/spanien/barcelona/forum/10059.aspx/spanien/barcelona/forum/10059.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona S91
2012-01-20 00:12
Éluc: Hemmaplan för UFC-gänget.
Barcelona Éluc
2012-01-20 00:09
Real spelar väl ändå inte på San Mamés på söndag? Den matchen blev ju uppskjuten till slutet av maj.
Barcelona S91
2012-01-20 00:08
Nu så kommer sannolikt inte alla att tillämpa detta, men för min del så kommer jag ALDRIG mer att läsa eller ens låna mitt öga till någon av Real Madrids artiklar här på SF (gäller givetvis också sandlådan de kallar för "Puerta"). Hoppas att ALLA ni andra också gör så!

God natt på er alla fotbollsälskare! :D
Barcelona Rambla~
2012-01-20 00:02
Ni kanske har sett det tidigare under dagen men här är ett 12 min sammandrag från GolTV och Ray Hudson i grym HD-kvalité.
Barcelona Gio Style
2012-01-19 23:59
Man måste faktiskt hylla våra spelare som lyckas hålla känslorna i styr när Real assholes håller på som de faktiskt gör. Jag personligen hade snedtänt om mina motståndare hade bettet som Realspelarna gör.
Barcelonistas
2012-01-19 23:57
La Puta ser ut att ha roligt just nu där dom kallar Fabregas för "Fabregay".

En länk till alla Madridistas, kolla in världens mest överskattade spelare genom tiderna Gaydane.
Barcelona Rambla~
2012-01-19 23:53
Barça ‘keeper Pinto completed 25 passes last night vs Real Madrid, only Xabi Alonso (34) completed more for the Merengues.

Haha, Pinto är en hjälte.
Barcelona el Maestro!
2012-01-19 23:52
Jag tror att Real Madrid spelarnas agerade mot Messi gynnar bara Messi och Barça i längden. Mourinho och hans galningar fattar inte att detta gör att Messi och Company blir ännu mer taggade när Barça möter dem.

Jag hoppas och vill tro att Messi biter ihop och visar det på plan att de är bättre varje gång. Låt oss hoppas alltså att det motiverar spelarna att se marängerna gråta varje gång. Som man bäddar får man ligga heter det ju, som bekant.
Barcelona Rambla~
2012-01-19 23:50
Lite trist att Soriano lämnar. Han borde ha fått en ärlig chans. Tillräckligt bra som truppspelare som tex Cuenca är i dagsläget.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 23:47
Tycker vi gör hembesök hos Kaljic och lämnar över en bukett blommor och ger han några kramar, det kan ha behöva tror jag.
Barcelona Blaugrana91
2012-01-19 23:44
Denne Kajlic är verkligen en stor pajas. Är som flera andra nämnt ett stort mysterium hur han kan få skriva på SF. För det första är han skrämmande enögd och för det andra (ursäkta om jag säger det) fullkommligt pantad i huvudet.

Han klagar i sin artikel på att Aftonbladet går hårt mot "stackars" lilla Pepe, då har han tydligen inte läst Marca och AS.
De Spanska Realfansen skämms över Pepe, Mourinho och Real som klubb idag, men inte Kajlic nej han är stolt. Det säger ju en hel del om honom med andra ord.

Att han menar att Pepe är en sann Madridsta betyder ju att han tycker Real ska ägna sig åt att skada andras spelare, för det är just det Pepe gör, och detta beteende försvarar man alltså och intalar sig sen att det är att "slita för klubbmärket". *Skratt*

Fast detklart han har nog rätt, Pepe är en typisk Madridsta, en äcklig spelare i en lika äcklig klubb.
Barcelona Abbe.
2012-01-19 23:44
Rambla~

Precis. Han skriver i sin senaste text att det är Aftonbladet som går i bräschen för den hårda kritiken mot portugisen. Uppenbarligen har han inte läst de Madrid-baserade tidningarnas krönikörer uttrycka sina åsikter om Pepe.

Precis som "tarrak" var inne på tidigare i dag så är kritiken i de spanska medierna än hårdare mot Real Madrid och spelaren i fråga.
Barcelona Trippeln
2012-01-19 23:39
Jag skiter snett på Kaljic, det borde ni också göra.
Atlético addeh
2012-01-19 23:37
Är inne på Abbes spår. Det hade nog inte spelat någon som helst roll vad Pepe hade gjort på planen - han hade ändå fått Kaljics stöd, vad nu det kan vara värt. Helt obegripligt att sitta och försvara portugisens beteende. Jag har pratat med flera Madridistas jag känner privat och alla insisterar att Pepes inställning igår vad vidrig. De flesta offentliga marängerna jag känner till är av samma åsikt.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-01-19 23:37
Riverola såld till Bologna, han åler dit i juni om jag förstod rätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2012-01-19 23:35
Abbe

När tom en supermadridista som Hermel ser helt uppgiven ut över Madrids beteende så bör väl de flesta inse att det har gått för långt. Hermel och så även Roncero, som vanligtvis är väldigt enögda och subjektiva fanatiker. När tom dessa två tar avstånd från detta borde väl även varenda fjortismaräng på SF inse att måttet är rågat kan man tycka? Men nej då, de ska så klart envetet fortsätta banka huvudet i väggen och vägra inse vad som försigår.
Barcelona Abbe.
2012-01-19 23:33
Jag tror Kaljic sätter en sorts stolthet i att försvara Pepe. Det hade nog inte spelat någon roll om han skjutit valfri människa på ett fik.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-01-19 23:30
Kan nån vara snäll och länka ett länk där man kan se bilderna på matchen igår
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2012-01-19 23:30
"Fotbollens största fuskare. På denna topp 10-lista får Pepe agera som det ”bästa exemplet” på hur man inte ska bete sig på en fotbollsplan. På denna lista finner man inte någon Barcelona-spelare. Varken Busquets eller Dani Alves som systematisk sysslat med att filma/överdriva i dryga 3-4 år, i ett försök att utnyttja domaren som ett verktyg för de egna lagets vinning"

Visst har Busquets och Alves förstärkt situationer och spelat över lite. Men överste grisen är ju på en helt annan nivå. Lägg därtill att Pepe har ett bredare register nu, han har lärt sig en hel del från sin fru Angelina.

Filmingar,boxar,sparkar,stämplingar,fula tacklingar, ( haha har jag glömt något?) är några egenskaper som denna smutsiga människa har.

"Något som gett mycket lyckade resultat."

Här syftar han självklart på Pepe kontra Alves situationen i föra säsongens semifinal i Cl. Hur fan kan man påstå att utvisningen är felaktig? Reglerna är tydliga och enligt dom ska Pepes agerande resultera i en utvisning, och det är ren fakta. Vad däremot Kaljic tycker är hans egen åsikt som han själv får stå för.
Barcelona Rambla~
2012-01-19 23:29
Seriöst, stäng av den där Kaljic på livstid. Fanskapet borde inte få publicera sina vidriga texter. Fanskapet sitter ju och närmast hyllar brutalt spel och försöker linda in det i kärlek för klubben och madridismo. Vilket jävla riskpucko.

Pepe säger att det inte var med mening. Är han blåst eller. Kamerabilder avslöjar hans lögn så det blir bara pinsamt. Aldrig varit ute efter att skada en spelare? Nej vi såg det för några säsonger sen mot Casquero. Där borde han ha fått ett fängelsestraff. Psykopat och ingenting annat.
Barcelona Giggity
2012-01-19 23:28
Att real-fans försvarar Pepe kan ju inte ses som en överraskning. De försvarar ju Mou som modig och rakryggad när han smyger upp bakom Tito och petar han i ögat.

Men det är yum-yum att se den fullständiga offermentalitet som råder i puertan. "Buhu, alla är emot oss hela tiden". De lurar sig själva att Barca bara vinner på fusk för att inte tappa det sista de har av sitt förstånd. Det enda de har kvar är att vara stolta över är det enda signifikativa Real Madrid lyckas åstadkomma på en fotbollsplan; sparka ned spelare.

Pepe ber om ursäkt? Haha, jo. OM Messi känner sig kränkt över att bli trampad på handen så ber han om ursäkt, annars inte, eller? Modig och rakryggad ursäkt det där.

Bäst är ändå FG King of Madrid, varenda gång det är något negativt om Real pekar han på Barca. Det är nästan man skulle kunna tro han är fixerad vid Barca. Men men, vad än som får folk att gå upp på morgonen. *klappar på huvudet* Låt underhållningen fortsätta!!
Barcelona Abbe.
2012-01-19 23:26
Äh, självklart säger Pepe att det inte var medvetet. Hur skulle det låta annars? Det är bara att titta på bilderna och se hur portugisens blick letar upp Messis hand innan han väljer att trycka till. Ta en titt i länktips där Punto Pelota väljer att fokusera på Pepes blick samt aktion.

Vilka ord han än väljer så kommer han aldrig kunna snacka bort dessa TV-bilder.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 23:21
Jag förstår verkligen inte hur den där pajasen på 25 bast kan få skriva för SvenskaFans.

Det måste väl finnas någon vettigare? Ett skämt är ju vad det är.
Barcelona Basuuka
2012-01-19 23:18
För att summera Kajlic artikel. Pepe är en sann Madridista!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-19 23:16
Copa Kaljic artikeln är ett brott mot kärleken för fotbollen och litteratur i allra högsta grad, pinsamt är bara förnamnet, fyfan säger jag bara.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-19 23:11
Brukar normalt sätt inte läsa madridreds artiklar men denna löjliga rubrik lockade på min uppmärksamhet. Och mycket riktigt höll själva artikeln samma klass som dess rubrik.

Bona nit cules
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-01-19 23:09
Andreas V.V - "Pagar"

Hehe exakt, bedrövligt att EA ligger nere jämt.. Efter att dom blev hackade så har hela deras system varit kaos. Pepe måste ha haft något med detta att göra.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-01-19 23:08
Läs copa Kalijics artikel åh herregud säger jag bara !!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-01-19 23:08
Läs copa Kalijics artikel åh herregud säger jag bara !!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2012-01-19 23:04
"Chuck Norris once asked Xavi if he could make a pass. Xavi said no and Chuck Norris became an actor"
Annons: