/spanien/atletico/forum/972.aspx/spanien/atletico/forum/972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Gaboro
2011-11-20 02:05
Real Madrid tappade verkligen spelet när Mestalla exploderade och alla skrek MESSI MESSI MESSI hahaha..

Fan Valencia borde ha suttit dit den i slutet, med nicken i ribban och den solklara handen som borde resultera i straff.. Men jag måste hålla med Aupa Atletli, Valencia tycker jag var det bättre laget, de hade mycket boll innehav och Matiehu va överallt !
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2011-11-20 00:27
Aupa Atleti / har oxå sett matchen och håller inte med dig Real gick för fullt när man behövde och sen har man en massa spelare i bra form som kan avgöra, dock tappade dom fokus när det blev hårt spel, så där tror jag vi har vår chans , nänlöigen att spela lite tufft mot dom.

Sen är det viktigt att tre 3 pinnar mot dom sämre lagen först och främst
Aupa Atleti---
2011-11-20 00:07
Kan konstatera (för er som inte såg Valencia-Real Madrid) att Los Ché har ägt RM i alla segment i spelet. De sprang mer, fler passningar, men viktigast av allt fler SPELmål, då RM gjorde mål på fasta situationer.. Det är upp till bevis nästa vecka!
Atlético Antonio Lopez
2011-11-19 20:44
Blev lite för upphetsad med antastandet av "skicka" knappen. *dubbel*
Atlético Antonio Lopez
2011-11-19 20:44
Gaboro//
En offensiv explosion haha, ska Mario ta hela det defensiva själv och samtidigt styra upp bollen till resten av spelarna på egen hand? Funkar på fifa, tveksamt om det funkar mot kontrande Levante :)
Atlético Gaboro
2011-11-19 17:54
Salvio - M.Suarez - Arda
Diego
Reyes - Adrian

Så tycker jag Manzano borde ställa upp till att börja matchen med, tycker laget borde köra på all in, och hoppas på islossning, istället för Gabi så spelar man Salvio där istället , som blir ytter tillsammans med Arda på andra kanten, och M.Suarez och Diego sköter det centrala, sen man kan jag tycka att man borde spela Pizzi och Adrian då den förstnämnde har sett betydligt mycket piggare ut än Reyes..
Atlético rawkus
2011-11-19 17:30
Nicname(?): Dock ser jag honom som en rejal spelare, i ajmforelse med dagens popidoler.

Det var mer spelarnas tid i Real jag tankte pa, snarare an forhallandet Real - Atleti ;)
Nicname
2011-11-19 03:46
rawkus

Raul är nog en av de som har pratat mest skit om Atletico Madrid, sin moderklubb
Atlético rawkus
2011-11-18 17:51
AK: LOL :D

Iker ar for ovrigt en av ytterst fa Reallegender jag uppskattar. Han, Raul och nagra fler ar riktiga legender, tillskillnad mot senaste tidens plast.

Atlético A.K.
2011-11-18 17:31
@rawkus Det blir väl pedofili om han tänder på real-anhängare?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético rawkus
2011-11-18 16:57
Lopez: Visste val att den gode Iker tande pa colchoneros ;)
Atlético Antonio Lopez
2011-11-18 16:47
rawkus/
Hahaha där fick du till den!
Atlético rawkus
2011-11-18 15:12
Lopez: Med andra ord sa ar hon en "verdadero colchonero", bokstavligen/dubbel bemarkelse ;O
Atlético Antonio Lopez
2011-11-17 19:55
Börjar se lite varför Sara Carbonero blev ihop med Casillas. Hon är en riktigt Colchonero så pass att hon planerar att gifta sig med honom dumpa han och sno åt sig hälften av allt han äger! Där har ni hjärta för klubben damer och herrar.
Atlético rawkus
2011-11-17 06:46
Sportuga: Syftar mest pa att jag verkligen gillade laget nar Figo, Rui och CO lirade :) Dagens leds av en gratfardig och allmant jobbig snubbe. I en perfekt varld sa hade jag helst sett bade Bosnien och Portugal i EM, garna pa bekostnad av, lat oss saga Irland(typ).

Matchen var det dock inget snack om - Portugal var flera nummer for stort.
2011-11-17 01:10
ångrade mig orkar inte tjaffsa mer
2011-11-17 01:07
rawkus / jag som trodde vi var vänner ;)

på vilket sätt skulle portugal vara överhypade, skrivs ju Alltid ner här i Sverige oavsett vilka framgångar vi än må ha tex¨
Atlético Luff
2011-11-16 22:41
Riktigt tråkigt att det kan bli varning för något sånt, publik ska få bua åt spelare och spelarna ska i sin tur kunna få svara. Snart får man väl inte fira ett mål längre.
Aupa Atleti---
2011-11-16 22:08
rawkus: Domar'n var helt okej, 3 offsidemål (2 Portugal, 1 Bosnien), sedan missade domaren en solklar straff för Portugal då vår spelare touchade med handen (som Coentrao). Men allt i ett så var Portugal överlägsna, tyvärr.

A.Lopez: Jag förstår, men utvisning, alla misstag i matchen av domaren, o sedan detta, det var nog lite för mkt
Atlético Antonio Lopez
2011-11-16 21:28
Spelare har ju fått varningar för målgesten när de lägger handen vid örat. "Vad säger ni nu" och sett ett antal liknande situationer som den du precis visade som slutat likadant. Skam är nog att ta i (tycker jag).
Atlético rawkus
2011-11-16 21:25
Aupa: kan ju beratta att jag satt och holl stenhart pa ditt Bosnien.

Overhypade Portugal ar jag personligen trott pa, tillskillnad fran nar Figo, Rui Costa och RIKTIGA gentlemen lirade for landet :)

Total kollaps dock i match #2, kryddat med en domare som sakerligen inte ens kunde skilja pa hoger och vanster... :O
Aupa Atleti---
2011-11-16 21:18
Ingenting var riktat mot spelarna? Det var bara fansen som konstant buade, så han ville mixa upp det lite. En muntlig varning = standard, En varning = skam.
Btw: Jag lipar inte för mitt land förlorade (för er som tror det), undrade bara om detta var någon regel.
Atlético Antonio Lopez
2011-11-16 21:04
Aupa Atleti@
Provocerande beteende mot Portugal fans och spelarna. En muntlig varning kanske var tillräcklig men inget konstigt med det gula kortet? Standard?
Atlético Antonio Lopez
2011-11-16 20:49
Mazzjo@
Atletico lånade Pacheco för att sedan samma dag låna ut honom till Rayo. Man tänkte väl att han skulle få mer tid där så då kan man istället hålla koll på hans utveckling och om han är något att ha antar jag att man köper honom.
Atlético Mazzjo
2011-11-16 20:44
Någon som kan historien om Daniel Pacheco? Är det vi eller Liverpool som äger honom nu?
Aupa Atleti---
2011-11-16 20:36
Jag visste inte att man delar ut gula kort till sånt här, upplys mig någon?
Atlético Antonio Lopez
2011-11-15 22:41
Chewie//
Skön video, kul att se gubbarna utanför plan också.

En annan sak som jag inte la märkte till innan som man ser i videon från matchen var frisparksvarianten när Diego gjorde mål. Reyes lägger upp bollen och backar några steg, medan han backar springer Diego fram och skjuter in den innan muren hinner hoppa. Snyggt.
Atlético Chewie
2011-11-15 16:26
hur stor sannolikhet ligger det i Xherdan Shaqiri ryktet? och vilken hemsida hade skrivit om det?

härlig video förresten.

http://www.youtube.com/watch?v=bT9tDlKH4TU&feature=player_embedded#!
Aupa Atleti---
2011-11-15 15:31
HAHAHAHAHAHAH
Antonio Lopezzz
2011-11-15 15:02
Haha så jävla bra! (Hitta Özil)

ENCUENTRA A ÖZIL: (º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(O_O)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)(º_º)
Annons: