/spanien/barcelona/forum/10064.aspx/spanien/barcelona/forum/10064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Linkan "Piatti" Lindqvist
2012-01-09 01:33
Jag har inte något emot barcafans, det är bara alla medgångsfans som trycker upp förluster i ansiktet på en som man bara vill stycka i bitar och stoppa i svarta sopsäckar.

Real Madrid är bäst iår, de kommer förlora en match till denna säsongen, Antingen El classico, eller mot Valencia, eller åtminstone tappa poäng, annars så blir det svårt för Barca om de inte fixar iordning sitt värdelösa bortaspel...
Valencia ElChiquitín
2012-01-09 01:33
Tycker faktiskt Barcelonaspelarna filmar mer än Reals. Synd bara att det verkar sprida sig till andra lag, vår käre Soldado har försökt sig på filmningar på senaste. Även Alba filmar mer i år än förut.

Det värsta är när så många fans blundar när sina egna filmar, vilket ni som hejar på Barcelona verkar vara bättre på än Reals.
Barcelona MessiyoyO 10
2012-01-09 01:30
Vi kommer vinna ligan. Sen hoppas jag att vi slipper alla jävla medgångsjävlar. Gå till den andra sidan nu och återvänd ej!!
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-09 01:29
Who will win the most trophies

Hleb or Cristiano Ronaldo?
Linkan "Piatti" Lindqvist
2012-01-09 01:28
Där rök nog chansen att plocka hem La Liga guldet iår, ledsen alla medgångsfans, ni kan redan nu byta till Real Madrid.

Amunt Valencia!
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2012-01-09 01:24
addeh // Det finns en vääldigt liten grupp idioter som låtsas som att Di Maria inte filmar. Det var bara löjligt att han skrev som att ingen i Barcelona filmar..
Atlético addeh
2012-01-09 01:19
Värst vad många som är upprörda.

Finns ingen på denna jord som kan argumentera emot att Di María faller lätt i straffområdet och ofta får straffar han inte borde få. Det behöver inte ens diskuteras. Själva piken vad väl att när våra spelare ofta blir dragna i tröjan, trängda eller dylikt i straffområdet men inte faller - då får de heller aldrig straffspark. Frågan är om det hade varit annorlunda om exempelvis Messi ramlat lite oftare? Det är sådant jag inte vill veta av. Domarna borde kunna ge straffsparkar ändå.

Nu var det ingen sådan extrem situation i den här matchen. Nu var det en solklar hands. Det är väl inget annat än att beklaga att ingen av de tre domarna såg det.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-09 01:18
Cuule

19.00 imon på eurosport sänds galan

Fan...nu förstördes måndagen lite halvt.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-09 01:17
Jag heter Patrick

Även där så är det en smaksak, det sitter i betraktarens ögon. Det hjälper inte diskussionen så mycket oavsett hur vi går tillväga. Som sagt, enligt mig så stämmer elvan oftast mycket väl, kanske är just de 10 % som vi nu inte är överens om. Inte mer att orda om det tycker jag.

Väl mött..
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-01-09 01:14
Någon som vet när Ballon d'Or delas ut ?:)
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-01-09 01:12
Shi

Så ojämna som Barca har varit är inget säkert denna säsong.
2012-01-09 01:12
Tror nog att Adam var för snabbt ute med en "rapport", lite bättre att dröja med rapporten och skriva den när man lugnat ner sig. Vill inte ens tänka mig hur min rapport hade sett ut direkt efter poängtapp :)

Real Madrid Shi
2012-01-09 01:11
Ni är bara 2 poäng efter oss, det är väl ingen som tror på annat än seger för er i Camp nou Clasicon?
Jag heter Patrick
2012-01-09 01:07
Edoo - Grande Villa!

Ok håller med om det första, orkar inte heller leta upp något. Bara något jag har för mig.

Jag tycker han tar ut fel där men det är ju som sagt en smaksak. Känns för mig som han är för snäll mot Barcaspelarna och lite för hård mot Realspelarna ibland.
Barcelona true_barca_fan
2012-01-09 01:05
Raul Rodriguez (Espanyol): "The video is clear. I played the ball with the hand. It was a penalty." #fcblive

Dubbel
Jag heter Patrick

Kanske läser det han sätter upp med Barca-ögon men jag kan inte minnas att han brukar göra det alltför ofta och orkar inte rota genom gamla artiklar så vi kan ju lämna det där. Ingen mening med att gå vidare när vi båda vet att ingen kommer acceptera den andres slutsats. Agree to disagree!

Angående veckan elva (visst det är han som skriver) så har han till 90 % av gångerna rätt så bra koll (90 % är en komplimang Adam).

Vet inte vad du menar med bullshit, är det kanske att du vill ha ett antal extra real spelare med där eller och tycker att han är partisk för att han håller på Barcelona?

Fela är mänskligt!
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2012-01-09 01:04
Sticker härifrån och kommer tillbaka om ett par dagar. Detta är ju fan otroligt låg nivå när snorungar som Jag heter Patrick ska kom in och snacka skit.
Barcelona Ztoys
2012-01-09 01:03
Förhelvete jag skäms som Barca supporter att läsa här! Ni Barcelona fanns som börjat tappa tron för att vi ligger 5p bakom KöpeMadrid är ju pinsamma och borde inte få kalla er för Barca fans! 5p! Det räcker med ett kryss för det statliga laget och en vinst mot dem för vår del för att komma ikapp! Hoppet finns tills den 38 omgången och även om vi skulle missa ligan så kommer jag aldrig erkänna att Madrid vunnit det på Fair Play utan jag kommer hitta på ursäkter... Visca El Barca!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Culé - Messi y Alexis
2012-01-09 01:01
Antecknar. Men snälla, kan du inte lämna vårt forum? Du kommer ju inte med något vettigt.

Stick.
2012-01-09 01:00
KUNG MESSI // Hahaha, vad har Ramos gjort dig?
Jag heter Patrick
2012-01-09 01:00
Culé - Messi y Alexis

Finns många Madridistas som är enögda även om ni har måååååååååånga mer.
Barcelona Blaugrana80
2012-01-09 00:59
herregud så låg nivå här inne.. inte så konstig att dom flesta tycker att vi och madrid har dom flest patetiska supporterna som beter sig som små barn..
Culé - Messi y Alexis
2012-01-09 00:59
Jag heter Patrick

Förstår det, att diskutera med en madridista är som att diskutera med en vit vägg.

Svårt att diskutera med folk som är enögda. ;)
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-09 00:58

nej ja e 30 bast ,,,inte som dåliga fjanten ramos 10 bast o halvt
Barcelona Barcelona10Messi
2012-01-09 00:57
Haha komiskt detta. Man vet inte vem som är värre. Ncncn...

See ya!
Jag heter Patrick
2012-01-09 00:56
Culé - Messi y Alexis

Haha han och jag kommer sällan överrens.

Edoo - Grande Villa!

Han brukar väl skriva mycket taskiga och omogna saker om oss, mer bullshit än skämt liksom. Sen är det väl han som gör veckans elva eller vad det är? Mycket bullshit där också, om det ens är han. Vetefan

Andreas V.V - "Pagar"

Jag är nöjd med mina egna kunskaper inom det mesta.
Barcelona Xaviesta
2012-01-09 00:56
Jag har tagit mentala foton av vilka man bör lägga sin energi på att samtala med här inne. Det enda positiva med poängtappet ikväll är att man vet vilka som är stolpskotten bland de egna fansen här på SF. Puertan har också många cykelpumpar i sitt förråd, den ena dummare än den andre. Men även många där inne som vet vad de pratar om och är vid behov obejektiva utan barnsligheter och öknamn. Faktum är att varje forum har sina vikingar, dom rejäla fansen som behåller kylan, tappar inte tron eller hoppet och med oförändrad kärlek till både spelare och tränare. Sedan finns plastdockorna som vänder kappan efter vinden. Alla vet själva vilken grupp de tillhör här inne.

Nu vet jag också vilka ni är.
2012-01-09 00:55
KUNG MESSI // 10 bast? eller 10 o ett halvt?
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-09 00:54
skratta ramos nu medans du kan för sen kommer du inte att kunna skratta
Annons: