/spanien/barcelona/forum/10037.aspx/spanien/barcelona/forum/10037.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hutch
2012-01-14 22:38
Barcelonistas

Ignorera bara alla troll. Det finns ingen anledning till att irritera sig över diverse stolpskott. Jag tycker att det är dags för mod att stänga forumet för utomstående. Det funkar helt enkelt inte och vi får det bevisat efter varje match.
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-01-14 22:36
Kross är kanske att ta i, men seger. Vi har ett mentalt övertag. Och är bättre spelmässigt än er. Statistiken senaste matcherna talar också för oss. Er form är inte den bästa heller.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Barca-nist

Absolut, dock har rivaliteten varit enorm infekterad, det är lätthänt när massmedia målar upp bilder som alla utan källkritiska tankar köper allt!!

Barcelona den närkingska älgen
Cristiano Ronaldo - True Legend

Inte säker på kross, men om ni inte skärper till er ordentligt spelmässigt är jag rätt övertygad om att ni åtminstone får det hett om öronen.
Barcelona Blaugrana91
2012-01-14 22:35
Beenz!

Ja förstår det, att ha blivit krossade och förnedrade dem senaste åren har lämnat svåra ärr? Tro inte det är över, lagen ska mötas på onsdag. Får se om ni är lika glada då.

Tro dessutom inte att er patetiska tur kommer hålla i sig, det kommer en match då er tur förvandlas till något helt annat. Förr eller senare kommer Real tappa poäng och det vet du liksom jag.
Barcelonistas
Är det bara ja som håller på att brinna inombords? Snälla stäng forumet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
Beenz!

Vi brinner inte. Vi är ledsna över alla fördelar som ni får i ligan, det är trist. Men för all del, hoppas ni blir glada över det smutsiga guldet.
Barcelona Barca-nist
Barca4eva

Då får vi höja oss och strunta i massa skit ungar som slänger ur sig massa trams bara för att synas!
Barcelona Barca-nist
2012-01-14 22:33
Mr Baloo-Gonzalez.

Ni får gärna komma in även när ni förlorar, man ser inte rök av er efter förlusterna !

Man fattar att det mesta bygger på retsamhet och hån när det gäller rivaliteten! det finns få äkta fans som håller på fotboll, bara massa knattar som har mer hat för fotboll än kärlek !
Real Madrid Cristiano Ronaldo - True Legend
2012-01-14 22:33
Fan vad bra att folk här inne verkligen tror på en Barca-seger, och att Real Madrid kommer att krossas.

Då vet jag att Real Madrid vinner på onsdag, härligt!

Hala Madrid! =)
Real Madrid Beenz!
2012-01-14 22:32
Det är så skönt att se er brinna
2012-01-14 22:31
Real är inte bättre, de är bara jämnare. I CL kommer de därför inte ha en chans. Vill så gärna se dom möta ett Bayern, Arsenal eller till och med ett Chelsea på nedgång.
Barcelonistas
2012-01-14 22:29
Älgen Motivations faktor tyvärr):.
Barcelona Hetfield
2012-01-14 22:29
Kan alla sluta använda respektive lag som penisförlängare? Jag gillar hur herr Svensson i Sverige tror att hans åsikt eller ilska påverkar något i Barcelona/Real Madrid.

STFU already. Damp over.
Barcelona DM1982
2012-01-14 22:28
För övrigt är det kul att se att Ronaldo var usel, nu är det tredje matchen i rad. Känns som om den killen börjar ta slut, det händer alla förr eller senare.
Jag vet att jag själv håller låg nivå nu, men är så jävla trött på dessa spanska domare nu så det sinnesjukt! Till råga på allt ska patetiska Madrid fans komma in hit och provocera som inte har något bättre för sig när de precis vunnit en ligamatch.
Barca-nist

Det är inte ALLA real som hånar, vi små diskuterar domarinsats, som är 100% aktuellt.

Barcelona den närkingska älgen
2012-01-14 22:27
Barcelonistas har rätt. Vi har höjt oss extra mot storlagen i år, men inte klarat av att bibehålla spelet mot de sämre lagen på bortaplan. Real Madrid har gjort precis tvärt om, typ. Vad som sedan är bäst för att vinna ligan fattar ju alla.
Barcelonistas
Hombre Du vet själv vad som snart väntar, förbered dig säger jag bara.
Barcelona Blaugrana91
/H - El Pipa es un crack

Barcelona vinner CL när dem tar fram spelet som man visar upp mot er.

Stick härifrån.
2012-01-14 22:26
Barcelonistas

Visste inte att fotbollen var barnprogram, ska nog sluta med det, eller så gör som alla andra, tittar med mina barn som ursäkt till tittande!

Glöm inte att domaren ikväll är hans första år i högsta liga, han är ny.

Barcelona Barca4eva
Barca-nist Nej, det är "vi" som sänker nivån.
Barcelonistas
Hombre Barcelona höjer sig i Cl och framför allt mot storslagen. (El Clasico senast) exp.
2012-01-14 22:25
/H - El Pipa es un crack

Kan bara komma på en enda bra match ni gjort mot ett storlag. Då ni vann mot Millan i gruppspelet. Kan du komma på en till? Ni tror att ni är bättre än vad ni är?
Real Madrid Shi
2012-01-14 22:24
TV4 sport generationen har talat. Väl mött på onsdag :-)
Barcelona Barca-nist
Nej det är ni Real fansen som sänker nivån när ni kommer in hit efter varje patetiskt vinst och försöker håna en!

När ni vinner med värdighet så får ni gärna komma med nåt men än så länge får ni hålla truten!
Barcelona DM1982
/H - El Pipa es un crack

Bra att du erkänner att ni vann matchen på grund av domaren. I förlängningen kan det innebära att ni vinner ligan, ergo domaren hjälper er att vinna ligan. Elementärt.
Andreas-
2012-01-14 22:23
Stubinen är så kort nu att det är sjukt. Och hur i helvete är det möjligt att det i princip postas mer inlägg från Madridflaggade namn?

Stäng forumet för utomstående. Som gjort för att det ska komma in 10 personer o provocera. Tyvärr är man på tok för upprörd för att göra det rätt o bara skit i dem.
BARCA-més que un club
2012-01-14 22:23
1.70-ligan

Lider med dig känner samma sak här.

Nä orkar inte diskutera smuts lagen Real mer .
Hoppas på en underhållande match imorgon när vår kär barca spelar
Barca i hjärtat ?
Real Madrid /H - El Pipa es un crack
2012-01-14 22:22
Blaugrana91

"Så komiskt att Realfansen tror att de ska vinna CL också, haha med det där spelet? "

Vinner Barca CL av det spel dem visade upp mot Espanyol och Getafe?`

Du förstår vad jag vill komma fram till, det blir så fel när man använder usla insatser som en måttstock för hur bra man är.
Annons: