/spanien/barcelona/forum/10058.aspx/spanien/barcelona/forum/10058.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ibillay
2012-03-15 17:42
Anims Abidal!
Barcelona Barca-nist
2012-03-15 17:36
Iniesta : Abi, everything is going to be right and you'll win! You are not alone!

Piqué: du kommer tillbaka som alltid, fortfarande bäst! Du är ett föredöme för alla! # Animoabidal
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-03-15 17:28
Abidal FAN, jag råkar älska denna försvarare något enormt, aldrig har jag sett honom stressa upp sig eller laget. Han har ett lugnt och en säkerhet som är så jävla viktigt och skönt att se. Med bollen vid hans fötter så behöver man inte vara orolig för fem öre. Personligheten gör inte saken sämre, killen är helt otrolig och det behövs fler som han i fotbollsvärlden. Jag hoppas på alla sätt att Abi kommer tillbaka och aldrig mer på något sätt störs av denna hemska sjukdom, det om något är viktigt för mig. Kämpa abi!
Barcelona älskabarcelona
2012-03-15 17:24
wow va deppad jag känner mig nu :( ligger och kramar min kudde stenhård ! helt hjälplös . Önskade ja kunde sova och vakna när Abidal är frisk igen . skit skit skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttt!!!!
Barcelona PUYIESTA [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-03-15 17:18
helvete, det här förstörde fan min dag

anims abidal
Barcelona Barca-nist
2012-03-15 17:18
Jag hoppas innerligt att Abidal blir frisk igen. Jag önskar honom och hans familj styrka och tålamod.

Jag tror hela FC Barcelona och även kollegor från andra lag stödjer honom. Han är en mycket omtyckt person! <3
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-15 17:15
Fan vilka tråkiga nyheter. Det får stundande CL-slutspel och cupfinaler att blekna bort. Anims Abidal!
Barcelona haeger
2012-03-15 17:10
Grande Abidal!
Killen måste genomgå en levertransplantation ett år efter sin första operation, och det är han som ännu en gång håller humöret uppe, det är han som muntrar upp resten av laget. Inte tvärtom, stor person!

Anims Abirey
Barcelona Trippeln
2012-03-15 17:02
Abidal i alla våra hjärtan, låt säsongen gå hur den vill bara Pep inser sin betydelse och Abidal kommer starkare tillbaks

Vamos!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-03-15 16:57
Fan vad tråkiga nyheter om Abidal, jag hoppas han kommer tillbaka starkare än någonsin!!

Anims Abidal!
BARCA-més que un club
2012-03-15 16:36
Fan va tråkiga nyheter om Abidal alltså, hoppas han klarar sig genom detta och det kommer han göra självklart för han är Barca blod, och han kommer tillbaka starkare än någonsin.!

Anims Abidal
Barcelona Deulofeu
2012-03-15 16:33
11.45 på tv 10 bla ; )
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-15 16:30
Någon som vet vilken tid CL lottnigen är imorgon? Anims Abirey! Kämpa på, du är en hjälte!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Soap
2012-03-15 16:15
Tyvärr håller detta forum otroligt låg klass här lite för ofta, och väldigt ofta vid matcher. Det finns ett fåtal personers inlägg här som man gillar att läsa (Ex Hetfield, Rambla, el flaco m.m), men det finns dessvärre desto fler vars inlägg handlar om allt annat än Barcelona. Dagens diskussion var en av de larvigaste jag har sett, och jag hoppas vi slipper se fler sådana i framtiden.

Tyvärr håller jag med elbraco om att man börjar se alltfler som inte klarar av att kritisera sitt egna lag, och detta gör ju Barcelonafans ofta dras över samma kam. Jag ser inte varför man inte skulle få kritisera det egna laget, det är ju som Grace/Wastelands säger, ibland är det kritik som behövs för att förbättra laget.

Nog sagt om det, Anims Abidal!
Barcelona Alexis92
2012-03-15 16:04
ANIMS ABIDAL!! Kämpa på så får vi snart se dig på plan igen!
Barcelona Barca4eva
2012-03-15 16:03
Har folk äntligen förstått hur jävla efterblivet forumet är? Hallelujah!
Barcelona Manita
2012-03-15 15:58
Är det itne dags att lägga ner den här diskussionen? Den känns helt meningslös.
barcaff4
2012-03-15 15:43
Spärrad. /Red
Barcelona SamMajid
2012-03-15 15:42
Ánims Abidal! Besegra cancerjäveln nu!
Barcelona Ibillay
2012-03-15 15:33
Grace/Wastelands Sant,sant...hade United inte fått den där sista straffen då hade jag nog varit nästan övertygad att Bilbao tar sig vidare. Men oavsett vem son går vidare så tror jag att det kommer bli en grym match. Visca Bilbao!
Grace/Wastelands
2012-03-15 15:30
Ibillay

Tyvärr får jag känslan av att United tar sig vidare, känns typiskt United, å andra sidan kanske deras prioritering kring Europaleage inte är så stark då dem nu kopplat ett litet grepp om ligan. Dem kommer ju in i en dödsviktig kamp nu med City där varje poäng tappat kan vara avgörande för ligan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Bilbao tar sig vidare, dem spelar otroligt rolig fotboll och är verkligen en nagel i ögat på alla storklubbar som spenderar miljarder på färdiga stjärnor varje säsong. Vore kul och sunt för fotbollen i stort om Bilbao fick slå ut United.
Barcelona Ibillay
2012-03-15 15:26
Hur tror ni det blir på San Mames idag? Tar Bilbao sig vidare? Det hoppas jag på i alla fall!
Barcelona 1899
2012-03-15 15:23
ABIDAL : en trogen och älskad människa ... en krigare som förtjänar framgång ...
Barcelona Ibillay
2012-03-15 15:21
Gace Jag kan inget annat än hålla med dig egentligen, för jag gjorde samma sak som dig för ett tag sen...blankt ignorera dem och måste erkänna att det var skönt. Men de har spridit sin virusinfektion och andra lags supportrar( fast bara de dumma supportrarna)...man blir ju lite frustrerad, det måste ta slut!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-15 15:19
Kom igen grabbar, höj nivån nu. Loggade in för att förhoppningsvis få läsa om någon rolig diskussion så ser man det här.

Synd om Abidal alltså. Hoppas allt går bra och han inte blir borta allt för länge. Vi behöver verkligen honom i vår.
Barcelona Keite
2012-03-15 15:17
HALLÅ!

Nu tycker jag att vi gemensamt i denna forum sjunger "We shall overcome"
Barcelona Trippeln
Grace/Wastelands

Är det nu jag ska gilla ditt inlägg?
Grace/Wastelands
Ibillay

Jag struntar blankt i deras åsikter istället faktiskt, för jag har gett upp att försöka få dem att rannsaka sitt beteende, jag koncenterar mig på mig själv och forumet här, man är ju inte ens välkommen på puertan och tänker inte föra en diskussion via PM med en maräng då jag vet vart det slutar. Ingen idé att ens bemöda sig att svara på deras idioti då det inte leder till någonting förutom att du själv blir arg och dem förblir oberörda då dem inte inser sin egna idioti ungefär.

,Sami
2012-03-15 15:14
Gonzalez_Barca
Hahaha Barcas forum har fan blivit fucking värre än Ranelids låt:P
Barcelona Ibillay
2012-03-15 15:13
Man ska alltid vara objektivt och se och acceptera felen oavsett hos vilket lag det är...problemet som jag dock stör mig på är att marängerna endast ser våra manickor och vågar kalla oss för det smutsigaste. Ett exempel: Ja busquets har en filmkarriär(bra sådan), men det har t.ex Di Maria också men i marängernas ögon så är Busquets miljon gånger värre. Jag stör mig på er som uppmanar Cules att vara objektiva men inte försvara sig mot maränger när de kommer med absolut bullshit när de egentligen ska rannsaka sig själva först. Säg inte att ni inte blir sura när de kallar oss för smuts när deras egen tränare är den smutsigaste av alla. Man måste ju få dem att fatta, hjälpa de ur det där svarta hålet. ps: en ny försvarsmrkanism som bakteriena i Puertan har utvecklat är att Mourinho är en hederlig person för att han iaf medger att han har sina nackdelar....samtidigt så är Pep smutsig för att han "leker" snäll hahaha...vadå leker snäll? Alla har sina manicker men ingens manicker kommer i närheten av Mourinhos och alla hans anhängares manicker...madridistans försök att få oss att se lika smutsiga ut som dem är det senaste av deras "attacker"
Annons: