/spanien/barcelona/forum/1000.aspx/spanien/barcelona/forum/1000.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2016-03-17 11:09
Barcelonistas Gubben är senil, obviously. Jag är rätt så säker på att han fortfarande tycker att det räckte med en varning för De Jongs karatespark på Alonso i VM finalen så korkad som han är. Som sagt, en helt värdelös domare och förstod aldrig den stora hypen kring honom som domare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2016-03-17 10:47
Gabriel - kolla länktips svimmade nästan när ja läste de haha..
Barcelona Gabriel
2016-03-17 10:36
Barcelonistas Vart har du läst/hört det? Om det stämmer så borde han seriöst pensionera sig. Tycker aldrig att Howard Webb varit en bra domare.
Barcelona Junta Dimision
2016-03-17 10:30
@Barcelonistas:

BT-Sports antagligen då han jobbar som expertkommentator för de i bedömningar av svårare situationer.
Barcelona Barcelonistas
2016-03-17 10:17
Howard Webb påstår att Arsenal borde haft straff i de läget där en Arsenal spelare snubblar på sig själv haha.. Läste se igår och glömt av källan.
Barcelona enkos
2016-03-17 09:59
För en gångs skull skyller inte Wenger förlusten på någon vad jag kan läsa i olika medier utan tokhyllar Barcelona, MSN och framför allt Messi. Han säger att han aldrig någonsin sett bättre anfallare än tre amigos.
Barcelona enkos
2016-03-17 07:37
@Teuboy:

2-0 borta är för mycket för vissa som såg matchen vara redan avgjord kombinerat med ösregnet. Till och med Messi frös på uppvärmningen och inte tyckte det var roligt att spela i regnet.
Som jag sagt tidigare är 20 000 uteblivna intäkter en stor summan. Jag uppskattar det till ca 20 miljoner kronor.
Barcelona enkos
2016-03-17 07:34
Enrique säger att han bara hoppas inte bli lottad mot Barcelona, med andra ord inte rädd för vilket motstånd som helst :)

Pep pikar Mandzukic och säger när Morata gick ut och Mandzukic kom in så var det mycket lättare för Bayern.
Barcelona Davids3
2016-03-17 07:18
L.E: "The only team i would not like to get in the draw is Barca"

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-03-17 01:35
Missade matchen idag.
Men har några frågor.

När jag läste här inne under matchen såg jag rätt många klaga på att Barca inte spelade bra idag mot Arsenal.

1 -Var orsaken att Barca avvaktade för att kontra?
2 - dålig passningsspel?
3 - Eller spelarna slappnade av som de brukar göra när de leder?

Missförstå mig inte, jag är bara lite nycken på hur spelet har sett ut. De sista 3, 4 matcherna har spelet, pressen, passningarna helt enkelt allting sett bra ut. Men man ska ha komma ihåg att Barca inte spelat emot svåra lag.

Nu när jag har smygtittat lite på Bayens match blev man orolig. Deras bänk är ju hel sjuk när alla är friska. När ett lag gör en match som den Bayen gjorde blir det svårt att skaka dem.

Hur som helst, en match i taget. Först nu V. Real i helgen. Jag tar alltid en match i taget.

Go, natt och go morgon hoppas du/ni får bra dag...
Barcelona Teuboy
2016-03-17 01:29
Hur kan det "bara" gått 76'000 åskådare på matchen? Trots 2-0 i första mötet borde det väl ändå vara upp emot 90'000 i CL?
Barcelona Davids3
2016-03-17 00:32
Det är första gången någonsin som CIty kommer så långt som kvartsfinal i CL!
Barcelona Tiki-Taka
2016-03-17 00:07
Hade Bayern åkt ut idag så hade CL varit inom räckhåll! Bayern ser jag är det enda laget som kan rubba Barcelona
Barcelona Ribohn Fan
2016-03-17 00:04
Barcelona enkos
2016-03-16 23:46
@BARCA-més que un club:

Real kommer möta PSG. det brukar vara så att de som mötes i gruppen även senare möts i utslagningsrondan.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-03-16 23:45
[QUOTE=Barcelonistas]Lionel Rey Messi - tycker inte att man kan kalla det för ett rån då. Hade Bayern inte fått de målet vinkat för offside så är det inte säkert att dom andra målen ens hade uppstått. Hade blivit en helt annan match om de målet blivit godkänt. [/QUOTE] Håller med dig. Mål ändrar hela riktningen av en match, hade varit en annan sak om Bayern gjort 1-1 efter det. Då hade det varit matchavgörande.
Barcelona enkos
2016-03-16 23:45
@Ribohn Fan:

Busquets var dock sämst. Han var säkerhetsrisk med sina borttappade bollar och nonchalans.
2016-03-16 23:42
[QUOTE=Vampíro]Eh kan någon förklara för Kåmark att han inte heter "Stegen" utan ter Stegen. Get it together! [/QUOTE] Som att säga Persie till Van Persie. Det blir bara helt fel.
Barcelona Barcelonistas
2016-03-16 23:32
Lionel Rey Messi - tycker inte att man kan kalla det för ett rån då. Hade Bayern inte fått de målet vinkat för offside så är det inte säkert att dom andra målen ens hade uppstått. Hade blivit en helt annan match om de målet blivit godkänt.
2016-03-16 23:30
[QUOTE=Barcelonistas]Vampiro blev deras 0-3 bortdömt vid ställningen 0-2? [/QUOTE] Nej, det blev bortdömt vid 0-1.
Barcelona Rambla~
2016-03-16 23:26
Infantino ny FIFA-president, vem ska nu sköta lottningen på fredag? RMs "flyt" vid lottningar nu ett minne blott eller har han inte tillträtt ännu? Ett sista beställningsjobb kvar innan han börjar nya jobbet?
Barcelona Ribohn Fan
2016-03-16 23:25
Stabil match idag utan att förta oss.
Samtliga godkänt, utom Albas osäkra spel och Mathieu bedrövliga andra halvlek.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-03-16 23:24
Ska vi gissa på att Real kommer glida på en bananskal igen där dom lottas Mot Wolfsburg ellr Benfica !!!
Barcelona Vamos Blaugrana
2016-03-16 23:23
Pogba kanske inte glänste rent offensivt matchen igenom, men han gjorde ett häst jobb idag.
Barcelona Barcelonistas
2016-03-16 23:21
Carrying Beliefs - förvånad att ni ligger efter med Le City med 8 poäng. Ni är inte så dåliga. Ni gjorde en bra match.
Barcelona enkos
2016-03-16 23:21
Igår 0 mål på 2 matcher
ikväll 10 mål på 2 matcher.
Barcelona S.Eto'o
2016-03-16 23:20
Går inte att skylla på skador.... Bayern spelade utan två av världens bästa på deras position dvs Boateng och Robben.
Barcelona Junta Dimision
@Rambla~:

Håller med fullständigt, bästa målvakten genom tiderna! Väldigt tråkigt att han inte fått lyfta en CL-buckla än, för det är han värd.
Barcelona Vampíro
Min ranking: Wolfsburg Benfica Man City Madrid Atléti Paris Bayern Ser egentligen Atlético som ett bättre lag än PSG men känslan är att vi har ett litet övertag på Atlético fast det kan man säga om Paris också. Nåväl ser inte någon match som omöjlig utan Barça känns som laget alla vill undvika. I någorlunda normal form så är vi otroligt svårslagna. Nu blickar vi framåt mot Villarreal till helgen. Visca el Barça!
Barcelona Rambla~
2016-03-16 23:18
Buffon, alltid samma värdighet vid en förlust i stora matcher. Inger gnäll efter slutsignalen utan lyckönskar alltid sina motståndare lika hjärtligt. Se och lär. Det är klass. Legend!
Annons: