/spanien/barcelona/forum/10060.aspx/spanien/barcelona/forum/10060.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Siempre Barça
2012-01-10 22:31
asså jag fattar inte varför ska mou allti klaga på varenda domslut? killen är aldrig nöjd och det är så jävla irriterande :(
Barcelona DM1982
2012-01-10 22:26
Sjuk grej i Real-matchen.

Alla tror att Malaga skulle få frispark. Lass tar bollen med handen, sparkar vidare och domaren blåser inte.

Lass har gult, borde ha fått ett gult till där.

Det är helt sjukt hur mycket Reals bänk gnäller på domarna och de kommer undan med det också. Hela tiden.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-10 22:26
Essienesque. Vafan postades ej mitt förra inlägg? Nåja - jag hade läst lite för snabbt, det var Maxwell jag menade:)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona II Barça II
2012-01-10 22:21
Varför måste Mou alltid klaga på domaren? Det har bara gått 20minuter och han fånar sig redan. Jävla idiot!
Barcelona BarcaFan!
2012-01-10 22:20
Andreas V.V - "Pagar"

GÖTT!!
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-10 22:19
Om någon undrar är det Málaga som öppnat starkast på la Rosaleda under de första 20 minuterna. De har vaskat fram ett par halvchanser medan Real inte skapar speciellt mycket.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-10 22:18
el Maestro!

Även om det inte går vägen för oss i ligan är det riktigt trevligt att åka och lära känna lite folk här från Les Rambles.
Vi blev 6 stycken förra gången, satsar på 8 nu.

BarcaFan!

1-0 Luton, straff (Aaron O'Connor)
Barcelona el Maestro!
2012-01-10 22:15
Andreas V.V - "Pagar"//

2-7 Maj och matcherna mot Malaga och Espanyol.¨

Det är ett bra datum.

Jag kommer att planera en resa med tjejen då. Det är antagligen då ligan ska avgöras.
Barcelona BarcaFan!
2012-01-10 22:09
Andreas V.V - "Pagar"

helt sjukt hur nervös jag är...
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-10 22:06
addeh

Jag kan köpa det resonemanget, men det känns som att Pep bara kommer spela dem i CdR-matcher.. åtminstone Muniesa. Men OM han och Montoya verkigen kommer att få spela tillsammans med ordinarie backlinje i ligan ett par gånger var under våren, då vore Maxwells eventuella flytt bara av godo.

------------------------------

För övrigt är det jäkligt synd att Malaga skulle klanta till det på 5min förra veckan... annars hade de haft en realistisk chans att ta sig vidare. Nu startar man ur underläge och de känns rätt hopplöst
Barcelona Blaugrana91
2012-01-10 22:05
Director of football Sanllehi met today with Santos attacker Neymar (19) and his father in Barcelona, where the player has shot an ad. [ona]

Som det nämns så var Neymar idag i Barcelona och spelade in en reklamfilm för Nike. Han har tydligen något nytt kontrakt med Nike.
Intresssant, Barcas huvudsponsor är Nike, Rosell har mycket kontakter hos Nike. Neymar har plötsligt något nytt kontrakt med Nike och spelar in en reklamfilm i Barcelona.

Att Barca dessutom ska han pratat med honom under besökt gör ju det hela ännu mer "intressant".
Barcelona Blaugrana91
2012-01-10 22:00
1.70-ligan

Jag tror det stämmer. Catalunya Radio är dessutom ganska trovärdiga.
2012-01-10 21:59
Luton T och Stockport County.

Absolut, den sänds på Sky Sports 110 så jag sitter som klistrad.
Inte mycket att rapportera, jämn match.
Minut 60.
Atlético addeh
2012-01-10 21:58
1.70

Catalunya Radio, Rac1, Ona FM samt flera tidningar har skrivit om det. Aldrig att det skulle vara rent "bullshit". Vore skönt att bli av med Maxwell redan nu. Då skulle först och främst Montoya förhoppningsvis få lite chanser under våren men kanske även Muniesa. De är knappast sämre än Maxwell.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-10 21:57
Real Madrid ställer faktiskt upp med en rätt B-betonad elva, om man nu kan kalla det B. Många av deras ordinarie spelare sitter på bänken; Casillas; Arbeloa, Ramos, Pepe, Contrea; Khedira, Alonso, Lass; Ronaldo, Higuain, Kaka.
Barcelona BarcaFan!
2012-01-10 21:56
Hej grabbar.. handlar inte om Barca men tänkte fråga er om det är någon som vet vilka som har övertaget mellan Luton T. och Stockport County.

har nämnligen spelat på Luton så det är anledningen. Tack
Barcelona Essienesque
2012-01-10 21:52
elbraco - Bojan y Thiago

Abidal? Var får du den infon ifrån?
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-10 21:52
DM1982

Jo det är sant och är det någon spelare jag tror kan lämna nu i vinter så är det väl Maxwell.. det kan absolut hända. Men är ändå lite skeptisk - tveksamt om barca vill banta truppen än mer nu. Hur många är den nere på under några intensiva månader i vår isåfall? 18 man?

elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-10 21:51
Självklart, tyckte väl att något lät fel i bakhuvudet. Maxwell får dom gärna för 4 Mille. Ta pengarna och tacka Maxwell för en insats väl värd det klubben betalade. lojal spelare som förtjänar all respekt!
2012-01-10 21:47
Dags att planera lite närmare för nästa Les Rambles resa, ni som har intresse kan skriva PM till mig.

Avser: 2-7 Maj och matcherna mot Malaga och Espanyol.
Pris landar på runt 2.000:- för boende så räkna med en 3-3.5k för boende och matchbiljetter.
Så ni är medvetna innan kontakt.
Barcelona DM1982
2012-01-10 21:46
1.70-ligan

Tror inte att det är BS, Maxwell kommer nog försvinna under januari. Finns inte något behov av hans tjänster, han håller inte Barcelonareservkvalité (långt ord).
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-10 21:44
A deal on the transfer of left back Maxwell (30) to PSG is close. The club will announce the transfer in the coming hours. [cat radio]

Det handlar om Maxwell. Men nånstans har jag en svag känsla av att allt är BS
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-10 21:37
Abidal till PSG inom några timmar? Hoppas verkligen inte.
Barcelona DM1982
2012-01-10 21:30
el Maestro!

Som jag förstår det så betalar man inte överpriser eller så utan man betalar vad biljetten kostar normalt. De som köper säsongsbiljetter vill bara betala av dem. Har man tur får man en bra biljett till ett bra bra.

Annars tycker jag att det är bättre att betala en biljett direkt så att klubben får pengar.
Barcelona el Maestro!
2012-01-10 21:24
DM1982:

Ja, jag förstår att man kan göra det på detta sätt. Men jag förstår inte varför man ska behöva krångla till det och dessutom betala mer än vad biljetten kostar i själva verket när man enkelt kan köpa biljetten man behöver via klubben.

Jag har aldrig haft några problem med att köpa biljetter. Det finns alltid biljetter att köpa såtillvida det inte handlar om el Clasico eller finaler.
Spanien Tihe
2012-01-10 21:21
Messi till lansdlaget shalalalaa lalalaaa
2012-01-10 21:16
DM1982

Jo, det är det säkert.
Det fifflas på alla möjliga håll och kanter och dom kommer säkert på nya sätt att komma runt systemen men det enda jag slog upp ögonen var när du skrev att man kan bli insläppt genom att någon annan visar upp en biljett, detta går inte.
Barcelona DM1982
2012-01-10 21:10
el Maestro!

Ja?

De tar ut en biljett och säljer den. Inget konstigt med det, eller?

Andreas V.V - "Pagar"

Visst är det lite annorlunda men jag var inte helt säker från början. Andemeningen är den samma, man köper en säsongares biljett.

Nu är jag inte säker på hur säsongsbiljetterna ser ut på Camp Nou. En del har plastkort, andra får ut x antal biljetter. Men i det här fallet handlar det om personer som inte vill tappa bra platser och köper säsongsbiljetter för att sälja dem.
2012-01-10 21:09
DM1982

Det där var lite annorlunda mot vad du först beskrev.
Då går du alltså in med han du köpt biljetten av, inte att han släpper in dig.
Du kan aldrig släppa in någon annan, varje person som passerar säkerhetskontrollen måste ha en biljett, antingen lös biljett eller säsongskort.
Barcelona el Maestro!
2012-01-10 21:06
DM1982

Men då måste dem hämta ut biljetten och sälja den. De kan inte låta någon släppas genom spärrarna med kortet.
Annons: