/spanien/atletico/forum/967.aspx/spanien/atletico/forum/967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2011-11-22 08:52
A.k.@
Bör inte vara några problem att fixa det härifrån ;)

Tiago läggs även han till i skadelistan efter Levante matchen, bra nyheter är att kaptenen är tillbaka efter hans lilla knäoperation.
Atlético A.K.
2011-11-21 22:36
@lopez Kan bli rätt dyrt i längden. Men du kanske kan få bidrag från andra?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
2011-11-21 18:16
A.K@
Haha vinner vi nu så vet du att jag kommer köra hembesök, låsa in dig i garderoben varje gång det börjar bli dags för Atletico match.

Ardasympatisörer@
Inte dags för den diskussionen igen, ni blev hänvisade till pm förra gången och tycker även ni bör hålla er till det denna gång. Klart alla i forumet förstår att Arda var en stor del av ert lag men som Tandogan nämner så är Atletico mycket mer än El Turko. Detta kanske är ett bra tillfälle för er "nyanlända" Atleticofans att skriva eller fråga om det som händer i klubben bortsett från Arda som ni redan kan baklänges och fram?

Ni är som alltid välkomna att skriva men håll uppe nivån då detta forum alltid sen jag började skriva varit en väldigt trevlig och innehållsrik plats för diskussioner och inte enbart ett ställe att bråka eller deklarera sin kärlek för en gubbe. (Visst händer det att det kommer in rötägg ibland men de brukar ha vita västar på sig. Ni borde veta bättre ;))
Tandogan
2011-11-21 17:29
erkano/// vad fan är det med dig... det enda du skriver här i forumet är om Arda... du gör ju dig själv bara löjlig... om folk blir irriterade på dig så bör du förstå varför. jag är oxå turk och önskar det går bra för Arda men komigen du överdriver... du kan ändå följa och stötta Arda utan att behöva va inne på detta forum på för att endast skriva om Arda som en p12a och fucka upp forumet.. atletico supportrarna ser samma match som du gör, ta det lugnt... okej om du visar sympati för atletico som lag och dom andra jävligt duktiga spelarna i laget så skulle man förstå, men nej det gör du inte.
Barcelona erkano
2011-11-21 15:14
ARDA BÄST I ATLETICO !!!!
Barcelona erkano
2011-11-21 15:12
Antonio Lopez

du har helt klart rätt !
hehehe
Atlético A.K.
2011-11-21 13:09
Det är ju klart att Silvio är skadebenägen. Han är ju bra och högerback.

@Lopez

Seger på lördag kanske. Jag knegar till 2300 så kommer vara lååångt ifrån närmsta tv/stream.
Atlético Antonio Lopez
2011-11-21 12:59
Bobban//
Så det är inte samma skada som har spökat innan? Var väl ljumsken Silvio hade problem med.
Atlético Bobban (red)
2011-11-21 12:37
Tras someterse a una resonancia, se confirma que Silvio sufre un esguince del ligamento lateral interno grado II en su rodilla izquierda.

Grad 2 skada, så det verkar inte bli operation för portugisen då korsbanden verkar ha klarat sig. Vi återkommer när vi vet mer hur lång tid vi får vara utan en spelduglig högerback
Atlético Bobban (red)
2011-11-21 11:50
Nu funkar youtube-klippet från vår startsida igen!
Atlético Gaboro
2011-11-21 11:49
Erkano

Ja tror inte Arda är avstängd, det krävs 5 gula kort för en avstäning, han är upp i 2 max 3 gula tror jag
Atlético Gaboro
2011-11-21 11:48
Och självklart glömde man logga in!
Nicname
2011-11-21 11:47
Antonio Lopez

Hhaha du har en poäng där, men efter matchen igår tycker jag han faktiskt förtjänar det högsta betyget i laget. T ex i första halvlek när de såg hjärtlöst och tråkigt ut så var det typ bara han och Adrian som ville ha boll, och tog löpningarna, sen utmana Arda ständigt på sin kant och kom bra in i straffområdet väldigt ofta.. bakåtpassen till Diego tror ja det var som sköt och Levante spelaren räddade på mållinjen..
Atlético Antonio Lopez
2011-11-21 10:22
erkano@
Haha det är ju för att ni turkar går in och röstar 5 på honom trots att ingen av er såg honom spela igår.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2011-11-21 04:09
Kolla länktips!

Highlights från matchen mot Levante!
Barcelona erkano
2011-11-21 02:49
förresten han fick gult kort arda.

han missar nästa match i la liga eller?
Barcelona erkano
2011-11-21 02:48
arda turan får alltid det bästa spelar resultatet efter atleticos matcher. Härligt !
Barcelona erkano
2011-11-21 02:11
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2011-11-20 23:30
var det inte en chansning att spela med Silvio idg med tanke på att han varit skadad så sent som för en vecka sedan ?
Atlético A.K.
2011-11-20 23:15
@Lopez

Det funkade ju tydligen när jag kollade på en stream som låg 2-3 minuter efter. Får leta efter sådana hädanefter.
Nicname
2011-11-20 23:10
Enligt Madridatleticos twitter så lämnade Silvio Calderón med hjälp av kryckor... Det ser inte bra och han kommer att undersökas noggrannt i morgon
Atlético Optimo_Kun
2011-11-20 22:50
Har vi någon avstäninging att vänta mot Real nu? För övrigt är ju Diego helt vansinnig
Atlético Deion (red)
2011-11-20 22:29
Undra vem som satt med en fyrklöver på Calderón ikväll... Den personen ska ha en medalj.
Atlético Antonio Lopez
2011-11-20 22:19
addeh@
Förhoppningsvis, derbyt var målet de hade satt för hans återhämtning.
Atlético addeh
2011-11-20 22:16
God kväll! Grattis till segern.

Har en fundering. Hur länge är Falcao borta? Kommer han vara spelklar till derbyt nästa helg?
Atlético Kakan_Atletico
2011-11-20 21:52
Tyvärr så verkar Silvio vara allvarligt skadad. Vad jag vet och har sett genom åren så ser det ut som om att korsbandet går av. Men jag hoppas verkligen inte det!
Atlético Erik_
2011-11-20 21:50
Skön vinst, men är skapligt orolig över Silvio.. vi behöver en fungerande högerback så han får inte vara borta!
Atlético Gaboro
2011-11-20 21:47
Precis där, Pizzi gör deras målvakt bra, målvakten rör ju sig i sidleds då ska man skjuta mot den stolpen han springer emot, inte skjuta rakt på målvakten, kom igen, de är solklara målchanser, fan !
Aupa Atleti---
2011-11-20 21:47
FYFAN VILKET SPEL
Atlético Sk018
2011-11-20 21:46
När vi spelar bra så är det en riktig fröjd, men resten av tiden är det så glädjelöst att man skäms för att vara supporter. Potentialen finns, hoppas bara Manzano kan försöka bygga vidare på sista 15 minutrarna i nästa match!

(Adrian och Pizzi ska ha stort beröm för sin attityd!)
Annons: