/spanien/barcelona/forum/10081.aspx/spanien/barcelona/forum/10081.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:56
Culé - Messi y Alexis

Haha han och jag kommer sällan överrens.

Edoo - Grande Villa!

Han brukar väl skriva mycket taskiga och omogna saker om oss, mer bullshit än skämt liksom. Sen är det väl han som gör veckans elva eller vad det är? Mycket bullshit där också, om det ens är han. Vetefan

Andreas V.V - "Pagar"

Jag är nöjd med mina egna kunskaper inom det mesta.
Barcelona Xaviesta
2012-01-09 00:56
Jag har tagit mentala foton av vilka man bör lägga sin energi på att samtala med här inne. Det enda positiva med poängtappet ikväll är att man vet vilka som är stolpskotten bland de egna fansen här på SF. Puertan har också många cykelpumpar i sitt förråd, den ena dummare än den andre. Men även många där inne som vet vad de pratar om och är vid behov obejektiva utan barnsligheter och öknamn. Faktum är att varje forum har sina vikingar, dom rejäla fansen som behåller kylan, tappar inte tron eller hoppet och med oförändrad kärlek till både spelare och tränare. Sedan finns plastdockorna som vänder kappan efter vinden. Alla vet själva vilken grupp de tillhör här inne.

Nu vet jag också vilka ni är.
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2012-01-09 00:55
KUNG MESSI // 10 bast? eller 10 o ett halvt?
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-09 00:54
skratta ramos nu medans du kan för sen kommer du inte att kunna skratta
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2012-01-09 00:54
Edoo - Grande Villa!

Det framgår i mitt inlägg varför jag vill veta hans namn. Påhopp? Inte direkt.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-09 00:53
Culé - Messi y Alexis

Haha, precis.

Jag heter Patrick

Skriver Adam Bullshit? Om du bara hade hälften av hans kunskap inom Spansk Fotboll så kunde du korkat upp Champagnen nu.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
Jag heter Patrick

Vill du utveckla tack?
Culé - Messi y Alexis
Jag heter Patrick

Gå sov, gubben. Det är sent. Sen ska du inte snacka om att han skriver massa bullshit...Kolla Kajlic.

Barcelona Xavi#6
2012-01-09 00:52
Jag heter Patrick

http://www.youtube.com/watch?v=XBUw_nKDN8I&list=FLhBvkUim3-bdoMoc1c1bqeA&index=21&feature=plpp_video. Man ska inte säga för mycket om andra när de egna gör de man anklagar andra för.
Barcelona Lionel#10Messi
2012-01-09 00:52
Jag heter Patrick Are you still here ?!
Postat via SvenskaFans-appen
Culé - Messi y Alexis
2012-01-09 00:51
One club, one love. All *host* Real Madrid.

Han heter Messidinho_10
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:51
Edoo - Grande Villa!

För att Adam är väl den samma Adam som alltid skriver massa bullshit och folk börjar tröttna.
2012-01-09 00:49
Varför är ni så intresserade av vem Adam är? Visst han skrev en liten notis om Di Maria (en rolig och ärlig sådan). Vad vill ni åstadkomma med att skriva till honom? Tvivlar han kommer ändra sin åsikt vad ni än säger.

Och han säger nog själv vem han ifall han orkar lägga ner tid på era påhopp (antar att det är därför ni vill veta så mycket)
Barcelona gayboy123
2012-01-09 00:48
Adam heter pradam kalladam dadadadadam-schalamamadam i forumet varsågod
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:47
Blaugrana91

Jag tycker Di Maria får mycket domslut emot sig. Sen att Ronaldo leder skytteligan pga straff kan stämma.

Haha att du drar in Franco är kul. Jag pratar om det som händer nu och inte då. Sen räddade ju även Franco Barca med pengar, så ni borde tacka honom.
Barcelona Blaugrana91
2012-01-09 00:45
Jag heter Patrick

Så Di Maria får sällan straffar när han filmar?? Haha måste vara dagens idiotiska kommentar.

Om jag säger så här, det är tack vare Di Maria som Ronaldo leder skytteligan och nej då tänker jag inte på några assist.

Jaså du säger att Barcelona mutat Uefa har du några bevis?
Isåfall är det ju lika självklart att Reals alla titlar sen förr är vunna tack vare Franco.
Att man kan hålla på en facistklubb som Real är verkligen ett mysterium.
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2012-01-09 00:44
Vad heter Adam här i forumet, skulle gärna vilja byta några ord med dig via PM.
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:42
Andreas-

Haha nackskott? Trevliga ni är :)
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-09 00:41
Skrattar först under säsungen men som skrattar sist i slutet av säsongen
hahha patetiska real nördar
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:40
Varför tar Xavi frisparkarna om man får fråga? Messi har blivit mycket bättre på det senaste tiden och hörnorna va under all kritik också. När vi äntligen har Pique, Puyol och Busquets i boxen så slarvar Xavi av alla med att slå hörnor, deras målvakt plockar ner enkelt. 3 ggr träffar vi målramen också ikväll.. jävligt surt!

Hoppas vi slår ut Real i cupen nu, kommer bli en jävla boost för vårt lag samtidigt som dem kommer vika ner sig i någon match.
Andreas-
2012-01-09 00:36
Jag heter Patrick:

Haha, vilken snubbe. Borde vara ett nackskott på dig.

Sen, alla culés som fortsätter älta hur bra Espanyol var mot oss, hur mycket dem viker ned sig mot Real bla bla bla. Vi gör Espanyol bra idag, vi viker ned oss. Det är bara VÅRT fel.
Barcelona Keite
2012-01-09 00:36
Snälla, varför tog du upp Di Maria på kvällens awards?
Det enda du lyckas med är att Barçafansen blir mer hatade... Jag kan förstå att du är frustrerad men ta inte ut det på en offentlig sida för att sen alla andra fans ska dra alla Barçafans åt en kam och sen säga att vi klagar på domarn och andra spelare som filmar.
Sjukt jävla onödigt och omoget!

Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-09 00:35
Haha låt idioterna vara kvar, de vet ändå innerst inne att de bara försöker få sig själva att må bättre för att vi munnat dom i flera år nu. Ses på camp nou era jävla fjollor.

Många som ifrågasätter taktiken. När den lyckades mot madrid var det ett genidrag....och nu har ni ändrat er.
Att vinna la liga fyra år irad, med de två senaste när mourinho varit tränare, hade varit fullkomligt fantastiskt. Nu känns det dock lite längre ifrån räckhåll, men jag har fortfarande hopp. Real KOMMER att tappa poäng, men de gäller bara att vi är fläckfria då....
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:35
Edoo - Grande Villa!

Föredrar denna faktiskt. Sen kan vi lägga till Chelsea, Inter och Pepes röda I CL. Di Maria filmer men ni köper domare.

Vill inte bråka. Bara säga grattis tyill ett poäng. Godnatt.
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:34
Jag heter Patrick

Adam skrev fel... han menade Altinplopp ;)
2012-01-09 00:32
Jag heter Patrick

Varsågod. Vild känsla att det var detta Adam menade på. (Länktipset)
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:31
Raul Rodriguez (Espanyol): "The video is clear. I played the ball with the hand. It was a penalty."

Vet e fan om det verkligen är han eller inte men det e skit samma för att Messi och Alves va helt under isen ikväll.. tyvär händer det inte så mycket när alla gör en pissmatch!

Fabregas borde aldrig bytas ut, en riktig krigare som ofta gör såna härliga kämparmål som han gjorde mot avskummen borta!
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-09 00:30
Alla Real horor här inne ni kan bara gå o suga av era pappor fucking horungar stick ut härifrån
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:30
Blaugrana91

Di Maria filmer, ja. Men han slår inte era gubbar och för honom funkar det sällan.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-09 00:29
För att summera lite tankar om matchen och efter matchen;

Vissa klagar på att 3-4-3 inte håller i den här typen av matcher. Jag köper inte det. Spelarna vet exakt hur de ska agera i den uppställningen och vi spelade ju så i el Clásico. Vad jag dock inte förstår är varför Busquets inte längre droppade ner brevid Pique i försvaret i samma utsträckning ikväll som tidigare? Det är när han inte gör det defensiven känns lite svajig, annars är det ju inga konstigheter.

Messi gör ju för en gångs skull en direkt svag insats. Det får man göra, men inte i ett derby som vi verkligen behöver vinna. Antar att det här är ett olycksfall i arbetet då han normalt höjer sig i viktiga matcher. Jag vill även passa på att försvara både Pep och Keita. Pep väljer att byta in Keita för att få lite fysik när vi leder med 1-0. I anfallet efter gör Espanyol 1-1, och då är det försent. Anledningen till poängtappet är inte Pep eller Keita, det är snarare att många av spelarna tar saker för givet i spelet. Motivationen på bortaplan verkar på något sätt ha försvunnit. Det är jobbigt, vi får hoppas på en motreaktion som liknar den efter matchen mot Getafe.

Till er som säger att ligan är körd. Det är är den inte, men det hade ju sett ljusare ut om vi vunnit. Real har många tuffa matcher kvar, precis som vi, och deras poängtapp kommer. Var så säkra. Jag skulle bli sjukt förvånad om el Clásico hemma på Camp Nou inte är direkt avgörande för utgången av ligan. Spelarna måste dock få upp motivationen igen, och det kommer att bli en rejäl men nödvändig utmaning.

Blir äcklad av Espanyols jävla publik som kör med "apljud" mot Alves. Fan, ge dom ett par matcher utan publik i straff eller något.

Och till sist; alla madridistas som är här inne och har sig, har ni inget bättre för er?

Just ja, jag höll på att glömma. Att domaren missar att det är straff är fan helt sjukt, Men det är som det är, går inte att göra något åt nu.
Annons: