/spanien/barcelona/forum/10087.aspx/spanien/barcelona/forum/10087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2012-01-08 23:29
Jag förstår mig inte på Pep. Ta in Thiago som kan hålla i bollen, förstår inte syftet med alla dessa onödiga byten.

Höj nivån, det är inte första gången som Barcelona tappar poäng. Ta det lugnt.
Barcelona Hetfield
2012-01-08 23:28
Vad är det med Messi? Han har en dålig dag, det accepterar jag. Men varför måste han droppa ner som mittfältare så fort han inte får bollar?

Vilken attentionwhore han kan bli ibland. Det är lite som tjejen på festen som inte får tillräckligt med uppmärksamhet så hon måste fjanta sig och vara högljudd. Stå kvar som anfallare och försök vara där när lägen kommer. Det var ju helt tomt i boxen så fort Barcelona skulle anfalla.
Atlético addeh
2012-01-08 23:28
Detta var långt ifrån Keitas fel, men det var signifikativt med matchen som helhet. Uruselt byte av Pep. Ser inte på något sätt någon logik i bytet.
Andreas-
2012-01-08 23:27
Straff eller ej. Va i helvete ere som händer? Hur kan man spela så här jävla dåligt?

Herregud alltså. Sån katastrof det här...
Barcelonistas
Mot Valencia borta så blev vi rånade på 2 straffar. Vilket kostade oss 2 poäng. Och ikväll borde vi haft en solklar straff igen som domaren väljer att fria, återigen rånade på 2 poäng. Real i sin tur får straffar när man faller utanför straffområdet ( Getafe) och mot Valencia så valde domaren att fria en solklar straff på higuain.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Visca_Barca
Det är PEP vi ska klaga o kritisera .
Människan är så trög att han tror han kan vinna borta mot espanyol med tre backar. Samma skit gjorde han borta mot valencia.

Om real vinner ligan så är det inte föratt dom är bra .
Barcelona B-Guden
Gonzalez_Barca

Real klarar nog inte att vinna alla sina matcher som är kvar, men dom kommer förmodligen vinna fler än oss av dom kvarståenda matcherna...
Barcelona Riiio!!
Så jäääävla skön Pique är i det där slow motion klippet precis efter 1-1 målet.... "Peeeep Treees????"... jebem ti majku u picku vad i helvete försöker han bevisa i ett jävla derby på BORTAPLAN!!

Alla blev överlyckliga när startelvan kom fram för att man trodde att det va samma skit som mot Real men neeej han ska köra ett jävla 3-4-3 där vi hela hela jävla tiden tappar mittfältet ändå.

Officiellt Messis och Busis sämsta match... punkt och SLUT!
Barcelona NoGo™
Otroligt att vi ska behöva tappa poäng med ett sånt lag som Espanyol! Som vanligt så är det vm final när de möter oss medan det är helt tvärtom mot real. Pinsamt!

Men vi förtjänade helt enkelt inte segern idag, katastrof!
Davvidsilva
Nu vet ni hur det känns att bli blåsta på en straff.
Tom Henning Ovrebo karma ligger i luften.

Barcelona Pep, The Creator
Inte bara domarens fel, utan lagets också. Så himla dåligt spel! Fan vad sur man blir!
Real Madrid Zlatko !!
2012-01-08 23:26
Haha, som sagt jag kom inte in hit för att hetsa men aja..
Det är bara ni som skämmer ut er, kom ihåg det.

Dessutom är jag inte Real fan..

Barcelona Andresito
Det var ganska glasklart redan från början att det skulle bli såhär. Hur många matcher har vi inte tappat eller vunnit med pyttesmå marginaler när vi inte kan sätta in bolljäveln i mål och ha en 2-0 ledning i första halvlek? Det är såhär det blir när man är ineffektiv, det är absolut inte första gången det sker och nu får det tamejfan vara sista. Jävla nonchalans
Real Madrid (. )( .) Ösut Mezil (. )( .)
hahahahahhahahah
Barcelona Essienesque
Jadu, ni var då överreaktionära. Det var ett derby, derbyn ska vara svåra. Vi kommer inte vinna varenda match. Nej, ligan är inte över så andas ut och låt laget kriga vidare i år utan att ni går i taket efter ett kryss på bortaplan mot Espanyol.
Barcelona Dani Alves=The King
Naah seriööst dommarn blev påverkad av atmosfären, faan helt sjukt tryck det va på deras skit arena...
Barcelona Port Olímpic.
Jävla skitdomare i Spanien! Messi felaktigt bortdömd för offside samt att vi blev blåsta på en straff. Jag tycker ändå att vi får skylla oss själva. Återigen slår vi av på takten alldeles för tidigt, och återigen straffar det sig.Trots allt Pep har vunnit i Barca så har han gjort det med världens bästa spelare. Det är på grund av sådana här taktiska missar eller brist på förmåga att visa spelarna rätt väg som jag ibland tvekar på honom. Nu halkar vi ännu mer efter. SUCK!
Barcelona den närkingska älgen
Jag är fan till och med opartisk. Nästan åtminstone. Det var straff.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-08 23:25
Rambla~

Att byta in Keite när vi som mest behöver behålla bollen inom laget är vansinne.
Men han är svaret på allt den gode maliern, oavsett matchläge. I alla fall för Pep.
Barcelona Gonzalez_Barca
Aja, gäller för Real att vinna 20 matcher nu för att de ska vinna ligan.. Vi måste också vinna våra men tror någon att de klarar att plocka 60 poäng till den här säsongen måste vara helt blåst..

Jag räknar inte med clasicon då vi som vanligt kommer borra dom.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Zlatko_

Dra med dig är du snäll.
Barcelona Senor Grande Pep
Även om domaren va kass, så spelade vi ännu kassare idag.
Barcelona Smogen
Zlatko

Vafan kommer du hit nu och tar upp den där löjliga patetiska gamla myten som spridits av avunsjuka madristas o bittra chelseafans då? Idiot
Barcelona Rambla~
Zlatko

Du är den sista som ska uttala dig. Bara lämna forumet tack.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Uppfriskande med förlust? Måste vara nåt fel på dig om du tycker denna förlusten var "uppfriskande".
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-01-08 23:24
Zlatko_

Må du brinna i helvettet jävla snorunge, Säkert 18 år max och inte ens har fått upplevt Real Madrid vinna en riktig titel förutom CDR..
Barcelona Man1
Zlatko

Ingen gillar dig. Dra.
Andreas-
Det är så jävla dåligt att man spyr. Har bara lust att nita Pedro o hela domarens familj.

Alexis första halvlek var också världsrekord i idioti..
Barcelona B-Guden
Ja vi skapar mer dom sista 5 minutrarna en vi gjorde på hela matchen.
Jävligt irriterande, vi hade alldeles för många bollkära spelare på plan och det gick inte idag.
Vi läre ha pedro eller nån annan som inte ska ha så mycket boll på fötterna
Barcelona Decinho
Jajaja visst skulle det varit straff, men i ärlighetens namn så var vi inte värda mer än en poäng idag. Är så otroligt besviken på laget. Godnatt!
Annons: