/spanien/barcelona/forum/10041.aspx/spanien/barcelona/forum/10041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2012-01-09 20:51
Xavi alltså 3a igen....

Xavi förtjänade att komma 2a åtminstone.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-09 20:50
Dani Alves

Nej, han sitter på bänken.
Barcelona Dani Alves y Iniesta <3
2012-01-09 20:49
Arsenals match började nyss, spelar Henry?
Postat via SvenskaFans-appen
Nitrogen
Bara till att gratulera messi och pep för sina priser. Är även nöjd att sir alex fick ett pris.
Real Madrid Akram [Los Gladiadores]
Xaviesta

Som sagt, jag har ingen aning om vem som skriver vad dessa dagar då jag inte är admin på SF längre, hade jag varit del av en redaktion hade jag känt det ansvaret. Nu såg jag endast inlägget här nere som var så vidrigt att jag kände mig manad att ägna ett inlägg åt enbart den saken. Finns rötägg i alla familjer, sanningen är tyvärr sådan och de upplysta på diverse forum lider av att sådant beteende tolereras i viss utsträckning.

Det jag menar är, om en Madridsupporter skriver ett vidrigt inlägg här känns det nästan som att han får cred inne på Puertan för tilltaget istället för att anmälas till red. för att spärras. Den toleransen har jag svårt för. Åt bägge hållen.
2012-01-09 20:45
Akram Okej, det visste jag inte. Helt otroligt hur Real och Barca dominerar fotbollen, hur känns det för de andra storlagen undrar man.
Barcelona Xaviesta
2012-01-09 20:44
Akram

Kör vi enligt din linje, borde Kaljic stängas av alltså. Bra, fixar du det lite snabbt, är du bussig!

(TTD ska vi inte ens snacka om, och även många många "culés här inne")
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-09 20:44
Vet man ordningen på alla andra spelarna utanför topp 3?
2012-01-09 20:42
Okie

Där ser man, längesen jag vistades på dessa forum, har helt missat det. Tack!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-09 20:42
Stort av er Madridistas att komma in och gratta Messi här.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-09 20:41
Dude, det var ett skämt det jag skrev, lugna er hahaha.

Och Messi behöver faktiskt inte förlora röster bara för att Ronaldo får fler. Xavi och Iniesta och Rooneys röster hade räckt.

Verkligheten är att Messi har fler röster än 2:an, 3:an, 4:en, och 5:an tillsammans förmodligen.
2012-01-09 20:41
Dani Alves y Iniesta

Nu är jag inte lika aktiv på SvenskaFans som för ett par år sen när jag skrev för Real Madrid-redaktionen så jag har ingen som helst koll på vem som skriver vad på dessa sidor nu för tiden men alla såna inlägg bör per automatik belönas med en IP-spärr. Har länge tyckt att framförallt Real och Barcelona redaktionerna ska ha ett samarbete för att hålla sån här skit utanför forumet. Om någon här missköter sig på Puertan ska personen inte bara straffas på Puertan utan även på forumet som han helst vill vara på, det är det straffet som kommer att kännas. Och vice versa så klart.

Real Madrid Okie - CalleGol
2012-01-09 20:40
Ett stort grattis till Messi och Pep, helt välförtjänt!

-

Akram

Det finns ju en gillaknapp?
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-09 20:38
Grande Leo! Grande Barca! Älskar denna klubb.
2012-01-09 20:38
Hade det funnits en gilla-knapp hade jag använt den vid Kajanus inlägg. Instämmer totalt. Båda Peps och Messis priser är helt välförtjänta och det är resultatet av en klubb i harmoni som siktar mot gemensamma mål som ett lag. Därför vinner ert lag dessa priser idag men även lagpriserna de senaste åren.

Barcelona Xaviesta
2012-01-09 20:37
Kajanus

Gott snack!
Barcelona Xaviesta
2012-01-09 20:37
Älgen

När det väl finns på svart och vitt, blandar de in korruption och fiffel i bortförklaringarna. Om Messi vinner det varje år nu fram till att han lägger av , är han ändå inte världen bästa genom tiderna.
2012-01-09 20:36
Akram Håller med, men...har du sett vad el pasillo och turkisk duo skriver dag in och dag ut inne hos er?
Real Madrid Kajanus
2012-01-09 20:35
Ett stort Grattis till Messi (såväl som er) är på sin plats, anser jag. Absolut välförtjänt.
2012-01-09 20:33
Coach pep

Jag hoppas att du blir avstängd för din kommentar som inte är något annat än vidrig när du försöker påstå att folk , än värre, barn, blir mördare för att de har spelare som Ramos som förebild. Det är en förkastlig attityd och ett vidrigare har jag inte sett på SvenskaFans på länge. Förstår du själv vad det är du skriver, när du skriver det eller är du helt i trans?

Ingen säger att du behöver gilla Ramos, eller ens acceptera att han är med i en så trivial grej som FIFAS världslag, men att komma med såna personangrepp, helt utan omdöme är vidrigt och säger mycket om dig som person.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-09 20:32
Grabben verkar dessutom sakna humor, mitt skämt om Keita kontra Alonso gick tydligen inte hem. Haha. Känns skönt att det finns svart på vitt att Messi är bäst i världen för tillfälelt, kanske man slipper skum statistik från maränger här inne under de närmaste månaderna.
Barcelona Decinho
2012-01-09 20:30
Essienesque,

Sjävklart kan de det, men om en spelare får 42% av rösterna så ska det krävas väldigt mycket för att han inte ska vinna, det var bara så jag tänkte.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
"Observera att jag anser han var bäst just nu men bättre än Ronaldo år 2011? Tveksamt."

Haha, tårkanalerna är blöta.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Messi bäst i världen. Ronaldo, släng dig. Gå gör dina mål mot Rayo Vallecano.
Hutch
2012-01-09 20:29
Barclasico

Kolla löpsedeln. Där hittar du senaste artiklar.
Real Madrid | IKER | CASILLAS |
2012-01-09 20:29
Först och främst vill jag bara påpeka att Leo Messi sannerligen förtjänade priset, helt klart!
-
Barcelonito / Lucho Enrique 21 //

Inte för att göra något större väsen. Men, enligt din logik så kommer Xavi fortfarande vara sämre än Cristiano Ronaldo ifall han förbättras till denna säsongen samt dubbelt så många röstar på honom gentemot hur det ser ut i nuläget. Med andra ord fungerar inte verkligheten på det viset. Det är samma antalet individer som röstar varje säsong, därav kan en som röstade på Leo Messi/Xavi denna säsongen rösta på Cristiano Ronaldo till nästa säsong. Med andra ord renderar det naturligtvis i att någon utav Xavi/Leo Messi (ifall det står mellan dessa tre herrar nästa säsong) förlorar röster i förhållande till att Cristiano Ronaldo får fler...
Barcelona Essienesque
2012-01-09 20:27
Decinho

Xavis röster kan också försvinna i ditt exempel..
Coach pep.
2012-01-09 20:26
Sjukt att Ramos är i drömelvan före Abidal som var världens bästa back innan tumören, och kom tillbaka till CL-finalen och suddade ut Nani helt. Inte konstigt att barn begår mord i dagens samhälle när de får förebilder som våldsidkaren Ramos, som misshandlar spelare och sedan vinner priser. Före Abidal, pinsamt.
Barcelona Barclasico
2012-01-09 20:26
faaaan missade Kvällens awards , någon som vet vart man kan se om hela?

tacksam för svar :)
Barcelona Decinho
2012-01-09 20:25
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Hahaha hur tänker du där? Om dubbelt så många skulle rösta på Cristiano nästa år så försvinner ju förmodligen många av Leos röster, alltså vinner Ronaldo med 42%.
Annons: