/spanien/barcelona/forum/100.aspx/spanien/barcelona/forum/100.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Corazon
2017-08-09 10:28
@the cameroonians:

Låter som sanning för mig tror mycket på det.
Barcelona the cameroonians
2017-08-09 10:25
1. Catalan press should stop using the 'it's a matter of hours' in regards of Coutinho transfer. These are the reasons...

2. LFC not heard at all from FCB since that offer they received while in Hong Kong. They insisit they not selling and no plans for meetings

3. FCB have strategy based in patience but also admit that if it's not Coutinho it will be another one. And that they won't overspend on him

4. Coutinho has NOT handed a transfer request, has a back injury and still behaving impeccably according to club

Källa: Guillem Balague

Han är ju inte den mest pålitliga, så vem vet om detta är "sanningen".
Barcelona funB
2017-08-09 10:11
@el Flaco:

Fast nu kan ju hela Inigo värvningen bara vart ett rykte och helt sakna grund. Många håller nog med om att ryktet lät udda så fort de började diskuteras att Inigo skulle värvas för att Valverde inte var imponerad av Umtiti..
Barcelona Cule4life
2017-08-09 08:48
Gerrard: "Coutinho måste bestämma om han vill ha ett krig".

Steven Gerrard medger att det blir svårt för Liverpool att behålla Philippe Coutinho, men betonar att spelaren kommer bli tvungen att kriga för en flytt.
Barcelona II Barça II
2017-08-09 08:32
Se länktips, där står om Barcelonas Soriano intresse.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona II Barça II
2017-08-09 08:29
@messiooooxavii Det är ingen här inne som snackar skit eller hittar på dessa rykten. Det är tagna från spanska tidningar. Förstår inte vad du pratar om. Detta är Barca forum, ska vi då inte diskutera spelarna som ryktas till Barca?
Barcelona Davids3
2017-08-09 08:22
@Bàckis - adoradors de Rivaldo:

Hittade nu ett rum för 2, 3 nätter för 2100kr. Jag vet inte vad som anses vara billigt/dyrt där nere men det kändes okej!
Barcelona el Flaco
2017-08-09 08:20
Om det stämmer att klubben inte tänker värva Iñigo Martínez, är det då ett tecken på att ledningen struntar i Valverdes önskan om att förstärka backlinjen? Det var detta vad jag befarade, att Valverde inte kommer ha någon talan och om han skulle höja rösten och föreslå spelare hade styrelsen bara ignorerat honom och kört sitt eget race.
Barcelona Smogen
2017-08-09 07:49
[QUOTE=messiooooxavii]Nej ville bara se om jag kunde få folks uppmärksamhet med löjligaste transferryktet.. Funkade tydligen Är bara trött på att folk snackar skit om klubben när det kommer upp trams som Soriano etc. JAg gjorde det som ett litet experiment [/QUOTE] Fast om ingen tror på dig så lyckas du ju inte. Du får skaffa dig ett twitterkonto under falskt spanskt namn. Det under ett litet tag skriva sabba rykten. och sen när du har lite följare skriva vilken skit du vill. :)
Barcelona S.Eto'o
2017-08-09 07:44
@the cameroonians:

Munir and AS Roma may have reached an agreement of personal terms. Barça set an initial price of €15m, but Roma want to pay €8m. [sport]

Haha som sagt vi väntar på lägsta budet.... pajas ledning
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2017-08-09 02:53
Davids3 http://behostels.com/ramblas/ Där har du ditt boende. Bra pris, mitt på Ramblan och nära tunnelbanan till Les Corts och Camp Nou. Sök på Booking.com , bott där 3-4 gånger och så värt om man är där för fotboll före "lyx" och andra nöjen :)
Barcelona Thierry Henry
2017-08-09 02:00
@messiooooxavii:

Ingen som snackar skit om klubben. Utan människorna som styr den. Lär dig skillnaden.
Barcelona messimal19
2017-08-09 01:59
Om vi lyckas värva dembele och coutinho ser jag gärna en 4-2-3-1 uppställning.

ter stegen

Semedo Pique Umtiti Alba

Iniesta Busquets

Dembele Messi Coutinho

Suarez
Barcelona messimal19
2017-08-09 01:56
@Barca Barca:

Sanning, bara det verkligen var så att man kunde göra snabb retur också när man inte är nöjd med spelaren hade det varit guld
Barcelona Barca Barca
2017-08-09 01:48
@messimal19:

Valencia är typ barcelonas Zalando. Lättast att köpa från och smidig betalning.
Barcelona messimal19
2017-08-09 00:54
@Alvés - Por Que?:

hahahah du e sinnessjuk broder... Vi panikhandlar alltid hos Valencia.
Barcelona Davids3
2017-08-09 00:49
Jag vet att forumet är riktigt svettigt just nu med alla rykten, men behöver hjälp med något annat. Uppskattar om en vänlig själ kan hjälpa till. Vill åka ner och se Barca - Betis, och är lite orolig över att hitta bra och billig hotell. Har sökt runt lite och billigaste ligger på 1600kr/natten, är det vanligt. Vet ni något billigare? Orkar inte bli hustlad :(
Barcelona Corazon
2017-08-09 00:42
Ser samma potential i Marlon som tex Deulofeu med Andra ord inte tillräckligt mycket. Jag hade gärna sett inigo i Barca. Hård spelare med en känslig vänster för en mittback.
Barcelona DizzLow
2017-08-09 00:33
En blivande stjärna i Coutinho + 1 miljard till att handla för + en mindre lönekostnad än Neymar = Min första applåd till ledningen, bra jobbat!

Inigo Martinez väntas gå till City. Dem har endast tre mittbackar, och är i behov av en vänsterfotad mittback.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-09 00:32
Vad sa jag till er i början av fönstret. Det hela kommer sluta med att vi står där i slutändan med Parejo som förstärkning. ta det dock med en nypa salt.
Barcelona Talangfabriken
2017-08-09 00:22
Bollinnehavet

Tack :)
Jag är inte emot att värva, tycker dock inte vi ska betala 150 milj euro för Dembele, och 120 för Cou. Det är ofantliga pengar och relativt stor risk. Vi har sett stora värvningar floppa tidigare. Men båda för 2 miljarder är fortfarande helt sjukt, men ändå mer försvarbart. Hoppas dock att man satsar på eget så mkt som möjligt.

Cou och Dembele är ju de två som ryktats mest intensivt senaste dagarna. Låt säga att de anländer, då har vi en hel del "selling to do".
Barcelona messiooooxavii
2017-08-09 00:20
@Blaugrana són els colors!:

Nej ville bara se om jag kunde få folks uppmärksamhet med löjligaste transferryktet.. Funkade tydligen

Är bara trött på att folk snackar skit om klubben när det kommer upp trams som Soriano etc.

JAg gjorde det som ett litet experiment
Barcelona Blaugrana són els colors!
2017-08-09 00:17
Messiooooxavi Och då tycker du att det är okej att du fortsätter på samma slagna väg som alla "andra"? Fuck logic man..
Barcelona 1899 - Puyol
2017-08-09 00:16
Barcelona have ruled out signing La Real defender Inigo Martinez. The club counts on Marlon & will wait for Yerry Mina to arrive. [Mundo Deportivo] Hoppas att detta stämmer. Marlon är grym men han behöver speltid. Sen är Yerry Mina väldigt duktig.
Barcelona ElRaval
2017-08-09 00:16
barcastuff rapporterar om att inigo är borta ur leken
Barcelona messiooooxavii
2017-08-09 00:14
@Blaugrana són els colors!:

Exakt detta jag menar, JAG är lika pålitlig som 99% av källorna där ute. Fine att folk skriver vad dom vill men att folk här inne på riktigt ger våran klubb skit för att någon går ut och hittar på trams är för mig obegripligt.

Ge klubben skit när dom förtjänar det men ha lite källkritik och sluta tro blint på allt som skrivs.

VArför skulle vi gå efter en spelare som Soriano? Vi har bättre spelare i Barca B.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2017-08-09 00:09
messiooooxavi Eller så snackar du bara skit, bara att DU skriver med tre utropstecken och halvtaskig engelsk grammatik visar egentligen vem källan är.. Bidra eller låt bli.
Barcelona messiooooxavii
2017-08-09 00:06
@Thierry Henry:

Källan är lika pålitlig som dom som skriver om Soriano till barca.
Barcelona Thierry Henry
2017-08-08 23:59
@PUYOL555:

Nej tack
Barcelona Blaugrana83
2017-08-08 23:59
Barclasico är det en pålitlig källa?
Annons: