/spanien/barcelona/forum/10009.aspx/spanien/barcelona/forum/10009.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Blaugrana1990
4/21/2012 21:59
Den vise

Man går efter årets resultat och hur det går för tillfället. Rijkaard utförde ännu större bragd med Barcelona då han faktiskt tog oss till större vändningar då vi gick från att vara ett förlorarlag till att vinna CL. Sen gick det sämre och han fick sparken.

Vad Guardiola gör är vansinne, återupprepas detta mot Chelsea ska han få sparken, om han återvänder till det gamla systemet och vi inte går vidare är det en helt annan sak!

Du kan inte alltid vinna, men att förlora på grund av Guardiola känns förjävligt. Notera att dagens Barca flyter på som lag tack vare spelare som Rijkaard tog upp, inte Guardiola! Iniesta, Messi och även Xavi som inte togs upp men utvecklades stort under Rijkaard.

I Guardiola verkar vi ha spelare som Tello som skjuter 20 meter över, Busquets som är värdelös, Mascherano som ska spela mittback fastän han aldrig gjort det under sitt liv tidigare, spela med Dani Alves som högeranfallare, sätta vår farligaste renodlade forward (Sanchez) på bänken, detta är vansinne!!!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
4/21/2012 21:59
Det känns tungt, tråkigt, tufft inför returen mot Chelsea. Jag mår verkligen illa just nu, först mot gris/pengar laget sedan också förlust mot ett annat gris/pengar lag. Hela säsongen har varit skit. Vi förtjänade inte att vinna ligan.

Det ända vi ska göra i år är att satsa allt mot Chelsea. Inshallah vi vinner!
Barcelona Gonzalez_Barca
4/21/2012 21:58
Fortsätt gnälla på Pep, fortsätt gnälla på allt. Men snälla kom inte tillbaka sen när det går bra.

Man måste förlora nångång, det är inte naturligt av våra spelare att ha 1 förlust på 16 matcher mot Real.

Grattis Real till dagen vinst och ligan.
Barcelona Mäktiga Messi
4/21/2012 21:58
ni alla medgångsupportrar kan dra åt helvetet . era Jävla idioter
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
4/21/2012 21:57
LeoMessi Knapp eller ingen offside alls.
Barcelona MVP - 2011
Känns skönt att ha förlorat faktiskt.
Tänk ur ett annat perspektiv istället, vi har under tre-fyra år haft en sådan omänsklig press på oss. Real har spenderat miljarder och fått in världens bästa tränare för att kunna rubba oss tillslut. Jag hoppas pressen ligger på Madrid nu så vi kan köra lite i det tysta nästa år, för inom kort är vi där igen.
Barcelona Rambla~
Skillnad på hur Barca tar en förlust jämfört med Madrid som inte ens tackar för god match. Vi tar tillbaka ligan nästa säsong, övertygad om det.
Barcelona Guardiola_Pep
för låg nivå nu... tack o hej! kommer tillbaka och diskuterar imorgon....
Atlético Matkamies
Måste nog gå ut med hunden snart, den gnäller hela tiden!
eller vänta det var inte den.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
4/21/2012 21:56
Detta forum är bajs. Jag tar bort mitt konto tills på måndag.
Barcelona Koeman_4
Gizma, sluta bete dig som en jävla fjant.

Grattis Madrid!
Mindre nöjd med det mesta idag, men men, bara att släppa och börja ladda infr Chelsea Matchen!

Barca i med OCH motgång! Glöm aldrig det!
Blaugrana1990
Det finns så många saker att säga om Guardiola men jag vill bara påpeka en sak.

DET SOM HÄDANEFTER SÄGER ATT MASCHERANO ÄR EN BRA MITTBACK FÖRTJÄNAR ATT HÄNGAS!
Barcelona LeoMessi
Var inte khedira Offside? Såg så ut på bilderna
Barcelona Den vise
Alla ni som skriker efter Peps avgång borde bli bestraffade med en lavett. Seriöst blev ni fans till laget när vi började vinna eller?

Vet ni vilken jävla revolution Pep har infört i vårt lag eller? Har ni drabbats av plötslig minnesförlust eller?

Har ni glömt hur mycket vi har vunnit de senaste åren ? Hur framgångsrika vi har varit ?

HAR NI FRAMFÖR ALLT GLÖMT ATT DET FANNS EN TID I BARCELONA DÄR SPELARE SOM CHRISTIANVAL OCH PATRIK ANDERSSON FICK SPELA I VÅR KLUBB?

För att inte tala om diverse mediokra holländare.
Barcelona Guardiola_Pep
4/21/2012 21:55
@God is a five letter word - Messi:

Alexis vilar, Guardiola vill nog också att Xavi ska vilas lite då han tydligen satsar på CL & CUPEN nu.....
Barcelona Siempre Barça
Kan ni sluta och snacka skit,, om ni är så bra varför blir ni inte Barca tränare??
Barcelona Més que un Esport
@den närkingska älgen:

Spot on.
Blaugrana1990
Om Guardiola upprepar det han gjorde idag mot Chelsea, då ska han lämna klubben helt enkelt. Han våldtog vår match idag, och gör han det mot Chelsea i vår avgörande match i CL så är han nog finito i Barcelona.
Barcelona Rambla~
4/21/2012 21:54
Moget Gizma, du är så cool. Idiot!
Valencia Il Principe #10
Hoppas penis smaka, jävla skitlag.
Barcelona Guardiola_Pep
TA DET LUGNT!! VI KOMMER TVÅA I LIGAN OCH KANSKE VINNER CL & CUPEN!!! ÄR DET VERKLIGEN EN SKIT SÄSONG DÅ?? VI HAR VUNNIT LIGAN 3 ÅR IRAD.. MEN NU ÄR JAG GLAD ATT VI FÖRLORAR SÅ ALLA MEDGÅNGS SUPPOTRAR KAN STICKA TILL REAL ELLER CITY ELLER VAR FAN DEM VILL.....
ragnarök
Usel match, vi förtjänar att förlora. Ligan är körd. Det får bli Champions League.

Tello är från och med nu mitt nya hatobjekt. Jag måste ut och ta en promenad innan jag går lös på möblerna här hemma.
Barcelona true_barca_fan
4/21/2012 21:53
Vi kommer tillbaka till nästa säsong. Nu är det bara vinna matchen på tisdag.

Grattis till ligan RM
Barcelona God is a five letter word - Messi
Taktiskt är Guardiola usel.. att inte spela med Alexis från start som alltid visa sig vara en törn i detta Madrid-lag. Att byta ut Xavi men behålla Thiago på plan som var enligt mig matchen flopp. Helt otroligt.
Barcelona kev
Grattis RM. Bättre taktik, vassare och spelar inte så fult som de annars brukar göra. Det finns ingen att skylla på förutom alla, jag menar alla spelare. Ingen, absolut ingen visar vinnarskalle. suck;(

Nu tar vi chelski. Faaaasen
Barcelona Més que un Esport
@Gizma:

Om det inte är spärr på detta så vet jag inte vad...
Barcelona Abirey
Grattis Real Madrid. Ni har dock inget att vara stolta över. Det skänns skönt att veta att vi fortfarande är bättre än er.
Barcelona Guardiola_Pep
@FC Barcelona en Mi Corazón:

Sa det förut men säger det igen... Fabregas vilas antingen inför tisdag eller för att han är ur form och Pique & pedro vilar antagligen för tisdag....
Barcelona Barca4eva
Ser jag inga spärrar snart så pissar jag på detta forum.
Barcelona Plaza_Catalunya
Det är så genom uselt försvarsspel som ställer till det. Plus att Real Madrid är riktigt bra. Grattis Real till ligan
Annons: