/spanien/barcelona/forum/10072.aspx/spanien/barcelona/forum/10072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2012-01-08 23:40
Det är för mig helt obegripligt hur real fans ens har mage att yttra sig efter alla nederlag de åkt på de senaste åren, jag själv hade gömt mig under en sten men det är jag det.
Barcelona Riiio!!
Tappar vi en enda poäng medans Real tar full pott så är det tack och hej med ligan...

Vinst mot avskummen senare i vår och en CL titel är det enda som räknas sen!!

Känner på mig att vi kommer ta igen nästan alla poäng men det kommer skita sig ändå. För många poängtapp redan..

Barcelona Frodo
En stor eloge till Iniesta dock som visar klass, kyla och vilja. Att hans lagkamrater spelade som klantskallar är inte hans fel. Han må vara tystlåten men han är allt som man önskar hos en spelare både på och utanför plan och därför hoppas jag att han blir vår nästa kapten.
Barcelona II Barça II
2012-01-08 23:39
Japp allt var Keitas fel, hade Adriano kommit in istället hade vi vunnit med 3-0 . Piques skott, tillexempel, hade gått ribba in,

Patetiskt att skylla förlusten på Keita.
Barcelona Rambla~
Hetfield

Eh, det finns andra lag än Barca som vunnit trots att de inte förjtänar det sett till matchbilden. En straff är en straff oavsett vem som förtjänar segern eller inte.
Barcelona Man1
Jag har inget emot Keita, men det är fan en förbannelse runt honom. Gång på gång förlorar vi poäng när Maliern ska in.
Barcelona Thiago Alcantara
2012-01-08 23:38
Barcelona J.Guardiola- King
Capitán - El tiburón
1-1 ses som helt OK? Jag kan inte se hur det är helt ok när vi redan ligger 6 poäng bakom Madrid inför matchen??? Ja det är ett derby mot ett lag som är heltaggade men spelarna i det laget hade inte ens platsat på Barcas bänk och vrf kan inte Barca vara lika taggade och spela fotboll hela matchen istället för att sluta spela efter 1-0? Så snälla förklara för mig vad det är som är "helt ok"
Barcelona Pleeo
Vore trevligt o få dom så kallade madridfans spärrade tack! Onödiga kommentarer som håller låg nivå! Jävligt lågt!
Barcelona den närkingska älgen
Conydinho

Äh, jag är trots dagens rätt kassa match hyfsat säker på att vi vinner mot er på Camp Nou.
Barcelona NoGo™
Frodo

Co-sign!
Barcelona Capitán - El tiburón
Conydinho //

Du ska nog chilla med snacket..eller minns du inte hur det har gått de senaste 10 gångerna ni firat för tidigt?
barca löver
kan man inte spärra alla idioter från real? dom säger ju ändå inget vettigt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-01-08 23:37
Conydinho

Möjligtvis
Men glöm inte ta P-piller dagen efter för ni kommer bli penetrerade så hårt av Barca. ;)
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Spärra snorungarna är ni snälla.
Barcelona Rambla~
Tappar man så många bollar som Messi gör idag utan att jobba tillbaka och vara agressiv så förtjänar man att bli utbytt, så är det bara. Speciellt i ett derby. Spelar ingen roll att man heter Messi är och världens bästa spelare. Spelare som Alexis sliter och offrar sig i defensiven åtminstone. Pep måste våga byta ut Messi när han är så här medioker. Jag vet att han kan blixtra till när som helst och avgöra matchen på egen hand men det är lite som att spela på lotto och hoppas på utdelning. Se till att stäng matchen tidigare istället. Pep, lär dig läxan någon gång.
Barcelona J.Guardiola- King
Capitán - El tiburón
1-1 ses som helt OK? Jag kan inte se hur det är helt ok när vi redan ligger 6 poäng bakom Madrid inför matchen??? Ja det är ett derby mot ett lag som är heltaggade men spelarna i det laget hade inte ens platsat på Barcas bänk och vrf kan inte Barca vara lika taggade och spela fotboll hela matchen istället för att sluta spela efter 1-0? Så snälla förklara för mig vad det är som är "helt ok"
Barcelona true_barca_fan
dagis nivå på vissa kommentarer, vi tappade 2 viktiga poäng men det betyder inte att allt är kört. Det är så konstigt vi spelar bra hemma men suger när det kommer till bortaplan.
Barcelona Barça-MeTi
2012-01-08 23:36
fyyyfan va dåligt av barca o va fan har hänt med messi länge sen man såg han så dålig fan så besviken o irriterad man blir.. onödig poängtapp mot piss lag helvete..spelar fan ingen roll om vi vinner mot real hela tiden då vi knappt kan ta såna skiiiiit laag
Hutch
2012-01-08 23:35
Espanyol ska ha cred. Det var ett oerhört intensivt presspel de visade som verkligen störde Messi och Co. I slutet bangar de inte utan kör för fullt och lyckas trycka in bollen i mål. Det är alltid ett helvete att möta Espanyol på bortamark.
Barcelona Frodo
Messi och Alves var Espanyols bästa spelare idag...

Kul att Messi bestämmer sig för att spela när det är 5 minuter kvar med sin framspelning till Pique. Alexis var katastrofal idag men Messis beteende äcklade mig något fruktansvärt. Alexis gjorde visserligen allting fel precis som många andra men han kämpade åtminstone. Messi försökte slå Zlatans rekord i att springa så lite som möjligt under matchen.

Jag är övertygad om att vi vinner mot Madrid men dessvärre lär vi förlora ligan. Jag hoppas att vi vinner ligan men det har varit tydligt att motivationen saknats mot sämre motstånd. Däremot har jag svårt att förstå hur man inte kan spela taggade i ett derby.

Vi får fokusera på CL och Copan.

Avslutningsvis så kan man bara säga ett stort jävla fuck off till domaren. Han dömde offside när det var klar onside 3-4 gånger och avslutade med att inte ge oss straff efter en klar hands.
Andreas-
Hur kan man sitta o klaga på Keita idag? Är det hans fel att vi inte gör fler mål? Är det hans fel att vi släpper in ett mål?

Real Madrid slog Espanyol med 4-0. Man behöver inte vara raketforskare för att fatta att vi MINST borde kunna göra 3,4-5 mål idag. Det är helt jävla värdelöst på ALLA plan helt enkelt.
Barcelona Hetfield
2012-01-08 23:34
Jag gillar hur vissa här inne klagar på straffen, men få ser på det stora problemet. Espanyol förtjänade en poäng. Period.

Ryo

Jag var tvungen att rätta den.
Real Madrid iMadridista hasta que me muero!
Pleeo

Nja vi har haft Sevilla och Valencia på borta plan vilket jag anser är svårast förutom Barca och Bilbao kanske. Men 5 poäng är inte mycket
Barcelona NoGo™
Vad gör alla real fans här inne?? 1-3 någon!?
Vitlök
2012-01-08 23:33
Vi spelade med 10 man idag.. Jag tänker absolut inte gnälla på Messi. Den lille trollkarlen levererar 99,99% av alla gånger.. Att han gör en dålig match stör mig inte det minsta lilla. Men som tränare måste man våga byta ut en spelare som inte är på spelhumör. Alla kan ha en dålig dag på jobbet. Spec om man som han räddar barca gång efter gång.
Aja.. Ligan lever och det vet alla.
Barcelona Andresito
Rosell (president): "Referee didn't give penalty for handball in extra time? That's football. Up to the next game."
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
När är afrikanska mästerskapen? Varje gång Keita kommer in får vi ett mål i baken, orkar inte med honom längre!
Barcelona Capitán - El tiburón
Ja, flera i laget som inte höll måttet idag. Tyckte det blev lite väl många försök till dribblingar och liknande av Messi och Sanchez. Om det inte går, passa runt bollen laget istället och försök "teamworka" in bollen i boxen.
Något som jag verkligen inte gillade med Messi idag (ja, man får klaga på honom också ibland) var hans totalt nonchalanta beteende när han inte lyckades.
Sluta sura och försök hårdare istället för att gå runt och lunka på huvudet!

Aja, 1-1 på Cornella mot ett hektiskt espanyol får väl ändå ses som OK..
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Match efter match blir vi blåsta på straffsparkar. Inte nog med det så blåser han bort 2 fria lägen felaktigt för offside.

Mourinhos tjat, gnäll, skitsnack och tårar har verkligen börjat ge resultat. Det resultatet ville han nå redan förra säsongen men det fick han inte.
Annons: