/spanien/atletico/forum/996.aspx/spanien/atletico/forum/996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2011-10-15 23:25
Falcao har det tungt med bollmottagningen i kväll...
Aupa Atleti---
2011-10-15 23:11
Inget verkar funka för grabbarna där uppe...
Atlético Erik_
2011-10-15 23:10
Assuncao ersätter Mario. Adrian in för Tiago. Tack o lov!
Atlético Bobban (red)
2011-10-15 23:09
Måste vara väldigt frusterande att spela mot Granada där spelarna slänger sig i varje jävla närkamp...
Atlético Erik_
2011-10-15 23:07
Billigt kort på Juanfran...
Atlético Seb Sánchez
2011-10-15 22:55
Juanfran är hekt ok offensivt och katastrof defensivt, det är där dom kommer igenom nästan varje gång.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 22:50
Varför är vi darriga? Vi möter ett jäkla ängagäng och vi spelar fan ta mig sämre. JAg blir mer och mer orolig efter varje match som går. Falcao har ju knappt rört bollen.. Diegos passningar är på tok för hårda. Ingen känsla. Och Reyes dräller och segar sig för mycket. Tiago är som vanligt kass. Ut med Tiago och in med Adrian eller nåt. Juanfran ser ändå ok ut med tanke på sin nya position.

Nu har min fina feeling i magen vänts åt andra hållet. Vill nästan spy..
Atlético Erik_
2011-10-15 22:47
Väldigt ineffektiv första halvlek. Tråkigt om Granadaspelarna ska gnälla sig igenom matchen. Till slut kommer en sympatistraff..
Atlético Sundbyberg
2011-10-15 22:43
Förbättring krävs i andra
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Gaboro
2011-10-15 22:25
Alltså vad e det för hörnvarianter som aldrig går hem?
Vilka FAN tror Atletico att dom är??? Jävligt nonchalanta och spelar bort alltför många passningar, och detta säger jag nu 1 gång för alla suarez, tiago och gabi är en otroligt misslyckad kombination, alldels för statiska, inge rörelse alls, usch !!!
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 22:22
Man hittar nog bättre om man har lust att leta men jag kör på denna.
Atlético Ruedii
2011-10-15 22:12
Stream?
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 22:11
Ser inte bra ut alls!
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 21:48
Sant. Men när Tiago inte presterar så fattar jag inte varför han får spela. Nästan ett hån mot Koke m.f. Men men. Får se hur pass nöjd jag är om två timmar annars lär mitt tangentbord gå varmt.. :p

KOM IGEN NU GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atlético Antonio Lopez
2011-10-15 21:37
Kakan@
Lär väl komma i Cupen om något. Laget har precis hunnit spela ihop sig lite, att slänga in ynglingarna i skiten när säsongen nyligen börjat skulle nog varken gynna dem eller Atletico.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 21:31
Varför får inte Koke lira? :p Tyckte han gjorde det bra mycket bättre än vad Tiago gjort på hela säsongen. Ångrar nästan att vi tog in honom på fri transfer. Han måste höja sig rejält annars kan han gå i Januari.

En sak till som gör mig lite irriterad är. Var är våra ungdomar som skulle få chansen? :s En sak som diskuterades i somras var ju att vi skulle satsa mer på vår cantera. Inget som man sett röken av hittills.
Atlético Bobban (red)
2011-10-15 21:25
Trodde inte Manzano skulle våga testa Juanfran redan nu, ska onekligen bli intressant se hur han klarar det defensiva arbetet. Det är ju lite skillnad att försvara jämfört med att anfalla, sedan gäller det att hålla koll på de övriga i backlinjen gällande offsidefällan...

Salvio är också skadad!
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 21:20
Tre träben igen??? För helvete Manzano skärp dig. Och Diego ska inte lira på kanten och Reyes kan bara lira på kanten.. Varför får inte Adrian Chansen? Salvio?
Atlético Luff
2011-10-15 21:04
Courtois; Juanfran, Miranda, Domínguez, Filipe; Mario, Gabi, Tiago; Diego, Reyes y Falcao

Juanfran verkar bli kvällens högerback!
Atlético Seb Sánchez
2011-10-15 20:14
Shit, vad man är taggad inför matchen mot Granada. Äntligen dax igen, som många andra tidigare har skrivit här så skulle det vara kul att se om Juanfran klarar av det defensiva jobbet som lateral, för framåt är han helt ok.
rawkus// Håller med dig att han är KUNG. Vilket hjärta, och vilken speed ”Turbo”
kan lägga på, sen är han väl kanske inte begåvad med världens ”sammetsfot”.
Men helt klart en riktig kulturbärare för Atlético.
Aúpa Atlétiiiiiiiiii !
Atlético Chewie
2011-10-15 19:23
Härligt med match, tycker också det hade vart riktigt intressant att prova Juanfran på högerbacken. Om inte så hade man kunnat prova en 5 backslinje där Juanfran och Filipe jobbar lite högre upp i banan.. men så mycket ska man kanske inte experimentera Aupa!
Atlético Erik_
2011-10-15 19:20
Ska bli riktigt kul med match igen! Hatar landlslagsuppehåll.
Atlético Kakan_Atletico
2011-10-15 18:15
Mindre än 4a timmar kvar. Ikväll måste vi bevisa för omvärlden att vi är bättre än föregående år. De tre senaste matcherna har varit stela, vi har inte levererat eller skapat något av värde framåt. Har en bra feeling i magen men det hade jag mot Barca också, man vet aldrig med vårt kära Atletico. Men ikväll vill jag ha tre poäng!

Falcao kan gärna få stänka in ett par baljor. Sen vill jag se Juanfran på högerbacken, låter jäkligt intressant. Med tanke på att han inte gör någon nytta nån annanstans på planen så vore det klockrent att testa. Våga Manzano! Vågar vi inget så vinner vi inget. KOM IGEN NU GRABBAR!
Antonio Lopezz
2011-10-14 14:37
Albacete – Atlético Madrid (Copa del Antonio Lopez)

Ska nog bli en rolig match som väntar, var väll inte för många år sedan de härjade i La liga. Om än bara 2 säsonger, tråkigt att de åkte ner till Segunda B förra säsongen bara.
Atlético Gaboro
2011-10-14 00:47
Skulle vara riktigt kul och få Juanfran testa på ytterbacks platsen om nu Silvio inte kan spela, och Granada matchen är ett bra tillfälle att testa Juanfran som ytterback, för jag skulle hellre vilja se honom testa att spela på den positionen än Perea som är en grym MITTBACK
Atlético mecus
2011-10-13 12:03
@20corona

Ah stort!! Det är inte ofta man ser spelare visar en sån tacksamhet eller glädje på det sättet. Grande Perea!
Atlético Sportuga
2011-10-13 09:35
någon som har koll på Silvio, hur pass skadad är han ?
Atlético rawkus
2011-10-13 03:42
Perea AR kung, aven om han ar lite svajjig emellanat, hehe ;)

En sadan person som jag hoppas far en plats i organisationen nar han val slutar.
Atlético 20corona
2011-10-13 01:26
Perea! Min respekt för honom blir bara större och större, han brister ut i tårar för att ha gett sitt folk en vinst.

Finns ett annat klipp som han berättar om när han brukade jobba som glassförsäljare utanför arenan och alltid drömde om att få spela där.
Jag är glad att ha han i Atletico!
Atlético mecus
2011-10-12 23:27
Luff berätta gärna vad det handalde om. Kan ej spanska.
Annons: