/spanien/barcelona/forum/10128.aspx/spanien/barcelona/forum/10128.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BB-Barceloneta
2012-01-03 14:33
Fabregas är ju den som lyckats bäst hittils, men Sanchez har ju inte riktigt kunna göra sig själv rättvisa i och med skadan. Fabregas har ju varit en fantastisk poängspelare för oss den här hösten. Jag är positivt överraskad av Fabregas. Men jag tror att Alexis kommer att ta ytterliggare kliv under våren
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona gayboy123
2012-01-03 14:30
haha tack men jag syftade mer på filmer där dom visar barcelonas omklädningsrum och resor före och efter stora matcher
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-03 14:28
Eftersom Alexis har varit skadad större delen måste man ju säga fabregas! Därmed inte sagt att han kommer ses som den nästa värvningen på sikt. Båda har övertygat när de har spelat
Barcelona Fabrecadabra - Anims Villa
2012-01-03 14:13
Nu när halva säsongen är spelad, tycker ni Sanchez eller Fabregas varit det bästa köpet?
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-03 14:10
Abbe Blev riktigt glad av att läsa det där! Trodde det var kört för Sorianos del. Bättre att flytta upp honom och ge Tello mer speltid i Barca b. Han utvecklas fortfarande där och kan ki fortfarande få ett par min i a-laget ändå. Likaså kanske dongou får lite speltid i segundan... Visserligen skulle det innebära ett tapp för b-laget att tappa sin skyttekung, men som sagt, det är inte bara negtivt. Och framförallt är det en bra lösning för a-laget samt Soriano himself.
Barcelona Abbe.
gayboy123

SVT sände för flertalet år sedan en dokumentär som heter "FC Barcelona - Spelet bakom fotbollen". Den handlar om Laportas första år som president och hur han lyckades vända på ekonomin och de sportsliga resultaten. Sevärd.
Barcelona Barca4eva
gayboy123 Det finns en när Laporta var här. Sök på Barcelona The inside story.
Barcelona gayboy123
2012-01-03 14:06
förresten vet ni om det finns någon dokumentär som liknar den jag skickade i länktips fast om barcelona?
skulla vara kul att få se lite från insidan
Barcelona Abbe.
2012-01-03 13:47
Pep håller presskonferens i skrivande stund och han meddelar att Jonathan Soriano är ett alternativ till att ersätta skadade Villa i A-truppen.

Han tillägger även att om man beslutar sig för att flytta upp spelaren i fråga så kan han inte spela för B-laget igen, och om jag förstått det rätt så är det därför inget beslut fattats ännu.
Barcelona gayboy123
2012-01-03 13:41
med tanke på att det har vart nyår så lär det ta lite längre tid eftersom att det blir knas med röda dagar o sånt
barca löver
2012-01-03 13:31
beställde för exakt en vecka sen och det Stog att det skulle ta 5 arbetsdagar
Barcelona Barca4eva
2012-01-03 13:27
barca löver Det beror på när du beställde den, en fredag(?) är aldrig bra i mitt tycke, och vilken typ av frakt du har valt.
barca löver
2012-01-03 13:21
Lite OT men nån som vet om när man beställer från komplett om det är samma leveransdagar ? beställde en dator för en vecka sen och nu har det gått 5arbetsdagar men inte fått den ?
Barcelona Barca4eva
2012-01-03 13:09
Katalano Tar du reda på hur dagens unga ser ut jämfört med förut så får du nog svaret. Men ja, man kan fastna för ett lag ganska enkelt.
Barcelona Katalano
2012-01-03 13:01
Thiago Next no.1 - Anims Villa

Det handlar inte om att "orka hålla" på ett lag. Har man ett lag i sitt hjärta så har man. Däremot har jag svårt att se varför man som ung just nu börjar hålla på dessa lag.
Barcelona Essienesque
2012-01-03 12:50
Att det finns Hleb fantaster! Blackburn kan nog få en slant av Barcelona för att ta emot Hleb, ungefär så omtyckt verkar han vara.

Tycker förövrigt klubben behandlar honom rätt efter alla hans uttalanden om Barcelona.
Atlético addeh
2012-01-03 12:26
addie10

Du förtjänar nobelpriset för att vara en Hleb-fantast. Mäkta imponerande.

Andreas V.V

Fábregas #4 på ryggen I guess?
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-01-03 12:11
Hur orkar man hålla på ett plastlag som City ellet Chelsea där hälften av alla fans har tillkommit iom en Shejk eller Ryss oligark.
Barcelona >The Reporter<
2012-01-03 12:10
Jag tycker verkligen synd om Hleb. Klubben tar hand om honom som rent ut sagt skit ! Jag kan förstå att man inte vill ha kvar honom och vill sälja honom, men låt honom åtminstone träna ihop med laget.
Om det hade varit en katalan så hade han självklart fått träna med truppen, och det är det som jag inte gillar med oss :/
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-03 12:02
addie10

För att illustrera hur gärna klubben vill bli av med Hleb läste jag nyss att han istället för att vara i Barcelona och träna med laget befinner sig i Tyskland och tränar på egen hand.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-03 11:56
Sweet, postbilen kom precis och levererade en bortatröja.
Funderar på om man ska inleda "Operation-ta-bort-Qatar-Foundation" då jag tycker det förstör tröjan.
2012-01-03 11:19
elbraco

Haha. Co-sign!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-03 11:03
Hleb fantast!? Du kan få honom gratis om. du vill.
addie10
2012-01-03 03:40
Hallå Hallå. Någon som har någon koll på vilken klubb Hleb går till härnäst ?
Såg QPR ryktet men ryktas det om någon annan klubb ? Mycket tacksam för svar.
MVH Blackburn supporter och Hleb fantast.
Barcelona Trippeln
2012-01-03 03:24
Grymt!
Atlético addeh
2012-01-03 01:09
Abbe

Fantastisk video. Gatan vad lik Ferran Vilá är Aritz Aduriz för övrigt. :P
Barcelona Abbe.
2012-01-03 00:37
Vill rekommendera denna video. Ni minns väl killen, Soufian, som föddes utan ben och som Messi lirade lite boll med förra året? Katalanska TV3 sände idag en dokumentär om pojken i fråga där Messi medverkar. Den är mestadels på katalanska, men man greppas ändå totalt av innehållet. Fantastiskt!
Real Madrid Los mejores
2012-01-03 00:28
Angående Thiago; för mig är den en otrolig fotbollspelare, brett register och främst oerhört underhållande med sin bländande teknik. Dock stryps en hel del av hans egenskaper i o med att ni ändå spelar som ni gör, organiserat och egentligen är det ju i stort sett alltid Messi som tar de egna intiativen utanför motståndarens straffområde. För att göra det enklare, jag tycker inte Thiago passar in i Barcelonas sätt att spela. Han är så pass mångsidig att han ändå kan anpassa sig till spelet, men jag tror att om man ska spela ut all killens potential ska han tillhöra ett lag där han får betydligt mer ansvar framåt..

Alltså den som ersätter Xavi kommer få ett helvete. Det han gör är inte lätt, han har ett tålamod i sitt spel som ingen annan har. Han är allt som oftast sin motspelare fysiskt underlägsen, han är oftast ett huvud kortare men på något sätt lämnar alltid planen med en gedigen insats. Den här spelartypen är väldigt sällsynt, och jag väntar hur sorgligt det än är att säga på den dagen Xavi tackar för sig. För jag tror det kommer efterlämna ett oerhört stort hål och jag ser idag ingen, kanske Cesc som kan ersätta honom.
Barcelona Éluc
2012-01-03 00:21
"och att Thiago förmodligen inte blir den som ersätter."

Just Thiago är den spelare som kommer att ersätta Xavi. Inte Cesc.
2012-01-03 00:20
Los mejores

För den objektiva supportern vet jag inte. Jag tror även att de ser hur bra han gör ifrån sig i sin nya mer offensiva roll. Hur folk här inne ser på det vet jag inte, men jag kan bara tala för mig själv och jag ser positivt på det. Han behärskar nu ännu en position mycket bra. Visst kan han komma att flyttas ner, men till skillnad från dig tror jag att det blir Thiago som ersätter Xavi, och om det inte skulle vara fallet är Cesc en utmärkt spelare att göra det.
Annons: