/spanien/barcelona/forum/10077.aspx/spanien/barcelona/forum/10077.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2012-01-09 00:45
Jag heter Patrick

Så Di Maria får sällan straffar när han filmar?? Haha måste vara dagens idiotiska kommentar.

Om jag säger så här, det är tack vare Di Maria som Ronaldo leder skytteligan och nej då tänker jag inte på några assist.

Jaså du säger att Barcelona mutat Uefa har du några bevis?
Isåfall är det ju lika självklart att Reals alla titlar sen förr är vunna tack vare Franco.
Att man kan hålla på en facistklubb som Real är verkligen ett mysterium.
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2012-01-09 00:44
Vad heter Adam här i forumet, skulle gärna vilja byta några ord med dig via PM.
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:42
Andreas-

Haha nackskott? Trevliga ni är :)
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-09 00:41
Skrattar först under säsungen men som skrattar sist i slutet av säsongen
hahha patetiska real nördar
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:40
Varför tar Xavi frisparkarna om man får fråga? Messi har blivit mycket bättre på det senaste tiden och hörnorna va under all kritik också. När vi äntligen har Pique, Puyol och Busquets i boxen så slarvar Xavi av alla med att slå hörnor, deras målvakt plockar ner enkelt. 3 ggr träffar vi målramen också ikväll.. jävligt surt!

Hoppas vi slår ut Real i cupen nu, kommer bli en jävla boost för vårt lag samtidigt som dem kommer vika ner sig i någon match.
Andreas-
2012-01-09 00:36
Jag heter Patrick:

Haha, vilken snubbe. Borde vara ett nackskott på dig.

Sen, alla culés som fortsätter älta hur bra Espanyol var mot oss, hur mycket dem viker ned sig mot Real bla bla bla. Vi gör Espanyol bra idag, vi viker ned oss. Det är bara VÅRT fel.
Barcelona Keite
2012-01-09 00:36
Snälla, varför tog du upp Di Maria på kvällens awards?
Det enda du lyckas med är att Barçafansen blir mer hatade... Jag kan förstå att du är frustrerad men ta inte ut det på en offentlig sida för att sen alla andra fans ska dra alla Barçafans åt en kam och sen säga att vi klagar på domarn och andra spelare som filmar.
Sjukt jävla onödigt och omoget!

Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-09 00:35
Haha låt idioterna vara kvar, de vet ändå innerst inne att de bara försöker få sig själva att må bättre för att vi munnat dom i flera år nu. Ses på camp nou era jävla fjollor.

Många som ifrågasätter taktiken. När den lyckades mot madrid var det ett genidrag....och nu har ni ändrat er.
Att vinna la liga fyra år irad, med de två senaste när mourinho varit tränare, hade varit fullkomligt fantastiskt. Nu känns det dock lite längre ifrån räckhåll, men jag har fortfarande hopp. Real KOMMER att tappa poäng, men de gäller bara att vi är fläckfria då....
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:35
Edoo - Grande Villa!

Föredrar denna faktiskt. Sen kan vi lägga till Chelsea, Inter och Pepes röda I CL. Di Maria filmer men ni köper domare.

Vill inte bråka. Bara säga grattis tyill ett poäng. Godnatt.
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:34
Jag heter Patrick

Adam skrev fel... han menade Altinplopp ;)
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-09 00:32
Jag heter Patrick

Varsågod. Vild känsla att det var detta Adam menade på. (Länktipset)
Barcelona Riiio!!
2012-01-09 00:31
Raul Rodriguez (Espanyol): "The video is clear. I played the ball with the hand. It was a penalty."

Vet e fan om det verkligen är han eller inte men det e skit samma för att Messi och Alves va helt under isen ikväll.. tyvär händer det inte så mycket när alla gör en pissmatch!

Fabregas borde aldrig bytas ut, en riktig krigare som ofta gör såna härliga kämparmål som han gjorde mot avskummen borta!
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-09 00:30
Alla Real horor här inne ni kan bara gå o suga av era pappor fucking horungar stick ut härifrån
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:30
Blaugrana91

Di Maria filmer, ja. Men han slår inte era gubbar och för honom funkar det sällan.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-09 00:29
För att summera lite tankar om matchen och efter matchen;

Vissa klagar på att 3-4-3 inte håller i den här typen av matcher. Jag köper inte det. Spelarna vet exakt hur de ska agera i den uppställningen och vi spelade ju så i el Clásico. Vad jag dock inte förstår är varför Busquets inte längre droppade ner brevid Pique i försvaret i samma utsträckning ikväll som tidigare? Det är när han inte gör det defensiven känns lite svajig, annars är det ju inga konstigheter.

Messi gör ju för en gångs skull en direkt svag insats. Det får man göra, men inte i ett derby som vi verkligen behöver vinna. Antar att det här är ett olycksfall i arbetet då han normalt höjer sig i viktiga matcher. Jag vill även passa på att försvara både Pep och Keita. Pep väljer att byta in Keita för att få lite fysik när vi leder med 1-0. I anfallet efter gör Espanyol 1-1, och då är det försent. Anledningen till poängtappet är inte Pep eller Keita, det är snarare att många av spelarna tar saker för givet i spelet. Motivationen på bortaplan verkar på något sätt ha försvunnit. Det är jobbigt, vi får hoppas på en motreaktion som liknar den efter matchen mot Getafe.

Till er som säger att ligan är körd. Det är är den inte, men det hade ju sett ljusare ut om vi vunnit. Real har många tuffa matcher kvar, precis som vi, och deras poängtapp kommer. Var så säkra. Jag skulle bli sjukt förvånad om el Clásico hemma på Camp Nou inte är direkt avgörande för utgången av ligan. Spelarna måste dock få upp motivationen igen, och det kommer att bli en rejäl men nödvändig utmaning.

Blir äcklad av Espanyols jävla publik som kör med "apljud" mot Alves. Fan, ge dom ett par matcher utan publik i straff eller något.

Och till sist; alla madridistas som är här inne och har sig, har ni inget bättre för er?

Just ja, jag höll på att glömma. Att domaren missar att det är straff är fan helt sjukt, Men det är som det är, går inte att göra något åt nu.
Barcelona Blaugrana91
2012-01-09 00:29
Jag heter Patrick

Och det kommer från någon som håller på Real....

Dessutom är det ju sant det där gällande Di Maria, right?
Barcelona Keite
2012-01-09 00:27
Cesc skrev typ så här:

Svår match, vi tappar 2 poäng men vi måste hålla huvudet högt.
Nu dags för vila. All lycka till Leo och Xavi imorgon.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
Jag heter Patrick

Uppriktighet kallar andra det.
Barcelona Riiio!!
Visst är Espanyol ett mittenlag men haken är att de under just såna här matcher förvandlas till ett typ "topp 3" lag.

Vi har förlorat poäng mot bra hemmalag som Bilbao, Sociedad och nu då lillebror... men de helvetes poängen mot Sevilla hemma och Getafe borta är helt helt sjuka.

Rädd för att denna säsongen kommer räknas som "den när Pep skulle utveckla sin jävla 3-4-3 formation"

Stör mig nått så in i ooooh på det. Varför tog han inte halva försäsongen på sig att se om det är något som passar eller inte och sen ha sin formation "klar" när säsongen börjar.

Enligt mig ska formationen, mittbacksparet och anfallsparet (de tre anfallspositionerna för Barca's del då) vara klart redan innan säsongen börjar och man ska hela tiden sträva efter att inte avvika.
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:25
" Och vi undviker helst Di Marías taktik att få straffar på, även om det verkar förbannat enkelt."

Smutsklubb är vad ni är.
Barcelona gayboy123
2012-01-09 00:24
Cool-kille123
Barcelona Barca-nist
2012-01-09 00:23
otroligt kul att vissa ska bevisa hur bra fan de är.

Barcelona gjorde en mindre bra match och nöjde sig med 1 målledning. Esp gjorde en bra match och fick med sig en poäng sen att de fick flera fördelar som även Barca fick är en annan sak. Jag är sååå less på domarsnack om Barca i varenda diskussion.

Gjorde domaren är dålig insats? YES
Hade folk sagt, domarn är köpt om Barca hade fått ett straff? YES
Ska vi vinna mot Esp med straff i sista min ? NEJ
Matchen borde avslutas långt innan sanchez, Messi, alves var under all kritik idag.

Liga är inte över än!
Barcelona gayboy123
2012-01-09 00:22
Adinportorpinho-145
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2012-01-09 00:20
Vad har Adam Pinthorp för användarnamn?
Barcelona gayboy123
Sju eurosport
Barcelona Frodo
Xaviesta

Allt tyder på att Real vinner ligan. Att vi är bättre tvivlar jag inte på men en liga är på 38 omgångar mot både bra och dåliga lag. Vi är långtifrån den "pace" man ska vara på för att vinna ligan om vi ska utgå från poängskörden under Peps era. Real är på den "pace" man bör vara på vilket är högt 90.

Ronaldo, Özil och några till är som gjorda för att banka sönder smålagen. De presterar som bäst mot sämre lag. Vi har spelare som uppenbarligen inte tar bortamatcher mot mediokra lag på allvar.

Det är klart att man hoppas på att vi vinner men det känns många gånger helt håglöst tyvärr.
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-01-09 00:19
Juste fan vilken tid var det
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-09 00:18
Alvés - Por Que?

Ballon d'or
Barcelona Alvés - Por Que?
Partido dificil, se nos van 2 puntos pero hay que seguir con la cabeza bien alta. Ahora toca descansar. Muchas suerte a Leo y Xavi mañana.

Saxat från Cesc twitter, vad menar han? vad ska Messi och Xavi göra
Barcelona Keite
Förlåt, men man måste verkligen vara IQ-befriad om man tror det är hans riktiga sida.

-Allt är skrivet på engelska. Han kan inte flytande engelska, kan slå vad min vänstra cojon om det.
-Inga bilder på sidan är tagna av Ramos själv utan alla bilder är från media.
-Officiel???? Det är en fanboy från Frankrike.
-Aldrig Sergio skulle skriva nåt sånt också. Skulle bli stora rubriker i spansk media.

Annons: