/spanien/barcelona/forum/10039.aspx/spanien/barcelona/forum/10039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sano97- God is a four letter word-Niva!
4/24/2012 10:06
Fan vad nervös man är men jag har fullt förtroende för spelarna.

THE ROMAN EMPIRE SHALL FALL!!!!
Barcelona Bästelona
4/24/2012 08:29
@Sou_Ronaldo:

?? Du vet väl att Ronaldo och FITTO Har spelat i Barca, ta spelare som inte har spelat i varandras klubbar. Men över till din fråga, Barca så klart ;)!
Real Madrid Sou_Ronaldo
4/24/2012 07:57
------------------------Guardiola---------------
-------------------Xavi-----------------Iniesta----
--------Messi----------Rivaldo--------------Ronaldinho--

Vs--

-----------------------Ronaldo--------------------------
C-Ronaldo----------Zidane------------------Figo---
--------------Redondo----------Makélélé------------

Vilka skulle vinna :) ?
Barcelona Xavi#6
4/24/2012 07:35
God morgon cules, nu börjar man bli nervös på riktig. Inte bättre att man är ledig idag från jobbet heller. Får dra ut och fiska för att slappna av. Idag tar vi oss till München och ett steg närmre en ny CL titel!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mäktiga Messi
4/24/2012 03:12
Tot el camp
,Sami
4/24/2012 01:55
Ser att det är många nattugglor här inne:) Kan inte heller sova. Vi måste bara vinna imorgon vi MÅSTE!!
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
4/24/2012 01:42
Någon som vet om det är fullsatt imorgon på Camp Nou?
Barcelona Arre84
4/24/2012 01:39
jag blir så illa tagen vid mig att folk , eller snarare experter gå runt och säger efter att real vann över barca.. har detta vänt nu?? vi patar om 1 match nu, alla matcher barca vunnit?? ingen nämner det, helt krossad är jag En vinst ja nu e dom bäst
Barcelona socccerfan1
4/24/2012 01:37
Svårt att sova.. Vi måste vidare!
Barcelona Trippeln
4/24/2012 01:26
Drömscenario...

Chelsea med Drogba i spetsen får en billig straff i andra minuten som han förvaltar väl. Barca gör en klassisk comeback där totalfotbollen ännu en gång visar sitt sanna värde och där man vänder och vinner med 3-1.

Bayern gör ett tidigt bortamål mot Real och går vidare till final. Den vackra fotbollen segrar, ännu en gång.
,Sami
4/24/2012 00:45
looom
De kommer inte visa Barcas match imorgon på tv3. Tv3 kommer visa istället Reals match mot Bayern. Imorgon blir det streama eller se på viasatsport de som har kanalen.
Barcelona Barca - King / Alexis magic
4/24/2012 00:43
Den nivån barca spelade på i el classico va sjukt lågt. Ändå klarade real bara en ynka 2-1 seger. Total fotbollen som har med att hålla bollen inom laget är i sig själv det bästa försvaret. Bara om vi hade haft en löpande anfallare så skulle fler mål ha kommit. Vi gjorde det väldigt enkelt för de... Laget pressade inte ordentligt. Özil passade utan någon stress till LÅRANDO. Samtidigt kändes förlusten skönt , bara av att känna förlustens bittra smak kommer man längta till vinstens sötma. Under de 3 åren var det så självklart att barca alltid vann mot allt och alla. Till och med vi cules hade glömt vad en förlust innebär. Ingen njöt längre inte ens spelarna visade samma glädje när det gällde att fira sina mål.. Det var som spelarna gick på automatik och barca hade förvandlats till en artificiell intelligens med eget liv. Som bara malade på. Vinst eller förlust imorgon vet jag att vi kommer tillbaka på rätt köl nästa säsong. Hungrigare än någonsin där alla mål och vinster betyder lika mycket.
Barcelona Barca - King / Alexis magic
4/24/2012 00:26
H.alavi kärq cule må du vara snart tillbaka på fötterna. Adil,, ingen hade kunnat sagt det bättre.
Barcelona II Barça II
4/24/2012 00:21
Må Gud vara med dig Hussein Alavi!
Barcelona Den vise
4/24/2012 00:16
Genuint jävla bra skrivet Adil. Att förlora med värdighet har aldrig varit vackrare än den senaste klassikern.

Barcelona looom
4/24/2012 00:08
Har hört att dom sänder matchen på 3an imorgon med. Stämmer detta? Någon som vet?
AndreD - Ànims Abirey
4/24/2012 00:03
Helt jävla fantastiskt skrivet Adil. Kung.
,Sami
4/23/2012 23:37
Jag är livrädd när Chelsea kommer få hörnor imorgon. Dom är sjukt starka på det! Terry Drogba Cahill och Ivanovic.
Barcelona Trippeln
4/23/2012 23:24
dubbel
Barcelona Trippeln
4/23/2012 23:24
Laget kommer inte göra oss besvikna imorgon, jag lovar!
Real Madrid BB-Barceloneta
4/23/2012 23:03
Epiteten "Säsongens viktigaste match" har aldrig känts mer läglig än till den imorgon. Den kan komma att ändra de flestas syn på Barcelonas säsong, en vinst så är vi i Champions League final och vi visar vilken klass vi håller när vi är som bäst samtidigt som vi har chans att sno CL titeln antingen från Bayern på deras egen arena eller från Real vilket vore ännu skönare. Medan en förlust kan vara omvärldens (och kanske sanningen) tecken på att vi är på nedåtgående...
4/23/2012 22:50
Vi måste ha någon som skriver artiklar efter presskonferenser, hade varit kul med mer artiklar på denna sidan!
Barcelona Zmaj od Bosne
4/23/2012 22:49
Om Iniesta spelar centralt så vinner vi. Jag hoppas att Pique startar imon, vi behöver han på de fasta situationerna!
Tiki-Taka
4/23/2012 22:45
pedro-alexis-messi --- så måste anfallstrion se ut imorgon, då går barca garanterat vidare ! Iniesta centralt i banan tack !!!
Barcelona Briljanté - Anims Hussein Alavi
4/23/2012 22:40
Adriano kommer ta en startplats då vi egentligen inte behöver tänka defensivt för Chelsea kommer ju veeerkligen inte anfalla. Att anfalla på kanterna är det viktigaste då vi måste öppna upp Chelseas centrala försvar så att Messi,Xavi,Iniesta kan göra sitt jobb enklare.

Tyvärr men Mascherano och Cesc tycker jag ska nöta bänk imorgon. Ett rakt spel är vad vi behöver och Pedro,Adriano,Alexis är precis de spelare som uppfyller de kraven.

Går matchen som väntat och vi leder med ett par baljor så kan vi sedan stänga matchen med vårt passningspel och då är det bara sätta in Cesc.

,Sami
4/23/2012 22:39
Di Matteo: Chelsea will attack from the start against Barcelona

Vad tror ni? Själv tror jag inte på det.
4/23/2012 22:33
För snacket inför Champions imorgon har redan börjat på Al Jazeera Sport. Jag kommer inte kunna sova inatt, trots att jag tror på mitt lag. Imorgon är en dag som är viktigare än vilken annan dag som helst. Viktigare dag än El Clasico. Viktigare dag än "första maj" för Sosserna. Viktigare dag än "valdagen i Sverige". Jag kan göra listan lång. Jag tror matchen imorgon spelar avgörande roll för om Pep ska stanna eller inte. Om vi.vinner imorgon så skriver han ett nytt kontrakt innan nästa match. Men det är bara vad jag tror. Jag hoppas fansen visar att dom vill ha han kvar och ger honom all stöd han behöver för matchen. Imorgon handlar det om liv och död. Final eller Fiasko. Men oavsett vad som händer imorgon så kommer jag alltid att älska Blaugrana!
Barcelona J, Bottom
4/23/2012 22:11
90 minuter av både glädje och sorg väntar. Hjärtat slår fortare än någonsin när man tänker på matchen. Att avsluta säsongen på bästa sätt att spela i Munchen mot De smutsiga marängerna och avsluta matchen med glädje som varar för evigt. Glädje har vi alltid haft men senaste veckan kan man kalla det Nightmare on Catalunya. Vi får hoppas på att vi har lärt oss av mardrömsveckan och kommer att knäcka fotbollsvärden genom CL två gånger i rad för första gången i världshistorien och alla runt om världen kommer att buga för oss.

VAMOS BARCA!
VISCA EL CATALUNYA Y VISCA EL BARCA
Barcelona den närkingska älgen
4/23/2012 22:10
MESSI.CORLEONE

Defensiv stabilitet såklart. Dessutom blir det mer trebackslinje med Pique, Masken och Puyol och ger Alves ännu friare tyglar offensivt.
Athletic El Nisse
4/23/2012 22:06
Håller med Puyol-killen är passe. Han hänger med allts sämre och bör allt mer förpassas till en bänkplats. Barcelonas backlinje är deras största svaghet Masken är ingen mittback även om pique är kompetent. Alves blir svår att klaga på annat än vissa defensiva ageranden. Vänstersidan utan Abidal lämnar mycket övrigt att önska och ni borde värva backar i sommar mer än något annat! Tror ni fixar Chelseas "köttmur" utan svårigheter. Större plan denna vecka och ER plan denna vecka. Ser fram emot El-Classico i finalen!
Annons: