga efter säsongen. Sägs att United är intresserade av hans tjänster.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
4/7/2012 18:37
Nog om Chelsea nu. Är Afellay tillgänglig ikväll?
BARCA-més que un club
4/7/2012 18:20
Ni som vill se en bra match Kolla Palermo mot Juventus, där Juventus spelar för att ta igen serieledningen i Serie A , efter att Milan tappa idag , blir säkert en ryssare det innan vår match så klart

tv 4 sport avspark 18.30 :)
ragnarök
4/7/2012 18:18
Zamboza

Grisfotboll kan vi definitivt förvänta oss. Jag tror dock inte att Chelsea kommer att vara lika framgångsrikt som Milan på det defensiva planet, av det jag sett så är försvaret väldigt sårbart mot små tekniska spelare. Jag är nog också nöjd med ett kryss på bortaplan, vi måste i alla fall spräcka nollan på Stamford Bridge.
Annons: