/spanien/barcelona/forum/10143.aspx/spanien/barcelona/forum/10143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviesta
2011-12-18 14:56
Bild nr 9 är ren och skär poesi.
Barcelona Zmaj od Bosne
2011-12-18 14:52
Världens bästa lag så klart är vi!
Barcelona Tompa
2011-12-18 14:44
4-0, gick lättare än väntat...

I övrigt börjar Pelé bli en riktigt tragisk figur - Neymar bättre än Messi, Santos bättre än Barca, Santos lag på Pelés tid var bättre än Barca etc...

Dags att vakna upp nu...
Barcelona Zamboza
2011-12-18 14:41
Haha denne turkish duo som någon nämnde. Hans kommentarer är ju pinsamma. Ibland undrar man om diktator kaljic har 2 konton på sf.
Barcelona El Soap
2011-12-18 14:40
Jag tycker det var intressant att se Thiago utgå från vänsterkanten, där han får mer utrymme att utmana sin back. Han klarade av det väldigt bra tycker jag och jag tror det inte är sista gången han spelar där i år.
Barcelona Senor Grande Pep
2011-12-18 14:40
Thiago Next no.1

Bry dig inte om turkish duo, han tror på konspirationsteorier, han har ingen mening i siit liv det är därför han väljer att tro på bullshit.

Visca Barca! fyfan vilken skön vinst! Idag spelade Barca perfekt! Den här vinsten lär hålla upp spelarnas moral under uppehållet för att sedan komma tillbaka med fokus!

F*ck the haters!
Barcelona Bernie
2011-12-18 14:35
el Maestro

Självklart hoppas nog alla på att det blir så, att Neymar blir en världstjärna. Jag tvekar men hoppas att det blir så. Vi får helt enkelt se, grabben är ung, han får bygga på sig lite ifall han önskar o klara sig i Europa.
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2011-12-18 14:35
Haha, den där Turkish duo
Först skriver han "lika lite bryr jag mig om Barca spelade ut Arsenal". Sedan tar han upp x antal hädelser för att förringa vår insats.
Barcelona Xaviesta
2011-12-18 14:34
Barcelonistas

Folk ser endast det dom VILL se i matcher som betydewr något. Man kan prata med 40 och 50-talister och de kommer berätta att det var likadant på deras tid.
Självklart vann Barca endast en plastpokal idag. Självklart är vårt spel tråkigt att titta på, och inget snack om att Messi är beroende av Xavi och Iniesta, Messi har ingen vänsterfot, Messi kan inte nicka, Messi kan inte lägga frisparkar, Pep är ingen riktig tränare, Barca är ett självspelande piano, allt är Rijkards förtjänst, Busqets är skit - vad har han i landslaget att göra, Uefa är på Barcas sida, domarna är köpta, Uefalona / FC Uefa / Bajselåna, Arsenal skapade Fabregas, Zlatan har rätt Pep suger.

Har jag glömt något? :)

Barcelona el Maestro, vinna för Tito Vilanova!
2011-12-18 14:31
Bernie:
Du har rätt att ha din åsikt men jag ser inte Neymar som en "Robinho typ". Neymar är en central anfallare som också kan spela på kanten. Neymar har en större potential som Robinho bara kan drömma om. Det är min åsikt.
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2011-12-18 14:31
Robinhos problem var end-product, inte att han var tunn. Neymar har mycket mer end-product än Robinho. Det enda som kan sätta stopp för Neymar är man i Spanien spelar en mycket mer defensiv fotboll än i Brasilien.
Barcelona Bernie
2011-12-18 14:28
el Maestro

Robinho var väl lika begåvad, dessa spelare är otroligt tekniska, men både Robinho och Neymar är för tunna. Inget som Barca bör intressera sig i tycker jag. Neymar är bra, men jag ser aldrig att han skulle lyckas i Barcelona.
Barcelona el Maestro, vinna för Tito Vilanova!
2011-12-18 14:24
Gratulerar!
Känslan är UNDERBAR! Ännu en titel.

Bernie:
"enligt mig så är han inte 'Barca-material'.

Jag tror inte att någon hävdar att han är '"Barca-material' i dagsläget. Vi som vill ha Neymar i Barca ser honom som framtidens storstjärna. Det är väldig få spelare som har lika stor potential som Neymar i hans ålder. Pep och Rosell vet om det. Det är det som gör Neymar så attraktivt.

Neymar kommer att spela i Barca. Jag är nästan säkert på det. Det är en magkänsla jag har.
Barcelonistas
2011-12-18 14:21
Xaviesta

Komiskt att han bara tar upp det som Barca fick med sig.

Han glömmer ju självklart av Messi felaktigt dömda mål borta på Emiraten. 0-2 där och jag kan inte se hur Arsenal hade kommit tillbaka.

Ignorera han bara, han försöker bara förringa barcelonas framgångar senaste säsongerna.
Barcelona BlaugranaBarcelona
2011-12-18 14:20
Xaviesta

Skitgullig snubbe tyckte jag. Underhållning på högsta nivå. :)
Coach pep.
2011-12-18 14:19
Alvés - Por Que?

Han får gärna gå dit och bilda tidernas douche-anfall med Ronaldo och Di Maria.
Barcelona Xaviesta
2011-12-18 14:18
The turkish duo <---- rätt mycket ilska och avundsjuka i den grabben. Killen verkligen HATAR Barcelona haha
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-12-18 14:16
Bara jag som tror att han går till Mierda? De kommer väl få panik om Barca visar intresse och så kommer de punga ut massa fantasisummor bara för att vi inte ska värva honom. Enda sättet då blir om Neymar verkligen vill till oss som Cesc.
Barcelona Bernie
2011-12-18 14:16
Jag tycker inte det behöver betyda så mycket att man var lite extra 'gullig' mot Neymar i dagens match. Men vi får ju se vad som händer, enligt mig så är han inte 'Barca-material'. Onödiga pengar kommer att slösas bara, som i Zlatans fall.
Coach pep.
2011-12-18 14:10
Jag spyr om vi värvar en oprövad Neymar för någon toksumma. Pallar inte med överhypade brassar i laget. Man ska inte ha för mycket brassar då de ställer till problem både för sig själva och för laget. Argentinare är bättre. Grov generalisering, men ändå. Pallar inte med det allmänna dyrkandet av Brasilien och allt som produceras där i fotbollsväg.
Barcelona Hetfield
2011-12-18 14:10
Neymar kommer att spela i Barcelona, det är något jag fick bekräftat idag. Hans ständiga flörtande med Barcelona och kombinerat med Rosells förtjusning med "brassar" och hans kontaktnät i Brasilien gör det här mycket realistiskt. Dessutom var det mycket kompisanda mellan Neymar och Barcelona spelarna.

Jag får väl hoppas att Rosell får Neymar för ett rimligt pris. Han är inte så dum.
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-12-18 14:08
Efter att ha suttit och tittat på Barcelonas show slår man över till Uniteds match och undrar ifall det är p15 som spelar. Så stor skillnad är det.
Barcelona Keite
2011-12-18 14:04
haha den här är skön.

"Error 404 Neymar Not Found"
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Det var ett jäkla gullande med Neymar tyckte jag från början till efter matchen. Det känns mer och mer som en framtida Barcaspelare den där tuppen.
Barcelona Barca4eva
Capitan Puyi

There ya go.

http://forum.rojadirecta.es/showthread.php?149703
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Capitan Puyi
2011-12-18 13:59
Missade matchen så skulle uppskatta om ni kunde länka en nedladdning så fort ni råkar stöta på en. Skönt med ännu en titel.
Barcelonistas
2011-12-18 13:55
Säga vad man vill om motstånden men det går bara inte och blunda över hur bra detta laget är. Om man inte kan erkänna storheten i det här laget då har man allvarliga problem.

Detta är ett av tidernas bästa lag, och jag undrar om detta inte är det bästa någonsin.
Barcelona Keite
2011-12-18 13:54
Foton från finalen
Coach pep.
2011-12-18 13:54
På en kontinent som domineras av tillbakadragen, taktisk och fysisk fotboll står ett lag ut i mängden och vinner 16 titlar på 3 år med 100 % offensiv! Hur kan man inte påstå att det är ett av tidernas bästa lag? Det är väl bara Borell som kan det.

Campions!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2011-12-18 13:53
Då kan vi konstatera att hatet mot FC Barcelona växer i och med denna seger.
Annons: