/spanien/atletico/forum/971.aspx/spanien/atletico/forum/971.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aupa Atléti---
2011-12-15 08:39
Adrians alla mål so far
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2011-12-15 01:35
Tycker det vore urdumt att peta en suveran coh hart jobbande Adrian, som val tjana en spottstyver av vad El Niño drar in, samt att vi fick killen gratis. Glom ej sedan en rejalt overprisad Falcao...

All in all: Nej tack till Torres. Tycker Atletico blev ett lag nar han drog, da all fokus alltid var pa enbart honom.

Dyr, rejalt blek pa sistone, skyhog lon, samt den dar nalen i ogat som alltid sitter kvar...(Situationen med Gerrards svandyk, tvi) ;)
Atlético Chewie
2011-12-14 23:54
Torres lär kosta minst 20 miljoner €.. Men ett lån hade ju vart fint.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2011-12-14 23:27
Även om vi har både Falcao och Adrian så skulle ett anfallspar med Falcao - Torres bli glödhett!

Hela klubben hade fått ett jäkla lyft om vår son återvänder. Det är tack vare honom mitt hjärta dunkar för Atlético. Det hade utan tvekan varit den bästa julklappen någonsin.

Tror även att Torres hade mått riktigt bra över att få lira i LIGA BBVA. Om han sitter fast på bänken i Chelsea resten av säsongen så lär han inte bli uttagen till EM. Men om han kommer hem och levererar i Spanien så är hans EM biljett stenklar.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 23:04
Lite andra uppdateringar enligt lavanguardia. Reyes går för skitsumman 6 miljoner euro där Atletico får 75% av övergången. Samt likt fallet med Forlan behöver man inte betala ut lönerna man är skyldig honom samt att skulderna man fortfarande har till GS för Turan skrivs av.

En annan nyhet i länktipset är angående Torres och hans vara och icke vara i Chelsea samt den ständiga kopplingen till Atletico. 20 miljoner euro.. Föredrar Shaqiri.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 22:44
Haha Manzano lär vara sugen.

Kika på länktips btw, alla Atleticos värvningar sen 2001. Sinnessjukt alla gånger laget byggt om från "grunden" och det rasat gång på jävla gång!
2011-12-14 22:22
Lopez: Absolut inte uselt pa nagot satt, aven om man i dagslaget ej behover forta sig for att spoa Los Albicelestes ;) Hursom: 3 matcher och kicken... Uttalandet fran Fotbollsfobrundsbasen ar att "vi soker ett stort, internationellt namn"... Behandlingen av Alvarez lar ju sakert locka de storsta ;O
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 22:18
Jo då men det låter lustigt. Vinst mot Bolivia på bortaplan är bra för vem som helst, de flesta minns nog vad som hände med Argentina när de var på besök innan. (6-0 eller 6-1?) Lika mot Venezuela och förlust mot Argentina. 3 matcher... Ingen kan klandra colombianerna för att ha för låga ambitioner iaf...
2011-12-14 21:41
Lopez: Blind som jag ar, sa sag jag ej ditt inlagg om Falcao forrans nu, haha ;O
2011-12-14 21:41
Lopez: Det som namns pa ESPN ar "svaga resultat"... 4 poang pa 3 matcher; 1 seger, 1 oavgjord och 1 forlust. +/- 0 i malskillnad...
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 21:10
Måste nog varit för han bänkade Falcao :)
2011-12-14 20:52
Lopez: Ingen aning. Varken uselt eller lysande facit i kvalet dock.. 6a i kvalet(av 9 lag).

Kan det vara nagot internt??
Atlético daniel77
2011-12-14 20:20
Atlético henkebarn
2011-12-14 20:15
Nytt avsnitt av vår feta podcast finns tillgängligt nu. Som vanligt gratis :) Denna gången pratar vi om saker som Bästa fotbollskrönikan, Hur Atlético skämt ut sig på sistone, Snyggaste elvan och annat kul. Mycket nöje.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 19:22
rawkus/
Du har nog bättre koll, hur kommer det sig att Colombia sparkar Alvarez? Resultaten efter bara 3 matcher har knappast vart i närheten av bedrövliga.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-14 11:43
På tal om Borja är det tid nog att plocka hem honom från Murcia. Han får ungefär lika mycket speltid som Diego Costa. Sen hans skada förra säsongen har han inte lyckats imponera på samma sätt. Hoppas på en nytändning efter jul!
2011-12-14 02:27
Aupa: Med tanke pa vad Torres visat upp de senaste aren, sa suktar jag verkligen inte efter den rosenkindade pojkspolingen.

Har aven svart att glomma hans gladjescener jar Steven Ï never fucking dove!!" Gerrard korde "Black Swan" de luxe mot Atleti... OM han ens skall kunna komma "hem", sa skall han krypa pa alla fyra, flera varv runt stadion, branna en Gerrardtroja samt be om ursakt i 24 timmar i strack till fansen.

;)

Ps. Vem behover Torres nar vi har Adrian och El Tigre? Plus Borja Baston pa uppgang ;O
Atlético Gaboro
2011-12-14 00:29
.

Lika stor som pricken där uppe
Atlético Aupa Atléti---
2011-12-13 22:04
Chelsea är ute efter Cavani på *riktigt* nu.. Hur stor är chansen att få se Torres sommar ´12?
2011-12-13 17:38
Argentinska ligan avslutades nyss och Simeones Racing slutade 2a i Apertura 2011 turneringen(efter ett magnifikt Boca, saklart ;))

Hugg killen redan i Januari. Manzano skall BORT, snarast!
Atlético A.K.
2011-12-13 01:48
Jag håller med om Simone, dock är nog vilken tränare som helst bättre än den vi har nu
Atlético Antonio Lopez
2011-12-13 01:46
Skulle inte tacka nej till någon av dem men har svårt att se Ancelotti komma till Atletico. Simeone skulle vara fint, stärker det "temat" man började med i starten på säsongen. Atletico med ett hjärta inifrån! Det märktes tydligt att det saknades i matchen mot Espanyol, kan inte tänka mig någon som skulle kunna visa spelarna vad klubben verkligen är bättre än Simeone. Ancelotti är nog en bättre tränare men har sett bättre tränare än han falla i Atletico, Simeone får min röst!
Atlético A.K.
2011-12-13 00:52
Petter Veland skriver på twitter att man har tagit kontakt med Ancelotti och Simone samtidigt som man letar efter en sponsor för att ha råd att sparka Manzano..
Atlético Aupa Atléti---
2011-12-12 23:01
I'm still here motherfu*kers, dagens!
Atlético A.K.
2011-12-12 22:07
Bara tanken att man måste få se "den/det" på bänken i ytterligare tre matcher får en att rysa.
2011-12-12 22:06
Lopez: Haller med - Januarifonstret maste vara gransen.

Atlético Antonio Lopez
2011-12-12 21:44
rawkus & övriga//

Manzano får till "jullovet" att visa vad han går för.

Som det står i artikeln så är det Rennes, Betis och Albacete vi möter fram till dess och alla på hemma plan som vilken tränare som helst skulle kunna vinna. Betyder 3 vinster att Manzano stannar kan man lika gärna sumpa matcherna mot Rennes och FC Iniesta.
Atlético A.K.
2011-12-12 21:09
Om Agüero stänker dit några baljor ikväll kanske Falcao kan ringa ett samtal till London..
Atlético Chewie
2011-12-12 20:19
Vi kan ju bara hoppas att han försvinner snarast, han ser inte ut att bry sig det minsta. Och det försvarsspelet som såg så bra ut i början av säsongen är som borttappat. Vi behöver någon tränare som ser spelares styrkor och anpassar spelet efter det spelarmaterial vi faktiskt har.

Ta in någon som vill någonting, och som har lite pondus för i helvete.
2011-12-12 19:54
Ingen som hort nagot annu?

Pa ESPNS "Futbol Picante" sagades han vid fotknolarna. De visade flera minuter(fran hela sasongen) dar han sitter, knapptyst... Upp och mana pa dina spelare for fan.

Mattligt trott pa att han far fortsatta sabba "min" klubb.

"Kare Tomten... jag onskar mig EN sak..." ;)
Annons: