/spanien/barcelona/forum/10163.aspx/spanien/barcelona/forum/10163.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2012-01-08 23:44
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-08 23:44
BARCA-més que un club

Tänk på att det är inbördes möten som avgör i ligan om två lag hamnar på samma poäng. Om jag inte minns helt fel ska väl Real möta Athletic borta rätt snart? Det är ingen dans på rosor, om man säger så.
Barcelona Capitán - El tiburón
2012-01-08 23:43
J.Guardiola- King //

Som jag säger, flertalet spelare låg under sin kapacitet. Och givetvis vill vi plocka alla poäng nu när Real ligger före i tabellen. Men det betyder inte att vi ska vara helt orealistiska och begära bekväma 4-0 vinster i varje match, framförallt inte mot Espanyol borta när de har 40k galna fans bakom sig. Tror du inte jag hade varit glad med vinst, men jag tänker inte få panik över ett oavgjort borta i ett stekhett derby.
Och det är ju inte precis så att vi totalt krossat Espanyol föregående säsonger, även om vi "på pappret" varit överlägsna.
Vilja slår klass, eller?
Barcelona Gio Style
Något som jag tröstar mig själv med just nu är att vi har El Clasico kvar på Camp Nou. Sköter vi vårt där, vilket vi brukar göra, så räcker det med att Madrid förlorar en match och vi vinner en. Nu har vi inte sett dem minsta antydningarna till det då trots att Real spelare uruselt emelllanåt så blir de skänkta ett mål från motståndarna eller alt. en straff från domaren.

Det är absolut inte över, men jag vettefan nu alltså. Vi verkar bara kunna prestera när det vankas stormatcher =/

Conydinho

Nej, men ni ska få se på 5-0 i baken på Camp Nou ;)

Mojito - Culé (un estilo de vida)

Helt ärligt så har Sevilla en ruggigt bra spelare på Romeus position.
Medel, som är Alexis landsman. Nyckelspelare och underskattad deluxe.
Barcelona Thiago en mi corazón!
ÖZIL

Never forget 3-1 , 2-0 , 5-0 , 6-2 ;)
Barcelona Man1
2012-01-08 23:42
Özil 2Ö12

Försöker du vara skön eller?
Barcelona Smogen
Jävlar vilka dåliga "vinnare" många av reals fjortisar är. Pinsamt...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona gayboy123
Lugna nu grabbar, real kommer förlora någon match med tanke på hur uselt dom spelar och barca kommer vinna el clasico.
Sen kommer dom bli sänkta i cupen den 18onde.
Jag är fortfarande mycket optimistisk och tror väldigt starkt på trippeln i år.
BARCA-més que un club
Accptera att ligan är KÖRD!!! finns ingen chans i världen att real släpper detta nu

vi får skylla oss själva punkt slut.

Dom vinner alla sina matcher med stor målskillnad och det kommer dom fortsätta göra.
Barcelona Riiio!!
2012-01-08 23:41
Thiago en mi corazón!

Haha så jävla trög killen är.. =)
Real Madrid Özil 2Ö12
Thiago en mi corazón!

Det har du rätt i
Barcelona Thiago en mi corazón!
ÖZIL?

Bäst? Ingen av lagen vann ju så båda är ju lika bra.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-08 23:40
Hahhaahaha, madridistas är patetiskt roliga!

Fiskminnet kommer fram! Standard-sjukdom i Madrid.
Hutch
Tråkigt att massa maränger direkt ska in och uppträda omoget. Stäng för utomstående under match och dagen efter så slipper man vita scums i forumet vettja.
Barcelona NoGo™
Det är för mig helt obegripligt hur real fans ens har mage att yttra sig efter alla nederlag de åkt på de senaste åren, jag själv hade gömt mig under en sten men det är jag det.
Barcelona Riiio!!
Tappar vi en enda poäng medans Real tar full pott så är det tack och hej med ligan...

Vinst mot avskummen senare i vår och en CL titel är det enda som räknas sen!!

Känner på mig att vi kommer ta igen nästan alla poäng men det kommer skita sig ändå. För många poängtapp redan..

Barcelona Frodo
En stor eloge till Iniesta dock som visar klass, kyla och vilja. Att hans lagkamrater spelade som klantskallar är inte hans fel. Han må vara tystlåten men han är allt som man önskar hos en spelare både på och utanför plan och därför hoppas jag att han blir vår nästa kapten.
Barcelona II Barça II
2012-01-08 23:39
Japp allt var Keitas fel, hade Adriano kommit in istället hade vi vunnit med 3-0 . Piques skott, tillexempel, hade gått ribba in,

Patetiskt att skylla förlusten på Keita.
Barcelona Rambla~
Hetfield

Eh, det finns andra lag än Barca som vunnit trots att de inte förjtänar det sett till matchbilden. En straff är en straff oavsett vem som förtjänar segern eller inte.
Barcelona Man1
Jag har inget emot Keita, men det är fan en förbannelse runt honom. Gång på gång förlorar vi poäng när Maliern ska in.
Barcelona Thiago Alcantara
2012-01-08 23:38
Barcelona J.Guardiola- King
Capitán - El tiburón
1-1 ses som helt OK? Jag kan inte se hur det är helt ok när vi redan ligger 6 poäng bakom Madrid inför matchen??? Ja det är ett derby mot ett lag som är heltaggade men spelarna i det laget hade inte ens platsat på Barcas bänk och vrf kan inte Barca vara lika taggade och spela fotboll hela matchen istället för att sluta spela efter 1-0? Så snälla förklara för mig vad det är som är "helt ok"
Barcelona Pleeo
Vore trevligt o få dom så kallade madridfans spärrade tack! Onödiga kommentarer som håller låg nivå! Jävligt lågt!
Barcelona den närkingska älgen
Conydinho

Äh, jag är trots dagens rätt kassa match hyfsat säker på att vi vinner mot er på Camp Nou.
Barcelona NoGo™
Frodo

Co-sign!
Barcelona Capitán - El tiburón
Conydinho //

Du ska nog chilla med snacket..eller minns du inte hur det har gått de senaste 10 gångerna ni firat för tidigt?
barca löver
kan man inte spärra alla idioter från real? dom säger ju ändå inget vettigt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-08 23:37
Conydinho

Möjligtvis
Men glöm inte ta P-piller dagen efter för ni kommer bli penetrerade så hårt av Barca. ;)
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Spärra snorungarna är ni snälla.
Barcelona Rambla~
Tappar man så många bollar som Messi gör idag utan att jobba tillbaka och vara agressiv så förtjänar man att bli utbytt, så är det bara. Speciellt i ett derby. Spelar ingen roll att man heter Messi är och världens bästa spelare. Spelare som Alexis sliter och offrar sig i defensiven åtminstone. Pep måste våga byta ut Messi när han är så här medioker. Jag vet att han kan blixtra till när som helst och avgöra matchen på egen hand men det är lite som att spela på lotto och hoppas på utdelning. Se till att stäng matchen tidigare istället. Pep, lär dig läxan någon gång.
Annons: